Daar is ie..fris en fruitigquote:
Goedemorgenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 06:23 schreef HiDiHo het volgende:
Giel kan hoelahoepen met zijn nek...
[ afbeelding ]
Ja want ikquote:Op dinsdag 22 december 2015 07:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Rolfie, heb je de Nacht van de Glowsticks gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op dinsdag 22 december 2015 07:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja want ikDat was ik ook van plan, niet gelukt. Ik vind het heel onrolfisch van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 07:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja want ikMensen die werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
dat hoop ik ook, ga er vanavond ff langsquote:Op dinsdag 22 december 2015 08:59 schreef Zelfscanner het volgende:
Kan weer pas vanavond kijken![]()
Hopelijk oppert iemand vanmiddag weer een feestje
Op zich niet onlogisch met het vertrek van drie grote namen natuurlijk... het heeft weer tijd nodig om iets op te bouwen.... denk dat het wel een hele goede zet is dat Mutsaers verdwijnt naar MoJoquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Marktaandeel 3FM in november verder gedaald. -1,8% tov vorig jaar.
Krijgt ie meer moneys zeker.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich niet onlogisch met het vertrek van drie grote namen natuurlijk... het heeft weer tijd nodig om iets op te bouwen.... denk dat het wel een hele goede zet is dat Mutsaers verdwijnt naar MoJo
Eens. Ze is duidelijk nog wel wat verlegen / ongemakkelijk in het glazen huis, maar dat is bij haar alleen maar liefquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:18 schreef TheVulture het volgende:
Eva heeft wel de potentie om erg populair te worden, looks maken voor radio maken normaal nooit zo uit maar zij is toch wel erg
Dit is Giel in optima forma, lekker trollenquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Oerendhard![]()
Ze zijn dus in ieder geval niet te beroerd om Benny nog te draaien
Het doet het wel goed op het pleinquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is Giel in optima forma, lekker trollen
Ik had kunnen weten dat dat al geroepen wasquote:
quote:
Dar jullie dezelfde UI hebben overleef ik wel maar ga dan niet hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beter dan de demo vd dag dat meisje net
ze was wel wat ouder dan 6... ik denk rond de 25quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:37 schreef satecl het volgende:
Wauw mensen! Ik zat net in de auto richting m'n werk(mooie tijden he).... Wie was dat meisje die live zong? Leek een kleuter van 6, maar kon nu al beter zingen dan Adele. Wie was dat?
Als dat al zo is komt het denk ik eerder door het leeglopen van fok dan door een verminderde populariteit van SR.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:37 schreef Keano het volgende:
Liepen deze topics vorig jaar niet een stuk harder trouwens?
Zou idd kunnen, heb volgens mij ook gemist waarom er een enorme leegloop is...quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:40 schreef James_R het volgende:
[..]
Als dat al zo is komt het denk ik eerder door het leeglopen van fok dan door een verminderde populariteit van SR.
Hoyhoyquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:12 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen trouwens, vandaag een ouderwets dagje SR kijken
Coen wel via twitter dacht ik.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Hebben Coen en Sander eigenlijk al iets laten horen?
SR versobert, dan krijg je dus dit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:40 schreef James_R het volgende:
[..]
Als dat al zo is komt het denk ik eerder door het leeglopen van fok dan door een verminderde populariteit van SR.
Adele een zangeres noemenquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:37 schreef satecl het volgende:
Wauw mensen! Ik zat net in de auto richting m'n werk(mooie tijden he).... Wie was dat meisje die live zong? Leek een kleuter van 6, maar kon nu al beter zingen dan Adele. Wie was dat?
Wauw. Echte liefde.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:51 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Coen wel via twitter dacht ik.
Oh ja, inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:51 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Coen wel via twitter dacht ik.
Duh. Ik kan het kunstje gelukkig wel zeer prima verteren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja, inderdaadlees daar ook dat ze weer een Coen und Sander Fest gaan doen. Ze blijven dus precies hetzelfde kunstje doen...
Ik was er wel een beetje op uitgekeken, en had gehoord op iets vernieuwends. Maar geeft niet, als het werkt, kan ik het ze ook niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Duh. Ik kan het kunstje gelukkig wel zeer prima verteren.
Frank Hoitjes
Oh ja! Jolly! Wat moet ie ook al weer doen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:57 schreef wolfrolf het volgende:
Frank komt trouwens vanmiddag na Eva Koreman he!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als iets niet kapot is, hoef je het niet te repareren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik was er wel een beetje op uitgekeken, en had gehoord op iets vernieuwends. Maar geeft niet, als het werkt, kan ik het ze ook niet kwalijk nemen.
tatoeages ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja! Jolly! Wat moet ie ook al weer doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |