Maar er zijn te weinig gasten.... Hoelaat ga je dan weer open?quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:17 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Cafes mogen 24 uur per dag open tot donderdag
Mijn excuses ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:18 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Weetje jongen bied morgen je excuses maar dan ik niet boos op je.
6 uur opent mijn vrouwquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar er zijn te weinig gasten.... Hoelaat ga je dan weer open?
Cafés in heerlen mochten normaal tot 5 open blijvenquote:
Jeuh, het is maar verschil van mening hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mijn excuses ?
Nooit.
Sorry, maar dat gaat nooit gebeuren.
Ben jij echt gek ?
Dat jij denkt dat ik excuses ga aanbieden, hoe kom je erbij ...
Zeg maar gerust natte droomquote:
Dat is allang niet meer 1 uur normaal.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:21 schreef ZwarteSteen het volgende:
Cafés mochten voorheen
[..]
Cafés in heerlen mochten normaal tot 5 open blijven
Weet ik, mar excuses ... echt ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Jeuh, het is maar verschil van mening hoor.
Mijn vrouw heeft het recht om vanaf 0:30 rustig te slapenquote:
Tot 3 open toegang, 3 tot 5 met "bandje" en ook dat was een farcequote:Op dinsdag 22 december 2015 04:21 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dat is allang niet meer 1 uur normaal.
Dat zijn de zaken die beweren dat ze na 1 uur een besloten feestje houden, dat mag wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:23 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
Tot 3 open toegang, 3 tot 5 met "bandje" en ook dat was een farce
En de krtten bier.... niet aan te slepenquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:23 schreef schvvmert het volgende:
Ben maar blij dat ik geen DJ ben daar, dan rammelde nu de ramen in het kozijn
1 uur door de week, 3uur sweekends?quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:23 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dat zijn de zaken die beweren dat ze na 1 uur een besloten feestje houden, dat mag wel.
2 sinds vorig jaarquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:25 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
1 uur door de week, 3uur sweekends?
Adiije ik ga pittenquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:25 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
1 uur door de week, 3uur sweekends?
Ik zal je morgen een pm sturen voor je excusesquote:
Tour du Heerlenquote:
adiee wa, pitten en opladen voor #dag 5quote:
4quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:31 schreef ZwarteSteen het volgende:
[..]
adiee wa, pitten en opladen voor #dag 5
Doe dat, mijn nickname is inyourdreamsquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:30 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik zal je morgen een pm sturen voor je excuses
Heel officieel heb je gelijk als je vrijdagavond meeteltquote:
Noem één beter pils danquote:
4e volledig dag 5e officiele dagquote:
Vrijdag zaterdag zondag maandag dinsdagquote:
Ik tel 4 nachten.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:36 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Vrijdag zaterdag zondag maandag dinsdag
Met schultenbrau premium pils had je nog kudo's gescoord, maar zeker, in heerlen gaat 't lössquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb ik niet, AH Basic, maar er word lekker gestampt op het plein van Heerlen, dat weer wel.
quote:
# alles voor het goede doelquote:
Daar lopen ze alleen maar te klagen dat er alleen mooie vrouwen mogen...dus ze zoeken het maar uit daarquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Heidi... Er was een apart topic voor hier op SR...
quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar lopen ze alleen maar te klagen dat er alleen mooie vrouwen mogen...dus ze zoeken het maar uit daar
Heeft Anky in Heerlen gewoond ofzo?quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar lopen ze alleen maar te klagen dat er alleen mooie vrouwen mogen...dus ze zoeken het maar uit daar
Ja gelijk heb je... Daar waar iedereen kijkt wil je je exposurequote:Op dinsdag 22 december 2015 04:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
snollebollekequote:Op dinsdag 22 december 2015 04:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dit nu .. eh eh kut ik kom niet op zn naam..
Klap jostiesquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klap josties![]()
![]()
![]()
En ik moet morgen mijn excuses aan gaan bieden ...
Doen we dus mooi niet![]()
![]()
![]()
Welterusten, ik ben er klaar mee.
Ssssttttt nou, je mag geen lawaai maken, vind Heerlen heul niet leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 04:50 schreef KNAK het volgende:
Nog steeds mensen die optreden en allerlei actie ?
Ze hebben flink op hun flikker gekregen na 2 dagen saaie zooi
Prima toch? Mocht ook welquote:Op dinsdag 22 december 2015 04:50 schreef KNAK het volgende:
Nog steeds mensen die optreden en allerlei actie ?
Ze hebben flink op hun flikker gekregen na 2 dagen saaie zooi
Ikke niet !quote:Op dinsdag 22 december 2015 05:01 schreef schvvmert het volgende:
De mensen die hard gaan werken zijn nu toch wel wakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |