Had al in bed moeten liggen!quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Moet dat kind geen huiswerk maken ofzo?
Het is wel apart om al die voor mij totaal onbekende bandjes te zien verschijnen in het Glazen Huis, denkend dat het aan mij ligt dat ik ze niet ken, omdat ik amper naar 3FM luister. Dan blijkt in dit topic dat niemand ze kentquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:49 schreef asco het volgende:
[..]
Qua muziek luister ik altijd maar hetzelfde van vroeger. Zo tot 1995. Elk jaar is het weer grappig om al die nieuwe muziek te horen. Maar vaak ook niet natuurlijk.
niemandquote:
Dattie de microfoon maar uit zet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:49 schreef Paul het volgende:
[..]
#teamGiel [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dus een beetje een Vlog Selena Gomez.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
Neukt met de Nederlandse justin bieber onder de vloggers
hoe screencap je zo snel gifjesquote:
Alles voor de centen. Er zijn er die tienduizenden euro's per maand ermee verdienen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:50 schreef miieejj het volgende:
Enzo is te hysterisch ..iets teveel te.. Constant rondlopen met dat camera ding.. Wazig
gyazoquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe screencap je zo snel gifjes
Geen een. Allemaal kut dat bekende youtube gedoequote:
gyazo downloadenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
45quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik doneer 10 euro als ze stopt
Kerstvakantiequote:Op dinsdag 22 december 2015 21:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Moet dat kind geen huiswerk maken ofzo?
ik bied 1050quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:52 schreef Xummon het volgende:
1000euro naar SR als iemand Enzo Knol kapot maakt
Vloggers en de zin ervan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus. Wat is het onderwerp van gesprek?
Soms denk ik wel eens wat doe ik eigenlijk op FOK.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is wel apart om al die voor mij totaal onbekende bandjes te zien verschijnen in het Glazen Huis, denkend dat het aan mij ligt dat ik ze niet ken, omdat ik amper naar 3FM luister. Dan blijkt in dit topic dat niemand ze kent
Pewdiepie is anders multimiljonair ervan geworden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
#teamwatmaaktmijdatuitzoekgewooneenbaan
Owh,quote:
komt omdat ik er ben, m'n fans voelen zich dan vrijerquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:53 schreef houdjemond het volgende:
Ik zap eens 5 minuutjes, half topic vol
Alleen maar klachtenquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:53 schreef houdjemond het volgende:
Ik zap eens 5 minuutjes, half topic vol
Gewoon niet denken als je hier bent.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens wat doe ik eigenlijk op FOK.
Dan denk ik zit ik hier te typen tussen tieners.
Excuusquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:54 schreef Paul het volgende:
[..]
komt omdat ik er ben, m'n fans voelen zich dan vrijer
Ah dus daar ging het mis.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:54 schreef asco het volgende:
[..]
Gewoon niet denken als je hier bent.
Nooit gedaan, bevalt prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |