Oké bedankt. Dan ga ik daarvoor kiezenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:12 schreef Cee het volgende: [..] Ik heb een keer de eindshow gekozen (Eindhoven) en daar geen spijt van gehad. Je ziet uiteindelijk meer omdat het op beide pleinen snel bomvol is en je er niet meer bij kan. Andere keer stond het huis bij de eindshow (Breda).
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben te oud voor dit alles denk ik.
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef miieejj het volgende:
Jeetje weer zo'n vlogger.. Neem gewoon een fatsoenlijke baan of wat dan ook
Helemaal met jullie eens. En ik snap niet waarom zoveel mensen ze volgen en zij daardoor zoveel geld verdienen. Het nieuwe "tv" of zo.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sowieso kan me dat hele vloggen gestolen worden.
Iedereen zit mobielquote:Op woensdag 23 december 2015 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik doe het maar dan..
je weet wel dat enzo knol waarschijnlijk richting miljonair zit he?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:39 schreef Zelfscanner het volgende:
Vloggers zitten allemaal bij het UWV
Moah, dat zal toch ook wel meevallen. De meesten zullen gewoon kiezen wat ze laten zien en niet 24 uur per dag een camera op hun mik richten.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:35 schreef miieejj het volgende:
[..]
je hebt dan totaal geen privacy meer.. Alles moet gefilmd worden..
Bizarquote:Op woensdag 23 december 2015 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
je weet wel dat enzo knol waarschijnlijk richting miljonair zit he?
beetje zoals instagram. doe je ook alleen als je kan showen hoe goed je het hebt enzo.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, dat zal toch ook wel meevallen. De meesten zullen gewoon kiezen wat ze laten zien en niet 24 uur per dag een camera op hun mik richten.
Nou, zou heel blij zijn hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:41 schreef isax het volgende:
[..]
beetje zoals instagram. doe je ook alleen als je kan showen hoe goed je het hebt enzo.
Ik ookquote:Op woensdag 23 december 2015 23:41 schreef Strani het volgende:
Dat meisje ziet er doodvermoeid uit, in het publiek.
Wat is jouw verlichtende en wereldverbeterende beroep?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:41 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nou, zou heel blij zijn hoor![]()
Ik zou me doodschamen op zulke manier geld doen.
Instagram geeft een rooskleurig beeld van die persoon.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:41 schreef isax het volgende:
[..]
beetje zoals instagram. doe je ook alleen als je kan showen hoe goed je het hebt enzo.
pewdiepie is een zweed die zichzelf filmt terwijl die indie games speelt, heeft 41+ miljoen abonnees en verdient ongeveer 12 miljoen per jaar.quote:
En jij bent een van de volgersquote:Op woensdag 23 december 2015 23:44 schreef isax het volgende:
[..]
pewdiepie is een zweed die zichzelf filmt terwijl die indie games speelt, heeft 41+ miljoen abonnees en verdient ongeveer 12 miljoen per jaar.
das pas fucking bizar.
die enzo heeft wel allemaal slim aangepakt..quote:Op woensdag 23 december 2015 23:39 schreef isax het volgende:
[..]
Klopt, wordt ook gepaaid door Youtube, dus door Google.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:44 schreef isax het volgende:
[..]
pewdiepie is een zweed die zichzelf filmt terwijl die indie games speelt, heeft 41+ miljoen abonnees en verdient ongeveer 12 miljoen per jaar.
das pas fucking bizar.
de samenvatting van social media.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Instagram geeft een rooskleurig beeld van die persoon.
Nep. Want alles is perfect zo lijkt het. Maar ze kiezen precies wat er wel en niet opkomt
neuh ik vind alleen interessant hoe mensen hun geld kunnen verdienen met youtube.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
En jij bent een van de volgers
Ik heb altijd wel respect voor mensen die op weinig conventionele manieren een goed lopend bedrijf op weten te zetten. Vergt een hoop inzet en talent.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:46 schreef isax het volgende:
[..]
de samenvatting van social media.
[..]
neuh ik vind alleen interessant hoe mensen hun geld kunnen verdienen met youtube.
Jij je zinquote:Op woensdag 23 december 2015 23:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, die hoort bij hardrock of metal.
yep. dat het voor luie mensen die niets kunnen is is bullshit. het is gewoon een volledige baan.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel respect voor mensen die op weinig conventionele manieren een goed lopend bedrijf op weten te zetten. Vergt een hoop inzet en talent.
Nergens last van hier.quote:
Enzo Knol is vandaag in het ziekenhuis opgenomen. Die wilde zijn kont afvegen op de plee en was vergeten dat hij zijn camera in die hand had. Zijn hele anus opengescheurd bij het vegen...quote:Op woensdag 23 december 2015 23:34 schreef miieejj het volgende:
[..]
met een camera en hysterisch te vrolijk nep blij doen..
20:30 zoiets jaquote:Op donderdag 24 december 2015 00:03 schreef FredvZ het volgende:
Over hoeveel uur mogen ze er nu uit?
Uurtje of 20?
Hej!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |