twitter:1Limburg twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 14:39:16De actie @SeriousRequest heeft tot nu toe al zo'n 350.000 bezoekers naar Heerlen getrokken. https://t.co/FsaGaouGUq https://t.co/pW4hgojISk reageer retweet
Hoe kunnen ze dat nou zeggen vraag ik me dan af? hebben ze alle inwoners van Heerlen zelf eraf getrokken ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:41 schreef InFrA-WiZ het volgende:
twitter:1Limburg twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 14:39:16De actie @SeriousRequest heeft tot nu toe al zo'n 350.000 bezoekers naar Heerlen getrokken. https://t.co/FsaGaouGUq https://t.co/pW4hgojISk reageer retweet
lijkt me niet...quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat nou zeggen vraag ik me dan af? hebben ze alle inwoners van Heerlen zelf eraf getrokken ?
Gewoon een plaat kenmerkend voor die periode. Daarom klassieker.quote:
Nee hoor, voor mensen die toen al volwassen waren kenmerkt het nietsquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon een plaat kenmerkend voor die periode. Daarom klassieker.
Owh oke.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, voor mensen die toen al volwassen waren kenmerkt het niets
Hij is zelfs al bij Gerard op bezoek geweestquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:45 schreef JaneDoe het volgende:
jonathan jeremiah is niet ingelicht over de overstap van ome geer?
Oh. Nou ja, ook goedquote:
quote:
Ik heb Jessica Jones helemaal gezien! Wat een bazenseriequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb Jessica Jones helemaal gezien! Wat een bazenserie
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Lippy Kids.... dit heb ik toch altijd zo'n schijtnummer gevonden
Heb ik nog iets gemist de afgelopen uren?quote:
Wat Furry's en Jonathan Jeremiah kwam langs, verder weinig spannonds.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:22 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Heb ik nog iets gemist de afgelopen uren?
Niets van boswachter aantrekken. Hij is met verkeerde been uit bed gestapt.quote:
Ah, ok.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets van boswachter aantrekken. Hij is met verkeerde been uit bed gestapt.
Nee, smaken verschillen. Ik dacht dat we elkaar begrepen? Doe dan ook gewoon eens lief, relnicht.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets van boswachter aantrekken. Hij is met verkeerde been uit bed gestapt.
Ik doe lief. Tegen CG. Zie je dat niet dan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, smaken verschillen. Ik dacht dat we elkaar begrepen? Doe dan ook gewoon eens lief, relnicht.
Zucht...quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe lief. Tegen CG. Zie je dat niet dan?
Bieberquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:23 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wat Furry's en Jonathan Jeremiah kwam langs, verder weinig spannonds.
En Humberto verzon een dansje voor dat kutnummer van Bieber
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe lief. Tegen CG. Zie je dat niet dan?
We gaan die discussie niet weer houden, DJ's kiezen de nummers niet uit,ei.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
En nu weer dit schreeuw Kerstmis nummer. Wat heeft die Paul vandaag. Wat een zaadshow.
Nou wel hoor. Want als je geld stort wil dat niet zeggen dat het nummer direct gedraaid wordt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We gaan die discussie niet weer houden, DJ's kiezen de nummers niet uit,ei.
Nee, ze krijgen een playlist aangegeven van "achter", het wordt voor hun samengesteld, anders zou het een grote bende worden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou wel hoor. Want als je geld stort wil dat niet zeggen dat het nummer direct gedraaid wordt.
Als ik nou bij wijze van een nummer van Cornelis Heukenroth aanvraag dan zal dat niet uitgezonden worden. Dus ze hebben er zeker inspraak in.
Je snapt het verschil tussen een DJ en muziekprogrammeur niet?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou wel hoor. Want als je geld stort wil dat niet zeggen dat het nummer direct gedraaid wordt.
Als ik nou bij wijze van een nummer van Cornelis Heukenroth aanvraag dan zal dat niet uitgezonden worden. Dus ze hebben er zeker inspraak in.
Dankquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen een DJ en muziekprogrammeur niet?
De DJ's zijn alleen voor het aan-elkaar-praten van de nummers. En ze mogen er af en toe een verzoekje van de brievenbus tussendrukken.
Alsof Beelen zich iets door anderen laat vertellenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen een DJ en muziekprogrammeur niet?
De DJ's zijn alleen voor het aan-elkaar-praten van de nummers. En ze mogen er af en toe een verzoekje van de brievenbus tussendrukken.
Het is een plankquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:49 schreef Sylvana het volgende:
Ik kom maar ff
[ afbeelding ]
In dit topic brengen. Kan het wel gebruiken volgens mij
Denken dat Giel alles bepaald wat er in zijn programma gebeurdquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof Beelen zich iets door anderen laat vertellen
Jij overschat de rol van de programmeur.
Jij weet dat. Want jij hebt een hele goed studie af in die richting.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denken dat Giel alles bepaald wat er in zijn programma gebeurd
Jij snapt niet zo goed hoe een radio programma werkt.
Dit snap ik dus ook niet, ik ben ook gek op tattoo's maar dit gaat me een beetje tever.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je je lichaam laten verminken door iemand die nog nooit getatoeerd heeft? Aandachtshoerderij.
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:49 schreef Sylvana het volgende:
Ik kom maar ff
[ afbeelding ]
In dit topic brengen. Kan het wel gebruiken volgens mij
Ik ook niet.quote:
Maar 580 euroquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:52 schreef Sked het volgende:
En hier betalen mensen geld voor?
Ik zou het nog niet doen als ik geld toe krijg
Nee. Ik weet dit omdat dit zo vaak hier in de topic wordt besproken en ook mensen uit de radiowereld die komen hier wel eens en vertellen er over.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij weet dat. Want jij hebt een hele goed studie af in die richting.
Als je een ton krijgt shop ik je erheenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:52 schreef Sked het volgende:
En hier betalen mensen geld voor?
Ik zou het nog niet doen als ik geld toe krijg
Sowieso al die mensen die dan een tattoo willen en dan naar zo'n thuis tattoeerder gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit snap ik dus ook niet, ik ben ook gek op tattoo's maar dit gaat me een beetje tever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |