SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
› Muziekstats - Lijst met de muziek wat gedraaid is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Zit goed op haar plek bij Radio iigquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)van-Fleur-Wallenburg
Ok, ja zag het.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)van-Fleur-Wallenburg
Voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je het over mij? Ik ben zoetzuur.
Triest. Beetje anoniem TT aanpassen. De mods worden met de week slechter.quote:
mening mag. Bier is lekker. Is ook een meningquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Triest. Beetje anoniem TT aanpassen. De mods worden met de week slechter.
Eigen mening in een TT geven mag schijnbaar al niet meer, moet allemaal sociaal verantwoord zijn.
Da's op zich juist goed, want er posten hier meer mensenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
Eigen mening in een TT geven mag schijnbaar al niet meer, ...
Zoals ik al zei; de mods worden met de week slechter. En dan klagen dat het user-aantal flink terug looptquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:09 schreef Nizno het volgende:
mening mag. Bier is lekker. Is ook een mening
schrijf een briefjequote:Op dinsdag 22 december 2015 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; de mods worden met de week slechter. En dan klagen dat het user-aantal flink terug loopt.!!!!!!!!!!!!!!
had ik ook gedaan, moet hij maar duidelijker zijnquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:11 schreef Kyran het volgende:
wat een doos "waar kijk je naar uit" en die doos begint echt haar uitzicht te beschrijven ....
Haha, deze gif verveelt nooitquote:
bloed moet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Nizno. Die is 3/4 van het jaar ongesteld.
volle uur staat idd online.quote:
1/4 van het jaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Nizno. Die is 3/4 van het jaar ongesteld.
Als ie ooit een vriendinnetje krijgt leert ie dat vastquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1/4 van het jaar.
Ken je biologie
quote:
twitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 12:14:32Was je erbij? Of juist niet? Either way, ga lekker nagenieten van de #GlassHouseParty 2015 (57m08s) #SR15 https://t.co/keaeX6LcI2 reageer retweet
Hoax.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:20 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie ooit een vriendinnetje krijgt leert ie dat vast
Dank!quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]twitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 12:14:32Was je erbij? Of juist niet? Either way, ga lekker nagenieten van de #GlassHouseParty 2015 (57m08s) #SR15 https://t.co/keaeX6LcI2 reageer retweet
Die video is nu al vetter dan 2/3 van wat er voor de rest gebeurdequote:Op dinsdag 22 december 2015 14:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]twitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 12:14:32Was je erbij? Of juist niet? Either way, ga lekker nagenieten van de #GlassHouseParty 2015 (57m08s) #SR15 https://t.co/keaeX6LcI2 reageer retweet
hoiquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:22 schreef Sylvana het volgende:
Goedemiddag
Druk vandaag,dus weinig hier te vinden.
Maar het staat wel op de achtergrond aan natuurlijk
wie wil je binnen halen? Domien?quote:
is geen downloadlink bij, is een embedded video.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:24 schreef Sylvana het volgende:
Oh vanavond ook ff die aftermovie binnenhalen
Oh jammer! Bedacht me vannacht toen het afgelopen was dat ik het ook op mn HD-recorder had kunnen opnemenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:25 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
is geen downloadlink bij, is een embedded video.
Ik denk dat ik mn captureprogramma maar moet aanslingeren dan
Ik dacht dus hetzelfdequote:Op dinsdag 22 december 2015 14:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oh jammer! Bedacht me vannacht toen het afgelopen was dat ik het ook op mn HD-recorder had kunnen opnemen
ik hetzelfdequote:Op dinsdag 22 december 2015 14:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oh jammer! Bedacht me vannacht toen het afgelopen was dat ik het ook op mn HD-recorder had kunnen opnemen
Heeft goede tekst.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
25 euro betalen voor dit gedrocht
Link is wel 1 uur geldig zie ik...quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:27 schreef Qunix het volgende:
https://snappytv-a.akamai(...)b7f2442b4cac5f558ffe
Alstu
Ga maar terug je metal hok in ofzo en anders zit er altijd nog een knop op je radio.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
het is allemaal zo.... soft. Ik weet niet. Langdradig ook.![]()
![]()
Nou nou nou wat een agressie zeg. Nergens voor nodig dit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga maar terug je metal hok in ofzo en anders zit er altijd nog een knop op je radio.
Je kunt hem gewoon rechtstreeks van twitter afhalen hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Link is wel 1 uur geldig zie ik...
Als ik hem binnen heb reupload ik hem wel op een Mega account.
Niet te serieus hequote:Op dinsdag 22 december 2015 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een agressie zeg. Nergens voor nodig dit.
Tijd voor een snickers?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga maar terug je metal hok in ofzo en anders zit er altijd nog een knop op je radio.
Er zijn grenzenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is toch serieus request ?
je loopt niet anders te klagen over hoe soft en emotioneel SR is. Als je het niet niet leuk vind, ga dan gewoon weg.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een agressie zeg. Nergens voor nodig dit.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je kunt hem gewoon rechtstreeks van twitter afhalen hoor.Daar komt deze URL van Qunix ook vandaan.
Sorry, maar je leest wel erg selectief.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je loopt niet anders te klagen over hoe soft en emotioneel SR is. Als je het niet niet leuk vind, ga dan gewoon weg.
Mooi dan zijn we het eens.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, maar je leest wel erg selectief.
Nee dat sentimentele gelul hoeft voor mij niet en dat nummer was gewoon ruk. Dat jij een andere mening hebt, prima. Maar duw dan niet je eigen mening door andermans strot.
En ja er zit een knop op de radio.
Oh pardonquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Verwarrend als je jezelf quote
De token varieert steeds. Denk per uur.
twitter:1Limburg twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 14:39:16De actie @SeriousRequest heeft tot nu toe al zo'n 350.000 bezoekers naar Heerlen getrokken. https://t.co/FsaGaouGUq https://t.co/pW4hgojISk reageer retweet
Hoe kunnen ze dat nou zeggen vraag ik me dan af? hebben ze alle inwoners van Heerlen zelf eraf getrokken ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:41 schreef InFrA-WiZ het volgende:
twitter:1Limburg twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 14:39:16De actie @SeriousRequest heeft tot nu toe al zo'n 350.000 bezoekers naar Heerlen getrokken. https://t.co/FsaGaouGUq https://t.co/pW4hgojISk reageer retweet
lijkt me niet...quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat nou zeggen vraag ik me dan af? hebben ze alle inwoners van Heerlen zelf eraf getrokken ?
Gewoon een plaat kenmerkend voor die periode. Daarom klassieker.quote:
Nee hoor, voor mensen die toen al volwassen waren kenmerkt het nietsquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon een plaat kenmerkend voor die periode. Daarom klassieker.
Owh oke.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, voor mensen die toen al volwassen waren kenmerkt het niets
Hij is zelfs al bij Gerard op bezoek geweestquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:45 schreef JaneDoe het volgende:
jonathan jeremiah is niet ingelicht over de overstap van ome geer?
Oh. Nou ja, ook goedquote:
quote:
Ik heb Jessica Jones helemaal gezien! Wat een bazenseriequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb Jessica Jones helemaal gezien! Wat een bazenserie
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Lippy Kids.... dit heb ik toch altijd zo'n schijtnummer gevonden
Heb ik nog iets gemist de afgelopen uren?quote:
Wat Furry's en Jonathan Jeremiah kwam langs, verder weinig spannonds.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:22 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Heb ik nog iets gemist de afgelopen uren?
Niets van boswachter aantrekken. Hij is met verkeerde been uit bed gestapt.quote:
Ah, ok.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets van boswachter aantrekken. Hij is met verkeerde been uit bed gestapt.
Nee, smaken verschillen. Ik dacht dat we elkaar begrepen? Doe dan ook gewoon eens lief, relnicht.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets van boswachter aantrekken. Hij is met verkeerde been uit bed gestapt.
Ik doe lief. Tegen CG. Zie je dat niet dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, smaken verschillen. Ik dacht dat we elkaar begrepen? Doe dan ook gewoon eens lief, relnicht.
Zucht...quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe lief. Tegen CG. Zie je dat niet dan?
Bieberquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wat Furry's en Jonathan Jeremiah kwam langs, verder weinig spannonds.
En Humberto verzon een dansje voor dat kutnummer van Bieber
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe lief. Tegen CG. Zie je dat niet dan?
We gaan die discussie niet weer houden, DJ's kiezen de nummers niet uit,ei.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
En nu weer dit schreeuw Kerstmis nummer. Wat heeft die Paul vandaag. Wat een zaadshow.
Nou wel hoor. Want als je geld stort wil dat niet zeggen dat het nummer direct gedraaid wordt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We gaan die discussie niet weer houden, DJ's kiezen de nummers niet uit,ei.
Nee, ze krijgen een playlist aangegeven van "achter", het wordt voor hun samengesteld, anders zou het een grote bende worden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou wel hoor. Want als je geld stort wil dat niet zeggen dat het nummer direct gedraaid wordt.
Als ik nou bij wijze van een nummer van Cornelis Heukenroth aanvraag dan zal dat niet uitgezonden worden. Dus ze hebben er zeker inspraak in.
Je snapt het verschil tussen een DJ en muziekprogrammeur niet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou wel hoor. Want als je geld stort wil dat niet zeggen dat het nummer direct gedraaid wordt.
Als ik nou bij wijze van een nummer van Cornelis Heukenroth aanvraag dan zal dat niet uitgezonden worden. Dus ze hebben er zeker inspraak in.
Dankquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen een DJ en muziekprogrammeur niet?
De DJ's zijn alleen voor het aan-elkaar-praten van de nummers. En ze mogen er af en toe een verzoekje van de brievenbus tussendrukken.
Alsof Beelen zich iets door anderen laat vertellenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen een DJ en muziekprogrammeur niet?
De DJ's zijn alleen voor het aan-elkaar-praten van de nummers. En ze mogen er af en toe een verzoekje van de brievenbus tussendrukken.
Het is een plankquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:49 schreef Sylvana het volgende:
Ik kom maar ff
[ afbeelding ]
In dit topic brengen. Kan het wel gebruiken volgens mij
Denken dat Giel alles bepaald wat er in zijn programma gebeurdquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof Beelen zich iets door anderen laat vertellen
Jij overschat de rol van de programmeur.
Jij weet dat. Want jij hebt een hele goed studie af in die richting.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denken dat Giel alles bepaald wat er in zijn programma gebeurd
Jij snapt niet zo goed hoe een radio programma werkt.
Dit snap ik dus ook niet, ik ben ook gek op tattoo's maar dit gaat me een beetje tever.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je je lichaam laten verminken door iemand die nog nooit getatoeerd heeft? Aandachtshoerderij.
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:49 schreef Sylvana het volgende:
Ik kom maar ff
[ afbeelding ]
In dit topic brengen. Kan het wel gebruiken volgens mij
Ik ook niet.quote:
Maar 580 euroquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:52 schreef Sked het volgende:
En hier betalen mensen geld voor?
Ik zou het nog niet doen als ik geld toe krijg
Nee. Ik weet dit omdat dit zo vaak hier in de topic wordt besproken en ook mensen uit de radiowereld die komen hier wel eens en vertellen er over.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij weet dat. Want jij hebt een hele goed studie af in die richting.
Als je een ton krijgt shop ik je erheenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:52 schreef Sked het volgende:
En hier betalen mensen geld voor?
Ik zou het nog niet doen als ik geld toe krijg
Sowieso al die mensen die dan een tattoo willen en dan naar zo'n thuis tattoeerder gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit snap ik dus ook niet, ik ben ook gek op tattoo's maar dit gaat me een beetje tever.
Jij bent ook een fijn nummerquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik weet dit omdat dit zo vaak hier in de topic wordt besproken en ook mensen uit de radiowereld die komen hier wel eens en vertellen er over.
Nee heb je helemaal gelijk in, een vriend van me dacht ook wel "even te kunnen tatoeëren" zijn inmiddels ex zit helemaal onder, en mijn kleurboek uit groep 2 ziet er beter uit kan ik je vertellen..quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sowieso al die mensen die dan een tattoo willen en dan naar zo'n thuis tattoeerder gaan.
Kan aan mij liggen maar als je je lichaam vol met inkt laat duwen laat je dit toch door een professional doen en niet door Koos Werkeloos....
Mag ik jullie nummers als het zo fijn is?quote:
Dat was nou tv geweestquote:
Nee sorry.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Mag ik jullie nummers als het zo fijn is?
0909 1336quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee heb je helemaal gelijk in, een vriend van me dacht ook wel "even te kunnen tatoeëren" zijn inmiddels ex zit helemaal onder, en mijn kleurboek uit groep 2 ziet er beter uit kan ik je vertellen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]Ik ken ook iemand die zo'm klimop heeft, maar dan op haar buik (zijkant).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, alsof je met een wandelend oerwoud op pad bent als je in het zwembad loopt
U MAD?
0900 538quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nja, ieder zijn ding hé, maar ik vind het ook net niks.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die zo'm klimop heeft, maar dan op haar buik (zijkant).
Echt, alsof je met een wandelend oerwoud op pad bent als je in het zwembad loopt
Mag ik vragen wat dat is? Ik gok iets aan de andere kant van het plein?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:02 schreef Merode32 het volgende:
Pfff net even naar het loon geweest om 14:00 uur vertrokken en nu pas thuis, geen doorkomen aan
te voet geen doorkomen aan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:02 schreef Merode32 het volgende:
Pfff net even naar het loon geweest om 14:00 uur vertrokken en nu pas thuis, geen doorkomen aan
Toch blij dat je weer thuis bentquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:02 schreef Merode32 het volgende:
Ja, so be it, jammer dan. Maar dat duurt gelukkig nog een paar jaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:02 schreef jcdragon het volgende:
The horror als mensen met een tatoeage oud worden en een gerimpelde huid krijgen
Een winkelcentrum ik denk 600 m verderopquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat dat is? Ik gok iets aan de andere kant van het plein?
Heel erg druk, mar het grootste probleem dat op elke hoek en elke straat van die irrante arrogante oranjehesjes staan die een oranjehesje hebben gekregn en zich toen verkeersregelaar mocht nomen.quote:
Pff, dat is minder, maargoed het is maar voor een paar dagen, neem aan dat jij een goede omzet hebt?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:04 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Een winkelcentrum ik denk 600 m verderop
dan hoop ik dat ie vanavond opgebokt isquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Heel erg druk, mar het grootste probleem dat op elke hoek en elke straat van die irrante arrogante oranjehesjes staan die een oranjehesje hebben gekregn en zich toen verkeersregelaar mocht nomen.
D ergste was op de geerstraat die de betekenis van een zebrapad niet kent
Nee we hebben een drinkargement en diverse eetmenus en de opbrengst daarvan gaat volledig naar het glazen huis, iets waar we natuurlijk zelf voor gekozen hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Pff, dat is minder, maargoed het is maar voor een paar dagen, neem aan dat jij een goede omzet hebt?
welk restaurant ? (weet niet of dat zo mag, anders per pb)quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:08 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee we hebben een drinkargement en diverse eetmenus en de opbrengst daarvan gaat volledig naar het glazen huis, iets waar we natuurlijk zelf voor gekozen hebben
hmm klote. Ik woon bij het Loon in de buurt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:02 schreef Merode32 het volgende:
Nee in vergelijking met gisteren staan er alleen maar meer oranjehesjes.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:07 schreef danilel het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ie vanavond opgebokt is
zo druk dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:02 schreef Merode32 het volgende:
Wij hebben alleen reserveringen, ik zou zeggen hou donderdag de brievenbus in de gaten, als ik de kans krijg roep ik fok.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:09 schreef danilel het volgende:
[..]
welk restaurant ? (weet niet of dat zo mag, anders per pb)
Bejaardenhuizen zitten er over 40 jaar vol mee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:02 schreef jcdragon het volgende:
The horror als mensen met een tatoeage oud worden en een gerimpelde huid krijgen
Geslapen, dingen gedaan, maar geen excuses naar jou !quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:10 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee in vergelijking met gisteren staan er alleen maar meer oranjehesjes.
Weet iemand trouwens of het verhoogde pancratiusplein gewoon open is? Ik ben er vandaag even overheen gewandeld en je staat gewoon bijna backstage(slechts een hek er tussen) zonder 1 beveiliger.
wie?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Omgekomen bij een ongeval met een spookrijder op de A2.
Wat instorte door een oude mijngangquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:04 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Een winkelcentrum ik denk 600 m verderop
Het stel waarover het net ging.quote:
Oohquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Omgekomen bij een ongeval met een spookrijder op de A2.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:15 schreef nattermann het volgende:
Hoi.
Ik tune net in.
Waarom huilt Paul?
Nabestaande kwamen langsquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:15 schreef Pino112 het volgende:
http://www.1limburg.nl/drie-doden-door-spookrijder-op-a2-bij-beek
quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:15 schreef nattermann het volgende:
Hoi.
Ik tune net in.
Waarom huilt Paul?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het stel waarover het net ging.
Geld ingezameld tijdens de begrafenis en een sportevenement. Dat heeft de broer van een van die twee net gebracht.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:15 schreef Pino112 het volgende:
http://www.1limburg.nl/drie-doden-door-spookrijder-op-a2-bij-beek
So de tandjes.quote:
omdat jij intunetquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:15 schreef nattermann het volgende:
Hoi.
Ik tune net in.
Waarom huilt Paul?
Uit Landgraaf/heerlen? Die ken ik. Vermoedelijk zelfmoordquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het stel waarover het net ging.
Geld ingezameld tijdens de begrafenis en een sportevenement. Dat heeft de broer van een van die twee net gebracht.
Spookrijder.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:17 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Uit Landgraaf/heerlen? Die ken ik. Vermoedelijk zelfmoord
Tja als je steun zoekt op zo'n moment is het wel fijn als je vriendin zingtquote:
ik vond het ook wel logisch inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja als je steun zoekt op zo'n moment is het wel fijn als je vriendin zingt
Ach hij zei nog, lekker cliche, maar ik heb het nodig. So what ....quote:
waarom bah?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:19 schreef Kyran het volgende:
Ok dit raakte mij dan toch wel zeg, bah
En als het toch aangevraagd is, waarom nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ach hij zei nog, lekker cliche, maar ik heb het nodig. So what ....
precies.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En als het toch aangevraagd is, waarom niet
Dat is wel de regelquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En als het toch aangevraagd is, waarom niet
zelfmoord van de spookrijder.quote:
Gewoon "bah" als in wat een verhaal, vooral als je er dan nog bij leest dat ze zijn omgekomen door een fucking spookrijder. Reactie van Paul was zo oprecht.quote:
Owh, zeg dat dan meteen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:21 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
zelfmoord van de spookrijder.
lijkt me niet meer dan normaalquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gewoon "bah" als in wat een verhaal, vooral als je er dan nog bij leest dat ze zijn omgekomen door een fucking spookrijder. Reactie van Paul was zo oprecht.
Mooi om te zien dat Giel meteen inspringt trouwens. Kwalletje eerste klas, mar op dit soort momenten doet hij het toch weer goed.
Germanwings en co. zijn het hiermee eensquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:23 schreef Xummon het volgende:
dat mensen zich van hun eigen leven willen beroven tja.... maar om dan anderen mee te slepen
ja een triest verhaal en toch klasse dat die jongens daar dan staan. Niks ergs aan dat dat je raakt en inderdaad Paul was oprecht.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gewoon "bah" als in wat een verhaal, vooral als je er dan nog bij leest dat ze zijn omgekomen door een fucking spookrijder. Reactie van Paul was zo oprecht.
Mooi om te zien dat Giel meteen inspringt trouwens. Kwalletje eerste klas, mar op dit soort momenten doet hij het toch weer goed.
heel triest inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:23 schreef Xummon het volgende:
dat mensen zich van hun eigen leven willen beroven tja.... maar om dan anderen mee te slepen
Nee hoor, niks mis mee dat het me raakt natuurlijk. Zat alleen hier lekker vrolijk te zijn en niet echt op te wachten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja een triest verhaal en toch klasse dat die jongens daar dan staan. Niks ergs aan dat dat je raakt en inderdaad Paul was oprecht.
En idd prima gedaan door Giel.
ook dit is SRquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee hoor, niks mis mee dat het me raakt natuurlijk. Zat alleen hier lekker vrolijk te zijn en niet echt op te wachten.
Wel weer een mooi moment toch. Hoe stom "mooi" ook klinkt in dit geval.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee hoor, niks mis mee dat het me raakt natuurlijk. Zat alleen hier lekker vrolijk te zijn en niet echt op te wachten.
Wel weer een mooi moment toch. Hoe stom "mooi" ook klinkt in dit geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |