SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - - ¤ 4.592.880,- (¤ 4.588.750,- in 2014)
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
› Muziekstats - Lijst met de muziek wat gedraaid is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 22-12-2015 21:40:02 ]C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Man dat kostte mij 45 seconden ofzo.quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Man dat kostte mij 45 seconden ofzo.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Goed nieuws, ik ben niet gestikt in mijn eten
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:39 schreef houdjemond het volgende:
*gooit afstandsbediening naar TV*
Ik vind dit zo'n vies smerig miezerig kutventje he. Sorry.
tuulk mag datquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:37 schreef houdjemond het volgende:
Mag de tussenstand weer in de OP?
4.592.880,- euro
in 2014 was dat ¤ 4.588.750,-
Ik zet vast in op 10 euroquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Zo meteen huilt hij straks nog.
zijn moeder had moeten slikkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat een verspilling van zuurstof deze kneus
wees blijquote:
Dat heb ik met heel veel tussen 18 en 24-12. Daarom vind ik het elk jaar zo leuk. Net een tijdreis naar de tegenwoordige tijd.quote:
dat riep men gisteren om deze tijd ook nogquote:
Heb mijn radio uitgezetquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:42 schreef houdjemond het volgende:
Kutherrie icm kutknol, ik ga voor het eerst zappen
Hoe oud ben je, of moet ik al U zeggen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:42 schreef asco het volgende:
[..]
Dat heb ik met heel veel tussen 18 en 24-12. Daarom vind ik het elk jaar zo leuk. Net een tijdreis naar de tegenwoordige tijd.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat riep men gisteren om deze tijd ook nog
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:42 schreef asco het volgende:
[..]
Net een tijdreis naar de tegenwoordige tijd.
En nu 10x achter elkaar hardopquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:43 schreef Cee het volgende:
Domien vlogt een vlogger en Giel vlogt dat Domien een vlogger vlogt.
Verwekt op Angie van The Rolling Stones.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, of moet ik al U zeggen?
Rond de 40 dus!quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef asco het volgende:
[..]
Verwekt op Angie van The Rolling Stones.
Fijn toch al die leeftijden door elkaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef asco het volgende:
[..]
Maar de vlogger van Frans vlogt beter dan de vlogger van Giel vloggen kan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En nu 10x achter elkaar hardop![]()
En het is donker. Paniekaanvallen moet ze krijgen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef Max-Westerman het volgende:
dit moet toch erg zijn voor die vriendin van die enzo
zoveel kabaal
Voornamelijk mensen die geen flikker te doen hebben en weinig kunnen en door het vloggen meer te doen krijgen en wat leuke nieuwe kunstjes leren en daarover gaan vloggen en uiteindelijk in 1 jaar meer daarmee verdienen dan menig persoon in 10 jaar doet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ben meer van af en toe een beautyblogje.
Verder voegt zo'n blogger niks toe vind ik
Je vader krikte Angie? Wat vond Mick daarvan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef asco het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 34 maar ik neig toch ook al steeds meer richting iets als Radio 2 in plaats van 3FM.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef asco het volgende:
[..]
Zo makkelijk lijkt het me ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Voornamelijk mensen die geen flikker te doen hebben en weinig kunnen en door het vloggen meer te doen krijgen en wat leuke nieuwe kunstjes leren en daarover gaan vloggen en uiteindelijk in 1 jaar meer daarmee verdienen dan menig persoon in 10 jaar doet.
Tis niet eerlijk.
Je moet wel enigszins sympathiek ogen en leuk kunnen babbelen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Zo makkelijk lijkt het me ook niet.
Dan zou iedereen gaan vloggen
Die zat te verkondigen dat ze niet meer thuis durfte te slapen na die tuinparty van stukTV en dat ze steeds moest huilenquote:
Velen met jou. Inclusief ikzelf.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 34 maar ik neig toch ook al steeds meer richting iets als Radio 2 in plaats van 3FM.
Ik vlog 2 maal per dag na het tandenpoetsenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Zo makkelijk lijkt het me ook niet.
Dan zou iedereen gaan vloggen
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik vlog 2 maal per dag na het tandenpoetsen
Ik vind radio twee the bomb.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 34 maar ik neig toch ook al steeds meer richting iets als Radio 2 in plaats van 3FM.
Is het niet veel te vroeg voor D-artiesten, jezus zeg. Plan die griet om half 5 s'nachts.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
De vriendin van de vlogger die meent te moeten gaan zingen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Doenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
Ze zouden nu Vlogging Molly moeten draaien.
Is dat allesquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet wel enigszins sympathiek ogen en leuk kunnen babbelen.
Qua muziek luister ik altijd maar hetzelfde van vroeger. Zo tot 1995. Elk jaar is het weer grappig om al die nieuwe muziek te horen. Maar vaak ook niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben je al binnen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik vlog 2 maal per dag na het tandenpoetsen
Niks mis met radio 2 ik mis wel frits spits met de tweespraakquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind radio twee the bomb.
Heerlijk die oudere nummers afgewisseld met het nieuwe.
Niks mis mee. Sinds jaren heb ik ook radio 2 meer op als 3fm.
Had al in bed moeten liggen!quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Moet dat kind geen huiswerk maken ofzo?
Het is wel apart om al die voor mij totaal onbekende bandjes te zien verschijnen in het Glazen Huis, denkend dat het aan mij ligt dat ik ze niet ken, omdat ik amper naar 3FM luister. Dan blijkt in dit topic dat niemand ze kentquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:49 schreef asco het volgende:
[..]
Qua muziek luister ik altijd maar hetzelfde van vroeger. Zo tot 1995. Elk jaar is het weer grappig om al die nieuwe muziek te horen. Maar vaak ook niet natuurlijk.
niemandquote:
Dattie de microfoon maar uit zet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:49 schreef Paul het volgende:
[..]
#teamGiel [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dus een beetje een Vlog Selena Gomez.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
Neukt met de Nederlandse justin bieber onder de vloggers
hoe screencap je zo snel gifjesquote:
Alles voor de centen. Er zijn er die tienduizenden euro's per maand ermee verdienen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:50 schreef miieejj het volgende:
Enzo is te hysterisch ..iets teveel te.. Constant rondlopen met dat camera ding.. Wazig
gyazoquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe screencap je zo snel gifjes
Geen een. Allemaal kut dat bekende youtube gedoequote:
gyazo downloadenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
45quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik doneer 10 euro als ze stopt
Kerstvakantiequote:Op dinsdag 22 december 2015 21:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Moet dat kind geen huiswerk maken ofzo?
ik bied 1050quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:52 schreef Xummon het volgende:
1000euro naar SR als iemand Enzo Knol kapot maakt
Vloggers en de zin ervan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus. Wat is het onderwerp van gesprek?
Soms denk ik wel eens wat doe ik eigenlijk op FOK.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is wel apart om al die voor mij totaal onbekende bandjes te zien verschijnen in het Glazen Huis, denkend dat het aan mij ligt dat ik ze niet ken, omdat ik amper naar 3FM luister. Dan blijkt in dit topic dat niemand ze kent
Pewdiepie is anders multimiljonair ervan geworden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
#teamwatmaaktmijdatuitzoekgewooneenbaan
Owh,quote:
komt omdat ik er ben, m'n fans voelen zich dan vrijerquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:53 schreef houdjemond het volgende:
Ik zap eens 5 minuutjes, half topic vol
Alleen maar klachtenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:53 schreef houdjemond het volgende:
Ik zap eens 5 minuutjes, half topic vol
Gewoon niet denken als je hier bent.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens wat doe ik eigenlijk op FOK.
Dan denk ik zit ik hier te typen tussen tieners.
Excuusquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:54 schreef Paul het volgende:
[..]
komt omdat ik er ben, m'n fans voelen zich dan vrijer
Ah dus daar ging het mis.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:54 schreef asco het volgende:
[..]
Gewoon niet denken als je hier bent.
Nooit gedaan, bevalt prima.
neemt zichzelf en zn vriendin iets te serieus.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:50 schreef miieejj het volgende:
Enzo is te hysterisch ..iets teveel te.. Constant rondlopen met dat camera ding.. Wazig
Af en toe een levensles erin gooienquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:54 schreef asco het volgende:
[..]
Gewoon niet denken als je hier bent.
Nooit gedaan, bevalt prima.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:56 schreef InFrA-WiZ het volgende:
zullen we ff supriseparty houden @ enzo's place, hij is nu toch niet thuis :>
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:54 schreef isax het volgende:
[..]
Pewdiepie is anders multimiljonair ervan geworden.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:57 schreef Zelfscanner het volgende:
Nou kom op met die hak nummers![]()
Willen handjes zien en springende mensen.
Nu net een kwartiertje ofzo denk. Te lang ieg.quote:
"Miene vogel is gevloguh" is mijn favoriet.quote:
Nu kan die weer naar huis. Hopen dat die ver van Heerlen woont.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nu net een kwartiertje ofzo denk. Te lang ieg.
LALALALALAAAAAAquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:00 schreef asco het volgende:
[..]
"Miene vogel is gevloguh" is mijn favoriet.![]()
Utrecht ofzo meen ik.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:02 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nu kan die weer naar huis. Hopen dat die ver van Heerlen woont.
hopelijk komtie een spookrijder tegenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:02 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Op de A2quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:05 schreef Xummon het volgende:
[..]
hopelijk komtie een spookrijder tegen
http://www.1limburg.nl/au(...)ntext=latestarticlesquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:02 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
rust vanwege zijn burnout afgelopen jaarquote:
Heeft een burn-out, is ook al tijdje niet meer op de radio.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:08 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Goeie vraag, vroeg ik me ook al af.
Hij doet toch nog gewoon Superrrrrradio?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heeft een burn-out, is ook al tijdje niet meer op de radio.
Is sinds augustus afgeschaft, wel is het volgens mij officieel verplicht om 14 dagen van tevoren dit aan te geven bij de gemeente (kan via internet)... maar er zal vast wel een omweg voor zijn waarmee het binnen een dag kan.quote:
volgens mij wel.quote:
2 weken ondertrouw dusquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is sinds augustus afgeschaft, wel is het volgens mij officieel verplicht om 14 dagen van tevoren dit aan te geven bij de gemeente (kan via internet)... maar er zal vast wel een omweg voor zijn waarmee het binnen een dag kan.
Nu ben ik in de warquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:13 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Hij doet toch nog gewoon Superrrrrradio?
Ik hoop gelyncht en in de menigte gegooid.quote:
Dacht dat ik Timur vorige week voor SR nog hoordequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nu ben ik in de warwijnand heeft het een tijdje overgenomen toch?
Ik geloof je wel hoor, moet bekennen dat ik overdag niet zo heel veel luisterquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:17 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Dacht dat ik Timur vorige week voor SR nog hoorde
ja die wijnand he, je hoort m maar vrij weinig daar of ja .. Toestraks met dat faal momentje .. Hahaquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nu ben ik in de warwijnand heeft het een tijdje overgenomen toch?
Hadden ze de originele maar moeten draaienquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja die wijnand he, je hoort m maar vrij weinig daar of ja .. Toestraks met dat faal momentje .. Haha
dat arrogante gezicht van die guy is pricelessquote:
Staat hier van half 9 tot 17u op het werk aan dus eerst Giels ochtendshow T&R 's middags tot half 3. Rab tot 16:00 en dan Frankie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor, moet bekennen dat ik overdag niet zo heel veel luister
Hier juist andersom, app gaat altijd aan in bed, en wegens * insert medisch gezeik* pak ik een hoop kleine uurtjes meequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:22 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Staat hier van half 9 tot 17u op het werk aan dus eerst Giels ochtendshow T&R 's middags tot half 3. Rab tot 16:00 en dan Frankie.
Ik mis Ekdom wel een beetje![]()
Ik luister 's avonds bijna nooit maar is wat vaker doen denk ik..
Goede voornemen voor 2016?
m
Klinkt als Pfeiffer maar ik hoef het niet te wetenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hier juist andersom, app gaat altijd aan in bed, en wegens * insert medisch gezeik* pak ik een hoop kleine uurtjes mee
Je weet niet wat ie privé allemaal uitspookt he..quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een burnout bij de radio. Is dat zo zwaar dan?
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je weet niet wat ie privé allemaal uitspookt he..
Ik vind em wel leuk eruit zienquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Frank altijd zo ongewassen overkomen
Nee dat gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Klinkt als Pfeiffer maar ik hoef het niet te weten!
Frankie IS leukquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind em wel leuk eruit zien
Mag hopen van niet, was mijn forum-klemtoonquote:
Johquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag hopen van niet, was mijn forum-klemtoon
Oliviertje? Ik snap het even niet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet
Maargoed daarom heb ik ook een zwak voor Oliviertje gekregen, wat heb ik gelachen om hem.
Zat een kwartier lang te beschrijven hoe die alles ontsmet,elk 5 minuten zijn handen wast, 2x per dag doucht minimaal, de hele studio met alcohol-doekjes onder handen neemt voor ie moet beginnen, en dan zich afvragen of ie niet een beetje smetvrees had, maar hij vond zelf van niet.
De uitzending daarna was ie 2 uur lang chagrijnig want zijn haar zat niet.
Oliver Bakker, waar iedereen gisteren over viel omdat ie zat te griezelen bij het sapje dat ze in Zeeland hadden?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:35 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Oliviertje? Ik snap het even niet?
O gisteren hele drukke dag op het werk gehad dus gisteren toen ik thuis was avond gegeten en op de bank in slaap gevallen hahahaquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oliver Bakker, waar iedereen gisteren over viel omdat ie zat te griezelen bij het sapje dat ze in Zeeland hadden?
Fijn tochquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:39 schreef bjanaan het volgende:
[..]
O gisteren hele drukke dag op het werk gehad dus gisteren toen ik thuis was avond gegeten en op de bank in slaap gevallen hahaha
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:38 schreef miieejj het volgende:
Jee waar zijn die hendjes 🎉 hysterisch
de glasshouse party ook niet gezien dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:39 schreef bjanaan het volgende:
[..]
O gisteren hele drukke dag op het werk gehad dus gisteren toen ik thuis was avond gegeten en op de bank in slaap gevallen hahaha
Nja maakt niet uit, hij heeft echt zo'n baggertijd, doordeweeks op de dinsdag ofzo meen ik van 2-4, ik ben volgens mij ook de enige die hem leuk vindquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:39 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Nooooo hoorde ze daar heel veel over dus dat word een YouTube filmpje terugkijken vrees ik ..quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:40 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
de glasshouse party ook niet gezien dan?
Saskia tijdens de SR Updatequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:43 schreef JaneDoe het volgende:
en weer bijna een hele dag gemist, wie praat me bij?
oke ik was niet de enige die even raar zat te luisterenquote:
ja, was epic!quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:42 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Nooooo hoorde ze daar heel veel over dus dat word een YouTube filmpje terugkijken vrees ik ..
twitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 12:14:32Was je erbij? Of juist niet? Either way, ga lekker nagenieten van de #GlassHouseParty 2015 (57m08s) #SR15 https://t.co/keaeX6LcI2 reageer retweet
Morgen word er getrouwt door een stel in het glazenhuisquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:43 schreef JaneDoe het volgende:
dit vat het wel samen jaquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:46 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Morgen word er getrouwt door een stel in het glazenhuis
Rab moest een beetje huilen vanmiddag
Enzo Knol wekte de nodige haatreacties hier op in het topic
Ehrm ;quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:43 schreef JaneDoe het volgende:
You infidelquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:48 schreef bjanaan het volgende:
Oke tijd voor een peuk,
wat is dit voor bagger?!
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:48 schreef bjanaan het volgende:
Oke tijd voor een peuk,
wat is dit voor bagger?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |