Oliver Bakker, waar iedereen gisteren over viel omdat ie zat te griezelen bij het sapje dat ze in Zeeland hadden?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:35 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Oliviertje? Ik snap het even niet?
O gisteren hele drukke dag op het werk gehad dus gisteren toen ik thuis was avond gegeten en op de bank in slaap gevallen hahahaquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oliver Bakker, waar iedereen gisteren over viel omdat ie zat te griezelen bij het sapje dat ze in Zeeland hadden?
Fijn tochquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:39 schreef bjanaan het volgende:
[..]
O gisteren hele drukke dag op het werk gehad dus gisteren toen ik thuis was avond gegeten en op de bank in slaap gevallen hahaha
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:38 schreef miieejj het volgende:
Jee waar zijn die hendjes 🎉 hysterisch
de glasshouse party ook niet gezien dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:39 schreef bjanaan het volgende:
[..]
O gisteren hele drukke dag op het werk gehad dus gisteren toen ik thuis was avond gegeten en op de bank in slaap gevallen hahaha
Nja maakt niet uit, hij heeft echt zo'n baggertijd, doordeweeks op de dinsdag ofzo meen ik van 2-4, ik ben volgens mij ook de enige die hem leuk vindquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:39 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Nooooo hoorde ze daar heel veel over dus dat word een YouTube filmpje terugkijken vrees ik ..quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:40 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
de glasshouse party ook niet gezien dan?
Saskia tijdens de SR Updatequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:43 schreef JaneDoe het volgende:
en weer bijna een hele dag gemist, wie praat me bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |