Heeft een burn-out, is ook al tijdje niet meer op de radio.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:08 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Goeie vraag, vroeg ik me ook al af.
Hij doet toch nog gewoon Superrrrrradio?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heeft een burn-out, is ook al tijdje niet meer op de radio.
Is sinds augustus afgeschaft, wel is het volgens mij officieel verplicht om 14 dagen van tevoren dit aan te geven bij de gemeente (kan via internet)... maar er zal vast wel een omweg voor zijn waarmee het binnen een dag kan.quote:
volgens mij wel.quote:
2 weken ondertrouw dusquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is sinds augustus afgeschaft, wel is het volgens mij officieel verplicht om 14 dagen van tevoren dit aan te geven bij de gemeente (kan via internet)... maar er zal vast wel een omweg voor zijn waarmee het binnen een dag kan.
Nu ben ik in de warquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:13 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Hij doet toch nog gewoon Superrrrrradio?
Ik hoop gelyncht en in de menigte gegooid.quote:
Dacht dat ik Timur vorige week voor SR nog hoordequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nu ben ik in de warwijnand heeft het een tijdje overgenomen toch?
Ik geloof je wel hoor, moet bekennen dat ik overdag niet zo heel veel luisterquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:17 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Dacht dat ik Timur vorige week voor SR nog hoorde
ja die wijnand he, je hoort m maar vrij weinig daar of ja .. Toestraks met dat faal momentje .. Hahaquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nu ben ik in de warwijnand heeft het een tijdje overgenomen toch?
Hadden ze de originele maar moeten draaienquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja die wijnand he, je hoort m maar vrij weinig daar of ja .. Toestraks met dat faal momentje .. Haha
dat arrogante gezicht van die guy is pricelessquote:
Staat hier van half 9 tot 17u op het werk aan dus eerst Giels ochtendshow T&R 's middags tot half 3. Rab tot 16:00 en dan Frankie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor, moet bekennen dat ik overdag niet zo heel veel luister
Hier juist andersom, app gaat altijd aan in bed, en wegens * insert medisch gezeik* pak ik een hoop kleine uurtjes meequote:Op dinsdag 22 december 2015 22:22 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Staat hier van half 9 tot 17u op het werk aan dus eerst Giels ochtendshow T&R 's middags tot half 3. Rab tot 16:00 en dan Frankie.
Ik mis Ekdom wel een beetje![]()
Ik luister 's avonds bijna nooit maar is wat vaker doen denk ik..
Goede voornemen voor 2016?
m
Klinkt als Pfeiffer maar ik hoef het niet te wetenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hier juist andersom, app gaat altijd aan in bed, en wegens * insert medisch gezeik* pak ik een hoop kleine uurtjes mee
Je weet niet wat ie privé allemaal uitspookt he..quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een burnout bij de radio. Is dat zo zwaar dan?
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je weet niet wat ie privé allemaal uitspookt he..
Ik vind em wel leuk eruit zienquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Frank altijd zo ongewassen overkomen
Nee dat gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Klinkt als Pfeiffer maar ik hoef het niet te weten!
Frankie IS leukquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind em wel leuk eruit zien
Mag hopen van niet, was mijn forum-klemtoonquote:
Johquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag hopen van niet, was mijn forum-klemtoon
Oliviertje? Ik snap het even niet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet
Maargoed daarom heb ik ook een zwak voor Oliviertje gekregen, wat heb ik gelachen om hem.
Zat een kwartier lang te beschrijven hoe die alles ontsmet,elk 5 minuten zijn handen wast, 2x per dag doucht minimaal, de hele studio met alcohol-doekjes onder handen neemt voor ie moet beginnen, en dan zich afvragen of ie niet een beetje smetvrees had, maar hij vond zelf van niet.
De uitzending daarna was ie 2 uur lang chagrijnig want zijn haar zat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |