SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
Geef mij 1 fok!ing reden dan waarom SR naar heerlen moest komen met je stupid redenen ..quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:36 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De politie is plat gebeld, ze hebben niet voor nietsonderhandeld met 3fm en gemeente.
Zeker op vakantie dan...quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee heerlen heeft een doe speciale sr bewoners/ondernemers begeleider ambtenaar
Omdat er simpelweg de keuze was tussen heerlen en spijkenisse, herlen had het beste bodquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geef mij 1 fok!ing reden dan waarom SR naar heerlen moest komen met je stupid redenen ..
Waarom SR halen naar Heerlen dan ???
Nee hij heeft bepaald dat stipt 1 uur het afgelopen moest zijn en de politie zou gaan vegen, wat ook gebeurd is.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geef mij 1 fok!ing reden dan waarom SR naar heerlen moest komen met je stupid redenen ..
Slechte keuze dan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:42 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Omdat er simpelweg de keuze was tussen heerlen en spijkenisse, herlen had het beste bod
Als jij niet begrijpt dat een gemeente goede afspraken moet maken met bewoners en ondernemers, en beide deze moeten nakomen dan word het tijd voor je bed,quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
OK ... Wij horen het geluid buiten niet.. Heeft het geholpen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:43 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee hij heeft bepaald dat stipt 1 uur het afgelopen moest zijn en de politie zou gaan vegen, wat ook gebeurd is.
Der is niemand aan het azijnzeiken, der is niemand tegen sr.bewoners wijzen heel terecht op de vergunnign afspraak is afspraak.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Slechte keuze dan.
Alleen jammer voor jou dat ik heel veel mensen hoor die wel plezier hebben in SR.
Ik hoor eigenlijk alleen jouw azijnzeiken ..
God, jij word nu echt lachwekkend, ondernemers ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:44 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Als jij niet begrijpt dat een gemeente goede afspraken moet maken met bewoners en ondernemers, en beide deze moeten nakomen dan word het tijd voor je bed,
Alsjeblieft zeg denk je dat ondernemers ook nog steeds blij zijn als er geen afspraken worden gemaakt?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
God, jij word nu echt lachwekkend, ondernemers ?
Serious ?
Die waren blij met SR, Werd er winst gemaakt.
Je leeft in een illusie wereld als je denkt dat de gemeente en vooral 3FM de gemaakte afspraken precies nakomt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:44 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Als jij niet begrijpt dat een gemeente goede afspraken moet maken met bewoners en ondernemers, en beide deze moeten nakomen dan word het tijd voor je bed,
Tot gisteravond zijn de afspraken keurig nagekomen zelfs beter dan afgesproken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je leeft in een illusie wereld als je denkt dat de gemeente en vooral 3FM de gemaakte afspraken precies nakomt.
Maar nu heb je ervaring. Deel het vooral met de volgende gemeente en vooral de inwoners daarvan
Deze avond blijkens niet, volgende misschien weer wel. Ik verwacht niet dat ze weer een feest gaan organiseren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:48 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Tot gisteravond zijn de afspraken keurig nagekomen zelfs beter dan afgesproken.
Dat hebben ze nu weer ingehaald dan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:48 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ja en saai bevondenquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:48 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Laatste avond is op schouwburgplein flink eind verderop.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Deze avond blijkens niet, volgende misschien weer wel. Ik verwacht niet dat ze weer een feest gaan organiseren.
Maak je borst maar nat voor de laatste avond
Ze moeten ook nog het huis uit. Daarvoor en tijdens de "eindshow" bedoel ik danquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:50 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Laatste avond is op schouwburgplein flink eind verderop.
Wonen daar geen mensen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:50 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee dat is heel sober, deur uit in de auto en backstage uitstappen op schouburgplein geen heldenontvangstquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze moeten ook nog het huis uit. Daarvoor en tijdens de "eindshow" bedoel ik dan
Maar hadden ze nu wel of niet moeten komen naar Heerlen.. ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:48 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Was hier een feest en een beleving voor de bewoners.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze moeten ook nog het huis uit. Daarvoor en tijdens de "eindshow" bedoel ik dan
Jawel maar de afspraak is dat er tijdens half 12 en 7 nachtrust geld, het eindfeest valt daar niet binnenquote:
Van harte welkom, cafe loopt als trein mits afspraak is afspraakquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hadden ze nu wel of niet moeten komen naar Heerlen.. ?
Mensen uit Heerlen zij wel heerlijk hoor, alleen 1tje niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hadden ze nu wel of niet moeten komen naar Heerlen.. ?
Ik weet nog leuke flat in Tilburg, 1x per jaar de kermis strak ervoor, dan heb je 30 muziekjes door elkaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij niet en dat maakt het verschil juist
Flinkt eind = 500mquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:50 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Hij zegt net dat het wel goed gaatquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mensen uit Heerlen zij wel heerlijk hoor, alleen 1tje niet.![]()
![]()
![]()
Waarom denk je dat om 1uur het plein is leeggeveegd? Omdat 1 iemand klaagde?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mensen uit Heerlen zij wel heerlijk hoor, alleen 1tje niet.![]()
![]()
![]()
Dat zal zeker zo zijn. Je denkt (zo kom je over) dat iedereen stil zal zijn en braaf niet zal juichen of what so ever, want dat was afgesprokenquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:51 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee dat is heel sober, deur uit in de auto en backstage uitstappen op schouburgplein geen heldenontvangst
Ik? Van mij mag het zo groot mogelijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was hier een feest en een beleving voor de bewoners.
Maar als het aan jou ligt word het net zo saai als dat het nu is.
Waarschijnlijk zullen heel veel mensen op het schouwburgplein zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat zal zeker zo zijn. Je denkt (zo kom je over) dat iedereen stil zal zijn en braaf niet zal juichen of what so ever, want dat was afgesproken
Ach ja. We zullen zien wat er gaat gebeuren.
Leeg geveegd ook nog eens.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:54 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat om 1uur het plein is leeggeveegd? Omdat 1 iemand klaagde?
Nee, jij niet joh.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:56 schreef Qunix het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br /><br /><i><small>(:mysql_busy)</small></i>
[..]
Ik? Van mij mag het zo groot mogelijk
Zo ben ik niet en ben ook niet bij machte .. EN Teruglezen nah nee niet vandaag.. Misschien morgen ook wel nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geef mij dan maar een ban, ben er zo klaar mee dit, Azijnzeik gedoe hier.
De gemeente heeft de opdracht gegeven om stipt 1r de muziek zacht te zetten, en te gaan vegen, iets wat je ook op de cam kon zien.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Leeg geveegd ook nog eens.
Terwijl er niks aan de hand was.
Schaam je echt ...
Maar tegelijk posten kan ie wel ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De server kan maar 1 ding tegelijk en moest ff database backup doen.
Jij wilt niet toegeven dat bewoners rechten hebben en dat de gemeente heeft ingegrepen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:00 schreef Punkman het volgende:
Maar ik ga mijn bek weer houden, geen zin in een domme discussie.
Op Koningsdag is het altijd Dancehall feest zonder vergunning hier.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:00 schreef Punkman het volgende:
Maar ik ga mijn bek weer houden, geen zin in een domme discussie.
DJ PPquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:01 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Op Koningsdag is het altijd Dancehall feest zonder vergunning hier.
Ik begrijp nu dat het buiten zachtjes staatquote:
Rot toch op met je bewoners.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:01 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jij wilt niet toegeven dat bewoners rechten hebben en dat de gemeente heeft ingegrepen.
Waarom denk je dat het maar 1 uurtje mocht duren?
hèhèquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik begrijp nu dat het buiten zachtjes staat
Ik doe eens gek, qoute mezelf.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Rot toch op met je bewoners.
Een plein leeg gooien met onschuldige mensen ??
Echt ?
SR onwaardig, en nog geen antwoord op mijn vraag, zoveel geld ingestoken voor SR ...
WAAROM ???
Om overdag feest te vieren en nachts een beperkt feest te houden met zo min mogelijk overlast.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Rot toch op met je bewoners.
Een plein leeg gooien met onschuldige mensen ??
Echt ?
SR onwaardig, en nog geen antwoord op mijn vraag, zoveel geld ingestoken voor SR ...
WAAROM ???
Oh en trouwens, het is 3FM DJ Paul en Feest DJ Ruud.quote:
Ja zag al dat er iets niet klopte...thxquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh en trouwens, het is 3FM DJ Paul en Feest DJ Ruud.
En als je de liveset van een uur ook hebt ben je nog meer een held dan dat je er al eentje bent
Ja nee helaas...quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh en trouwens, het is 3FM DJ Paul en Feest DJ Ruud.
En als je de liveset van een uur ook hebt ben je nog meer een held dan dat je er al eentje bent
Wat ik al zei, en zal wel weer problemen krijgen om dit ...quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Om overdag feest te vieren en nachts een beperkt feest te houden met zo min mogelijk overlast.
Maar jij denkt alleen aan jezelf, je hebt geen verstand van vergunningen, inspraak, gemeentelijke aansprakelijkheid, geluidsoverlast, lastboek en bid
Het hele centrum heeft geklaagd, niemand heeft overdag geklaagd over geluidsiverlast.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat ik al zei, en zal wel weer problemen krijgen om dit ...
Heel Heerlen viert feest, maar ja, je hebt altijd één zeikert.
Nee, dat is waar, maar ik probeer een ban te ontlopen nu...quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zo'n feest is het niet om daar te wonen.
Die arme DJ zonder eten had zich uurtje vergist.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:12 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het hele centrum heeft geklaagd, niemand heeft overdag geklaagd over geluidsiverlast.
Tussen 23:30 en 7 uur het geluid drastisch lager zetten is gewoon normaal en niet teveel gevraagd
Dan hebben jullie een zuur centrum.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:12 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het hele centrum heeft geklaagd, niemand heeft overdag geklaagd over geluidsiverlast.
Tussen 23:30 en 7 uur het geluid drastisch lager zetten is gewoon normaal en niet teveel gevraagd
quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zo'n feest is het niet om daar te wonen.
Onlangs in heerlen geweest?quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar ik probeer een ban te ontlopen nu...![]()
![]()
De helft staat leeg.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan hebben jullie een zuur centrum.
MAAK WAT VAN JE CENTRUM EN DOE EENS GEK !
Begrijp jij echt niet dat de gemeente regels heeft vastgesteld zodat mensen voldoende nachtrust krijgen? En dat ze deze na enig asndringen handhaven?quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan hebben jullie een zuur centrum.
MAAK WAT VAN JE CENTRUM EN DOE EENS GEK !
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:14 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
[..]
Onlangs in heerlen geweest?
Heb je nachtdienst nu?quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:14 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Begrijp jij echt niet dat de gemeente regels heeft vastgesteld zodat mensen voldoende nachtrust krijgen? En dat ze deze na enig asndringen handhaven?
Wil je vreten van je stad of niet ???quote:
Cafes mogen 24 uur per dag open tot donderdagquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Overuren, bar moet blijven schenken natuurlijk
Weetje jongen bied morgen je excuses maar dan ik niet boos op je.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wil je vreten van je stad of niet ???
SR kan een boost geven aan dat gehucht van jou, vraag geen SR, hoe simpel kan het zijn ...
ECHT ..
De droom van elke barkeeper.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:17 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Cafes mogen 24 uur per dag open tot donderdag
Maar er zijn te weinig gasten.... Hoelaat ga je dan weer open?quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:17 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Cafes mogen 24 uur per dag open tot donderdag
Mijn excuses ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:18 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Weetje jongen bied morgen je excuses maar dan ik niet boos op je.
6 uur opent mijn vrouwquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar er zijn te weinig gasten.... Hoelaat ga je dan weer open?
Cafés in heerlen mochten normaal tot 5 open blijvenquote:
Jeuh, het is maar verschil van mening hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mijn excuses ?
Nooit.
Sorry, maar dat gaat nooit gebeuren.
Ben jij echt gek ?
Dat jij denkt dat ik excuses ga aanbieden, hoe kom je erbij ...
Zeg maar gerust natte droomquote:
Dat is allang niet meer 1 uur normaal.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:21 schreef ZwarteSteen het volgende:
Cafés mochten voorheen
[..]
Cafés in heerlen mochten normaal tot 5 open blijven
Weet ik, mar excuses ... echt ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Jeuh, het is maar verschil van mening hoor.
Mijn vrouw heeft het recht om vanaf 0:30 rustig te slapenquote:
Tot 3 open toegang, 3 tot 5 met "bandje" en ook dat was een farcequote:Op dinsdag 22 december 2015 04:21 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dat is allang niet meer 1 uur normaal.
Dat zijn de zaken die beweren dat ze na 1 uur een besloten feestje houden, dat mag wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:23 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
Tot 3 open toegang, 3 tot 5 met "bandje" en ook dat was een farce
En de krtten bier.... niet aan te slepenquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:23 schreef schvvmert het volgende:
Ben maar blij dat ik geen DJ ben daar, dan rammelde nu de ramen in het kozijn
1 uur door de week, 3uur sweekends?quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:23 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dat zijn de zaken die beweren dat ze na 1 uur een besloten feestje houden, dat mag wel.
2 sinds vorig jaarquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:25 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
1 uur door de week, 3uur sweekends?
Adiije ik ga pittenquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:25 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
1 uur door de week, 3uur sweekends?
Ik zal je morgen een pm sturen voor je excusesquote:
Tour du Heerlenquote:
adiee wa, pitten en opladen voor #dag 5quote:
4quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:31 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
adiee wa, pitten en opladen voor #dag 5
Doe dat, mijn nickname is inyourdreamsquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:30 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik zal je morgen een pm sturen voor je excuses
Heel officieel heb je gelijk als je vrijdagavond meeteltquote:
Noem één beter pils danquote:
4e volledig dag 5e officiele dagquote:
Vrijdag zaterdag zondag maandag dinsdagquote:
Ik tel 4 nachten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:36 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Vrijdag zaterdag zondag maandag dinsdag
Met schultenbrau premium pils had je nog kudo's gescoord, maar zeker, in heerlen gaat 't lössquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb ik niet, AH Basic, maar er word lekker gestampt op het plein van Heerlen, dat weer wel.
quote:
# alles voor het goede doelquote:
Daar lopen ze alleen maar te klagen dat er alleen mooie vrouwen mogen...dus ze zoeken het maar uit daarquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Heidi... Er was een apart topic voor hier op SR...
quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar lopen ze alleen maar te klagen dat er alleen mooie vrouwen mogen...dus ze zoeken het maar uit daar
Heeft Anky in Heerlen gewoond ofzo?quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar lopen ze alleen maar te klagen dat er alleen mooie vrouwen mogen...dus ze zoeken het maar uit daar
Ja gelijk heb je... Daar waar iedereen kijkt wil je je exposurequote:Op dinsdag 22 december 2015 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
snollebollekequote:Op dinsdag 22 december 2015 04:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dit nu .. eh eh kut ik kom niet op zn naam..
Klap jostiesquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klap josties![]()
![]()
![]()
En ik moet morgen mijn excuses aan gaan bieden ...
Doen we dus mooi niet![]()
![]()
![]()
Welterusten, ik ben er klaar mee.
Ssssttttt nou, je mag geen lawaai maken, vind Heerlen heul niet leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:50 schreef KNAK het volgende:
Nog steeds mensen die optreden en allerlei actie ?
Ze hebben flink op hun flikker gekregen na 2 dagen saaie zooi
Prima toch? Mocht ook welquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:50 schreef KNAK het volgende:
Nog steeds mensen die optreden en allerlei actie ?
Ze hebben flink op hun flikker gekregen na 2 dagen saaie zooi
Ikke niet !quote:Op dinsdag 22 december 2015 05:01 schreef schvvmert het volgende:
De mensen die hard gaan werken zijn nu toch wel wakker?
Daar is ie..fris en fruitigquote:
Goedemorgenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 06:23 schreef HiDiHo het volgende:
Giel kan hoelahoepen met zijn nek...
[ afbeelding ]
Ja want ikquote:Op dinsdag 22 december 2015 07:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Rolfie, heb je de Nacht van de Glowsticks gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op dinsdag 22 december 2015 07:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja want ikDat was ik ook van plan, niet gelukt. Ik vind het heel onrolfisch van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 07:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja want ikMensen die werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
dat hoop ik ook, ga er vanavond ff langsquote:Op dinsdag 22 december 2015 08:59 schreef Zelfscanner het volgende:
Kan weer pas vanavond kijken![]()
Hopelijk oppert iemand vanmiddag weer een feestje
Op zich niet onlogisch met het vertrek van drie grote namen natuurlijk... het heeft weer tijd nodig om iets op te bouwen.... denk dat het wel een hele goede zet is dat Mutsaers verdwijnt naar MoJoquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Marktaandeel 3FM in november verder gedaald. -1,8% tov vorig jaar.
Krijgt ie meer moneys zeker.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich niet onlogisch met het vertrek van drie grote namen natuurlijk... het heeft weer tijd nodig om iets op te bouwen.... denk dat het wel een hele goede zet is dat Mutsaers verdwijnt naar MoJo
Eens. Ze is duidelijk nog wel wat verlegen / ongemakkelijk in het glazen huis, maar dat is bij haar alleen maar liefquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:18 schreef TheVulture het volgende:
Eva heeft wel de potentie om erg populair te worden, looks maken voor radio maken normaal nooit zo uit maar zij is toch wel erg
Dit is Giel in optima forma, lekker trollenquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Oerendhard![]()
Ze zijn dus in ieder geval niet te beroerd om Benny nog te draaien
Het doet het wel goed op het pleinquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is Giel in optima forma, lekker trollen
Ik had kunnen weten dat dat al geroepen wasquote:
quote:
Dar jullie dezelfde UI hebben overleef ik wel maar ga dan niet hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beter dan de demo vd dag dat meisje net
ze was wel wat ouder dan 6... ik denk rond de 25quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:37 schreef satecl het volgende:
Wauw mensen! Ik zat net in de auto richting m'n werk(mooie tijden he).... Wie was dat meisje die live zong? Leek een kleuter van 6, maar kon nu al beter zingen dan Adele. Wie was dat?
Als dat al zo is komt het denk ik eerder door het leeglopen van fok dan door een verminderde populariteit van SR.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:37 schreef Keano het volgende:
Liepen deze topics vorig jaar niet een stuk harder trouwens?
Zou idd kunnen, heb volgens mij ook gemist waarom er een enorme leegloop is...quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:40 schreef James_R het volgende:
[..]
Als dat al zo is komt het denk ik eerder door het leeglopen van fok dan door een verminderde populariteit van SR.
Hoyhoyquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:12 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen trouwens, vandaag een ouderwets dagje SR kijken
Coen wel via twitter dacht ik.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Hebben Coen en Sander eigenlijk al iets laten horen?
SR versobert, dan krijg je dus dit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:40 schreef James_R het volgende:
[..]
Als dat al zo is komt het denk ik eerder door het leeglopen van fok dan door een verminderde populariteit van SR.
Adele een zangeres noemenquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:37 schreef satecl het volgende:
Wauw mensen! Ik zat net in de auto richting m'n werk(mooie tijden he).... Wie was dat meisje die live zong? Leek een kleuter van 6, maar kon nu al beter zingen dan Adele. Wie was dat?
Wauw. Echte liefde.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:51 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Coen wel via twitter dacht ik.
Oh ja, inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:51 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Coen wel via twitter dacht ik.
Duh. Ik kan het kunstje gelukkig wel zeer prima verteren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja, inderdaadlees daar ook dat ze weer een Coen und Sander Fest gaan doen. Ze blijven dus precies hetzelfde kunstje doen...
Ik was er wel een beetje op uitgekeken, en had gehoord op iets vernieuwends. Maar geeft niet, als het werkt, kan ik het ze ook niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Duh. Ik kan het kunstje gelukkig wel zeer prima verteren.
Frank Hoitjes
Oh ja! Jolly! Wat moet ie ook al weer doen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:57 schreef wolfrolf het volgende:
Frank komt trouwens vanmiddag na Eva Koreman he!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als iets niet kapot is, hoef je het niet te repareren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik was er wel een beetje op uitgekeken, en had gehoord op iets vernieuwends. Maar geeft niet, als het werkt, kan ik het ze ook niet kwalijk nemen.
tatoeages ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja! Jolly! Wat moet ie ook al weer doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |