De gemeente heeft de opdracht gegeven om stipt 1r de muziek zacht te zetten, en te gaan vegen, iets wat je ook op de cam kon zien.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Leeg geveegd ook nog eens.
Terwijl er niks aan de hand was.
Schaam je echt ...
Maar tegelijk posten kan ie wel ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De server kan maar 1 ding tegelijk en moest ff database backup doen.
Jij wilt niet toegeven dat bewoners rechten hebben en dat de gemeente heeft ingegrepen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:00 schreef Punkman het volgende:
Maar ik ga mijn bek weer houden, geen zin in een domme discussie.
Op Koningsdag is het altijd Dancehall feest zonder vergunning hier.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:00 schreef Punkman het volgende:
Maar ik ga mijn bek weer houden, geen zin in een domme discussie.
DJ PPquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:01 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Op Koningsdag is het altijd Dancehall feest zonder vergunning hier.
Ik begrijp nu dat het buiten zachtjes staatquote:
Rot toch op met je bewoners.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:01 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jij wilt niet toegeven dat bewoners rechten hebben en dat de gemeente heeft ingegrepen.
Waarom denk je dat het maar 1 uurtje mocht duren?
hčhčquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik begrijp nu dat het buiten zachtjes staat
Ik doe eens gek, qoute mezelf.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Rot toch op met je bewoners.
Een plein leeg gooien met onschuldige mensen ??
Echt ?
SR onwaardig, en nog geen antwoord op mijn vraag, zoveel geld ingestoken voor SR ...
WAAROM ???
Om overdag feest te vieren en nachts een beperkt feest te houden met zo min mogelijk overlast.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Rot toch op met je bewoners.
Een plein leeg gooien met onschuldige mensen ??
Echt ?
SR onwaardig, en nog geen antwoord op mijn vraag, zoveel geld ingestoken voor SR ...
WAAROM ???
Oh en trouwens, het is 3FM DJ Paul en Feest DJ Ruud.quote:
Ja zag al dat er iets niet klopte...thxquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh en trouwens, het is 3FM DJ Paul en Feest DJ Ruud.
En als je de liveset van een uur ook hebt ben je nog meer een held dan dat je er al eentje bent
Ja nee helaas...quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh en trouwens, het is 3FM DJ Paul en Feest DJ Ruud.
En als je de liveset van een uur ook hebt ben je nog meer een held dan dat je er al eentje bent
Wat ik al zei, en zal wel weer problemen krijgen om dit ...quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Om overdag feest te vieren en nachts een beperkt feest te houden met zo min mogelijk overlast.
Maar jij denkt alleen aan jezelf, je hebt geen verstand van vergunningen, inspraak, gemeentelijke aansprakelijkheid, geluidsoverlast, lastboek en bid
Het hele centrum heeft geklaagd, niemand heeft overdag geklaagd over geluidsiverlast.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat ik al zei, en zal wel weer problemen krijgen om dit ...
Heel Heerlen viert feest, maar ja, je hebt altijd één zeikert.
Nee, dat is waar, maar ik probeer een ban te ontlopen nu...quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zo'n feest is het niet om daar te wonen.
Die arme DJ zonder eten had zich uurtje vergist.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:12 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het hele centrum heeft geklaagd, niemand heeft overdag geklaagd over geluidsiverlast.
Tussen 23:30 en 7 uur het geluid drastisch lager zetten is gewoon normaal en niet teveel gevraagd
Dan hebben jullie een zuur centrum.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:12 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het hele centrum heeft geklaagd, niemand heeft overdag geklaagd over geluidsiverlast.
Tussen 23:30 en 7 uur het geluid drastisch lager zetten is gewoon normaal en niet teveel gevraagd
quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zo'n feest is het niet om daar te wonen.
Onlangs in heerlen geweest?quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar ik probeer een ban te ontlopen nu...![]()
![]()
De helft staat leeg.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan hebben jullie een zuur centrum.
MAAK WAT VAN JE CENTRUM EN DOE EENS GEK !
Begrijp jij echt niet dat de gemeente regels heeft vastgesteld zodat mensen voldoende nachtrust krijgen? En dat ze deze na enig asndringen handhaven?quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan hebben jullie een zuur centrum.
MAAK WAT VAN JE CENTRUM EN DOE EENS GEK !
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:14 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
[..]
Onlangs in heerlen geweest?
Heb je nachtdienst nu?quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:14 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Begrijp jij echt niet dat de gemeente regels heeft vastgesteld zodat mensen voldoende nachtrust krijgen? En dat ze deze na enig asndringen handhaven?
Wil je vreten van je stad of niet ???quote:
Cafes mogen 24 uur per dag open tot donderdagquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Overuren, bar moet blijven schenken natuurlijk
Weetje jongen bied morgen je excuses maar dan ik niet boos op je.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wil je vreten van je stad of niet ???
SR kan een boost geven aan dat gehucht van jou, vraag geen SR, hoe simpel kan het zijn ...
ECHT ..
De droom van elke barkeeper.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:17 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Cafes mogen 24 uur per dag open tot donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |