Link is wel 1 uur geldig zie ik...quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:27 schreef Qunix het volgende:
https://snappytv-a.akamai(...)b7f2442b4cac5f558ffe
Alstu
Ga maar terug je metal hok in ofzo en anders zit er altijd nog een knop op je radio.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
het is allemaal zo.... soft. Ik weet niet. Langdradig ook.![]()
![]()
Nou nou nou wat een agressie zeg. Nergens voor nodig dit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga maar terug je metal hok in ofzo en anders zit er altijd nog een knop op je radio.
Je kunt hem gewoon rechtstreeks van twitter afhalen hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Link is wel 1 uur geldig zie ik...
Als ik hem binnen heb reupload ik hem wel op een Mega account.
Niet te serieus hequote:Op dinsdag 22 december 2015 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een agressie zeg. Nergens voor nodig dit.
Tijd voor een snickers?quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga maar terug je metal hok in ofzo en anders zit er altijd nog een knop op je radio.
Er zijn grenzenquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is toch serieus request ?
je loopt niet anders te klagen over hoe soft en emotioneel SR is. Als je het niet niet leuk vind, ga dan gewoon weg.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een agressie zeg. Nergens voor nodig dit.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je kunt hem gewoon rechtstreeks van twitter afhalen hoor.Daar komt deze URL van Qunix ook vandaan.
Sorry, maar je leest wel erg selectief.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je loopt niet anders te klagen over hoe soft en emotioneel SR is. Als je het niet niet leuk vind, ga dan gewoon weg.
Mooi dan zijn we het eens.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, maar je leest wel erg selectief.
Nee dat sentimentele gelul hoeft voor mij niet en dat nummer was gewoon ruk. Dat jij een andere mening hebt, prima. Maar duw dan niet je eigen mening door andermans strot.
En ja er zit een knop op de radio.
Oh pardonquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Verwarrend als je jezelf quote
De token varieert steeds. Denk per uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |