Ja en saai bevondenquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:48 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Tot gisteravond zijn de afspraken keurig nagekomen zelfs beter dan afgesproken.
Laatste avond is op schouwburgplein flink eind verderop.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Deze avond blijkens niet, volgende misschien weer wel. Ik verwacht niet dat ze weer een feest gaan organiseren.
Maak je borst maar nat voor de laatste avond
Ze moeten ook nog het huis uit. Daarvoor en tijdens de "eindshow" bedoel ik danquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:50 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Laatste avond is op schouwburgplein flink eind verderop.
Wonen daar geen mensen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:50 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee dat is heel sober, deur uit in de auto en backstage uitstappen op schouburgplein geen heldenontvangstquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze moeten ook nog het huis uit. Daarvoor en tijdens de "eindshow" bedoel ik dan
Maar hadden ze nu wel of niet moeten komen naar Heerlen.. ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:48 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Tot gisteravond zijn de afspraken keurig nagekomen zelfs beter dan afgesproken.
Was hier een feest en een beleving voor de bewoners.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze moeten ook nog het huis uit. Daarvoor en tijdens de "eindshow" bedoel ik dan
Jawel maar de afspraak is dat er tijdens half 12 en 7 nachtrust geld, het eindfeest valt daar niet binnenquote:
Van harte welkom, cafe loopt als trein mits afspraak is afspraakquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hadden ze nu wel of niet moeten komen naar Heerlen.. ?
Mensen uit Heerlen zij wel heerlijk hoor, alleen 1tje niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar hadden ze nu wel of niet moeten komen naar Heerlen.. ?
Ik weet nog leuke flat in Tilburg, 1x per jaar de kermis strak ervoor, dan heb je 30 muziekjes door elkaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij niet en dat maakt het verschil juist
Flinkt eind = 500mquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:50 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Hij zegt net dat het wel goed gaatquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mensen uit Heerlen zij wel heerlijk hoor, alleen 1tje niet.![]()
![]()
![]()
Waarom denk je dat om 1uur het plein is leeggeveegd? Omdat 1 iemand klaagde?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mensen uit Heerlen zij wel heerlijk hoor, alleen 1tje niet.![]()
![]()
![]()
Dat zal zeker zo zijn. Je denkt (zo kom je over) dat iedereen stil zal zijn en braaf niet zal juichen of what so ever, want dat was afgesprokenquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:51 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee dat is heel sober, deur uit in de auto en backstage uitstappen op schouburgplein geen heldenontvangst
Ik? Van mij mag het zo groot mogelijkquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was hier een feest en een beleving voor de bewoners.
Maar als het aan jou ligt word het net zo saai als dat het nu is.
Waarschijnlijk zullen heel veel mensen op het schouwburgplein zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat zal zeker zo zijn. Je denkt (zo kom je over) dat iedereen stil zal zijn en braaf niet zal juichen of what so ever, want dat was afgesproken
Ach ja. We zullen zien wat er gaat gebeuren.
Leeg geveegd ook nog eens.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:54 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat om 1uur het plein is leeggeveegd? Omdat 1 iemand klaagde?
Nee, jij niet joh.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:56 schreef Qunix het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens. <br /><br /><i><small>(:mysql_busy)</small></i>
[..]
Ik? Van mij mag het zo groot mogelijk
Zo ben ik niet en ben ook niet bij machte .. EN Teruglezen nah nee niet vandaag.. Misschien morgen ook wel nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geef mij dan maar een ban, ben er zo klaar mee dit, Azijnzeik gedoe hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |