Gwen van Poortenquote:
Presentator bij BNN en de natte droom van 15-jarigen als Fylaxquote:Op donderdag 24 december 2015 01:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gwen van Poorten
Geen idee wat ze doet of kan trouwens.
Fylax is toch al 16? Toch Fylax?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Presentator bij BNN en de natte droom van 15-jarigen als Fylax
http://www.gwenvanpoorten.nl/bio/quote:Vanaf 2014 is Gwen werkzaam bij BNN waar ze onder andere één van de presentatoren is van ‘’De Social Club’’. Gwen is momenteel een van de vaste gezichten van ‘’Spuiten & Slikken’’ waar ze uiteenlopende items presenteert voor dit populaire BNN-programma.
Jazekerquote:Op donderdag 24 december 2015 01:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Fylax is toch al 16? Toch Fylax?
Voor het vaderland zeker?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:21 schreef DaMook het volgende:
Ik vind d'r niet zo, zou d'r wel 3x per dag doen.
Vrouwenquote:
Ook zonder die vlag over d'r kop hoorquote:
je kan op de SR veiling een rol ducktape kopen, misscien helpt datquote:
Daar moet je ook niet te snel mee komen, daar schrikken ze van. Of ze denken dat je mr Grey bent.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:25 schreef InFrA-WiZ het volgende:
mn stream doet ineens kut, volgens mij loggen er veel rukkers in nu
Als ik domien zo zie kijken heeft hij zelf ineens 20 streams open staanquote:Op donderdag 24 december 2015 01:25 schreef InFrA-WiZ het volgende:
sorryquote:Op donderdag 24 december 2015 01:25 schreef InFrA-WiZ het volgende:
"backup copy" voor thuisquote:Op donderdag 24 december 2015 01:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik domien zo zie kijken heeft hij zelf ineens 20 streams open staan.
*boks*quote:
Kan laid back luke niet nog een uurtje komen draaienquote:
Je hebt te veel gezopenquote:
Hij had gelijk met het wiebelen, meer doet het nietquote:
Dat was mooi jaquote:Op donderdag 24 december 2015 01:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kan laid back luke niet nog een uurtje komen draaien?
Of de glazenhouseparty, maar vond laid back achteraf beter eigenlijkquote:
Klopt. Muziek wel, maar nacht eerder werd wat beter gesprongen.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of de glazenhouseparty, maar vond laid back achteraf beter eigenlijk.
Dat wel, maar ik luister en kijk via de mac en ben er niet bij, dus plein boeit me minder dan de muziekquote:Op donderdag 24 december 2015 01:33 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Klopt. Muziek wel, maar nacht eerder werd wat beter gesprongen.
Halloquote:
Mja, in Heerlen spreekt niemand zo.quote:
Amberquote:
nea, wet ik "Het" Limburgs bestut ok nie.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Mja, in Heerlen spreekt niemand zo.
Dit is meer Venlo en omstreken volgens mij...quote:Op donderdag 24 december 2015 01:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
hij zei toch ook dat ie uit noord limburg kwamquote:Op donderdag 24 december 2015 01:43 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 24 december 2015 01:44 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit is meer Venlo en omstreken volgens mij...
quote:Op donderdag 24 december 2015 01:44 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
nea, wet ik "Het" Limburgs bestut ok nie.
(mijn dialect is dus wéér anders)
Wouten!quote:
Horst of die kanten dieën dialect-j?quote:Op donderdag 24 december 2015 01:44 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
nea, wet ik "Het" Limburgs bestut ok nie.
(mijn dialect is dus wéér anders)
heerlens is eerder half duitsquote:Op donderdag 24 december 2015 01:47 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
En dan vinden veel andere Limburgers het Heerlens niet eens Limburgs, 'Hollands' wordt het zelfs genoemd. Komt door de invloeden van al die 'gastarbeiders' van boven de rivieren uit tijden van de mijnen.
Veel andere Limburgs vinden alles wat hoger in Limburg woont dan de eigen woonplaats al geen Limburg meer.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:47 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
En dan vinden veel andere Limburgers het Heerlens niet eens Limburgs, 'Hollands' wordt het zelfs genoemd. Komt door de invloeden van al die 'gastarbeiders' van boven de rivieren uit tijden van de mijnen.
ja, tussen Horst en Venray inquote:Op donderdag 24 december 2015 01:48 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Horst of die kanten dieën dialect-j?
Ik heb eens met iemand uit Kerkrade dialect proberen te praten, daar had ik idd al mijn Duits nodig...quote:Op donderdag 24 december 2015 01:48 schreef Xummon het volgende:
[..]
heerlens is eerder half duits
en ja mag het zeggen, mijn pa kwam uit kerkrade
Neuh.quote:
ik ooknietquote:Op donderdag 24 december 2015 01:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neuh.
Maar ik ben dan ook geen fan van Frank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |