abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158417726
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet bij ieder meisje, maar als het mijn smaak is wel ;) Je moet toch wat om aan 'de vrouw' te raken he als ze zich niet op een presenteerblaadje aandienen ;) Maar even zonder gekheid: misschien is dit mijn tijd ook niet, maar over een paar jaar lukt het misschien wel. Zie genoeg gasten van een jaar of 30 met een meid van begin 20...
Ok, tot over 5 jaar.
pi_158418102
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:18 schreef Cue_ het volgende:
En ondertussen gaat iedereen of op hem in of hebben t erover hoe t geen effect heeft. Beiden niet effectief. En dat laatste ook niet ontopic en de reden waarom dit topic regelmatig gesloten wordt.
ik ga erop in en blijf erop in gaan omdat ik hoop dat hij een keertje wél iets oppikt.
En omdat ik het op zich interessante materie vind en me er niet aan stoor enzo, dat scheelt ook.

Het is een beetje als de dementerende ouderen met wie ik een tijdje vrijwilligerswerk heb gedaan, die vertelden steeds hetzelfde en ik gaf steeds hetzelfde antwoord en geen van ons beiden vond dat vervelend en er veranderde geen hout. :)
compact en kleverig.
pi_158418228
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet bij ieder meisje, maar als het mijn smaak is wel ;) Je moet toch wat om aan 'de vrouw' te raken he als ze zich niet op een presenteerblaadje aandienen ;) Maar even zonder gekheid: misschien is dit mijn tijd ook niet, maar over een paar jaar lukt het misschien wel. Zie genoeg gasten van een jaar of 30 met een meid van begin 20... Maar goed als ik die meid van vanmiddag had aangesproken op haar kerstlippen was ik wss op mijn bek gegaan want ze had zich met een reden zo opgemaakt en daarna boos en verdrietig het pand verlaten... dus haar dag liep sowieso al niet lekker dan.
je kan toch niet 'op je bek gaan' als je iemand aanspreekt zonder de intentie er meer uit te slepen dan een gesprekje? Niet alles moet in het teken staan van daten bij jou, dan leg je er veel te veel druk op.

Waarom ga je daar nou niet op in eigenlijk?
compact en kleverig.
pi_158418977
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

je kan toch niet 'op je bek gaan' als je iemand aanspreekt zonder de intentie er meer uit te slepen dan een gesprekje? Niet alles moet in het teken staan van daten bij jou, dan leg je er veel te veel druk op.

Waarom ga je daar nou niet op in eigenlijk?
Omdat het heel lastig is dat niet te doen, want waarom spreek ik ze dan aan? ALLES doe je met een reden. Ook als je op een onbenullig moment tegen een volstrekt onbekende aanlult over het weer. Dan heb je dus bedacht het over het weer te hebben. Ook als je dat niet doet, daar is dan ook over nagedacht. Vroeger kon ik gewoon lukraak tegen een klasgenoot over school beginnen ofzo, had je geen reden voor nodig om een gesprekje te starten. Maar nu is iedereen 'nieuw' voor mij dus moet er in mijn hoofd een reden zijn om iets te beginnen. Heb op de sportschool wel geleerd dat 10x dezelfde dame tegenkomen ook helemaal niets betekend want ze beginnen vanzelf niet een gesprekje (waarom zouden ze?) en als ik 't dan wel ineens doe is er dus een reden achter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158419468
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat het heel lastig is dat niet te doen, want waarom spreek ik ze dan aan? ALLES doe je met een reden. Ook als je op een onbenullig moment tegen een volstrekt onbekende aanlult over het weer. Dan heb je dus bedacht het over het weer te hebben. Ook als je dat niet doet, daar is dan ook over nagedacht. Vroeger kon ik gewoon lukraak tegen een klasgenoot over school beginnen ofzo, had je geen reden voor nodig om een gesprekje te starten. Maar nu is iedereen 'nieuw' voor mij dus moet er in mijn hoofd een reden zijn om iets te beginnen. Heb op de sportschool wel geleerd dat 10x dezelfde dame tegenkomen ook helemaal niets betekend want ze beginnen vanzelf niet een gesprekje (waarom zouden ze?) en als ik 't dan wel ineens doe is er dus een reden achter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar lijkt het je geen ongezond gedrag om alleen maar contact te proberen te maken met mensen omdat je ze zou willen daten? Andere mensen lijken je niet te interesseren.
pi_158419728
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:28 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Maar lijkt het je geen ongezond gedrag om alleen maar contact te proberen te maken met mensen omdat je ze zou willen daten? Andere mensen lijken je niet te interesseren.
Niet ideaal nee, maar je moet toch ergens beginnen om contact te maken? Liefde op 't eerste gezicht jwz.
pi_158419797
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet ideaal nee, maar je moet toch ergens beginnen om contact te maken? Liefde op 't eerste gezicht jwz.
de meeste mensen willen gewoon oprecht iemand leren kennen zonder iets van ze te willen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158419828
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat het heel lastig is dat niet te doen, want waarom spreek ik ze dan aan? ALLES doe je met een reden.
Is sociale contacten opbouwen geen reden dan? Wil je niet met je vrienden een avondje/dagje op stap zodat je niet weer de hele dag kwijt bent aan FOK!?
pi_158419933
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

de meeste mensen willen gewoon oprecht iemand leren kennen zonder iets van ze te willen
En hoe leer je dan iemand kennen? Ooit moet je toch contact leggen... Je kan jezelf wel ergens opdringen, maar daar zet je je alleen maar mee voor schut
pi_158419949
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Daarnaast zijn (potentiele) liefdespartners ook vaak mensen, mensen leer je vaak kennen door mensen die je leert kennen, dus met mensen kunnen omgaan is best belangrijk. Dat leer je denk ik het best als je niet alleen maar met date-intenties contact probeert te maken.
pi_158420019
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:39 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Daarnaast zijn (potentiele) liefdespartners ook vaak mensen, mensen leer je vaak kennen door mensen die je leert kennen, dus met mensen kunnen omgaan is best belangrijk. Dat leer je denk ik het best als je niet alleen maar met date-intenties contact probeert te maken.
En voor die andere groep heb ik juist de datingapp/sites om kansen te verdelen want daar zijn de meeste mensen wel op 'zoek' en in het dagelijks leven natuurlijk ook maar dan komt het neer op non-verbale communicatie... en online moet je een berichtje sturen/liken dus dat vergt al actie.
pi_158420061
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En hoe leer je dan iemand kennen? Ooit moet je toch contact leggen... Je kan jezelf wel ergens opdringen, maar daar zet je je alleen maar mee voor schut
Wat dacht je van oprecht geïnteresseerd zijn? Gewoon eens vragen hoe het gaat met iemand? Waar diegene heengaat.. noem maar wat op. Ik zou echt een beetje creeped out zijn van een man die:
1. Alleen maar wil daten met me maar verder geen interesse toont.
2. Geen vrienden heeft omdat hij alleen interesse in daten heeft?!
pi_158420138
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:42 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Wat dacht je van oprecht geïnteresseerd zijn? Gewoon eens vragen hoe het gaat met iemand? Waar diegene heengaat.. noem maar wat op. Ik zou echt een beetje creeped out zijn van een man die:
1. Alleen maar wil daten met me maar verder geen interesse toont.
2. Geen vrienden heeft omdat hij alleen interesse in daten heeft?!
3. je in de bibliotheek/collegezaal/trein bij alles wat je doet aan het observeren is
pi_158420160
quote:

[..]

Maak complimenten naar mensen. Geef ze een goed gevoel. Meer dan eens heb ik in een kroeg of een restaurant tegen een vrouw gezegd: "Hoi! Wat zie je er mooi uit!", met een glimlach op m'n gezicht. Niet omdat ik ze meteen wilde neuken, of een relatie met ze wilde, maar omdat iemand een goed gevoel wilde geven, omdat het mij ook een goed gevoel geeft.
pi_158420174
quote:

[..]

door geïnteresseerd te zijn in die mensen als persoon en niet alleen geïnteresseerd te zijn in het nut dat ze voor jou hebben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158420219
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:44 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Maak complimenten naar mensen. Geef ze een goed gevoel. Meer dan eens heb ik in een kroeg of een restaurant tegen een vrouw gezegd: "Hoi! Wat zie je er mooi uit!", met een glimlach op m'n gezicht. Niet omdat ik ze meteen wilde neuken, of een relatie met ze wilde, maar omdat iemand een goed gevoel wilde geven, omdat het mij ook een goed gevoel geeft.
En wat heeft je dat behalve het goede gevoel opgeleverd? :)
pi_158420237
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Moet het iets opleveren dan?
  maandag 21 december 2015 @ 20:47:03 #143
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158420253
Dat moet een potentiële vrouw toch op gegeven moment op gaan breken? Zo'n gast zonder vrienden, zonder interesses waarbij er sociale interactie komt kijken. Totaal geen levenservaring.
Ik zou als ik Deezert was eerst nog maar eens daaraan gaan werken.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_158420255
Wat heeft een mens meer nodig dan zich goed voelen? ;)
pi_158420262
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

door geïnteresseerd te zijn in die mensen als persoon en niet alleen geïnteresseerd te zijn in het nut dat ze voor jou hebben
quote:

[..]

echt....
pi_158420273
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:44 schreef Casiotone het volgende:

[..]

3. je in de bibliotheek/collegezaal/trein bij alles wat je doet aan het observeren is
Observeren is een groot woord. Het is niet dat ik kijk wie er naar mij kijkt en dan ineens toehap. Ik kom steeds op dezelfde plekken dus misschien is er onbewust wel iemand die ik de hele tijd tegenkom, maak ik daar een praatje mee als mij dat opvalt.
pi_158420328
quote:

[..]

dat is toch genoeg?
Maar anders sociaal contact en ervaring daarin. Want dat heb je echt nodig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158420341
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:44 schreef Casiotone het volgende:

[..]

4. Denkt dat ik speciaal voor hem ff mn lipstick opsmeer.
Geloof me nou, als iemand je signalen geeft merk je dat wel, maar dat wil niet zeggen dat ze gelijk met je naar het altaar willen lopen, maar misschien gewoon zin in een praatje hebben. :W
pi_158420353
N
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:47 schreef Detroit het volgende:
Dat moet een potentiële vrouw toch op gegeven moment op gaan breken? Zo'n gast zonder vrienden, zonder interesses waarbij er sociale interactie komt kijken. Totaal geen levenservaring.
Ik zou als ik Deezert was eerst nog maar eens daaraan gaan werken.
Nogmaals: vrienden maak je niet zo 1-2-3 ff. Je moet wel iets gemeen hebben. En dan nog geluk hebben dat je vrienden wél in aanraking met het andere geslacht komen anders heb je er drie leuke kerels bij maar ja. En ja ik ga er vanuit dat ik niet zo snel vrienden wordt met een vrouw, dat hele gedoe vrienden blijven met je ex is kansloos en ik heb mijn ex 0x gezien na afloop.
pi_158420355
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Observeren is een groot woord. Het is niet dat ik kijk wie er naar mij kijkt en dan ineens toehap. Ik kom steeds op dezelfde plekken dus misschien is er onbewust wel iemand die ik de hele tijd tegenkom, maak ik daar een praatje mee als mij dat opvalt.
afluisteren hoe ze heten zodat je ze kunt vinden op fb gaat wel ver en is creepy
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')