Het hele centrum heeft geklaagd, niemand heeft overdag geklaagd over geluidsiverlast.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat ik al zei, en zal wel weer problemen krijgen om dit ...
Heel Heerlen viert feest, maar ja, je hebt altijd één zeikert.
Nee, dat is waar, maar ik probeer een ban te ontlopen nu...quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zo'n feest is het niet om daar te wonen.
Die arme DJ zonder eten had zich uurtje vergist.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:12 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het hele centrum heeft geklaagd, niemand heeft overdag geklaagd over geluidsiverlast.
Tussen 23:30 en 7 uur het geluid drastisch lager zetten is gewoon normaal en niet teveel gevraagd
Dan hebben jullie een zuur centrum.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:12 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het hele centrum heeft geklaagd, niemand heeft overdag geklaagd over geluidsiverlast.
Tussen 23:30 en 7 uur het geluid drastisch lager zetten is gewoon normaal en niet teveel gevraagd
quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zo'n feest is het niet om daar te wonen.
Onlangs in heerlen geweest?quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar ik probeer een ban te ontlopen nu...![]()
![]()
De helft staat leeg.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan hebben jullie een zuur centrum.
MAAK WAT VAN JE CENTRUM EN DOE EENS GEK !
Begrijp jij echt niet dat de gemeente regels heeft vastgesteld zodat mensen voldoende nachtrust krijgen? En dat ze deze na enig asndringen handhaven?quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan hebben jullie een zuur centrum.
MAAK WAT VAN JE CENTRUM EN DOE EENS GEK !
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:14 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
[..]
Onlangs in heerlen geweest?
Heb je nachtdienst nu?quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:14 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Begrijp jij echt niet dat de gemeente regels heeft vastgesteld zodat mensen voldoende nachtrust krijgen? En dat ze deze na enig asndringen handhaven?
Wil je vreten van je stad of niet ???quote:
Cafes mogen 24 uur per dag open tot donderdagquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Overuren, bar moet blijven schenken natuurlijk
Weetje jongen bied morgen je excuses maar dan ik niet boos op je.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wil je vreten van je stad of niet ???
SR kan een boost geven aan dat gehucht van jou, vraag geen SR, hoe simpel kan het zijn ...
ECHT ..
De droom van elke barkeeper.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:17 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Cafes mogen 24 uur per dag open tot donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |