SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Is ook fijn.quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
Dit nummer klinkt zelfs goed als je twee tv's aan hebt met vertraging tussen beide
Valt me mee, in een uur heel ander nieuwsquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:02 schreef noodgang het volgende:
Zo, mooie avond! Ik ga pitten nu! Tot snel!
truste!quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:02 schreef noodgang het volgende:
Tot de eerste kudt plaat van Paul blijf ik hier.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:02 schreef noodgang het volgende:
Truste!quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:02 schreef noodgang het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tot de eerste kudt plaat van Paul blijf ik hier.
Ik noemde het ook zo, maar om een andere redenquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:00 schreef SureD1 het volgende:
Wij noemden dit vroeger een "een-vinger" plaat, het melodielijntje kun je met een vinger op een keyboard spelen, beatje eronder en gaan... (En binnenlopen...Wessel van Diepen heeft miljoenen binnen gesleept zo)...
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tot de eerste kudt plaat van Paul blijf ik hier.
quote:
Wil ik het weten?quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:02 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Ik noemde het ook zo, maar om een andere reden
quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
Dit nummer klinkt zelfs goed als je twee tv's aan hebt met vertraging tussen beide
quote:Op dinsdag 22 december 2015 01:59 schreef houdjemond het volgende:
Zuur dit!
Hij was weer ff lekker.
3 van mijn favo users uit de cos hier.quote:
En wie weet wat hierna komtquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Ik luister Just Jack nog even mee (topnummer)
Je bent offtopicquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:03 schreef Punkman het volgende:
3 van mijn favo users uit de cos hier.
Gezellig weer.![]()
![]()
Jullie komen toch hopelijk ook weer eens in de cos ?
Iets van Utopia, geloof ik.quote:
Wie weet Punkie, eerst SR en T2K, en begin volgend jaar word ik eerst geopereerd dus wie weet als ze ze alle 15 hebben ingeruildquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
[..]
3 van mijn favo users uit de cos hier.
Gezellig weer.![]()
![]()
Jullie komen toch hopelijk ook weer eens in de cos ?
Cardinalsquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:03 schreef Kyran het volgende:
Zo nog NFL kijken dus ik blijf lekker volgen voor nu, want Eva ....
Shut it mootie2quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je bent offtopic![]()
Ja vast wel..misschien
Utopia commentaar op streams.. was geniaal tot een half jaar geleden.quote:
Sorry, maar dat ben ik toch altijd ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je bent offtopic![]()
Ja vast wel..misschien
Ik snap hemquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Utopia commentaar op streams.. was geniaal tot een half jaar geleden.
Panthers fan hier (en nee niet sinds dit seizoen, eigenlijk sinds super bowl loss vs Patriotsquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:05 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Cardinals
Helaas is de Honey Badger rest van het seizoen out
Hoe opquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Sorry, maar dat ben ik toch altijd ?
Paul nu on the air...
quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je bent offtopic![]()
Ja vast wel..misschien
Haha, dacht al ligt het aan mij of deed hij dat nou echtquote:
Zondagochtend reden de eerste treinen pas na 7u weg uit Heerlenquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:07 schreef Zelfscanner het volgende:
Noord holland![]()
Tot 05:15 in Heerlen blijven
Paul Elstakquote:
Ja dat deed hij serieusquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Haha, dacht al ligt het aan mij of deed hij dat nou echt
Ja, ik ook.quote:
Neophyte dus.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:10 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
dit is wel heiligschennis eigenlijk ja
Doe dat dan, een aanwinst ben je nietquote:
whoop whoopquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nog één van mijn favo cos user hier !![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:10 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Doe dat dan, een aanwinst ben je niet
Zeg, doe eens normaal.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:10 schreef Merode32 het volgende:
[..]
nou nouquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:10 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Panthers, ja die gaan de Super Bowl wel winnen jaquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Panthers fan hier (en nee niet sinds dit seizoen, eigenlijk sinds super bowl loss vs Patriots)
De dronken gasten komen ook even langs ....
temperamentjequote:Op dinsdag 22 december 2015 02:10 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Misschien moet jij je eens inlezen. Bemoeialquote:
Met dat aandoenlijke "get to ze choppa" accent van hem haha..quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:11 schreef Qunix het volgende:
IT'S NICE TO BE IMPORTANT, BUT IT'S MORE IMPORTANT TO BE NICE!
- Scooter
Nee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:12 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Misschien moet jij je eens inlezen. Bemoeial
Jij had het net over mootie.quote:
Wolken van Flinke Namenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:12 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Misschien moet jij je eens inlezen. Bemoeial
hoije wah!quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:13 schreef FritzWepper het volgende:
Mooi moment om af te haken.
Adieje wa!
Of 'hoie he' zoals ze dat in Heerlen ook wel zeggen
Welterustenquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:13 schreef FritzWepper het volgende:
Adieje wa!
Trustequote:Op dinsdag 22 december 2015 02:13 schreef FritzWepper het volgende:
Adieje wa!
Tjuusquote:
Aken-Noord heet dat tochquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:20 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga nu ook écht richting bed.
Tot morgen!![]()
truste!quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:20 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga nu ook écht richting bed.
Tot morgen!![]()
jij gaat nog ff door ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:22 schreef HiDiHo het volgende:
Mooie muts!
[ afbeelding ]
Truste slapers
Ik begin netquote:
maar maar maar ..morgenquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jij niet ?
Komen net nieuwe pinda's, denk ik ..
quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Voordat je afsluit hier, kan je de pinda's even aanvullen ?
Ze zijn op.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:24 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even hier langs gaan.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:24 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even hier langs gaan.
spelbrekerTquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:25 schreef markvanrinsum het volgende:
ik ben wwe aan kijken dus ik stop met posten
Nachtdj leerling van giel waarmee ze een programma heeftquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:25 schreef sjampoeh het volgende:
Waar moeten we Eva van kennen eigenlijk
Zijn awards, boring toch ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:25 schreef markvanrinsum het volgende:
ik ben wwe aan kijken dus ik stop met posten
thnxquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:26 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nachtdj leerling van giel waarmee ze een programma heeft
Nee loopt voor geen meter..zit weer in mijn eentje vannachtquote:
we zagen hetquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:29 schreef AF_ het volgende:
Zo weer thuis van sr. Zo wat was dat een supervet feestje
Door gerard ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee loopt voor geen meter..zit weer in mijn eentje vannacht
Het is de cos niet.quote:
Ook denk ik....quote:
Echt ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:29 schreef AF_ het volgende:
Zo weer thuis van sr. Zo wat was dat een supervet feestje
feestje net gemist?quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Echt ?
Ik vond/vind deze editie van SR zo saai.
Maar gelukkig heb je een mooie tijd gehad.
Uur lang feest tussen 12 en 1, zou morgen de aftermovie checken als ik jou was.quote:
Dan heb je domiens feestje niet gezienquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Echt ?
Ik vond/vind deze editie van SR zo saai.
Maar gelukkig heb je een mooie tijd gehad.
Heb ik helemaal gemist, ik vond het tot nu toe zo saai daar ..quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Uur lang feest tussen 12 en 1, zou morgen de aftermovie checken als ik jou was.
dat is nu ruimschoots goedgemaaktquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb ik helemaal gemist, ik vond het tot nu toe zo saai daar ..
Goed om te horen, en ga het zeker even terug kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:35 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
dat is nu ruimschoots goedgemaakt
voorproefje:quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Goed om te horen, en ga het zeker even terug kijken.
twitter:XavierComuth twitterde op dinsdag 22-12-2015 om 01:08:05Groot feestje bij de #glazenhouseparty tijdens #SR15 in #Heerlen. https://t.co/X7mSMkemD0 reageer retweet
Op het plein?quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:37 schreef AF_ het volgende:
Wel jammer dat tegen het einde de muziek steeds zachter ging. Had gehoopt dat ze dat vandaag zouden laten
Vergunning tot half 12, politie en gemeente werden overspoeld met klachtenquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op het plein?
Zal wel in de vergunning staan
wat een böklippenquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:40 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Vergunning tot half 12, politie en gemeente werden overspoeld met klachten
Wat vreselijk flauw, hier in Leeuwarden werd gewoon om 3 uur nog de tsunami eruit geknald, 2 a 300 honderd man nog springen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:40 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Vergunning tot half 12, politie en gemeente werden overspoeld met klachten
Ik begrijp wel de gemeente heeft beloofd dat uiterlijk om 12:00 uur de muziek zeer zacht gaat, daar heet 3fm zich keurig asn gehouden voorgaande dagen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat vreselijk flauw, hier in Leeuwarden werd gewoon om 3 uur nog de tsunami eruit geknald, 2 a 300 honderd man nog springen.
Hoe vaak komt zoiets voor ?
quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:45 schreef InFrA-WiZ het volgende:
ik ga hier spijt van krijgen, maar ik ga toch maar slapen... truste mensen!
Ik snap wat je zegt, maar hoe vaak gebeurd zoiets daar ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:44 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik begrijp wel de gemeente heeft beloofd dat uiterlijk om 12:00 uur de muziek zeer zacht gaat, daar heet 3fm zich keurig asn gehouden voorgaande dagen.
Dus puur formeel hebben de bewoners een serieuze zaak, zeker omdat het pancraat het kleinste plein ooit in sr is,
quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja, ik schijn een top feest gemist te hebben tussen 12 en 1 ...
Ik heb het al eerder uitgeleegd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, maar hoe vaak gebeurd zoiets daar ?
Maar water bij de wijn ?
Schijnt steeds moeilijker te worden, ik word er een beetje moe van.
Smiddags bedacht. Uurtje muziek in de mix. Gaf je het meeste geld, kon je als vip naar binnen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat voor feest was het dan en waarom ?
Zou jij mij dat willen zeggen ?
Sorry hoor, maar dit klinkt als gezeur.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:52 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder uitgeleegd.
De fiets is overal verboden zowel fietsend als in de hand, iemand gaat om 6:00 uur naar zijn werk niks aan de hand maar mag niet om 17:00 uur terug naar huismet de fiets.
We hebben bewoners passen zodat we overal doorkomen, maar regelmatig gebeurd dat het plein volledig word afgesloten ivm drukte dan is onze pas waardeloos.
Mijn zoon heeft 2 uur moeten wachten om van berden naar huis te komen.
Dan begrijp ik dat de tolerantie heel laag ligt
Dank je.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:54 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Smiddags bedacht. Uurtje muziek in de mix. Gaf je het meeste geld, kon je als vip naar binnen.
Willen van de soberheid af.
De hele nacht worden alle gebouwen verlichtquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:55 schreef Qunix het volgende:
Gebouwen flikkeren nog steeds met licht
Ze flikkeren met het licht in allerlei kleuren op de muziek.quote:Op dinsdag 22 december 2015 02:59 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De hele nacht worden alle gebouwen verlicht
Omdat de gemeente snapt dat mensen willen slapen tussn half 12 en 7 uurquote:Op dinsdag 22 december 2015 02:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit klinkt als gezeur.
Wij hebben hier een vliegveld, die ons beschermen tegen buitenstaanders.
Klacht: er vliegen vliegtuigen.
Ja en ?
Jij woont aan een plein die bedoeld is voor activiteiten neem ik aan.
Ga dan niet aan zo'n plein wonen.
Als de gemeente dit echt beloofd heeft, waarom dan meedoen om SR naar je stad te halen ?
Dat is dan uber dom.
Dan kom ik terug op het laatste punt wat ik aanhaalde, waarom SR naar jullie halen als je rust wil ...quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:00 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Omdat de gemeente snapt dat mensen willen slapen tussn half 12 en 7 uur
Hoe dichtbij woon je bij het huis?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:00 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dus morgen is het ruzie?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:00 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Tegenover de toeter direct aan het plein.quote:
Nee heerlen heeft een doe speciale sr bewoners/ondernemers begeleider ambtenaarquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dus morgen is het ruzie?
Maar volgens mij zijn alle ambtenaren al met kerstverlof.
Dan hadden jullie nooit SR mogen hebben, dan zijn er wel betere plaatsen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee heerlen heeft een doe speciale sr bewoners/ondernemers begeleider ambtenaar
Sr naar je stad halen wil niet zeggen dat de bewoners 24/7 uit hun huisgetrild kunnen worden.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan kom ik terug op het laatste punt wat ik aanhaalde, waarom SR naar jullie halen als je rust wil ...
het plein is bijna leegquote:
Tijdenss dat feestje was een raam dicht doen geen oplossing, hij stond keihard.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:09 schreef Opperprutser het volgende:
Paar jaar geleden anderhalf jaar boven de Kroniek gewoond. Nachtlawaai hoort erbij. Nu is 't een week lang, maar potverdrie wat komt de stad in beeld nu. Raam dicht, klaar. Destijds op de Neude gehoord hoe hard t stond, valt reuze mee.
Dikke bull dit, in Leeuwarden 2 jaar geleden is er nooit onderhandeld met bewoners.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:08 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Sr naar je stad halen wil niet zeggen dat de bewoners 24/7 uit hun huisgetrild kunnen worden.
In alle andere steden is er ook onderhandeld met bewoners en ondernemers, en er is paal en perk gesteld aan nachtelijk db. Iets wat 3fm altijd gerespecteerd heeft
Dan heb jij toch geen idee hoe het werkt, het is zelfs een verplichting, jij moet het 3fm lastenboek eens gaan lezen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dikke bull dit, in Leeuwarden 2 jaar geleden is er nooit onderhandeld met bewoners.
Je woont aan een plein dat OOk word gebruikt voor dit soort dingen.
En wij zijn culturele hoofdstad 2018, denk jij echt dat Leeuwarden de bewoners wat vraagt ?
Centrum....moet je mee leven. Anders is Welten of Douve Weien ook een optie. Tot 1 uur is echt geen drama, toch? Of heb je kinderen die wakker worden oid?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:10 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Tijdenss dat feestje was een raam dicht doen geen oplossing, hij stond keihard.
Ik niet heb alleeneen cafequote:Op dinsdag 22 december 2015 03:13 schreef Opperprutser het volgende:
[..]
Centrum....moet je mee leven. Anders is Welten of Douve Weien ook een optie. Tot 1 uur is echt geen drama, toch? Of heb je kinderen die wakker worden oid?
Voor 2015 hebben ze geen geldig bod ingediend, ik vermoed dat het vooral was is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:15 schreef Qunix het volgende:
Amstelveen was (en misschien is) actief met het binnenhalen van SR trouwens. Het zou dan op een plek komen waar er slechts enkele bewoners last krijgen en die zouden een gunstige compensatie krijgen, of zo...
Zou het niet erg vinden als het komt. Mooi plekje daar op het Stadshart.
Dan was Leeuwarden een stuk makkelijker, en niet zo pietje precies, nog meer een reden dat jullie nooit SR mochten hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:13 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dan heb jij toch geen idee hoe het werkt, het is zelfs een verplichting, jij moet het 3fm lastenboek eens gaan lezen.
Geniet er dan van! Heerlen in the picture en ik snap dat het voor je persoonlijk niet heel fijn is altijd maar heel veel mensen zien jouw kroeg en de stad an sich waarschijnlijk voor de eerste keer en zullen misschien terugkomen. Daar zou ik als ondernemer gerust een paar nachtjes wat minder voor hoeven slapen (buiten de verhoogde omzet (wat niet betekent meer winst, weet ik )quote:
Denk het ook... Inmiddels een ander partij wie de grootste is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:15 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Voor 2015 hebben ze geen geldig bod ingediend, ik vermoed dat het vooral was is.
Nogmaals 3fm heeft een lastenboek met wel honderden regels.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan was Leeuwarden een stuk makkelijker, en niet zo pietje precies, nog meer een reden dat jullie nooit SR mochten hebben.
Maar het zal wel weer gaan zoals altijd, 10.000 zijn voor, er is altijd 1 zeikert tegen.
Maar wel lekker mee profiteren wat het voor je stad zeker ...
Jij bent wel blij dat SR in Heerlen is ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:20 schreef ZwarteSteen het volgende:
De muziek was merendeel veel te zacht op het plein muv het "dance uurtje".Domien zat ervoor wat te kutten met het volume
Wat ik hoorde op de zelf opgenomen videos was het prima.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:20 schreef ZwarteSteen het volgende:
De muziek was merendeel veel te zacht op het plein muv het "dance uurtje".Domien zat ervoor wat te kutten met het volume
Nee staat op navhtstand, niks te horen binnen, over een klein half uurtje gaan we sluiten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Denk het ook... Inmiddels een ander partij wie de grootste is.
Hoe hard staat het volume nu? Kan je alles goed mee volgen met alle ramen en deuren dicht?
Ik had in eerste instantie wel mijn twijfels of dit wel de juiste plek was, maar zelfs na #dag 3 is het topiieeee!!quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jij bent wel blij dat SR i Heerlen is ?
Haal dan niet SR naar Heerlen Dombo's !!!quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:21 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nogmaals 3fm heeft een lastenboek met wel honderden regels.
Gemeente moet afspraken maken met ondernemers
Gemeente moet afspraken maken met bewonersorganisaties.
Gemeente moet nachttijden vasstellen
Gemeente moet geluidsniveaus vaststellen
Gemeente moet laad en los tijden vasstellen
Gemeente moet bedrijven bereikbaarhouden danwel uitkopen
Dat is maar een heeeeeel klein gedeelte, sr organiseren doe je niet op 1 a4
Dit geld voor elke gemeente, van buitenpost tot heerlen van utrecht tot spijkenissequote:Op dinsdag 22 december 2015 03:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Haal dan niet SR naar Heerlen Dombo's !!!
Jezus, jullie wouden SR toch.
Het volume wisselende continue,was geen pijl op te trekken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat ik hoorde op de zelf opgenomen videos was het prima.
Weet wel dat hij misschien het niet wilde, maar de meerderheid wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Haal dan niet SR naar Heerlen Dombo's !!!
Jezus, jullie wouden SR toch.
Hier op de Veluwe is plek genoeg op de schietbaan.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:23 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dit geld voor elke gemeente, van buitenpost tot heerlen van utrecht tot spijkenisse
Wij hebben SR in Leeuwarden gehad.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:23 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dit geld voor elke gemeente, van buitenpost tot heerlen van utrecht tot spijkenisse
Nee.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:27 schreef ZwarteSteen het volgende:
Is er trouwens iets gestreamed van het podium ernaast, waar allerlei limburgse artiesten optraden?
Wonen daar mensen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:26 schreef Qunix het volgende:
Wat ik bijvoorbeeld niet snap zijn de mensen om het Museumplein in Amsterdam die alles afzeiken... Dat grasveld is juist daarvoor aangelegd.
Het gaat niet om het niet willen. Ik denk dat iedereen er achter staat.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Weet wel dat hij misschien het niet wilde, maar de meerderheid wel.
Wij hebben hier een vliegbasis, gaan mensen om de vliegbasis heen wonen, en gaan dan klagen over f-16 ???quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:26 schreef Qunix het volgende:
Wat ik bijvoorbeeld niet snap zijn de mensen om het Museumplein in Amsterdam die alles afzeiken... Dat grasveld is juist daarvoor opgezet.
Jammer! Hele publiek ging mee! bombenstimmung to the maxquote:Op dinsdag 22 december 2015 03:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee.
Podium zal alleen in beeld komen tijdens het eerste uur en de laatste paar uren.
Ook daar zijn in de vergunning het maximaal aantal db in de nacht opgenomen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wij hebben SR in Leeuwarden gehad.
En genoten kan ik je vertellen.
Om 3 uur 's nachts de tsunami nog.
2 a 300 mensen springend op het zaailand.
Nooit een klacht geweest van de inwoners.
Beroepszeikert.
Die zeiken sowieso altijd.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Daar omheen, ja. Die teveel geld hebben.
En daar wat gelukkig niks mee gedaan !quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:29 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ook daar zijn in de vergunning het maximaal aantal db in de nacht opgenomen.
Mensen mogen zoveel lawaai maken als ze willen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
En daar wat gelukkig niks mee gedaan !![]()
![]()
![]()
Op volle kracht werd er geblazen met muziek, had ik al gezegd , tsunami om 3 uur, 2 a 300 mensen sprongen op het zaailand.
Ik vind jouw vrij asociaal, als één van de weinige er weer zo'n probleem van maken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:32 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Mensen mogen zoveel lawaai maken als ze willen.
De speakers moeten op de nachtstand.
Nogmaals eenzijdig in strijd met de vergunnig de afspraken opzeggen is asociaal.
De politie is plat gebeld, ze hebben niet voor nietsonderhandeld met 3fm en gemeente.quote:Op dinsdag 22 december 2015 03:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik vind jouw vrij asociaal, als één van de weinige er weer zo'n probleem van maken.
Zijn er meerderen ?
Prima, dan had je SR de deur moeten weigeren en niet alles op alles zetten om het daar te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |