Jij bent ook een fijn nummerquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik weet dit omdat dit zo vaak hier in de topic wordt besproken en ook mensen uit de radiowereld die komen hier wel eens en vertellen er over.
Nee heb je helemaal gelijk in, een vriend van me dacht ook wel "even te kunnen tatoeëren" zijn inmiddels ex zit helemaal onder, en mijn kleurboek uit groep 2 ziet er beter uit kan ik je vertellen..quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sowieso al die mensen die dan een tattoo willen en dan naar zo'n thuis tattoeerder gaan.
Kan aan mij liggen maar als je je lichaam vol met inkt laat duwen laat je dit toch door een professional doen en niet door Koos Werkeloos....
Mag ik jullie nummers als het zo fijn is?quote:
Dat was nou tv geweestquote:
Nee sorry.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Mag ik jullie nummers als het zo fijn is?
0909 1336quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee heb je helemaal gelijk in, een vriend van me dacht ook wel "even te kunnen tatoeëren" zijn inmiddels ex zit helemaal onder, en mijn kleurboek uit groep 2 ziet er beter uit kan ik je vertellen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]Ik ken ook iemand die zo'm klimop heeft, maar dan op haar buik (zijkant).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, alsof je met een wandelend oerwoud op pad bent als je in het zwembad loopt
U MAD?
0900 538quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nja, ieder zijn ding hé, maar ik vind het ook net niks.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die zo'm klimop heeft, maar dan op haar buik (zijkant).
Echt, alsof je met een wandelend oerwoud op pad bent als je in het zwembad loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |