Nee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:27 schreef ZwarteSteen het volgende:
Is er trouwens iets gestreamed van het podium ernaast, waar allerlei limburgse artiesten optraden?
Wonen daar mensen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:26 schreef Qunix het volgende:
Wat ik bijvoorbeeld niet snap zijn de mensen om het Museumplein in Amsterdam die alles afzeiken... Dat grasveld is juist daarvoor aangelegd.
Het gaat niet om het niet willen. Ik denk dat iedereen er achter staat.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Weet wel dat hij misschien het niet wilde, maar de meerderheid wel.
Wij hebben hier een vliegbasis, gaan mensen om de vliegbasis heen wonen, en gaan dan klagen over f-16 ???quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:26 schreef Qunix het volgende:
Wat ik bijvoorbeeld niet snap zijn de mensen om het Museumplein in Amsterdam die alles afzeiken... Dat grasveld is juist daarvoor opgezet.
Jammer! Hele publiek ging mee! bombenstimmung to the maxquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee.
Podium zal alleen in beeld komen tijdens het eerste uur en de laatste paar uren.
Ook daar zijn in de vergunning het maximaal aantal db in de nacht opgenomen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wij hebben SR in Leeuwarden gehad.
En genoten kan ik je vertellen.
Om 3 uur 's nachts de tsunami nog.
2 a 300 mensen springend op het zaailand.
Nooit een klacht geweest van de inwoners.
Beroepszeikert.
Die zeiken sowieso altijd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Daar omheen, ja. Die teveel geld hebben.
En daar wat gelukkig niks mee gedaan !quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:29 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ook daar zijn in de vergunning het maximaal aantal db in de nacht opgenomen.
Mensen mogen zoveel lawaai maken als ze willen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
En daar wat gelukkig niks mee gedaan !![]()
![]()
![]()
Op volle kracht werd er geblazen met muziek, had ik al gezegd , tsunami om 3 uur, 2 a 300 mensen sprongen op het zaailand.
Ik vind jouw vrij asociaal, als één van de weinige er weer zo'n probleem van maken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:32 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Mensen mogen zoveel lawaai maken als ze willen.
De speakers moeten op de nachtstand.
Nogmaals eenzijdig in strijd met de vergunnig de afspraken opzeggen is asociaal.
De politie is plat gebeld, ze hebben niet voor nietsonderhandeld met 3fm en gemeente.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik vind jouw vrij asociaal, als één van de weinige er weer zo'n probleem van maken.
Zijn er meerderen ?
Prima, dan had je SR de deur moeten weigeren en niet alles op alles zetten om het daar te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |