Ik ook, en daar ben ik trots op.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben te oud voor dit alles denk ik.
Tjah, maar ze verdienen geld zatquote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef miieejj het volgende:
Jeetje weer zo'n vlogger.. Neem gewoon een fatsoenlijke baan of wat dan ook
Sowieso kan me dat hele vloggen gestolen worden.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
De doelgroep ligt ook allang op bedquote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
Nou ja, ik heb niks met vloggers maar als ik er zelf op was gekomen en ik was er goed in geweest, had ik er ook lekker m'n centjes mee verdiend. Beter dat dan op kantoor wegkwijnen.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef miieejj het volgende:
met een camera en hysterisch te vrolijk nep blij doen..quote:Op woensdag 23 december 2015 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, maar ze verdienen geld zat.
Ik heb meer begrip voor de vloggers dan voor de volgersquote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef miieejj het volgende:
je hebt dan totaal geen privacy meer.. Alles moet gefilmd worden..quote:Op woensdag 23 december 2015 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb niks met vloggers maar als ik er zelf op was gekomen en ik was er goed in geweest, had ik er ook lekker m'n centjes mee verdiend. Beter dat dan op kantoor wegkwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |