Klinkt als Pfeiffer maar ik hoef het niet te wetenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hier juist andersom, app gaat altijd aan in bed, en wegens * insert medisch gezeik* pak ik een hoop kleine uurtjes mee
Je weet niet wat ie privé allemaal uitspookt he..quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een burnout bij de radio. Is dat zo zwaar dan?
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je weet niet wat ie privé allemaal uitspookt he..
Ik vind em wel leuk eruit zienquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Frank altijd zo ongewassen overkomen
Nee dat gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Klinkt als Pfeiffer maar ik hoef het niet te weten!
Frankie IS leukquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind em wel leuk eruit zien
Mag hopen van niet, was mijn forum-klemtoonquote:
Johquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag hopen van niet, was mijn forum-klemtoon
Oliviertje? Ik snap het even niet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet
Maargoed daarom heb ik ook een zwak voor Oliviertje gekregen, wat heb ik gelachen om hem.
Zat een kwartier lang te beschrijven hoe die alles ontsmet,elk 5 minuten zijn handen wast, 2x per dag doucht minimaal, de hele studio met alcohol-doekjes onder handen neemt voor ie moet beginnen, en dan zich afvragen of ie niet een beetje smetvrees had, maar hij vond zelf van niet.
De uitzending daarna was ie 2 uur lang chagrijnig want zijn haar zat niet.
Oliver Bakker, waar iedereen gisteren over viel omdat ie zat te griezelen bij het sapje dat ze in Zeeland hadden?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:35 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Oliviertje? Ik snap het even niet?
O gisteren hele drukke dag op het werk gehad dus gisteren toen ik thuis was avond gegeten en op de bank in slaap gevallen hahahaquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oliver Bakker, waar iedereen gisteren over viel omdat ie zat te griezelen bij het sapje dat ze in Zeeland hadden?
Fijn tochquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:39 schreef bjanaan het volgende:
[..]
O gisteren hele drukke dag op het werk gehad dus gisteren toen ik thuis was avond gegeten en op de bank in slaap gevallen hahaha
quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:38 schreef miieejj het volgende:
Jee waar zijn die hendjes 🎉 hysterisch
de glasshouse party ook niet gezien dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:39 schreef bjanaan het volgende:
[..]
O gisteren hele drukke dag op het werk gehad dus gisteren toen ik thuis was avond gegeten en op de bank in slaap gevallen hahaha
Nja maakt niet uit, hij heeft echt zo'n baggertijd, doordeweeks op de dinsdag ofzo meen ik van 2-4, ik ben volgens mij ook de enige die hem leuk vindquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:39 schreef bjanaan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |