Klinkt als Pfeiffer maar ik hoef het niet te wetenquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hier juist andersom, app gaat altijd aan in bed, en wegens * insert medisch gezeik* pak ik een hoop kleine uurtjes mee
Je weet niet wat ie privé allemaal uitspookt he..quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een burnout bij de radio. Is dat zo zwaar dan?
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je weet niet wat ie privé allemaal uitspookt he..
Ik vind em wel leuk eruit zienquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Frank altijd zo ongewassen overkomen
Nee dat gelukkig nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:29 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Klinkt als Pfeiffer maar ik hoef het niet te weten!
Frankie IS leukquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind em wel leuk eruit zien
Mag hopen van niet, was mijn forum-klemtoonquote:
Johquote:Op dinsdag 22 december 2015 22:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag hopen van niet, was mijn forum-klemtoon
Oliviertje? Ik snap het even niet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet
Maargoed daarom heb ik ook een zwak voor Oliviertje gekregen, wat heb ik gelachen om hem.
Zat een kwartier lang te beschrijven hoe die alles ontsmet,elk 5 minuten zijn handen wast, 2x per dag doucht minimaal, de hele studio met alcohol-doekjes onder handen neemt voor ie moet beginnen, en dan zich afvragen of ie niet een beetje smetvrees had, maar hij vond zelf van niet.
De uitzending daarna was ie 2 uur lang chagrijnig want zijn haar zat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |