iets met luiquote:
Ik heb een keer de eindshow gekozen (Eindhoven) en daar geen spijt van gehad. Je ziet uiteindelijk meer omdat het op beide pleinen snel bomvol is en je er niet meer bij kan. Andere keer stond het huis bij de eindshow (Breda).quote:Op woensdag 23 december 2015 23:08 schreef AF_ het volgende:
[..]
Oh flopshow dus![]()
Mensen tips voor ons wat we morgen moeten doen? Plein of eindshow?
ach, ik bak gewoon de avond er voor een ei. zo laat ik af en toe nog zien dat ik van dr houd.quote:
Als dat alleen via dat ei kan, vooruit dan maarquote:Op woensdag 23 december 2015 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach, ik bak gewoon de avond er voor een ei. zo laat ik af en toe nog zien dat ik van dr houd.
Bassie vlogde al toen figuren als Enzo nog bedacht moest wordenquote:
Het gaat dan wel terug naar de basis.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat alleen via dat ei kan, vooruit dan maar
makkelijke liefdequote:Op woensdag 23 december 2015 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat alleen via dat ei kan, vooruit dan maar
nope... daarom ga ik ook maar gewoon het bedje opzoeken.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef houdjemond het volgende:
Het stort weer een beetje in, iemand enig idee wie of wat er vannacht nog komen?
Eerlijk zullen we alles delen..quote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef Nizno het volgende:
Maar goed, ik denk dat ik Hugo maar eens mee neem naar bed.
Doe hem de groeten van me.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef Nizno het volgende:
Maar goed, ik denk dat ik Hugo maar eens mee neem naar bed.
Dylan en Bassiequote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef houdjemond het volgende:
Het stort weer een beetje in, iemand enig idee wie of wat er vannacht nog komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |