En jij bent een van de volgersquote:Op woensdag 23 december 2015 23:44 schreef isax het volgende:
[..]
pewdiepie is een zweed die zichzelf filmt terwijl die indie games speelt, heeft 41+ miljoen abonnees en verdient ongeveer 12 miljoen per jaar.
das pas fucking bizar.
die enzo heeft wel allemaal slim aangepakt..quote:Op woensdag 23 december 2015 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
je weet wel dat enzo knol waarschijnlijk richting miljonair zit he?
Klopt, wordt ook gepaaid door Youtube, dus door Google.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:44 schreef isax het volgende:
[..]
pewdiepie is een zweed die zichzelf filmt terwijl die indie games speelt, heeft 41+ miljoen abonnees en verdient ongeveer 12 miljoen per jaar.
das pas fucking bizar.
de samenvatting van social media.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Instagram geeft een rooskleurig beeld van die persoon.
Nep. Want alles is perfect zo lijkt het. Maar ze kiezen precies wat er wel en niet opkomt
neuh ik vind alleen interessant hoe mensen hun geld kunnen verdienen met youtube.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
En jij bent een van de volgers
Ik heb altijd wel respect voor mensen die op weinig conventionele manieren een goed lopend bedrijf op weten te zetten. Vergt een hoop inzet en talent.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:46 schreef isax het volgende:
[..]
de samenvatting van social media.
[..]
neuh ik vind alleen interessant hoe mensen hun geld kunnen verdienen met youtube.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |