Oké bedankt. Dan ga ik daarvoor kiezenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:12 schreef Cee het volgende: [..] Ik heb een keer de eindshow gekozen (Eindhoven) en daar geen spijt van gehad. Je ziet uiteindelijk meer omdat het op beide pleinen snel bomvol is en je er niet meer bij kan. Andere keer stond het huis bij de eindshow (Breda).
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben te oud voor dit alles denk ik.
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef miieejj het volgende:
Jeetje weer zo'n vlogger.. Neem gewoon een fatsoenlijke baan of wat dan ook
Helemaal met jullie eens. En ik snap niet waarom zoveel mensen ze volgen en zij daardoor zoveel geld verdienen. Het nieuwe "tv" of zo.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sowieso kan me dat hele vloggen gestolen worden.
Iedereen zit mobielquote:Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik doe het maar dan..
je weet wel dat enzo knol waarschijnlijk richting miljonair zit he?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:39 schreef Zelfscanner het volgende:
Vloggers zitten allemaal bij het UWV
Moah, dat zal toch ook wel meevallen. De meesten zullen gewoon kiezen wat ze laten zien en niet 24 uur per dag een camera op hun mik richten.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:35 schreef miieejj het volgende:
[..]
je hebt dan totaal geen privacy meer.. Alles moet gefilmd worden..
Bizarquote:Op woensdag 23 december 2015 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
je weet wel dat enzo knol waarschijnlijk richting miljonair zit he?
beetje zoals instagram. doe je ook alleen als je kan showen hoe goed je het hebt enzo.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, dat zal toch ook wel meevallen. De meesten zullen gewoon kiezen wat ze laten zien en niet 24 uur per dag een camera op hun mik richten.
Nou, zou heel blij zijn hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:41 schreef isax het volgende:
[..]
beetje zoals instagram. doe je ook alleen als je kan showen hoe goed je het hebt enzo.
Ik ookquote:Op woensdag 23 december 2015 23:41 schreef Strani het volgende:
Dat meisje ziet er doodvermoeid uit, in het publiek.
Wat is jouw verlichtende en wereldverbeterende beroep?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:41 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nou, zou heel blij zijn hoor![]()
Ik zou me doodschamen op zulke manier geld doen.
Instagram geeft een rooskleurig beeld van die persoon.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:41 schreef isax het volgende:
[..]
beetje zoals instagram. doe je ook alleen als je kan showen hoe goed je het hebt enzo.
pewdiepie is een zweed die zichzelf filmt terwijl die indie games speelt, heeft 41+ miljoen abonnees en verdient ongeveer 12 miljoen per jaar.quote:
En jij bent een van de volgersquote:Op woensdag 23 december 2015 23:44 schreef isax het volgende:
[..]
pewdiepie is een zweed die zichzelf filmt terwijl die indie games speelt, heeft 41+ miljoen abonnees en verdient ongeveer 12 miljoen per jaar.
das pas fucking bizar.
die enzo heeft wel allemaal slim aangepakt..quote:Op woensdag 23 december 2015 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
Klopt, wordt ook gepaaid door Youtube, dus door Google.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:44 schreef isax het volgende:
[..]
pewdiepie is een zweed die zichzelf filmt terwijl die indie games speelt, heeft 41+ miljoen abonnees en verdient ongeveer 12 miljoen per jaar.
das pas fucking bizar.
de samenvatting van social media.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Instagram geeft een rooskleurig beeld van die persoon.
Nep. Want alles is perfect zo lijkt het. Maar ze kiezen precies wat er wel en niet opkomt
neuh ik vind alleen interessant hoe mensen hun geld kunnen verdienen met youtube.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
En jij bent een van de volgers
Ik heb altijd wel respect voor mensen die op weinig conventionele manieren een goed lopend bedrijf op weten te zetten. Vergt een hoop inzet en talent.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:46 schreef isax het volgende:
[..]
de samenvatting van social media.
[..]
neuh ik vind alleen interessant hoe mensen hun geld kunnen verdienen met youtube.
Jij je zinquote:Op woensdag 23 december 2015 23:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, die hoort bij hardrock of metal.
yep. dat het voor luie mensen die niets kunnen is is bullshit. het is gewoon een volledige baan.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel respect voor mensen die op weinig conventionele manieren een goed lopend bedrijf op weten te zetten. Vergt een hoop inzet en talent.
Nergens last van hier.quote:
Enzo Knol is vandaag in het ziekenhuis opgenomen. Die wilde zijn kont afvegen op de plee en was vergeten dat hij zijn camera in die hand had. Zijn hele anus opengescheurd bij het vegen...quote:Op woensdag 23 december 2015 23:34 schreef miieejj het volgende:
[..]
met een camera en hysterisch te vrolijk nep blij doen..
20:30 zoiets jaquote:Op donderdag 24 december 2015 00:03 schreef FredvZ het volgende:
Over hoeveel uur mogen ze er nu uit?
Uurtje of 20?
Hej!quote:
Nou, lekker.quote:
Was eerst Niels. Nu staat er Muradom gedraaid.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:20 schreef FredvZ het volgende:
In other news, was iemand dit al opgevallen:
[ afbeelding ]
Volgens mij wel goed. Ik ben er ook nog niet zo heel lang.quote:
Ik dacht dat jij het aanbood?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Pak je er ook eentje voor mij dan?
wie is darumquote:Op donderdag 24 december 2015 00:20 schreef FredvZ het volgende:
In other news, was iemand dit al opgevallen:
[ afbeelding ]
Lach er maar om. Maar ga je nou nog bier halen?quote:
Ja. Mascotte van het kampquote:Op donderdag 24 december 2015 00:24 schreef Reemi het volgende:
Is het verhaal achter het konijnenpak nog bekend geworden?
Waarschijnlijk remote ingestart vanaf de regie.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:19 schreef DaMook het volgende:
Avond.
Dit muziekje had hij wel heeeeeeel toevallig klaarstaan zeg.
Maar dan moet ik opstaan en laat ik FOK! in de steek...quote:Op donderdag 24 december 2015 00:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lach er maar om. Maar ga je nou nog bier halen?
Het zomerkamp waar ze elkaar hadden ontmoet ofzoquote:
Ah leukquote:Op donderdag 24 december 2015 00:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het zomerkamp waar ze elkaar hadden ontmoet ofzo
Staat je koelkast zo ver weg dan?quote:Op donderdag 24 december 2015 00:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maar dan moet ik opstaan en laat ik FOK! in de steek...
walking fridge kopenquote:Op donderdag 24 december 2015 00:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maar dan moet ik opstaan en laat ik FOK! in de steek...
Niet echt naast mij. Stap of 4 ongeveer? 2.5 meter.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Staat je koelkast zo ver weg dan?
Ik sta toch echt op elke keer als het op isquote:Op donderdag 24 december 2015 00:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Niet echt naast mij. Stap of 4 ongeveer? 2.5 meter.
Dat moet je nog maar afwachten.quote:
Mijn koelkast staat verder weg.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Niet echt naast mij. Stap of 4 ongeveer? 2.5 meter.
Jemig dat klinkt wel heel omineusquote:Op donderdag 24 december 2015 00:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat moet je nog maar afwachten.
He sjips nu klink ik als mijn moeder
Ik heb eigenlijk een fles water naast mij staanquote:Op donderdag 24 december 2015 00:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik sta toch echt op elke keer als het op is. Is minstens zo belangrijk
.
Dat drink ik overdag al genoegquote:Op donderdag 24 december 2015 00:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een fles water naast mij staan
*maakt screenshots*quote:Op donderdag 24 december 2015 00:46 schreef DaMook het volgende:
Cool een echte vluchteling bij de microfoon.
hopelijk hebben de zeiksnorren nu hun mond gestoptquote:Op donderdag 24 december 2015 00:48 schreef DaMook het volgende:
Het verhaal eens van de andere kant, ipv al die nlse relnichten tegen een azc.
de zeiksnorren zeggen nu ws dat ie zich naar aanleiding van dit gesprek hier wil vestigen.quote:Op donderdag 24 december 2015 00:50 schreef Xummon het volgende:
[..]
hopelijk hebben de zeiksnorren nu hun mond gestopt
quote:Op donderdag 24 december 2015 00:51 schreef Qunix het volgende:
Als ze zelf nog 1 euro erbij doet is het OVER NINE THOUSAND!!!!!
Waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 24 december 2015 00:50 schreef Xummon het volgende:
[..]
hopelijk hebben de zeiksnorren nu hun mond gestopt
Misschien wil ie dat ook welquote:Op donderdag 24 december 2015 00:50 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
de zeiksnorren zeggen nu ws dat ie zich naar aanleiding van dit gesprek hier wil vestigen.
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:00 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Maargoed dat Giel net niet bij de brievenbus stond, die had ws gevraagd of de moeder van de vluchteling geen werk had
Maargoed dat Giel net niet bij de brievenbus stond, die had ws gevraagd of de moeder van de vluchteling geen werk had
Het is hier de hele week al rustig, behalve tijdens de Glazen House Party.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:11 schreef DaMook het volgende:
Ik ben echt niet gewend dat het hier zo rustig is tijdens de laatste nacht.
welke cam bekijk je die wij niet kennenquote:
dacht dat je Frank wasquote:
Toen was ik idd blij dat ik even niet kon slapen en maar weer even kwam kijkenquote:Op donderdag 24 december 2015 01:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is hier de hele week al rustig, behalve tijdens de Glazen House Party.
Gwen van Poortenquote:
Presentator bij BNN en de natte droom van 15-jarigen als Fylaxquote:Op donderdag 24 december 2015 01:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gwen van Poorten
Geen idee wat ze doet of kan trouwens.
Fylax is toch al 16? Toch Fylax?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Presentator bij BNN en de natte droom van 15-jarigen als Fylax
http://www.gwenvanpoorten.nl/bio/quote:Vanaf 2014 is Gwen werkzaam bij BNN waar ze onder andere één van de presentatoren is van ‘’De Social Club’’. Gwen is momenteel een van de vaste gezichten van ‘’Spuiten & Slikken’’ waar ze uiteenlopende items presenteert voor dit populaire BNN-programma.
Jazekerquote:Op donderdag 24 december 2015 01:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Fylax is toch al 16? Toch Fylax?
Voor het vaderland zeker?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:21 schreef DaMook het volgende:
Ik vind d'r niet zo, zou d'r wel 3x per dag doen.
Vrouwenquote:
Ook zonder die vlag over d'r kop hoorquote:
je kan op de SR veiling een rol ducktape kopen, misscien helpt datquote:
Daar moet je ook niet te snel mee komen, daar schrikken ze van. Of ze denken dat je mr Grey bent.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:25 schreef InFrA-WiZ het volgende:
mn stream doet ineens kut, volgens mij loggen er veel rukkers in nu
Als ik domien zo zie kijken heeft hij zelf ineens 20 streams open staanquote:Op donderdag 24 december 2015 01:25 schreef InFrA-WiZ het volgende:
sorryquote:Op donderdag 24 december 2015 01:25 schreef InFrA-WiZ het volgende:
"backup copy" voor thuisquote:Op donderdag 24 december 2015 01:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik domien zo zie kijken heeft hij zelf ineens 20 streams open staan.
*boks*quote:
Kan laid back luke niet nog een uurtje komen draaienquote:
Je hebt te veel gezopenquote:
Hij had gelijk met het wiebelen, meer doet het nietquote:
Dat was mooi jaquote:Op donderdag 24 december 2015 01:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kan laid back luke niet nog een uurtje komen draaien?
Of de glazenhouseparty, maar vond laid back achteraf beter eigenlijkquote:
Klopt. Muziek wel, maar nacht eerder werd wat beter gesprongen.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of de glazenhouseparty, maar vond laid back achteraf beter eigenlijk.
Dat wel, maar ik luister en kijk via de mac en ben er niet bij, dus plein boeit me minder dan de muziekquote:Op donderdag 24 december 2015 01:33 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Klopt. Muziek wel, maar nacht eerder werd wat beter gesprongen.
Halloquote:
Mja, in Heerlen spreekt niemand zo.quote:
Amberquote:
nea, wet ik "Het" Limburgs bestut ok nie.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Mja, in Heerlen spreekt niemand zo.
Dit is meer Venlo en omstreken volgens mij...quote:Op donderdag 24 december 2015 01:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
hij zei toch ook dat ie uit noord limburg kwamquote:Op donderdag 24 december 2015 01:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 24 december 2015 01:44 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit is meer Venlo en omstreken volgens mij...
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:44 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
nea, wet ik "Het" Limburgs bestut ok nie.
(mijn dialect is dus wéér anders)
Wouten!quote:
Horst of die kanten dieën dialect-j?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:44 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
nea, wet ik "Het" Limburgs bestut ok nie.
(mijn dialect is dus wéér anders)
heerlens is eerder half duitsquote:Op donderdag 24 december 2015 01:47 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
En dan vinden veel andere Limburgers het Heerlens niet eens Limburgs, 'Hollands' wordt het zelfs genoemd. Komt door de invloeden van al die 'gastarbeiders' van boven de rivieren uit tijden van de mijnen.
Veel andere Limburgs vinden alles wat hoger in Limburg woont dan de eigen woonplaats al geen Limburg meer.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:47 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
En dan vinden veel andere Limburgers het Heerlens niet eens Limburgs, 'Hollands' wordt het zelfs genoemd. Komt door de invloeden van al die 'gastarbeiders' van boven de rivieren uit tijden van de mijnen.
ja, tussen Horst en Venray inquote:Op donderdag 24 december 2015 01:48 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Horst of die kanten dieën dialect-j?
Ik heb eens met iemand uit Kerkrade dialect proberen te praten, daar had ik idd al mijn Duits nodig...quote:Op donderdag 24 december 2015 01:48 schreef Xummon het volgende:
[..]
heerlens is eerder half duits
en ja mag het zeggen, mijn pa kwam uit kerkrade
Neuh.quote:
ik ooknietquote:Op donderdag 24 december 2015 01:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neuh.
Maar ik ben dan ook geen fan van Frank
Nee...ik ook nietquote:Op donderdag 24 december 2015 01:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neuh.
Maar ik ben dan ook geen fan van Frank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |