abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2015 @ 17:58:12 #101
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158414934
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:04 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

We zijn er allemaal bij hoor Yats. Al die vreemdelingen die je zag dat was heel fok :P
Ik vond het al zo verwonderlijk dat de mannen allemaal aan de ene kant van de kroeg stonden en de vrouwen aan de andere kant. En dat er maar twee mannen een vrouw aan durfden te spreken. Ik dacht ook al wat bekenden te zien maar dacht dat ik me vergiste...

Nee, zonder gein, sommige mensen mogen best commentaar op mijn dates hebben. Zo 'succesvol' verloopt het immers meestal niet in de vorm van dat er gezoend word. Maar deezertje is niet een van die mensen. Laat hem eerst zelf maar weer eens daten en aan zichzelf werken. Want als hij niet veranderd lezen we over 10 jaar nog steeds dezelfde verhalen van hem...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 21 december 2015 @ 18:00:01 #102
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158414959
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik ben geen klootzak en heb toch niet heel veel te klagen. Hoe kan dat?
Omdat niemand een levende dinosaurus kan weerstaan?

Ik zou soms best een klootzak willen zijn en alleen aan mezelf denken, maar helaas kan ik dat niet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_158415838
quote:
12s.gif Op maandag 21 december 2015 18:00 schreef yats het volgende:

Ik zou soms best een klootzak willen zijn en alleen aan mezelf denken, maar helaas kan ik dat niet.
Dat is ook helemaal niet leuk
pi_158415906
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:18 schreef Deezertje het volgende:
Over dat meisje van net.. ze ging net ff op de gang bellen en meteen daarna kwam ze zichtbaar geïrriteerd terug, smeet alles in haar tas en ging met een zeer teleurgesteld gezicht weg :P Dus die had zich blijkbaar mooigemaakt voor niks vandaag... (of een van de andere 1001 redenen) Maar ze deed goed haar best om niet in janken uit te barsten. (en nu ik dit schrijf wordt helaas weer pijnlijk duidelijk dat er überhaupt geen signaal vanuit haar kant was, misschien alleen het beleefde aankijken)
Waarom verwachtte jij een signaal? :?
pi_158416047
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

je moet helemaal niet denken over wie er bezet is en wie niet.
Ik denk dat serieus nooit, ook nooit gedaan als ik geen relatie had, gewoon een random praatje maken met mensen zonder over hun relatiestatus na te denken, dát moet jij gaan doen.
Je praat tegen een muur. Naar jou luistert hij niet, want jij bent al bezet.
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:18 schreef Deezertje het volgende:
Over dat meisje van net.. ze ging net ff op de gang bellen en meteen daarna kwam ze zichtbaar geïrriteerd terug, smeet alles in haar tas en ging met een zeer teleurgesteld gezicht weg :P Dus die had zich blijkbaar mooigemaakt voor niks vandaag... (of een van de andere 1001 redenen) Maar ze deed goed haar best om niet in janken uit te barsten. (en nu ik dit schrijf wordt helaas weer pijnlijk duidelijk dat er überhaupt geen signaal vanuit haar kant was, misschien alleen het beleefde aankijken)
Maak jij zo nu en dan expres kilometers met het OV om jongedames irl te zien? Het is nu vakantie, je hebt geen vrienden, geen hobby's, wat ging je doen?
pi_158416063
Deezertje is een beetje als the A-team. Blijft maar herhalen en schiet altijd mis.

en zolang zn A-team er niet in slaagt iets aan z'n ASS te doen zal dat nog lang zo blijven.
pi_158416202
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2015 18:47 schreef Chai het volgende:

[..]

[..]

Maak jij zo nu en dan expres kilometers met het OV om jongedames irl te zien? Het is nu vakantie, je hebt geen vrienden, geen hobby's, wat ging je doen?
ik heb ook pas tien keer hetzelfde gezegd :+
compact en kleverig.
pi_158416229
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Daarom. _O-
pi_158416265
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

En toch kan hij geen date krijgen want al die kuthoeren negeren hem en vallen op klootzakken ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 21 december 2015 @ 18:57:37 #110
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158416339
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:38 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Dat is ook helemaal niet leuk
Op de lange termijn niet, op de korte termijn lijkt het me soms best fijn.
pi_158416371
overigens zijn mensen die zegggen dat ze geen klootzak kunnen zijn niet eerlijk en vaak zelfs klootzakken.
pi_158416443
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 18:58 schreef Casiotone het volgende:
overigens zijn mensen die zegggen dat ze geen klootzak kunnen zijn niet eerlijk en vaak zelfs klootzakken.
Vind Deezer iig een klootzak.

Is misschien niet fair, maar vind het wel.
pi_158416485
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Vind Deezer iig een klootzak.

Is misschien niet fair, maar vind het wel.
Terecht, hij is niet verwaand, maar negeert wel alle tips
pi_158416605
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:02 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Terecht, hij is niet verwaand, maar negeert wel alle tips
Bedoel ook gewoon zijn houding ten opzichte van andere mensen in het algemeen. Zoals dat meisje van hier wat hij gemeet had. Gebrek aan empathie en inlevingsvermogen is hem misschien niet te verwijten door de ASS, maar ook buiten dat is hij zeer onsympathiek.
pi_158416654
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Bedoel ook gewoon zijn houding ten opzichte van andere mensen in het algemeen. Zoals dat meisje van hier wat hij gemeet had. Gebrek aan empathie en inlevingsvermogen is hem misschien niet te verwijten door de ASS, maar ook buiten dat is hij zeer onsympathiek.
Oh ja, die meid afkraken :'), daarom lukt het hem dus niet. Hij heeft gewoon te weinig empathisch vermogen.
pi_158416766
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:08 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Oh ja, die meid afkraken :'), daarom lukt het hem dus niet. Hij heeft gewoon te weinig empathisch vermogen.
Maar 'hij zat niet lekker in zijn vel'.
pi_158416823
quote:
9s.gif Op maandag 21 december 2015 19:12 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar 'hij zat niet lekker in zijn vel'.
Dus nu weer wel :'). Hij heeft volgens mij nog steeds aardig wat problemen, en probeert zich achter dit soort smoezen te verschuilen :')
pi_158416858
Ja, we weten nu wel hoe jullie over hem denken. Ho maar weer :z
Ja doei.
pi_158416886
quote:
9s.gif Op maandag 21 december 2015 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, we weten nu wel hoe jullie over hem denken. Ho maar weer :z
Sorry mevrouw :@
  maandag 21 december 2015 @ 19:18:06 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158416925
En ondertussen gaat iedereen of op hem in of hebben t erover hoe t geen effect heeft. Beiden niet effectief. En dat laatste ook niet ontopic en de reden waarom dit topic regelmatig gesloten wordt.
pi_158416979
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:18 schreef Cue_ het volgende:
En ondertussen gaat iedereen of op hem in of hebben t erover hoe t geen effect heeft. Beiden niet effectief. En dat laatste ook niet ontopic en de reden waarom dit topic regelmatig gesloten wordt.
Dit topic wordt alleen gesloten bij 301 posts. Nu weer on-topic
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 19:22:09 #122
5428 crew  miss_sly
pi_158417060
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:36 schreef Deezertje het volgende:
Misschien kan ik voortaan beter vanuit poly/open relaties denken... iedereen is vrijgezel :P
Denk je werkelijk bij ieder contact met een meisje dat het potentieel date-materiaal is?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158417576
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2015 18:47 schreef Chai het volgende:

[..]

[..]

Nee dat niet, ik moest daar sowieso zijn vandaag. Ook op mijn sportschool of opleiding is het overgrote deel vrouw trouwens :)
pi_158417671
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Denk je werkelijk bij ieder contact met een meisje dat het potentieel date-materiaal is?
Niet bij ieder meisje, maar als het mijn smaak is wel ;) Je moet toch wat om aan 'de vrouw' te raken he als ze zich niet op een presenteerblaadje aandienen ;) Maar even zonder gekheid: misschien is dit mijn tijd ook niet, maar over een paar jaar lukt het misschien wel. Zie genoeg gasten van een jaar of 30 met een meid van begin 20... Maar goed als ik die meid van vanmiddag had aangesproken op haar kerstlippen was ik wss op mijn bek gegaan want ze had zich met een reden zo opgemaakt en daarna boos en verdrietig het pand verlaten... dus haar dag liep sowieso al niet lekker dan.
pi_158417695
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 19:18 schreef Cue_ het volgende:
Als de verhalen van Deezer on topic zijn, dan lijkt mij dat daarop voortborduren ook on topic is. Dat het niet effectief is, tja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')