Mag ik jullie nummers als het zo fijn is?quote:
Dat was nou tv geweestquote:
Nee sorry.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Mag ik jullie nummers als het zo fijn is?
0909 1336quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee heb je helemaal gelijk in, een vriend van me dacht ook wel "even te kunnen tatoeëren" zijn inmiddels ex zit helemaal onder, en mijn kleurboek uit groep 2 ziet er beter uit kan ik je vertellen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]Ik ken ook iemand die zo'm klimop heeft, maar dan op haar buik (zijkant).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, alsof je met een wandelend oerwoud op pad bent als je in het zwembad loopt
U MAD?
0900 538quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:55 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nja, ieder zijn ding hé, maar ik vind het ook net niks.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die zo'm klimop heeft, maar dan op haar buik (zijkant).
Echt, alsof je met een wandelend oerwoud op pad bent als je in het zwembad loopt
Mag ik vragen wat dat is? Ik gok iets aan de andere kant van het plein?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:02 schreef Merode32 het volgende:
Pfff net even naar het loon geweest om 14:00 uur vertrokken en nu pas thuis, geen doorkomen aan
te voet geen doorkomen aan?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:02 schreef Merode32 het volgende:
Pfff net even naar het loon geweest om 14:00 uur vertrokken en nu pas thuis, geen doorkomen aan
Toch blij dat je weer thuis bentquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:02 schreef Merode32 het volgende:
Ja, so be it, jammer dan. Maar dat duurt gelukkig nog een paar jaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:02 schreef jcdragon het volgende:
The horror als mensen met een tatoeage oud worden en een gerimpelde huid krijgen
Een winkelcentrum ik denk 600 m verderopquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat dat is? Ik gok iets aan de andere kant van het plein?
Heel erg druk, mar het grootste probleem dat op elke hoek en elke straat van die irrante arrogante oranjehesjes staan die een oranjehesje hebben gekregn en zich toen verkeersregelaar mocht nomen.quote:
Pff, dat is minder, maargoed het is maar voor een paar dagen, neem aan dat jij een goede omzet hebt?quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:04 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Een winkelcentrum ik denk 600 m verderop
dan hoop ik dat ie vanavond opgebokt isquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Heel erg druk, mar het grootste probleem dat op elke hoek en elke straat van die irrante arrogante oranjehesjes staan die een oranjehesje hebben gekregn en zich toen verkeersregelaar mocht nomen.
D ergste was op de geerstraat die de betekenis van een zebrapad niet kent
Nee we hebben een drinkargement en diverse eetmenus en de opbrengst daarvan gaat volledig naar het glazen huis, iets waar we natuurlijk zelf voor gekozen hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2015 16:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Pff, dat is minder, maargoed het is maar voor een paar dagen, neem aan dat jij een goede omzet hebt?
welk restaurant ? (weet niet of dat zo mag, anders per pb)quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:08 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee we hebben een drinkargement en diverse eetmenus en de opbrengst daarvan gaat volledig naar het glazen huis, iets waar we natuurlijk zelf voor gekozen hebben
hmm klote. Ik woon bij het Loon in de buurt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:02 schreef Merode32 het volgende:
Nee in vergelijking met gisteren staan er alleen maar meer oranjehesjes.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:07 schreef danilel het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ie vanavond opgebokt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |