iets met luiquote:
Ik heb een keer de eindshow gekozen (Eindhoven) en daar geen spijt van gehad. Je ziet uiteindelijk meer omdat het op beide pleinen snel bomvol is en je er niet meer bij kan. Andere keer stond het huis bij de eindshow (Breda).quote:Op woensdag 23 december 2015 23:08 schreef AF_ het volgende:
[..]
Oh flopshow dus![]()
Mensen tips voor ons wat we morgen moeten doen? Plein of eindshow?
ach, ik bak gewoon de avond er voor een ei. zo laat ik af en toe nog zien dat ik van dr houd.quote:
Als dat alleen via dat ei kan, vooruit dan maarquote:Op woensdag 23 december 2015 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach, ik bak gewoon de avond er voor een ei. zo laat ik af en toe nog zien dat ik van dr houd.
Bassie vlogde al toen figuren als Enzo nog bedacht moest wordenquote:
Het gaat dan wel terug naar de basis.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat alleen via dat ei kan, vooruit dan maar
makkelijke liefdequote:Op woensdag 23 december 2015 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat alleen via dat ei kan, vooruit dan maar
nope... daarom ga ik ook maar gewoon het bedje opzoeken.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef houdjemond het volgende:
Het stort weer een beetje in, iemand enig idee wie of wat er vannacht nog komen?
Eerlijk zullen we alles delen..quote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef Nizno het volgende:
Maar goed, ik denk dat ik Hugo maar eens mee neem naar bed.
Doe hem de groeten van me.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef Nizno het volgende:
Maar goed, ik denk dat ik Hugo maar eens mee neem naar bed.
Dylan en Bassiequote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef houdjemond het volgende:
Het stort weer een beetje in, iemand enig idee wie of wat er vannacht nog komen?
Trustequote:Op woensdag 23 december 2015 23:15 schreef Nizno het volgende:
welterusten voor u allen later deze avond/nacht
Ik ga hetzelfde doen, morgen stiekem toch ook een beetje kerststress dus is misschier wel zo verstandig.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope... daarom ga ik ook maar gewoon het bedje opzoeken.
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde doen, morgen stiekem toch ook een beetje kerststress dus is misschier wel zo verstandig.
Nightynight allemaal!![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:15 schreef Nizno het volgende:
welterusten voor u allen later deze avond/nacht
Trusten!quote:Op woensdag 23 december 2015 23:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde doen, morgen stiekem toch ook een beetje kerststress dus is misschier wel zo verstandig.
Nightynight allemaal!![]()
Uitgeven bij de V&Dquote:Op woensdag 23 december 2015 23:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat nou als je het plein niet opkomt en je hebt een bedrag bij je?
Ja gaat ook niet uren wachten lijkt mij
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 23 december 2015 23:23 schreef Xummon het volgende:
https://www.facebook.com/events/479209648928858/
2460 euro alquote:Op woensdag 23 december 2015 23:23 schreef Xummon het volgende:
https://www.facebook.com/events/479209648928858/
Betaal in de winkel een groot bedrag ermee..quote:
Nog niet geweest nee. Hopelijk vannacht nog wel. Dan blijf ik wakkerquote:Op woensdag 23 december 2015 23:28 schreef Kyran het volgende:
Heeft Rabbering trouwens zijn happy hardcore uurtje nou al gedaan? Misschien zo nog tijdens graveyard shift?
Was Paul Elstak die Paul de Leeuw startte niet genoeg happy hardcore?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:28 schreef Kyran het volgende:
Heeft Rabbering trouwens zijn happy hardcore uurtje nou al gedaan? Misschien zo nog tijdens graveyard shift?
Er bestaat niet zoiets als 'genoeg happy hardcore'.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Was Paul Elstak die Paul de Leeuw startte niet genoeg happy hardcore?
Ja, uhm hoe kan ik hier op antwoordenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Was Paul Elstak die Paul de Leeuw startte niet genoeg happy hardcore?
Paul de Leeuw? Paul Elstak? Paul Rabbering?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, uhm hoe kan ik hier op antwoorden![]()
Lekker uurtje knallen met Paul zou wel leuk zijn
Ik ook, en daar ben ik trots op.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben te oud voor dit alles denk ik.
Tjah, maar ze verdienen geld zatquote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef miieejj het volgende:
Jeetje weer zo'n vlogger.. Neem gewoon een fatsoenlijke baan of wat dan ook
Sowieso kan me dat hele vloggen gestolen worden.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
De doelgroep ligt ook allang op bedquote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
Nou ja, ik heb niks met vloggers maar als ik er zelf op was gekomen en ik was er goed in geweest, had ik er ook lekker m'n centjes mee verdiend. Beter dat dan op kantoor wegkwijnen.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef miieejj het volgende:
met een camera en hysterisch te vrolijk nep blij doen..quote:Op woensdag 23 december 2015 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, maar ze verdienen geld zat.
Ik heb meer begrip voor de vloggers dan voor de volgersquote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef miieejj het volgende:
je hebt dan totaal geen privacy meer.. Alles moet gefilmd worden..quote:Op woensdag 23 december 2015 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb niks met vloggers maar als ik er zelf op was gekomen en ik was er goed in geweest, had ik er ook lekker m'n centjes mee verdiend. Beter dat dan op kantoor wegkwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |