Triest. Beetje anoniem TT aanpassen. De mods worden met de week slechter.quote:
mening mag. Bier is lekker. Is ook een meningquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Triest. Beetje anoniem TT aanpassen. De mods worden met de week slechter.
Eigen mening in een TT geven mag schijnbaar al niet meer, moet allemaal sociaal verantwoord zijn.
Da's op zich juist goed, want er posten hier meer mensenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
Eigen mening in een TT geven mag schijnbaar al niet meer, ...
Zoals ik al zei; de mods worden met de week slechter. En dan klagen dat het user-aantal flink terug looptquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:09 schreef Nizno het volgende:
mening mag. Bier is lekker. Is ook een mening
schrijf een briefjequote:Op dinsdag 22 december 2015 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; de mods worden met de week slechter. En dan klagen dat het user-aantal flink terug loopt.!!!!!!!!!!!!!!
had ik ook gedaan, moet hij maar duidelijker zijnquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:11 schreef Kyran het volgende:
wat een doos "waar kijk je naar uit" en die doos begint echt haar uitzicht te beschrijven ....
Haha, deze gif verveelt nooitquote:
bloed moet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Nizno. Die is 3/4 van het jaar ongesteld.
volle uur staat idd online.quote:
1/4 van het jaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Nizno. Die is 3/4 van het jaar ongesteld.
Als ie ooit een vriendinnetje krijgt leert ie dat vastquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1/4 van het jaar.
Ken je biologie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |