ditquote:
Sowieso een pareltje dit account.twitter:Misantropie_nl twitterde op donderdag 24-12-2015 om 11:14:13"Hier een mooie prothese omdat je been eraf viel nadat je met onze munitie in aanraking gekomen was. Dan gaan wij nu weer feesten!" #SR15 reageer retweet
Ja, ik zit nu ff bij de radio (ja, dat kan ook nog altijd mens0n).quote:Op donderdag 24 december 2015 11:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep, op het werk geen tv aanwezig
Het is wel begrijpelijke spot, maar het is beter dat er gefeest wordt voor zo'n prothese dan dat er niks gebeurt eigenlijkquote:Op donderdag 24 december 2015 11:44 schreef DeLuna het volgende:
Sowieso een pareltje dit account.twitter:Misantropie_nl twitterde op donderdag 24-12-2015 om 11:14:13"Hier een mooie prothese omdat je been eraf viel nadat je met onze munitie in aanraking gekomen was. Dan gaan wij nu weer feesten!" #SR15 reageer retweet
Pas op, zuuralarm.
Alsof wij gewone mensen er wat aan kunnen doen dat dat 'onze munitie' is.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel begrijpelijke spot, maar het is beter dat er gefeest wordt voor zo'n prothese dan dat er niks gebeurt eigenlijk
Protesteren, maar dat verandert echt niets.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alsof wij gewone mensen er wat aan kunnen doen dat dat 'onze munitie' is.
Same here; ik heb niet zoveel op met goede voornemens, maar dat is wel een mooie.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:47 schreef houdjemond het volgende:
Mijn goede voornemen wordt om geen aandacht en energie meer te steken in die kansloze in azijn verwerkte debieltjes.
Ik heb OOK een kutjaar gehad en volgend jaar begint ook kut, maar ik geniet wel van deze feel good actie
Goed voornemenquote:Op donderdag 24 december 2015 11:47 schreef houdjemond het volgende:
Mijn goede voornemen wordt om geen aandacht en energie meer te steken in die kansloze in azijn verwerkte debieltjes.
Ik heb OOK een kutjaar gehad en volgend jaar begint ook kut, maar ik geniet wel van deze feel good actie
Frankquote:Op donderdag 24 december 2015 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie wordt de laatste 24-uurs DJ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |