quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat riep men gisteren om deze tijd ook nog
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:42 schreef asco het volgende:
[..]
Net een tijdreis naar de tegenwoordige tijd.
En nu 10x achter elkaar hardopquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:43 schreef Cee het volgende:
Domien vlogt een vlogger en Giel vlogt dat Domien een vlogger vlogt.
Verwekt op Angie van The Rolling Stones.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, of moet ik al U zeggen?
Rond de 40 dus!quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef asco het volgende:
[..]
Verwekt op Angie van The Rolling Stones.
Fijn toch al die leeftijden door elkaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef asco het volgende:
[..]
Maar de vlogger van Frans vlogt beter dan de vlogger van Giel vloggen kan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En nu 10x achter elkaar hardop![]()
En het is donker. Paniekaanvallen moet ze krijgen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef Max-Westerman het volgende:
dit moet toch erg zijn voor die vriendin van die enzo
zoveel kabaal
Voornamelijk mensen die geen flikker te doen hebben en weinig kunnen en door het vloggen meer te doen krijgen en wat leuke nieuwe kunstjes leren en daarover gaan vloggen en uiteindelijk in 1 jaar meer daarmee verdienen dan menig persoon in 10 jaar doet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ben meer van af en toe een beautyblogje.
Verder voegt zo'n blogger niks toe vind ik
Je vader krikte Angie? Wat vond Mick daarvan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef asco het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 34 maar ik neig toch ook al steeds meer richting iets als Radio 2 in plaats van 3FM.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:44 schreef asco het volgende:
[..]
Zo makkelijk lijkt het me ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Voornamelijk mensen die geen flikker te doen hebben en weinig kunnen en door het vloggen meer te doen krijgen en wat leuke nieuwe kunstjes leren en daarover gaan vloggen en uiteindelijk in 1 jaar meer daarmee verdienen dan menig persoon in 10 jaar doet.
Tis niet eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |