De gemeente heeft de opdracht gegeven om stipt 1r de muziek zacht te zetten, en te gaan vegen, iets wat je ook op de cam kon zien.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Leeg geveegd ook nog eens.
Terwijl er niks aan de hand was.
Schaam je echt ...
Maar tegelijk posten kan ie wel ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De server kan maar 1 ding tegelijk en moest ff database backup doen.
Jij wilt niet toegeven dat bewoners rechten hebben en dat de gemeente heeft ingegrepen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:00 schreef Punkman het volgende:
Maar ik ga mijn bek weer houden, geen zin in een domme discussie.
Op Koningsdag is het altijd Dancehall feest zonder vergunning hier.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:00 schreef Punkman het volgende:
Maar ik ga mijn bek weer houden, geen zin in een domme discussie.
DJ PPquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:01 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Op Koningsdag is het altijd Dancehall feest zonder vergunning hier.
Ik begrijp nu dat het buiten zachtjes staatquote:
Rot toch op met je bewoners.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:01 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jij wilt niet toegeven dat bewoners rechten hebben en dat de gemeente heeft ingegrepen.
Waarom denk je dat het maar 1 uurtje mocht duren?
hèhèquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik begrijp nu dat het buiten zachtjes staat
Ik doe eens gek, qoute mezelf.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Rot toch op met je bewoners.
Een plein leeg gooien met onschuldige mensen ??
Echt ?
SR onwaardig, en nog geen antwoord op mijn vraag, zoveel geld ingestoken voor SR ...
WAAROM ???
Om overdag feest te vieren en nachts een beperkt feest te houden met zo min mogelijk overlast.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Rot toch op met je bewoners.
Een plein leeg gooien met onschuldige mensen ??
Echt ?
SR onwaardig, en nog geen antwoord op mijn vraag, zoveel geld ingestoken voor SR ...
WAAROM ???
Oh en trouwens, het is 3FM DJ Paul en Feest DJ Ruud.quote:
Ja zag al dat er iets niet klopte...thxquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh en trouwens, het is 3FM DJ Paul en Feest DJ Ruud.
En als je de liveset van een uur ook hebt ben je nog meer een held dan dat je er al eentje bent
Ja nee helaas...quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh en trouwens, het is 3FM DJ Paul en Feest DJ Ruud.
En als je de liveset van een uur ook hebt ben je nog meer een held dan dat je er al eentje bent
Wat ik al zei, en zal wel weer problemen krijgen om dit ...quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Om overdag feest te vieren en nachts een beperkt feest te houden met zo min mogelijk overlast.
Maar jij denkt alleen aan jezelf, je hebt geen verstand van vergunningen, inspraak, gemeentelijke aansprakelijkheid, geluidsoverlast, lastboek en bid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |