Wat instorte door een oude mijngangquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:04 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Een winkelcentrum ik denk 600 m verderop
Het stel waarover het net ging.quote:
Oohquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Omgekomen bij een ongeval met een spookrijder op de A2.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:15 schreef nattermann het volgende:
Hoi.
Ik tune net in.
Waarom huilt Paul?
Nabestaande kwamen langsquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:15 schreef Pino112 het volgende:
http://www.1limburg.nl/drie-doden-door-spookrijder-op-a2-bij-beek
quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:15 schreef nattermann het volgende:
Hoi.
Ik tune net in.
Waarom huilt Paul?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het stel waarover het net ging.
Geld ingezameld tijdens de begrafenis en een sportevenement. Dat heeft de broer van een van die twee net gebracht.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:15 schreef Pino112 het volgende:
http://www.1limburg.nl/drie-doden-door-spookrijder-op-a2-bij-beek
So de tandjes.quote:
omdat jij intunetquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:15 schreef nattermann het volgende:
Hoi.
Ik tune net in.
Waarom huilt Paul?
Uit Landgraaf/heerlen? Die ken ik. Vermoedelijk zelfmoordquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het stel waarover het net ging.
Geld ingezameld tijdens de begrafenis en een sportevenement. Dat heeft de broer van een van die twee net gebracht.
Spookrijder.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:17 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Uit Landgraaf/heerlen? Die ken ik. Vermoedelijk zelfmoord
Tja als je steun zoekt op zo'n moment is het wel fijn als je vriendin zingtquote:
ik vond het ook wel logisch inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja als je steun zoekt op zo'n moment is het wel fijn als je vriendin zingt
Ach hij zei nog, lekker cliche, maar ik heb het nodig. So what ....quote:
waarom bah?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:19 schreef Kyran het volgende:
Ok dit raakte mij dan toch wel zeg, bah
En als het toch aangevraagd is, waarom nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ach hij zei nog, lekker cliche, maar ik heb het nodig. So what ....
precies.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En als het toch aangevraagd is, waarom niet
Dat is wel de regelquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En als het toch aangevraagd is, waarom niet
zelfmoord van de spookrijder.quote:
Gewoon "bah" als in wat een verhaal, vooral als je er dan nog bij leest dat ze zijn omgekomen door een fucking spookrijder. Reactie van Paul was zo oprecht.quote:
Owh, zeg dat dan meteen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:21 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
zelfmoord van de spookrijder.
lijkt me niet meer dan normaalquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gewoon "bah" als in wat een verhaal, vooral als je er dan nog bij leest dat ze zijn omgekomen door een fucking spookrijder. Reactie van Paul was zo oprecht.
Mooi om te zien dat Giel meteen inspringt trouwens. Kwalletje eerste klas, mar op dit soort momenten doet hij het toch weer goed.
Germanwings en co. zijn het hiermee eensquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:23 schreef Xummon het volgende:
dat mensen zich van hun eigen leven willen beroven tja.... maar om dan anderen mee te slepen
ja een triest verhaal en toch klasse dat die jongens daar dan staan. Niks ergs aan dat dat je raakt en inderdaad Paul was oprecht.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gewoon "bah" als in wat een verhaal, vooral als je er dan nog bij leest dat ze zijn omgekomen door een fucking spookrijder. Reactie van Paul was zo oprecht.
Mooi om te zien dat Giel meteen inspringt trouwens. Kwalletje eerste klas, mar op dit soort momenten doet hij het toch weer goed.
heel triest inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:23 schreef Xummon het volgende:
dat mensen zich van hun eigen leven willen beroven tja.... maar om dan anderen mee te slepen
Nee hoor, niks mis mee dat het me raakt natuurlijk. Zat alleen hier lekker vrolijk te zijn en niet echt op te wachten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja een triest verhaal en toch klasse dat die jongens daar dan staan. Niks ergs aan dat dat je raakt en inderdaad Paul was oprecht.
En idd prima gedaan door Giel.
ook dit is SRquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee hoor, niks mis mee dat het me raakt natuurlijk. Zat alleen hier lekker vrolijk te zijn en niet echt op te wachten.
Wel weer een mooi moment toch. Hoe stom "mooi" ook klinkt in dit geval.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee hoor, niks mis mee dat het me raakt natuurlijk. Zat alleen hier lekker vrolijk te zijn en niet echt op te wachten.
Wel weer een mooi moment toch. Hoe stom "mooi" ook klinkt in dit geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |