abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158394721
Voordat je aan daten kunt gaan denken, via alle wegen die je je maar kunt bedenken, moet je eerst kunnen zorgen dat je een beetje vol vertrouwen kunt communiceren met je doelgroep (m/v).

Dit kan allerlei onderliggende problemen hebben die ook eerst nog weer opgelost moeten worden voordat je dáár weer aan kunt gaan beginnen, dus probeer in dit topic realistisch te blijven, en het allerbelangrijkste: als je om advies vraagt, doe daar dan ook wat mee, en blijf niet keer op keer exact dezelfde vragen stellen, dan kom je in een cirkeltje terecht wat alleen maar frustratie oplevert voor zowel jezelf als de mensen die met je mee willen denken.

Luister naar wat mensen zeggen (of beter gezegd: lees wat mensen posten!) en reageer daar op zonder in de aanval te schieten, zowel adviesvragers als -gevers.

Iedereen met wat klunzige of niet-bestaande versierskills is hier welkom, maar maak er geen dagboektopic van, en de PUA's mogen zoals gewoonlijk in hun eigen topic verblijven met hun ge-game en ge-flow. ;)
pi_158394750
Ben veeleisend weet ik. Altijd zo geweest.
pi_158394756
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

aan jezelf.

Dus eigenlijk zeg je t zelfde, als t je nooit lukt, ligt t dan aan jou, of aan de vrouwen?
En wie is in deze dan 'jezelf'? De man of de vrouw? ;)
pi_158394763
Maar was gewoon een woordgrapje, dus doe maar rustig.
pi_158394830
Heb een dikke vette huid dus dat scheelt. Ben ook vies dik in het echt wat het allemaal niet zo makkelijk maakt ;(
pi_158395075
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2015 22:46 schreef Chai het volgende:
Maar was gewoon een woordgrapje, dus doe maar rustig.
Ja mevrouw :@
pi_158395147
Zou best weleens een leuke FOK!ker willen daten nooit an gekomen :@
  zondag 20 december 2015 @ 22:56:12 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158395203
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 22:55 schreef Vova het volgende:
Je bent ook pas lid sinds begin deze maand.
The love you take is equal to the love you make.
pi_158395335
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 22:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je bent ook pas lid sinds begin deze maand.
Geen zout op slakken leggen.
pi_158395419
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 22:47 schreef Vova het volgende:
Heb een dikke vette huid dus dat scheelt. Ben ook vies dik in het echt wat het allemaal niet zo makkelijk maakt ;(
Doe er wat aan.
pi_158395460
quote:
Vertel eens wat over jezelf :)
  zondag 20 december 2015 @ 23:01:33 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158395479
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 22:58 schreef Vova het volgende:

[..]

Geen zout op slakken leggen.
Dat is geen zout op slakken. Als je hier nog maar sinds 8 december rondhangt, kun je amper stellen dat het er nooit van is gekomen. :')
  zondag 20 december 2015 @ 23:04:19 #13
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158395597
quote:
Die is vast te vinden. Succes!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158395712
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 23:04 schreef yats het volgende:

[..]

Die is vast te vinden. Succes!
Smooth hoor yats! ;) Was je ook maar zo assertief tijdens het daten...
  zondag 20 december 2015 @ 23:20:53 #15
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158396280
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 23:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Smooth hoor yats! ;) Was je ook maar zo assertief tijdens het daten...
Ja, want zo was hij echt bedoeld...

Ik snap verder ook niet waarom jij denkt commentaar op mijn dates te moeten geven. Ben je erbij als ik date?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 23:33:26 #16
5428 crew  miss_sly
pi_158396783
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 22:46 schreef Faxie het volgende:

[..]

En wie is in deze dan 'jezelf'? De man of de vrouw? ;)
In het geval van de spruitjes maakt dat geen reet uit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 21 december 2015 @ 01:00:53 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158399432
Tot morgen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158401883
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 01:00 schreef Re het volgende:
Tot morgen
Was dit een mislukt slotje?
pi_158402519
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef Libertarisch het volgende:
Groot verschil is toch wel dat met name (mooie) vrouwen meer dan voldoende aandacht krijgen van mannen. Soms zelfs té veel, zodat het vervelend wordt. Nagefloten worden op straat (al gebeurd dat in de NL cultuur weinig), benaderd worden bij het dansen in de club, ga zo maar door. Dan hoef je niet zo veel moeite meer te doen behalve de man toelaten.

Mannen krijgen ook dit soort aandacht, maar veel minder. En dus ligt de bal bij de man. Mannen hebben dus meer lef nodig en vooral meer motivatie op dit gebied. Wil je seks, dan zul óf moeten betalen óf hard werken om een vrouw voor je te winnen. Wil een (mooie) vrouw seks, dan hoeft zij alleen ja te zeggen.

Ook wel interessant was dat VPRO programma vandaag over liefde. Daarin wordt een Keniaanse man geïnterviewd die 2 vrouwen heeft (die is dus polygaam, dat is legaal in Kenia). Polygamie is in Kenia alleen toegestaan als de man zijn vrouwen financieel kan onderhouden. Zijn inkomen zorgt voor brood op de plank, zonder geld geen eten op tafel en ook geen seks voor de man.

Ik zou eigenlijk graag zien dat vrouwen in geëmancipeerde landen zich ook eens progressief zouden opstellen op relationeel gebied en gewoon vaker zelf initiatief nemen. Dat vrouwen in andere culturen dat niet doen is logisch, maar in deze cultuur niet meer.
Met jouw laatste punt ben ik het oneens. Het wordt niet voor niets jagen op vrouwen genoemd. Vrouwen willen veroverd worden. Op één of andere manier zit dat gedeelte niet in de Nederlandse cultuur. Versierd worden door een vrouw is niet half zo leuk als zelf een vrouw versieren.

Ik heb verschillende Italiaanse vrouwen gedate die de Nederlandse man voor het grootste gedeelte slappe kerels vinden. Waarom? Omdat zij in Nederland bijna niet versierd worden. De Nederlandse man durft het gewoon niet. Bang voor afwijzing en geen idee hoe ze het aan moeten pakken. Het is een stukje cultuur dat wij missen.

Mijn ex was Argentijns en ook daar hoef je echt niet aan te komen met dat vrouwen mannen versieren.

Ik zou het dan ook niet progressief noemen als vrouwen op mannen gaan jagen. Het is eerder een achteruitgang te noemen.
pi_158402584
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 09:22 schreef Zure het volgende:

[..]

Met jouw laatste punt ben ik het oneens. Het wordt niet voor niets jagen op vrouwen genoemd. Vrouwen willen veroverd worden. Op één of andere manier zit dat gedeelte niet in de Nederlandse cultuur. Versierd worden door een vrouw is niet half zo leuk als zelf een vrouw versieren.

Ik heb verschillende Italiaanse vrouwen gedate die de Nederlandse man voor het grootste gedeelte slappe kerels vinden. Waarom? Omdat zij in Nederland bijna niet versierd worden. De Nederlandse man durft het gewoon niet. Bang voor afwijzing en geen idee hoe ze het aan moeten pakken. Het is een stukje cultuur dat wij missen.

Mijn ex was Argentijns en ook daar hoef je echt niet aan te komen met dat vrouwen mannen versieren.

Ik zou het dan ook niet progressief noemen als vrouwen op mannen gaan jagen. Het is eerder een achteruitgang te noemen.
Inb4 alle uitzonderingen hier die wel zelf initiatief nemen
pi_158402653
Ik denk dat er best veel vrouwen zijn die wel initiatief nemen, maar die dat zodanig subtiel doen dat de man alsnog denkt dat hij haar versierd heeft :+

Maar eigenlijk denk ik dat het hele versieren en daten en relaties krijgen en houden niet kapot geanalyseerd moet worden. Het is zeer individueel wat men wel of niet fijn, aantrekkelijk, mooi of leuk vindt en afhankelijk van het moment en de plaats. Het is geen exacte wetenschap die ervoor kan zorgen dat als jij maar de juiste formule gebruikt, je op de gewenste uitkomst uitkomt.
pi_158403198
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 09:34 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat er best veel vrouwen zijn die wel initiatief nemen, maar die dat zodanig subtiel doen dat de man alsnog denkt dat hij haar versierd heeft :+

Maar eigenlijk denk ik dat het hele versieren en daten en relaties krijgen en houden niet kapot geanalyseerd moet worden. Het is zeer individueel wat men wel of niet fijn, aantrekkelijk, mooi of leuk vindt en afhankelijk van het moment en de plaats. Het is geen exacte wetenschap die ervoor kan zorgen dat als jij maar de juiste formule gebruikt, je op de gewenste uitkomst uitkomt.
ja dit ja
pi_158403321
quote:

[..]

Ik vind die haantjesculturen nou niet echt nastrevenswaardig.
pi_158403996
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 10:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is ook weer zo tegenstrijdig. Er wordt Nederlandse vrouwen ook vaak vergeten dat ze niet vrouwelijk genoeg zijn, zoals de mediterrane of Zuid-Amerikaanse vrouwen. Maar daar past dus weer bij dat er gejaagd wordt en ze zelf niet jagen.

Kortom, wederom een onderstreping dat er geen uniforme wens is bij mannen of vrouwen.
pi_158404128
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 23:20 schreef yats het volgende:

[..]

Ja, want zo was hij echt bedoeld...

Ik snap verder ook niet waarom jij denkt commentaar op mijn dates te moeten geven. Ben je erbij als ik date?
We zijn er allemaal bij hoor Yats. Al die vreemdelingen die je zag dat was heel fok :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158404229
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is ook weer zo tegenstrijdig. Er wordt Nederlandse vrouwen ook vaak vergeten dat ze niet vrouwelijk genoeg zijn, zoals de mediterrane of Zuid-Amerikaanse vrouwen. Maar daar past dus weer bij dat er gejaagd wordt en ze zelf niet jagen.

Kortom, wederom een onderstreping dat er geen uniforme wens is bij mannen of vrouwen.
Nee, alle vrouwen willen een klootzak, duh :{w
  maandag 21 december 2015 @ 11:08:15 #27
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158404241
quote:

Genoeg vrouwen die zelf initiatief nemen en lang niet altijd subtiel. Hoor en zie het vaak genoeg.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158404346
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Genoeg vrouwen die zelf initiatief nemen en lang niet altijd subtiel. Hoor en zie het vaak genoeg.
VOORBEELDEN?
pi_158404373
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja aan het eind van de avond als ze dronken zijn
  maandag 21 december 2015 @ 11:14:40 #30
358523 IkStampOpTacos
pi_158404450
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2015 11:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja aan het eind van de avond als ze dronken zijn
Ook, ja.
-
pi_158404453
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

VOORBEELDEN?
:W

De echte relaties die ik heb gehad, heb ik overgehouden aan zelf initiatief nemen.

@Fax: Een van die keren was ik idd dronken ja :P
compact en kleverig.
pi_158404472
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:07 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, alle vrouwen willen een klootzak, duh :{w
Ik ben geen klootzak en heb toch niet heel veel te klagen. Hoe kan dat?
pi_158404495
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Stiekem ben je gewoon een klootzakje :{w
  maandag 21 december 2015 @ 11:17:16 #34
358523 IkStampOpTacos
pi_158404525
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

VOORBEELDEN?
Vrouw spreekt man aan.
-
pi_158404606
Handig, dan kunnen m'n PUA boeken bij het oud papier :)
pi_158404634
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Vrouw spreekt man aan.
Doh, hoe dan? Dan zouden de momenten dat ik aangesproken ben door een vrouw allemaal subtiele pogingen zijn geweest? :')
pi_158404649
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Doh, hoe dan? Dan zouden de momenten dat ik aangesproken ben door een vrouw allemaal subtiele pogingen zijn geweest? :')
Jouw avatar is van toepassing op jouw reactie.
pi_158404664
quote:

[..]

Waarom nou weer gelijk allemaal?
pi_158404687
quote:

[..]

Niet iedereen die een gesprek aanknoopt wilt gelijk seks. Ze vinden je minstens een aardig persoon, anders word je niet aangesproken.
  maandag 21 december 2015 @ 11:26:13 #40
358523 IkStampOpTacos
pi_158404774
quote:

[..]

Nee niet allemaal. En hoe? Gewoon zoals dat normaal gaat. Het is geen apart paringsritueel waarbij de vrouw eerst 3 pirouetjes maakt of zo :')
-
pi_158404820
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Nee niet allemaal. En hoe? Gewoon zoals dat normaal gaat. Het is geen apart paringsritueel waarbij de vrouw eerst 3 pirouetjes maakt of zo :')
Deezer lijkt het niet te snappen
pi_158404855
quote:

[..]

Dat zouden ze gdv wel gewoon eens moeten doen :( Onduidelijk gedoe altijd met die vage hints ;(
  maandag 21 december 2015 @ 11:29:31 #43
358523 IkStampOpTacos
pi_158404861
quote:
9s.gif Op maandag 21 december 2015 11:27 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Deezer lijkt het niet te snappen
Dit topic in een notendop.
-
pi_158404904
quote:

[..]

_O-
pi_158404919
Deezer trekt het vaak gelijk in het extreme.....

Hoewel veel mensen hier het ook weer teveel naar de andere kant trekken als je 't mij vraagt...
pi_158404955
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:31 schreef Chai het volgende:

[..]

_O-
Hoi
pi_158405007
quote:

[..]

niet iedereen die iemand aanspreekt doet dat om er n relatie uit te slepen.
Meestal is dat juist niet het geval.
compact en kleverig.
pi_158405060
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:31 schreef Faxie het volgende:

Hoewel veel mensen hier het ook weer teveel naar de andere kant trekken als je 't mij vraagt...
Als je nooit een relatie hebt gehad, ligt dat niet aan alle vrouwen.
compact en kleverig.
pi_158405148
quote:

Dat ben ik met je eens, maar er zijn wel een paar richtlijnen waardoor je je kansen aanzienlijk vergroot.

quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 10:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, dat is het ook niet. Maar het andere uiterste is weer dat vrouwen meer initiatief moeten nemen omdat mannen niet meer weten hoe versieren werkt. Dat is ook niet goed. Het ligt zoals gewoonlijk weer eens ergens in het midden.
pi_158405211
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:31 schreef Faxie het volgende:

Het is ook verkeerd om dit als feiten te benoemen en het zo uit te leggen.

quote:

[..]

Deezertje, je kunt gewoon met mensen praten voor de lol en als het soepel gaat, dan kun je ze uitnodigen voor iets vriendschappelijks of misschien zelfs een date.

Je hoeft niet per se naar een date toe te werken, als je er één wil. Het is oké om een date te willen, omdat je iemand leuk vindt. En dan kun je ze uitvragen.

Het is dus allemaal een ontdekkingsreis.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158405242
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Als je nooit een relatie hebt gehad, ligt dat niet aan alle vrouwen.
Jaja 't ligt nooit aan een ander :{w
pi_158405302
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jaja 't ligt nooit aan een ander :{w
Het is niet zwart wit, fax. Maar als het zo lang al niet wil lukken wordt het wel eens tijd om de schuld niet bij de ander te blijven leggen.
pi_158405598
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het is niet zwart wit, fax. Maar als het zo lang al niet wil lukken wordt het wel eens tijd om de schuld niet bij de ander te blijven leggen.
Als het wel wil lukken ligt het ook alleen aan jezelf toch. Je bent supertof en hebt veel te bieden, maar je hebt geen relatie nodig _O_
pi_158405743
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als het wel wil lukken ligt het ook alleen aan jezelf toch. Je bent supertof en hebt veel te bieden, maar je hebt geen relatie nodig _O_
Zucht. :') Nee, en dat weet je zelf ook heel goed.
pi_158405790
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 12:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zucht. :') Nee, en dat weet je zelf ook heel goed.
Neenee, dat zijn de voorwaarden :{w De kenners hier hebben dat vaak genoeg beweerd in de jaren :{w
pi_158405857
Hou eens op met baggeren, fax.
pi_158405901
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Hou eens op met baggeren, fax.
Als de rest daar ook eens mee stopt :{w
  maandag 21 december 2015 @ 12:26:59 #58
358523 IkStampOpTacos
pi_158406371
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Neenee, dat zijn de voorwaarden :{w De kenners hier hebben dat vaak genoeg beweerd in de jaren :{w
Dat jij een kutleven hebt ligt inderdaad 100% aan jezelf. Nou toedels.
-
pi_158406416
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 12:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat jij een kutleven hebt ligt inderdaad 100% aan jezelf. Nou toedels.
Heb ik een kutleven? :?
pi_158408226
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet iedereen die een relatie heeft is supertof en heeft geen relatie nodig nee.

Er zijn genoeg randdebielen die in een relatie zitten, of de ene na de andere relatie hebben. Er zijn ook genoeg mensen die in n relatie zitten waarin ze helemaal niet gelukkig zijn.

Maar dat neemt niet weg dat het die mensen hun eigen keus/verdienste, hoe je het ook wil noemen, is.

Ik heb een aantal mannen gekend waar ik best goed mee overweg kon, maar die uiteindelijk meer wilden dan ik en 'raar' gingen doen. Kan iemand nog zo aardig zijn, maar als ik een dergelijke vibe voel, ga ik niet meer proberen (vriendschappelijk) contact te leggen met iemand. Of dat nou terecht is of niet, of hij nou in dat rijtje past of niet, ik ga mezelf niet meer in een dergelijke situatie plaatsen, ik wil dat risico op geen enkele manier meer lopen.

Ik heb het vermoeden dat ik niet de enige ben die die vibe voelt en dat t daarom bij sommige mensen niet wil lukken.
compact en kleverig.
pi_158408763
Dan zou ik vanmorgen dus al twee subtiele signalen gemist hebben..
1) toen ik ergens binnenkwam keek een meid ineens om en wel lang naar mij. 5 minuten later liep ze overigens weg met een andere jongen.
2) een andere dame keek mij later ook aan en daarna had ze ineens haar lippen knalrood gemaakt (aantrekkelijkheid uitstralen?) en zat selfies te maken en hele tijd met d'r telefoon bezig.. Vooral dat laatste steekt mij, want met wie is ze dan toch bezig? Niet ff een selfie maken, maar echt onafgebroken met d'r telefoon bezig en lipjes getuit.
pi_158408842
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:49 schreef Deezertje het volgende:
1) toen ik ergens binnenkwam keek een meid ineens om en wel lang naar mij. 5 minuten later liep ze overigens weg met een andere jongen.
2) een andere dame keek mij later ook aan en daarna had ze ineens haar lippen knalrood gemaakt (aantrekkelijkheid uitstralen?) en zat selfies te maken en hele tijd met d'r telefoon bezig..
Nee, je hebt geen subtiele hints gemist. Dit waren gewoon twee vrouwen die met hun dag bezig zijn. Niet alles draait om contact leggen / willen daten / paringsdrang in dit leven.

Een subtiele hint zou zijn wanneer ze aan jou zou vragen hoe laat het is, terwijl ze een horloge draagt. Of vraagt of jij ook naar <bestemming> gaat en met je meeloopt / reist.

Je bent obsessief bezig.
pi_158408903
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 13:52 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee, je hebt geen subtiele hints gemist. Dit waren gewoon twee vrouwen die met hun dag bezig zijn. Niet alles draait om contact leggen / willen daten / paringsdrang in dit leven.

Een subtiele hint zou zijn wanneer ze aan jou zou vragen hoe laat het is, terwijl ze een horloge draagt. Of vraagt of jij ook naar <bestemming> gaat en met je meeloopt / reist.

Je bent obsessief bezig.
Ik let op of ik ze niet mis :') Maar vorige week toen ik ergens de trap opliep begon een meid die ik wel vaker tegenkwam ook ineens te lachen naar mij (liep dus ook op die trap) en ietswat overdreven geforceerde glimlach. Achteraf was dát misschien wel een subtiele hint maar ja nu kom ik d'r voorlopig natuurlijk nergens meer tegen :')
  maandag 21 december 2015 @ 14:08:33 #64
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158409206
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik let op of ik ze niet mis :') Maar vorige week toen ik ergens de trap opliep begon een meid die ik wel vaker tegenkwam ook ineens te lachen naar mij (liep dus ook op die trap) en ietswat overdreven geforceerde glimlach. Achteraf was dát misschien wel een subtiele hint maar ja nu kom ik d'r voorlopig natuurlijk nergens meer tegen :')
Je bent echt ongezond bezig met hoe vrouwen zich gedragen in de buitenwereld en hoe ze naar je kijken (als ze dat al doen). Dat, Deezertje, zijn nou mensen die gewoon hun leven leiden. Als ik een oud dametje passeer en ze kijkt mij even aan, dan wil ze ook niet meteen met mij een advocaatje drinken. Of denk je werkelijk dat iedereen zich bezig houdt met jou?

Jij mist geen hints/signalen: jij ziet in werkelijk elk menselijk contact een potentieeltje.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_158409240
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je zoekt er teveel achter.
pi_158409457
quote:
9s.gif Op maandag 21 december 2015 14:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je zoekt er teveel achter.
Soms, maar is er een andere reden dat die meid ineens haar lippenstick pakt en knalrode lippen heeft? Ondanks dat ze er misschien zin in had, valt het wel meer op dan gewoon al de deur uitgaan met die rode lippen. Misschien heeft ze wel een afspraakje straks. En dat is ook het probleem: wanneer zoek ik er inderdaad wat achter en wanneer loop ik weer die kans mis?
pi_158409460
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:49 schreef Deezertje het volgende:
2) een andere dame keek mij later ook aan en daarna had ze ineens haar lippen knalrood gemaakt (aantrekkelijkheid uitstralen?) en zat selfies te maken en hele tijd met d'r telefoon bezig.. Vooral dat laatste steekt mij, want met wie is ze dan toch bezig? Niet ff een selfie maken, maar echt onafgebroken met d'r telefoon bezig en lipjes getuit.
Dus een vrouw kijkt je aan, doet knalrode lippenstift op, is selfies aan het maken en jij onderneemt niets? Man man man. Ze wacht op een kerel die dat soort signalen opvat, haar het hof maakt en nog geen uur later haar alle hoeken van het bed laat zien. Je ziet het dus allemaal wel maar onderneemt niets, zo komt er nooit wat van Deezertje.

Als een vrouw rode lippenstift op doet nadat ze je aankijkt is dat vanuit haar een teken dat ze de rest van haar leven met je wil delen. Het rood staat natuurlijk symbool voor de kleur van de roos die je haar op de trouwdag in haar haar steekt en de kleur van de kinderwagen waarmee ze over een paar jaar rondparadeert.

Maar goed, je ziet de signalen wel, dat is een begin.
pi_158409507
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Soms, maar is er een andere reden dat die meid ineens haar lippenstick pakt en knalrode lippen heeft? Ondanks dat ze er misschien zin in had, valt het wel meer op dan gewoon al de deur uitgaan met die rode lippen. Misschien heeft ze wel een afspraakje straks. En dat is ook het probleem: wanneer zoek ik er inderdaad wat achter en wanneer loop ik weer die kans mis?
quote:
Als een vrouw rode lippenstift op doet nadat ze je aankijkt is dat vanuit haar een teken dat ze de rest van haar leven met je wil delen. Het rood staat natuurlijk symbool voor de kleur van de roos die je haar op de trouwdag in haar haar steekt en de kleur van de kinderwagen waarmee ze over een paar jaar rondparadeert.
pi_158409508
quote:
9s.gif Op maandag 21 december 2015 14:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus een vrouw kijkt je aan, doet knalrode lippenstift op, is selfies aan het maken en jij onderneemt niets? Man man man. Ze wacht op een kerel die dat soort signalen opvat, haar het hof maakt en nog geen uur later haar alle hoeken van het bed laat zien. Je ziet het dus allemaal wel maar onderneemt niets, zo komt er nooit wat van Deezertje.

Maar goed, je ziet de signalen wel, dat is een begin.
Leuke sarcasme, maar soms is het inderdaad lastig. Ook weleens dat ik wél in ga op die 'signalen' en daarna keihard op mijn bek ga omdat die er dus helemaal niet waren :') Dat weerhoudt mij ook om de volgende keer zoiets weer te doen.
pi_158409565
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Leuke sarcasme, maar soms is het inderdaad lastig. Ook weleens dat ik wél in ga op die 'signalen' en daarna keihard op mijn bek ga omdat die er dus helemaal niet waren :') Dat weerhoudt mij ook om de volgende keer zoiets weer te doen.
Zoals al talloze anderen hebben aangegeven: laat die focus op het krijgen van een vriendin eens los. Als je dit soort signalen al persoonlijk opvat zou je er beter aan kunnen doen eerst wat meer sociale skills onder de knie te krijgen. Maar goed, waarom zeg ik dit nog.
pi_158409653
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

dus je spreekt iemand aan, en wat gebeurt er dan? (Hoe ga je op je bek?)
compact en kleverig.
pi_158409733
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dus je spreekt iemand aan, en wat gebeurt er dan? (Hoe ga je op je bek?)
Dat ze niet op een gesprek zit te wachten of gewoon een beetje raar kijkt waarom ik ineens praat, of dat ze geen antwoord geeft. Niet heel erg dus, maar wel een duidelijke afwijzing.
pi_158409914
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat ze niet op een gesprek zit te wachten of gewoon een beetje raar kijkt waarom ik ineens praat, of dat ze geen antwoord geeft. Niet heel erg dus, maar wel een duidelijke afwijzing.
Op welke momenten doe je dat dan?

Ga ook eens gewoon n gesprekje aan met iemand van wie je het niet op zou vatten als een afwijzing. Iemand waar je niets in ziet. Begin bij het begin.
compact en kleverig.
  maandag 21 december 2015 @ 14:39:14 #74
358523 IkStampOpTacos
pi_158409986
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ga ook eens gewoon n gesprekje aan met iemand van wie je het niet op zou vatten als een afwijzing. Iemand waar je niets in ziet. Begin bij het begin.
Ja doet dat. En begin met: "Sorry, ik gebruik je alleen even om mijn gebrekkige sociale skills te oefenen totdat ik genoeg zelfvertrouwen heb om daadwerkelijk met mooie meisjes te praten."
-
  maandag 21 december 2015 @ 14:40:08 #75
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158410011
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Rode lippen zijn in de mode.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158410114
Als je met rode lippen de deur uitgaat moet je doorgaans een keer of 54 bijstiften om ook weer met rode lippen thuis te komen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158410144
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 14:08 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je bent echt ongezond bezig met hoe vrouwen zich gedragen in de buitenwereld en hoe ze naar je kijken (als ze dat al doen). Dat, Deezertje, zijn nou mensen die gewoon hun leven leiden. Als ik een oud dametje passeer en ze kijkt mij even aan, dan wil ze ook niet meteen met mij een advocaatje drinken. Of denk je werkelijk dat iedereen zich bezig houdt met jou?

Jij mist geen hints/signalen: jij ziet in werkelijk elk menselijk contact een potentieeltje.
Dit
Een glimlach kan ook gewoon vriendelijkheid zijn bijvoorbeeld. Ik probeer altijd tegen iedereen te lachen op straat (of er moet echt iets mis mijn met mijn humeur) omdat ik denk dat ik er vrolijk van word en de ander ook. Dit zijn geen uitnodigingen maar gewoon een glimlach

Nogmaals: Is er geen cursus voor je waarin je wat sociale vaardigheden kunt leren? Ik weet dat die er voor jongeren (middelbare school leeftijd) wel zijn. Ik denk dat het heel lastig gaat worden op een goede manier met mensen te communiceren als je wat basisvaardigheden mist.
Wat zou er op tegen zijn om zoiets te gaan doen? Ik wil zelfs wel wat tijd en energie stoppen in zoiets voor je opzoeken in jouw omgeving als dat je zou helpen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158410159
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja doet dat. En begin met: "Sorry, ik gebruik je alleen even om mijn gebrekkige sociale skills te oefenen totdat ik genoeg zelfvertrouwen heb om daadwerkelijk met mooie meisjes te praten."
wat een onzin :')

Als iemand zomaar een praatje met je maakt ga je er niet vanuit dat dat is omdat hij/zij wat met je wil over het algemeen.

Het is echt heel erg normaal om met mensen te praten. |:(
compact en kleverig.
pi_158410213
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat een onzin :')

Als iemand zomaar een praatje met je maakt ga je er niet vanuit dat dat is omdat hij/zij wat met je wil over het algemeen.

Het is echt heel erg normaal om met mensen te praten. |:(
En gezellig! Het doet zo veel voor je. Eens praten met iemand waar je normaal niet mee in aanraking komt kan je beeld over iets bijstellen bijvoorbeeld. Of het kan je gewoon vrolijk maken, of misschien die ander. En zo kan ik nog wel veel meer dingen verzinnen die je uit random contact met iemand kunt halen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158410235
Het is ook echt waar dat je terugkrijgt wat je geeft. Het is zo veel leuker om open en vriendelijk de dag door te gaan dan mokkend en gesloten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158410327
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is ook echt waar dat je terugkrijgt wat je geeft. Het is zo veel leuker om open en vriendelijk de dag door te gaan dan mokkend en gesloten.
:Y
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158410340
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Op de momenten dat ik ze zie meestal. Rook zelf bijvoorbeeld niet, anders was zo'n samenrook-momentje een goede plek om praatjes te maken. En de plekken waar ik kom is meestal 75% vrouw dus ook niet echt vreemd dat ik dan maar wat probeer toch? ;)
Oh, en ze heeft een heel make-up tasje bij dus ze zal wel een afspraak hebben straks want ze loopt echt de hele tijd in de spiegel te kijken en alles goed te doen en dat doen de rest van de meiden nu iig niet :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Deezertje op 21-12-2015 15:12:52 ]
pi_158410423
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit
Een glimlach kan ook gewoon vriendelijkheid zijn bijvoorbeeld. Ik probeer altijd tegen iedereen te lachen op straat (of er moet echt iets mis mijn met mijn humeur) omdat ik denk dat ik er vrolijk van word en de ander ook. Dit zijn geen uitnodigingen maar gewoon een glimlach

Nogmaals: Is er geen cursus voor je waarin je wat sociale vaardigheden kunt leren? Ik weet dat die er voor jongeren (middelbare school leeftijd) wel zijn. Ik denk dat het heel lastig gaat worden op een goede manier met mensen te communiceren als je wat basisvaardigheden mist.
Wat zou er op tegen zijn om zoiets te gaan doen? Ik wil zelfs wel wat tijd en energie stoppen in zoiets voor je opzoeken in jouw omgeving als dat je zou helpen
Dan ben jij nog een klassiek voorbeeld. Ik ook hoor, ook altijd vriendelijk, maar dat komt wellicht door dorpse karakter waar het normaal is iedereen op straat te begroeten. Doe je dat niet kijken ze je al raar aan. Ik merk vooral bij leeftijdsgenoten dat het gewoon niet meer vanzelfsprekend is elkaar te begroeten met een hoi of glimlach. Er is altijd wel een excuus waarom je op je telefoon kunt kijken en niet met de ander hoeft te praten. Loop eens door een centrum heen, dan moet je uitkijken dat er niemand tegen je aanloopt omdat die al lopend op zijn scherm aan het tikken is. Maar mocht ik ooit weer in 013 zijn stuur ik je een bericht ;)
pi_158410917
Deezertje, kan je die zoektocht naar een relatie niet gewoon staken en je bezig gaan houden met dingen die je leuker vindt? Je gaat echt niet dood zonder relatie hoor.
pi_158411026
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dan ben jij nog een klassiek voorbeeld. Ik ook hoor, ook altijd vriendelijk, maar dat komt wellicht door dorpse karakter waar het normaal is iedereen op straat te begroeten. Doe je dat niet kijken ze je al raar aan. Ik merk vooral bij leeftijdsgenoten dat het gewoon niet meer vanzelfsprekend is elkaar te begroeten met een hoi of glimlach. Er is altijd wel een excuus waarom je op je telefoon kunt kijken en niet met de ander hoeft te praten. Loop eens door een centrum heen, dan moet je uitkijken dat er niemand tegen je aanloopt omdat die al lopend op zijn scherm aan het tikken is. Maar mocht ik ooit weer in 013 zijn stuur ik je een bericht ;)
Mijn punt wat dat een glimlach niet meteen wat betekend. Dat staat los van hoeveel mensen het doen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 21 december 2015 @ 15:15:57 #86
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158411029
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit

Sova training bedoel je.

Deezertje's probleem ligt nog veel dieper volgens mij. Maar hij zal nooit veranderen. Hij blijft doormodderen en zich verbazen waarom het niet lukt. Doe eens een gokje, denk ik dan :')

Als hij echt resultaat wil zien, dan zal hij hulp moeten gaan zoeken. Maar dat past niet in zijn straatje en dan is het cirkeltje weer rond :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_158411080
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 15:15 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Sova training bedoel je.

Deezertje's probleem ligt nog veel dieper volgens mij. Maar hij zal nooit veranderen. Hij blijft doormodderen en zich verbazen waarom het niet lukt. Doe eens een gokje, denk ik dan :')

Als hij echt resultaat wil zien, dan zal hij hulp moeten gaan zoeken. Maar dat past niet in zijn straatje en dan is het cirkeltje weer rond :)
Ja Sova of iets specifiek gericht op iemand als Deezertje
Van een volwassen vriend met erge ADHD weet ik dat je daar ook een soort specifieke coach voor kunt krijgen die dan gewoon elke week een paar keer met je gaat zitten om door te nemen wat er allemaal was die week. Moet voor Deezertje ook wel bestaan lijkt me? (zonder de ADHD bedoel ik dan)

Maar ja, dan moet je inderdaad wel zelf willen. En daar loopt het steeds vast denk ik.
Jammer ook dat je me wel quote maar er niet op in gaat Deezertje
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158411509
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 15:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja Sova of iets specifiek gericht op iemand als Deezertje
Van een volwassen vriend met erge ADHD weet ik dat je daar ook een soort specifieke coach voor kunt krijgen die dan gewoon elke week een paar keer met je gaat zitten om door te nemen wat er allemaal was die week. Moet voor Deezertje ook wel bestaan lijkt me? (zonder de ADHD bedoel ik dan)

Maar ja, dan moet je inderdaad wel zelf willen. En daar loopt het steeds vast denk ik.
Jammer ook dat je me wel quote maar er niet op in gaat Deezertje
Ik gaf je toch een aanbod in de laatste zin? ;) Maar professioneel en met familie kan ik wél goede gesprekken voeren en durf ik iedereen aan te spreken, alleen puur privé/relationeel niet.... En de simpele trick om iedereen dan maar als familie te zien helpt helaas niet :P
  maandag 21 december 2015 @ 15:48:37 #89
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158411795
Er zijn ook datingsites voor mensen met autisme.
pi_158411798
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 15:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik gaf je toch een aanbod in de laatste zin? ;) Maar professioneel en met familie kan ik wél goede gesprekken voeren en durf ik iedereen aan te spreken, alleen puur privé/relationeel niet.... En de simpele trick om iedereen dan maar als familie te zien helpt helaas niet :P
Om met mij af te spreken? Hoe is dat een relevant aanbod?
Ik bood aan om zo'n training/cursus/coach voor je te zoeken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158411878
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 15:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Om met mij af te spreken? Hoe is dat een relevant aanbod?
Ik bood aan om zo'n training/cursus/coach voor je te zoeken
Ik leer het graag direct in de praktijk, heb ik meer aan :P
  maandag 21 december 2015 @ 15:52:28 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158411904
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 15:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En schiet dat al een beetje op?
  maandag 21 december 2015 @ 16:08:05 #93
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158412267
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 15:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

De laatste keer dat je met die broccoli. oefende was ook niet zo succesvol, toch?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_158412352
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:08 schreef Detroit het volgende:

[..]

De laatste keer dat je met die broccoli. oefende was ook niet zo succesvol, toch?
Dat was mijn type ook niet :') Niet lullig bedoeld, maar we deelden ook niet dezelfde hobby's etc. dus de klik was er niet echt.
pi_158412446
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat was mijn type ook niet :') Niet lullig bedoeld, maar we deelden ook niet dezelfde hobby's etc. dus de klik was er niet echt.
Ik ben je type ook niet en bood geen date aan alleen hulp bij het vinden van iets waarvan ik oprecht denk dat het je gaat helpen (en bij iemand die gespecialiseerd is)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158412503
Over dat meisje van net.. ze ging net ff op de gang bellen en meteen daarna kwam ze zichtbaar geïrriteerd terug, smeet alles in haar tas en ging met een zeer teleurgesteld gezicht weg :P Dus die had zich blijkbaar mooigemaakt voor niks vandaag... (of een van de andere 1001 redenen) Maar ze deed goed haar best om niet in janken uit te barsten. (en nu ik dit schrijf wordt helaas weer pijnlijk duidelijk dat er überhaupt geen signaal vanuit haar kant was, misschien alleen het beleefde aankijken)
  maandag 21 december 2015 @ 16:34:45 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158412839
Dagboek van Deezertje.
pi_158412870
Misschien kan ik voortaan beter vanuit poly/open relaties denken... iedereen is vrijgezel :P
pi_158413028
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:36 schreef Deezertje het volgende:
Misschien kan ik voortaan beter vanuit poly/open relaties denken... iedereen is vrijgezel :P
je moet helemaal niet denken over wie er bezet is en wie niet.
Ik denk dat serieus nooit, ook nooit gedaan als ik geen relatie had, gewoon een random praatje maken met mensen zonder over hun relatiestatus na te denken, dát moet jij gaan doen.
compact en kleverig.
pi_158413306
quote:

[..]

Van mij hoeven niet alle vrouwen achter mannen aan te gaan, maar degenen die als ze een leuke kerel zien zelf initiatief nemen hebben wel een streepje voor bij mij. Tenminste niet rustig afwachten en je alles maar laten overkomen.

Ik heb in Zuid-Amerika overigens precies het tegenovergestelde ervaren, naar mijn idee hebben de vrouwen daar wat meer pit en initiatief.
  maandag 21 december 2015 @ 17:58:12 #101
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158414934
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:04 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

We zijn er allemaal bij hoor Yats. Al die vreemdelingen die je zag dat was heel fok :P
Ik vond het al zo verwonderlijk dat de mannen allemaal aan de ene kant van de kroeg stonden en de vrouwen aan de andere kant. En dat er maar twee mannen een vrouw aan durfden te spreken. Ik dacht ook al wat bekenden te zien maar dacht dat ik me vergiste...

Nee, zonder gein, sommige mensen mogen best commentaar op mijn dates hebben. Zo 'succesvol' verloopt het immers meestal niet in de vorm van dat er gezoend word. Maar deezertje is niet een van die mensen. Laat hem eerst zelf maar weer eens daten en aan zichzelf werken. Want als hij niet veranderd lezen we over 10 jaar nog steeds dezelfde verhalen van hem...
  maandag 21 december 2015 @ 18:00:01 #102
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158414959
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Omdat niemand een levende dinosaurus kan weerstaan?

Ik zou soms best een klootzak willen zijn en alleen aan mezelf denken, maar helaas kan ik dat niet.
pi_158415838
quote:
12s.gif Op maandag 21 december 2015 18:00 schreef yats het volgende:

Ik zou soms best een klootzak willen zijn en alleen aan mezelf denken, maar helaas kan ik dat niet.
Dat is ook helemaal niet leuk
pi_158415906
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:18 schreef Deezertje het volgende:
Over dat meisje van net.. ze ging net ff op de gang bellen en meteen daarna kwam ze zichtbaar geïrriteerd terug, smeet alles in haar tas en ging met een zeer teleurgesteld gezicht weg :P Dus die had zich blijkbaar mooigemaakt voor niks vandaag... (of een van de andere 1001 redenen) Maar ze deed goed haar best om niet in janken uit te barsten. (en nu ik dit schrijf wordt helaas weer pijnlijk duidelijk dat er überhaupt geen signaal vanuit haar kant was, misschien alleen het beleefde aankijken)
Waarom verwachtte jij een signaal? :?
pi_158416047
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

je moet helemaal niet denken over wie er bezet is en wie niet.
Ik denk dat serieus nooit, ook nooit gedaan als ik geen relatie had, gewoon een random praatje maken met mensen zonder over hun relatiestatus na te denken, dát moet jij gaan doen.
Je praat tegen een muur. Naar jou luistert hij niet, want jij bent al bezet.
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:18 schreef Deezertje het volgende:
Maak jij zo nu en dan expres kilometers met het OV om jongedames irl te zien? Het is nu vakantie, je hebt geen vrienden, geen hobby's, wat ging je doen?
pi_158416063
Deezertje is een beetje als the A-team. Blijft maar herhalen en schiet altijd mis.

en zolang zn A-team er niet in slaagt iets aan z'n ASS te doen zal dat nog lang zo blijven.
pi_158416202
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2015 18:47 schreef Chai het volgende:

[..]

[..]

Maak jij zo nu en dan expres kilometers met het OV om jongedames irl te zien? Het is nu vakantie, je hebt geen vrienden, geen hobby's, wat ging je doen?
ik heb ook pas tien keer hetzelfde gezegd :+
compact en kleverig.
pi_158416229
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Daarom. _O-
pi_158416265
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

En toch kan hij geen date krijgen want al die kuthoeren negeren hem en vallen op klootzakken ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 21 december 2015 @ 18:57:37 #110
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158416339
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:38 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Dat is ook helemaal niet leuk
Op de lange termijn niet, op de korte termijn lijkt het me soms best fijn.
pi_158416371
overigens zijn mensen die zegggen dat ze geen klootzak kunnen zijn niet eerlijk en vaak zelfs klootzakken.
pi_158416443
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:58 schreef Casiotone het volgende:
overigens zijn mensen die zegggen dat ze geen klootzak kunnen zijn niet eerlijk en vaak zelfs klootzakken.
Vind Deezer iig een klootzak.

Is misschien niet fair, maar vind het wel.
pi_158416485
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Vind Deezer iig een klootzak.

Is misschien niet fair, maar vind het wel.
Terecht, hij is niet verwaand, maar negeert wel alle tips
pi_158416605
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:02 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Terecht, hij is niet verwaand, maar negeert wel alle tips
Bedoel ook gewoon zijn houding ten opzichte van andere mensen in het algemeen. Zoals dat meisje van hier wat hij gemeet had. Gebrek aan empathie en inlevingsvermogen is hem misschien niet te verwijten door de ASS, maar ook buiten dat is hij zeer onsympathiek.
pi_158416654
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Bedoel ook gewoon zijn houding ten opzichte van andere mensen in het algemeen. Zoals dat meisje van hier wat hij gemeet had. Gebrek aan empathie en inlevingsvermogen is hem misschien niet te verwijten door de ASS, maar ook buiten dat is hij zeer onsympathiek.
Oh ja, die meid afkraken :'), daarom lukt het hem dus niet. Hij heeft gewoon te weinig empathisch vermogen.
pi_158416766
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:08 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Oh ja, die meid afkraken :'), daarom lukt het hem dus niet. Hij heeft gewoon te weinig empathisch vermogen.
Maar 'hij zat niet lekker in zijn vel'.
pi_158416823
quote:
9s.gif Op maandag 21 december 2015 19:12 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar 'hij zat niet lekker in zijn vel'.
Dus nu weer wel :'). Hij heeft volgens mij nog steeds aardig wat problemen, en probeert zich achter dit soort smoezen te verschuilen :')
pi_158416858
Ja, we weten nu wel hoe jullie over hem denken. Ho maar weer :z
Ja doei.
pi_158416886
quote:
9s.gif Op maandag 21 december 2015 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, we weten nu wel hoe jullie over hem denken. Ho maar weer :z
Sorry mevrouw :@
  maandag 21 december 2015 @ 19:18:06 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158416925
En ondertussen gaat iedereen of op hem in of hebben t erover hoe t geen effect heeft. Beiden niet effectief. En dat laatste ook niet ontopic en de reden waarom dit topic regelmatig gesloten wordt.
pi_158416979
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:18 schreef Cue_ het volgende:
En ondertussen gaat iedereen of op hem in of hebben t erover hoe t geen effect heeft. Beiden niet effectief. En dat laatste ook niet ontopic en de reden waarom dit topic regelmatig gesloten wordt.
Dit topic wordt alleen gesloten bij 301 posts. Nu weer on-topic
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 19:22:09 #122
5428 crew  miss_sly
pi_158417060
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:36 schreef Deezertje het volgende:
Denk je werkelijk bij ieder contact met een meisje dat het potentieel date-materiaal is?
pi_158417576
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2015 18:47 schreef Chai het volgende:

[..]

[..]

Nee dat niet, ik moest daar sowieso zijn vandaag. Ook op mijn sportschool of opleiding is het overgrote deel vrouw trouwens :)
pi_158417671
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Denk je werkelijk bij ieder contact met een meisje dat het potentieel date-materiaal is?
Niet bij ieder meisje, maar als het mijn smaak is wel ;) Je moet toch wat om aan 'de vrouw' te raken he als ze zich niet op een presenteerblaadje aandienen ;) Maar even zonder gekheid: misschien is dit mijn tijd ook niet, maar over een paar jaar lukt het misschien wel. Zie genoeg gasten van een jaar of 30 met een meid van begin 20... Maar goed als ik die meid van vanmiddag had aangesproken op haar kerstlippen was ik wss op mijn bek gegaan want ze had zich met een reden zo opgemaakt en daarna boos en verdrietig het pand verlaten... dus haar dag liep sowieso al niet lekker dan.
pi_158417695
quote:
Als de verhalen van Deezer on topic zijn, dan lijkt mij dat daarop voortborduren ook on topic is. Dat het niet effectief is, tja...
pi_158417726
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet bij ieder meisje, maar als het mijn smaak is wel ;) Je moet toch wat om aan 'de vrouw' te raken he als ze zich niet op een presenteerblaadje aandienen ;) Maar even zonder gekheid: misschien is dit mijn tijd ook niet, maar over een paar jaar lukt het misschien wel. Zie genoeg gasten van een jaar of 30 met een meid van begin 20...
Ok, tot over 5 jaar.
pi_158418102
quote:
ik ga erop in en blijf erop in gaan omdat ik hoop dat hij een keertje wél iets oppikt.
En omdat ik het op zich interessante materie vind en me er niet aan stoor enzo, dat scheelt ook.

Het is een beetje als de dementerende ouderen met wie ik een tijdje vrijwilligerswerk heb gedaan, die vertelden steeds hetzelfde en ik gaf steeds hetzelfde antwoord en geen van ons beiden vond dat vervelend en er veranderde geen hout. :)
compact en kleverig.
pi_158418228
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet bij ieder meisje, maar als het mijn smaak is wel ;) Je moet toch wat om aan 'de vrouw' te raken he als ze zich niet op een presenteerblaadje aandienen ;) Maar even zonder gekheid: misschien is dit mijn tijd ook niet, maar over een paar jaar lukt het misschien wel. Zie genoeg gasten van een jaar of 30 met een meid van begin 20... Maar goed als ik die meid van vanmiddag had aangesproken op haar kerstlippen was ik wss op mijn bek gegaan want ze had zich met een reden zo opgemaakt en daarna boos en verdrietig het pand verlaten... dus haar dag liep sowieso al niet lekker dan.
je kan toch niet 'op je bek gaan' als je iemand aanspreekt zonder de intentie er meer uit te slepen dan een gesprekje? Niet alles moet in het teken staan van daten bij jou, dan leg je er veel te veel druk op.

Waarom ga je daar nou niet op in eigenlijk?
compact en kleverig.
pi_158418977
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

je kan toch niet 'op je bek gaan' als je iemand aanspreekt zonder de intentie er meer uit te slepen dan een gesprekje? Niet alles moet in het teken staan van daten bij jou, dan leg je er veel te veel druk op.

Waarom ga je daar nou niet op in eigenlijk?
Omdat het heel lastig is dat niet te doen, want waarom spreek ik ze dan aan? ALLES doe je met een reden. Ook als je op een onbenullig moment tegen een volstrekt onbekende aanlult over het weer. Dan heb je dus bedacht het over het weer te hebben. Ook als je dat niet doet, daar is dan ook over nagedacht. Vroeger kon ik gewoon lukraak tegen een klasgenoot over school beginnen ofzo, had je geen reden voor nodig om een gesprekje te starten. Maar nu is iedereen 'nieuw' voor mij dus moet er in mijn hoofd een reden zijn om iets te beginnen. Heb op de sportschool wel geleerd dat 10x dezelfde dame tegenkomen ook helemaal niets betekend want ze beginnen vanzelf niet een gesprekje (waarom zouden ze?) en als ik 't dan wel ineens doe is er dus een reden achter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158419468
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat het heel lastig is dat niet te doen, want waarom spreek ik ze dan aan? ALLES doe je met een reden. Ook als je op een onbenullig moment tegen een volstrekt onbekende aanlult over het weer. Dan heb je dus bedacht het over het weer te hebben. Ook als je dat niet doet, daar is dan ook over nagedacht. Vroeger kon ik gewoon lukraak tegen een klasgenoot over school beginnen ofzo, had je geen reden voor nodig om een gesprekje te starten. Maar nu is iedereen 'nieuw' voor mij dus moet er in mijn hoofd een reden zijn om iets te beginnen. Heb op de sportschool wel geleerd dat 10x dezelfde dame tegenkomen ook helemaal niets betekend want ze beginnen vanzelf niet een gesprekje (waarom zouden ze?) en als ik 't dan wel ineens doe is er dus een reden achter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar lijkt het je geen ongezond gedrag om alleen maar contact te proberen te maken met mensen omdat je ze zou willen daten? Andere mensen lijken je niet te interesseren.
pi_158419728
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:28 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Maar lijkt het je geen ongezond gedrag om alleen maar contact te proberen te maken met mensen omdat je ze zou willen daten? Andere mensen lijken je niet te interesseren.
Niet ideaal nee, maar je moet toch ergens beginnen om contact te maken? Liefde op 't eerste gezicht jwz.
pi_158419797
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet ideaal nee, maar je moet toch ergens beginnen om contact te maken? Liefde op 't eerste gezicht jwz.
de meeste mensen willen gewoon oprecht iemand leren kennen zonder iets van ze te willen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158419828
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat het heel lastig is dat niet te doen, want waarom spreek ik ze dan aan? ALLES doe je met een reden.
Is sociale contacten opbouwen geen reden dan? Wil je niet met je vrienden een avondje/dagje op stap zodat je niet weer de hele dag kwijt bent aan FOK!?
pi_158419933
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

de meeste mensen willen gewoon oprecht iemand leren kennen zonder iets van ze te willen
En hoe leer je dan iemand kennen? Ooit moet je toch contact leggen... Je kan jezelf wel ergens opdringen, maar daar zet je je alleen maar mee voor schut
pi_158419949
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Daarnaast zijn (potentiele) liefdespartners ook vaak mensen, mensen leer je vaak kennen door mensen die je leert kennen, dus met mensen kunnen omgaan is best belangrijk. Dat leer je denk ik het best als je niet alleen maar met date-intenties contact probeert te maken.
pi_158420019
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:39 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Daarnaast zijn (potentiele) liefdespartners ook vaak mensen, mensen leer je vaak kennen door mensen die je leert kennen, dus met mensen kunnen omgaan is best belangrijk. Dat leer je denk ik het best als je niet alleen maar met date-intenties contact probeert te maken.
En voor die andere groep heb ik juist de datingapp/sites om kansen te verdelen want daar zijn de meeste mensen wel op 'zoek' en in het dagelijks leven natuurlijk ook maar dan komt het neer op non-verbale communicatie... en online moet je een berichtje sturen/liken dus dat vergt al actie.
pi_158420061
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En hoe leer je dan iemand kennen? Ooit moet je toch contact leggen... Je kan jezelf wel ergens opdringen, maar daar zet je je alleen maar mee voor schut
Wat dacht je van oprecht geïnteresseerd zijn? Gewoon eens vragen hoe het gaat met iemand? Waar diegene heengaat.. noem maar wat op. Ik zou echt een beetje creeped out zijn van een man die:
1. Alleen maar wil daten met me maar verder geen interesse toont.
2. Geen vrienden heeft omdat hij alleen interesse in daten heeft?!
pi_158420138
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:42 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Wat dacht je van oprecht geïnteresseerd zijn? Gewoon eens vragen hoe het gaat met iemand? Waar diegene heengaat.. noem maar wat op. Ik zou echt een beetje creeped out zijn van een man die:
1. Alleen maar wil daten met me maar verder geen interesse toont.
2. Geen vrienden heeft omdat hij alleen interesse in daten heeft?!
3. je in de bibliotheek/collegezaal/trein bij alles wat je doet aan het observeren is
pi_158420160
quote:

[..]

Maak complimenten naar mensen. Geef ze een goed gevoel. Meer dan eens heb ik in een kroeg of een restaurant tegen een vrouw gezegd: "Hoi! Wat zie je er mooi uit!", met een glimlach op m'n gezicht. Niet omdat ik ze meteen wilde neuken, of een relatie met ze wilde, maar omdat iemand een goed gevoel wilde geven, omdat het mij ook een goed gevoel geeft.
pi_158420174
quote:

[..]

door geïnteresseerd te zijn in die mensen als persoon en niet alleen geïnteresseerd te zijn in het nut dat ze voor jou hebben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158420219
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:44 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Maak complimenten naar mensen. Geef ze een goed gevoel. Meer dan eens heb ik in een kroeg of een restaurant tegen een vrouw gezegd: "Hoi! Wat zie je er mooi uit!", met een glimlach op m'n gezicht. Niet omdat ik ze meteen wilde neuken, of een relatie met ze wilde, maar omdat iemand een goed gevoel wilde geven, omdat het mij ook een goed gevoel geeft.
En wat heeft je dat behalve het goede gevoel opgeleverd? :)
pi_158420237
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Moet het iets opleveren dan?
  maandag 21 december 2015 @ 20:47:03 #143
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158420253
Dat moet een potentiële vrouw toch op gegeven moment op gaan breken? Zo'n gast zonder vrienden, zonder interesses waarbij er sociale interactie komt kijken. Totaal geen levenservaring.
Ik zou als ik Deezert was eerst nog maar eens daaraan gaan werken.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_158420255
Wat heeft een mens meer nodig dan zich goed voelen? ;)
pi_158420262
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

door geïnteresseerd te zijn in die mensen als persoon en niet alleen geïnteresseerd te zijn in het nut dat ze voor jou hebben
quote:

[..]

echt....
pi_158420273
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:44 schreef Casiotone het volgende:

[..]

3. je in de bibliotheek/collegezaal/trein bij alles wat je doet aan het observeren is
Observeren is een groot woord. Het is niet dat ik kijk wie er naar mij kijkt en dan ineens toehap. Ik kom steeds op dezelfde plekken dus misschien is er onbewust wel iemand die ik de hele tijd tegenkom, maak ik daar een praatje mee als mij dat opvalt.
pi_158420328
quote:

[..]

dat is toch genoeg?
Maar anders sociaal contact en ervaring daarin. Want dat heb je echt nodig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158420341
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:44 schreef Casiotone het volgende:

[..]

4. Denkt dat ik speciaal voor hem ff mn lipstick opsmeer.
Geloof me nou, als iemand je signalen geeft merk je dat wel, maar dat wil niet zeggen dat ze gelijk met je naar het altaar willen lopen, maar misschien gewoon zin in een praatje hebben. :W
pi_158420353
N
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:47 schreef Detroit het volgende:
Dat moet een potentiële vrouw toch op gegeven moment op gaan breken? Zo'n gast zonder vrienden, zonder interesses waarbij er sociale interactie komt kijken. Totaal geen levenservaring.
Ik zou als ik Deezert was eerst nog maar eens daaraan gaan werken.
Nogmaals: vrienden maak je niet zo 1-2-3 ff. Je moet wel iets gemeen hebben. En dan nog geluk hebben dat je vrienden wél in aanraking met het andere geslacht komen anders heb je er drie leuke kerels bij maar ja. En ja ik ga er vanuit dat ik niet zo snel vrienden wordt met een vrouw, dat hele gedoe vrienden blijven met je ex is kansloos en ik heb mijn ex 0x gezien na afloop.
pi_158420355
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Observeren is een groot woord. Het is niet dat ik kijk wie er naar mij kijkt en dan ineens toehap. Ik kom steeds op dezelfde plekken dus misschien is er onbewust wel iemand die ik de hele tijd tegenkom, maak ik daar een praatje mee als mij dat opvalt.
afluisteren hoe ze heten zodat je ze kunt vinden op fb gaat wel ver en is creepy
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 20:49:49 #151
5428 crew  miss_sly
pi_158420365
quote:

[..]

Je goed voelen is niet genoeg? Volgens mij is dat een van de fijnste en belangrijkste dingen die er is.
pi_158420371
quote:

[..]

Heb jij al een goed gevoel?
pi_158420416
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

afluisteren hoe ze heten zodat je ze kunt vinden op fb gaat wel ver en is creepy
Ook dat is lichtelijk overdreven. Mensen hebben echt wel door dat je meeluistert en de meeste mensen praten gewoon HARD. daar hoef je niet eens moeite voor te doen, eerder moeite om 't niet te horen.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 20:52:43 #154
5428 crew  miss_sly
pi_158420497
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:49 schreef Deezertje het volgende:
N

[..]

Nogmaals: vrienden maak je niet zo 1-2-3 ff. Je moet wel iets gemeen hebben. En dan nog geluk hebben dat je vrienden wél in aanraking met het andere geslacht komen anders heb je er drie leuke kerels bij maar ja. En ja ik ga er vanuit dat ik niet zo snel vrienden wordt met een vrouw, dat hele gedoe vrienden blijven met je ex is kansloos en ik heb mijn ex 0x gezien na afloop.
Drie leuke kerels erbij? Bij die massa leuke kerels waarmee je al een fijne vriendschap hebt eb leuke dingen doet, bedoel je?
pi_158420516
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:50 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Heb jij al een goed gevoel?
Er kan altijd wat beter natuurlijk, dus nee. Maar daar gaat een meisje een compliment geven ook niks aan veranderen, behalve misschien die 5 seconde van een glimlach van haar kant. Het is maar waar je tevreden mee bent uiteindelijk. Daarom is 'de zoektocht' ook zo vermoeiend. Die moet er niet zijn want 'opeens' loop je haar tegen het lijf zonder dat je het door hebt.
pi_158420695
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Er kan altijd wat beter natuurlijk, dus nee. Maar daar gaat een meisje een compliment geven ook niks aan veranderen, behalve misschien die 5 seconde van een glimlach van haar kant. Het is maar waar je tevreden mee bent uiteindelijk. Daarom is 'de zoektocht' ook zo vermoeiend. Die moet er niet zijn want 'opeens' loop je haar tegen het lijf zonder dat je het door hebt.
Dat doe je dus niet. Liefde op het eerste gezicht is 'gelukkig' maar voor weinig mensen weggelegd. Meestal onstaat een relatie uit een reeds bestaande band.

Laten we eens uitgaan van iemand die wel op het eerste gezicht verliefd op je wordt.

Wat ziet ze op het tweede gezicht? Zoals ik het lees, geen vrienden en geen interesses?! Dan is je liefde al over voordat hij begonnen is.

Je legt de lat te hoog. Begin eens met wat vrienden, kun je daar je social skills op oefenen, mocht dat te hoog gegrepen zijn, ga maar een hobbyclubje of vrijwilligerswerk bij wat oudjes, misschien kunnen die je wat conversatieskills bijbrengen.
pi_158420745
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Probeer het eens, en kijk wat het doet met haar en met jou. Het zal je verbazen. Beloof ik :)
pi_158420827
quote:
N

[..]

Nogmaals: vrienden maak je niet zo 1-2-3 ff. Je moet wel iets gemeen hebben.
En een vriendinnetje regel je zo, en hoef je niets mee gemeen te hebben? Die doet het alleen voor je onweerstaanbare lichaam?
pi_158421691
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:00 schreef Casiotone het volgende:

[..]

En een vriendinnetje regel je zo, en hoef je niets mee gemeen te hebben? Die doet het alleen voor je onweerstaanbare lichaam?
Nee daarvoor ga je daten. Bevalt de eerste date, spreek je nogmaals af. daarna nog eens etc. etc. totdat het vanzelf duidelijk is dat je met elkaar verder wilt... :) Vrienden maken kan je niet als 'date' zien dat gebruiken alleen meiden die 'echt weer eens een date met elkaar moeten hebben' onderling.
pi_158421761
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En voor die andere groep heb ik juist de datingapp/sites om kansen te verdelen want daar zijn de meeste mensen wel op 'zoek' en [/b]in het dagelijks leven natuurlijk ook [/b]maar dan komt het neer op non-verbale communicatie... en online moet je een berichtje sturen/liken dus dat vergt al actie.
in het dagelijks leven zijn de meeste mensen niet op zoek.
Er is een heel groot verschil tussen een datingsite en rl, op de datingsite zitten idd mensen die op zoek zijn naar een date, op het moment dat ze op die site zitten, zijn ze daar inderdaad mee bezig, maar iemand die boodschappen aan het doen is, zit te studeren, haar trein wil halen of bezig is met haar vrijwilligerswerk bij t bejaardenhuis, is op dat moment níet bezig met daten of zoeken naar een relatie.
Jij wel.
Dat maakt dat je anders kijkt, anders denkt, anders reageert. Je zou die knop om moeten zetten en gewoon n praatje maken met mensen die gewoon bezig zijn met hun leven op dat moment en niet met daten of potentieel of relaties..

Ik begrijp ook eerlijk niet waarom je dat níet zou doen. Wat kan er gebeuren?
Iedereen raadt het je aan, maar je blijft het afwijzen. Waarom?
Wat vind je er zo eng aan?
compact en kleverig.
pi_158423160
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee daarvoor ga je daten. Bevalt de eerste date, spreek je nogmaals af. daarna nog eens etc. etc. totdat het vanzelf duidelijk is dat je met elkaar verder wilt... :) Vrienden maken kan je niet als 'date' zien dat gebruiken alleen meiden die 'echt weer eens een date met elkaar moeten hebben' onderling.
Je beschrijft het alsof je het allemaal goed weet en het zo simpel is maar de praktijk lijkt te uit te wijzen dat dit allerminst zo is.
  maandag 21 december 2015 @ 21:56:08 #162
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158423407
quote:
N

[..]

Nogmaals: vrienden maak je niet zo 1-2-3 ff.
Maar jij doet verder niets. Behalve als een prowler naar alles wat vrouwelijk is kijken.
Daarbuiten blijf je een vriendeloze, ervaringsloze gast die sociaal totaal niet sterk is.
Dat gaat een vrouw niet aantrekkelijk vinden kerel. Ik snap het wel dat veel van jouw dates na een date niets meer laten horen, die trekken toch de conclusie dat je een blanco papiertje bent zonder al teveel karakter en ervaring.
pi_158426185
quote:

[..]

Zo een insteek vind ik dusdanig aantrekkelijk dat ik er een relatie aan heb over gehouden.. *;
Dikke aanrader dus ^O^
pi_158426939
quote:

[..]

Waarom wordt dan zo vaak de vraag gesteld wat iemand te bieden heeft? :?
pi_158427084
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

dat staat er toch compleet los van? Is dat nou echt zo ingewikkeld
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158427128
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat staat er toch compleet los van? Is dat nou echt zo ingewikkeld
Precies hetzelfde, maar dan van de andere kant gezien :{w
pi_158427215
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Precies hetzelfde, maar dan van de andere kant gezien :{w
nee het gaat om het feit dat je mensen niet moet benaderen als een voorwerp of middel tot een doel maar als een persoon. Ik zie echt het verband niet

Wat jij bedoeld is 12 stappen vooruit in het hele proces
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158427347
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee het gaat om het feit dat je mensen niet moet benaderen als een voorwerp of middel tot een doel maar als een persoon. Ik zie echt het verband niet

Wat jij bedoeld is 12 stappen vooruit in het hele proces
Nee natuurlijk zie jij het niet. Daar heb je wel een handje van.
pi_158427597
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het begint allemaal met geven. Geven van aandacht, tijd, oprechte interesse. Dan pas kun je uitvinden wat iemand jou te bieden heeft.
pi_158427695
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

dat vind ik nu ook van jou
Met het verschil dat ik, en de mensen die het met mijn 'visie' eens zijn, wel relaties van de grond krijgen

Eerst moet je oprecht geïnteresseerd zijn in iemand. Da volgt: wil ik hier meer mee? Wat heeft die persoon mij te bieden? En dus dan ook pas (of daarna zelfs vanuit jouw perspectief maar vanuit het perspectief van die ander dus eerder) wat heb ik die ander te bieden
Deezertje struikelt bij elke stap en zou eerst de basis eens onder de knie moeten krijgen: normaal sociaal contact zonder bijbedoelingen

Je kunt toch ook pas weten of iemand een goede partner zal zijn als je die persoon leert kennen? En ja die ander wil jou ook leren kennen en als er nou eenmaal van binnen niks zit of je bent een ei of een lamlul dan houdt het snel op
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158427699
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:37 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Het begint allemaal met geven. Geven van aandacht, tijd, oprechte interesse. Dan pas kun je uitvinden wat iemand jou te bieden heeft.
Grappig, want er wordt vaak genoeg beweerd dat je zelf eerst iets te bieden moet hebben voordat een ander insteresse zal krijgen
pi_158427776
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat vind ik nu ook van jou
Met het verschil dat ik, en de mensen die het met mijn 'visie' eens zijn, wel relaties van de grond krijgen

Eerst moet je oprecht geïnteresseerd zijn in iemand. Da volgt: wil ik hier meer mee? Wat heeft die persoon mij te bieden? En dus dan ook pas (of daarna zelfs vanuit jouw perspectief maar vanuit het perspectief van die ander dus eerder) wat heb ik die ander te bieden
Deezertje struikelt bij elke stap en zou eerst de basis eens onder de knie moeten krijgen: normaal sociaal contact zonder bijbedoelingen
Je zal het wel weten, want je hebt ook in die situatie gezeten toch? :)
pi_158427780
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat ligt een beetje aan de context natuurlijk. Misschien roept het deze vraag op naar aanleiding van een gebrek aan aansprekendheid ofzo of misschien wordt er juist doorgevraagd naar hoe een en ander zich zou vertalen naar een eventuele relatie.

quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:37 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Kleine kanttekening bij het laatste, want wat de ander jou te bieden hoeft niet altijd hetzelfde te zijn als wat diegene er zelf van vindt natuurlijk. Kan dus ook een test zijn om te kijken in hoeverre iemand daar realistisch in over komt :P
pi_158427822
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Grappig, want er wordt vaak genoeg beweerd dat je zelf eerst iets te bieden moet hebben voordat een ander insteresse zal krijgen
Kan. Misschien heb je gelijk. Wat ik vertel is ook niet de waarheid, alleen iets waar ik in geloof. Als je iets anders gelooft is dat prima :)
pi_158427922
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Interesse in wie je bent en interesse om met je te relateren kunnen behoorlijk verschillende dingen zijn die wel een en ander met elkaar te maken (kunnen) hebben..
  dinsdag 22 december 2015 @ 00:15:22 #176
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158428919
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld, maar heb jij wel hobby's?

Iig, ik stond er voor open om jou te helpen, ik heb immers alles om jou een stapje hogerop te tillen. Een paar vriendengroepen, weet leuke tentjes te vinden, leuke dingen te doen ga zo maar door, maar blijkbaar heb je daar geen zin in.

En elkaars type niet zijn kan voor nieuwe inzichten en interesses zorgen, waardoor je jezelf verrijkt en de andere interesseert!
pi_158428953
Meer hobbies dan Fokken heeft een mens toch niet nodig? O+
  dinsdag 22 december 2015 @ 00:22:20 #178
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158429159
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 00:16 schreef Faxie het volgende:
Meer hobbies dan Fokken heeft een mens toch niet nodig? O+
Maar dan zou je toch denken dat we heel de tijd door hebben gekletst? En een dikke klik hadden? *;
pi_158429331
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 december 2015 00:22 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Maar dan zou je toch denken dat we heel de tijd door hebben gekletst? En een dikke klik hadden? *;
Hij vond je niet leuk toch? :'(

Stomme Deezer :{w
pi_158429332
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 december 2015 00:22 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ach het is het eene slappe excuus na het andere slappe excuus. Minder nadenken meer doen, laatst was er een meid die hij al afkeurde omdat ze 3 baantjes had?! |:(

Ze ademt dus er zouden weleens problemen kunnen ontstaan!!
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158429387
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 00:27 schreef Moro het volgende:

[..]

Ach het is het eene slappe excuus na het andere slappe excuus. Minder nadenken meer doen, laatst was er een meid die hij al afkeurde omdat ze 3 baantjes had?! |:(
Tja dat snap ik ook niet....

Je kan het toch op z'n minst proberen :')
pi_158429809
quote:
14s.gif Op maandag 21 december 2015 22:59 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Zo een insteek vind ik dusdanig aantrekkelijk dat ik er een relatie aan heb over gehouden.. *;
Dikke aanrader dus ^O^
Hoe kan dat nou een aanrader zijn. Het is normaal menselijk gedrag, dat gaat gewoon zo.
pi_158430005
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:42 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat ligt een beetje aan de context natuurlijk. Misschien roept het deze vraag op naar aanleiding van een gebrek aan aansprekendheid ofzo of misschien wordt er juist doorgevraagd naar hoe een en ander zich zou vertalen naar een eventuele relatie.

[..]

Kleine kanttekening bij het laatste, want wat de ander jou te bieden hoeft niet altijd hetzelfde te zijn als wat diegene er zelf van vindt natuurlijk. Kan dus ook een test zijn om te kijken in hoeverre iemand daar realistisch in over komt :P
Wat een gekonkel allemaal zeg. Kan het gewoon niet zo zijn dat deze heren zoals zij zijn, voor 95% buiten de interesses vallen van 95% van het vrouwvolk? Hoeft niet perse te maken te hebben met het gebrek aan zelfvertrouwen.

Stel zij zijn gewoon wie zij zijn. Maar vallen gewoon niet in de smaak bij meerderheid van de vrouwen. Heeft het dan nog wat met het vermeende gebrek aan zelfvertrouwen te maken?

[ Bericht 6% gewijzigd door Tamabralski op 22-12-2015 00:59:33 ]
  dinsdag 22 december 2015 @ 00:59:37 #184
358523 IkStampOpTacos
pi_158430388
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 00:46 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Wat een gekonkel allemaal zeg. Kan het gewoon niet zo zijn dat deze heren zoals zij zijn, voor 95% buiten de interesses vallen van 95% van het vrouwvolk? Hoeft niet perse te maken te hebben met het gebrek aan zelfvertrouwen.
Ja en waarom vallen ze daar buiten? Omdat ze geen vrienden, hobby's, interesses, andere gespreksstof oftewel een leven hebben.
-
pi_158430425
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 00:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja en waarom vallen ze daar buiten? Omdat ze geen vrienden, hobby's, interesses, andere gespreksstof oftewel een leven hebben.
Was jij nou ook een van de mensen die een ander beschuldigt van aannames?
pi_158430442
quote:

[..]

Stel zij zijn gewoon wie zij zijn. Maar vallen gewoon niet in de smaak bij meerderheid van de vrouwen. Heeft het dan nog wat met het vermeende gebrek aan zelfvertrouwen te maken?
Het is maar hoe je het wil zien, ik denk niet dat zij zouden zijn zoals ze zijn als ze zelfvertrouwen in overvloed hadden.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158430445
Ik heb ook geen flauw idee wat ik andere mensen heb te bieden, hoor. Blijkbaar wel iets aangezien ik veel mensen in m'n leven heb, of zo? Ik kijk tijdens contact niet naar wat iemand mij te bieden heeft. Het gaat allemaal vanzelf. Ik vind je leuk, ik vind je interessant, ik vind je grappig, we hebben een klik en ik zou het leuk vinden om degene in mijn leven te houden. Om ermee om te gaan, maar dan ga ik niet bedenken wat ik aan degene heb. Je hebt een hele goede klik of niet. Daar draait het wat mij betreft om. Of je nou spreekt over vriendschappen of potentiële liefdesrelaties.
  dinsdag 22 december 2015 @ 01:05:21 #188
358523 IkStampOpTacos
pi_158430522
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

Was jij nou ook een van de mensen die een ander beschuldigt van aannames?
Geen idee, waar wil je precies heen?
Dat dit ook aannames zijn? Dat zijn het niet namelijk.
-
pi_158430524
Alleen vervelend als je die klik nooit ervaart
pi_158430532
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Geen idee, waar wil je precies heen?
Dat dit ook aannames zijn? Dat zijn het niet namelijk.
Zijn zeer zeker wel aannames :')
pi_158430575
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:05 schreef Faxie het volgende:
Alleen vervelend als je die klik nooit ervaart
Neem aan dat je wel vriendschappen hebt?
  dinsdag 22 december 2015 @ 01:08:15 #192
358523 IkStampOpTacos
pi_158430581
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zijn zeer zeker wel aannames :')
Nee, dat is precies wat ze hier elke keer vertellen waarna ze klagen over hoe ze nooit in contact komen met vrouwen.

Letterlijk 90% van het hele versieren en vrouwen ontmoeten is aanwezig zijn, maar als je geen leven hebt, geen vrienden hebt, geen hobby's hebt, etc en daarom dus nooit de deur uit komt, wordt het nooit wat nee. Dan kan je hier advies gaan vragen tot je een ons weegt, maar daar ligt het echte probleem dus niet.
-
pi_158430598
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:07 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Neem aan dat je wel vriendschappen hebt?
Ow maar zat. Hoewel de meeste wel op een redelijk laag pitje zitten momenteel.
pi_158430623
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Nee, dat is precies wat ze hier elke keer vertellen waarna ze klagen over hoe ze nooit in contact komen met vrouwen.

Letterlijk 90% van het hele versieren en vrouwen ontmoeten is aanwezig zijn, maar als je geen leven hebt, geen vrienden hebt, geen hobby's hebt, etc en daarom dus nooit de deur uit komt, wordt het nooit wat nee. Dan kan je hier advies gaan vragen tot je een ons weegt, maar daar ligt het echte probleem dus niet.
Ja nou en ik zie vaak zat mensen met een compleet gebrek aan leven die vrolijk aan de relatie zitten.
  dinsdag 22 december 2015 @ 01:11:17 #195
358523 IkStampOpTacos
pi_158430642
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja nou en ik zie vaak zat mensen met een compleet gebrek aan leven die vrolijk aan de relatie zitten.
Omdat ze een relatie hebben waarschijnlijk.
-
pi_158430662
Waarom wil je ook perse een relatie.
pi_158430683
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Omdat ze een relatie hebben waarschijnlijk.
Neenee, dat is de oplossing niet, en zonder een leven kan je toch niet aan een relatie komen? :? :{w
pi_158430696
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 00:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen. Ik las vannacht een ander topic over intelligentie vs aantal bedpartners. Zou zomaar kunnen dat intelligente mensen of mensen met stoornissen gewoon teveel nadenken en te weinig ondernemen.
pi_158430731
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Neenee, dat is de oplossing niet, en zonder een leven kan je toch niet aan een relatie komen? :? :{w
Waarom niet.
pi_158430741
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 00:41 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou een aanrader zijn. Het is normaal menselijk gedrag, dat gaat gewoon zo.
Ja of niet en dan post je hier om te delen hoe het vooralsnog niet zo gaat..

quote:

[..]

Oh sorry, ik beantwoordde in het algemeen en niet in het bijzonder van sekses of al dan niet vermeend gebrek aan zelfvertrouwen. Wist niet dat dat de definitie van gekonkel is tegenwoordig..

quote:
Misschien wilde je iemand anders quoten? Volgens mij krijg je dergelijke vragen over wat iemand te bieden heeft als men een kans wil geven om een en ander duidelijk(er) te maken of om door te vragen naar hoe iemand in een relatie is of denkt te zijn. Misschien dat een en ander niet zo denderend uit de verf komt door vermeend gebrek aan zelfvertrouwen, maar het kan ook komen door gebrekkige communicatie over en weer zoals niet op één lijn zitten en langs elkaar heen lullen of gewoon geen kut te vertellen (of te vragen) hebben. In plaats van het negatief te benaderen, zou je het ook positiever kunnen benaderen dat je in ieder geval nog iets (gerichter) kan uitleggen als je daar trek in zou hebben. Lijkt me beter dan een akward silence, maar dat is vast heel persoonlijk ofzo..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')