abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158405242
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Als je nooit een relatie hebt gehad, ligt dat niet aan alle vrouwen.
Jaja 't ligt nooit aan een ander :{w
pi_158405302
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jaja 't ligt nooit aan een ander :{w
Het is niet zwart wit, fax. Maar als het zo lang al niet wil lukken wordt het wel eens tijd om de schuld niet bij de ander te blijven leggen.
pi_158405598
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het is niet zwart wit, fax. Maar als het zo lang al niet wil lukken wordt het wel eens tijd om de schuld niet bij de ander te blijven leggen.
Als het wel wil lukken ligt het ook alleen aan jezelf toch. Je bent supertof en hebt veel te bieden, maar je hebt geen relatie nodig _O_
pi_158405743
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als het wel wil lukken ligt het ook alleen aan jezelf toch. Je bent supertof en hebt veel te bieden, maar je hebt geen relatie nodig _O_
Zucht. :') Nee, en dat weet je zelf ook heel goed.
pi_158405790
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 12:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zucht. :') Nee, en dat weet je zelf ook heel goed.
Neenee, dat zijn de voorwaarden :{w De kenners hier hebben dat vaak genoeg beweerd in de jaren :{w
pi_158405857
Hou eens op met baggeren, fax.
pi_158405901
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Hou eens op met baggeren, fax.
Als de rest daar ook eens mee stopt :{w
  maandag 21 december 2015 @ 12:26:59 #58
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158406371
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Neenee, dat zijn de voorwaarden :{w De kenners hier hebben dat vaak genoeg beweerd in de jaren :{w
Dat jij een kutleven hebt ligt inderdaad 100% aan jezelf. Nou toedels.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158406416
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 12:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat jij een kutleven hebt ligt inderdaad 100% aan jezelf. Nou toedels.
Heb ik een kutleven? :?
pi_158408226
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet iedereen die een relatie heeft is supertof en heeft geen relatie nodig nee.

Er zijn genoeg randdebielen die in een relatie zitten, of de ene na de andere relatie hebben. Er zijn ook genoeg mensen die in n relatie zitten waarin ze helemaal niet gelukkig zijn.

Maar dat neemt niet weg dat het die mensen hun eigen keus/verdienste, hoe je het ook wil noemen, is.

Ik heb een aantal mannen gekend waar ik best goed mee overweg kon, maar die uiteindelijk meer wilden dan ik en 'raar' gingen doen. Kan iemand nog zo aardig zijn, maar als ik een dergelijke vibe voel, ga ik niet meer proberen (vriendschappelijk) contact te leggen met iemand. Of dat nou terecht is of niet, of hij nou in dat rijtje past of niet, ik ga mezelf niet meer in een dergelijke situatie plaatsen, ik wil dat risico op geen enkele manier meer lopen.

Ik heb het vermoeden dat ik niet de enige ben die die vibe voelt en dat t daarom bij sommige mensen niet wil lukken.
compact en kleverig.
pi_158408763
Dan zou ik vanmorgen dus al twee subtiele signalen gemist hebben..
1) toen ik ergens binnenkwam keek een meid ineens om en wel lang naar mij. 5 minuten later liep ze overigens weg met een andere jongen.
2) een andere dame keek mij later ook aan en daarna had ze ineens haar lippen knalrood gemaakt (aantrekkelijkheid uitstralen?) en zat selfies te maken en hele tijd met d'r telefoon bezig.. Vooral dat laatste steekt mij, want met wie is ze dan toch bezig? Niet ff een selfie maken, maar echt onafgebroken met d'r telefoon bezig en lipjes getuit.
pi_158408842
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:49 schreef Deezertje het volgende:
1) toen ik ergens binnenkwam keek een meid ineens om en wel lang naar mij. 5 minuten later liep ze overigens weg met een andere jongen.
2) een andere dame keek mij later ook aan en daarna had ze ineens haar lippen knalrood gemaakt (aantrekkelijkheid uitstralen?) en zat selfies te maken en hele tijd met d'r telefoon bezig..
Nee, je hebt geen subtiele hints gemist. Dit waren gewoon twee vrouwen die met hun dag bezig zijn. Niet alles draait om contact leggen / willen daten / paringsdrang in dit leven.

Een subtiele hint zou zijn wanneer ze aan jou zou vragen hoe laat het is, terwijl ze een horloge draagt. Of vraagt of jij ook naar <bestemming> gaat en met je meeloopt / reist.

Je bent obsessief bezig.
pi_158408903
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 13:52 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Nee, je hebt geen subtiele hints gemist. Dit waren gewoon twee vrouwen die met hun dag bezig zijn. Niet alles draait om contact leggen / willen daten / paringsdrang in dit leven.

Een subtiele hint zou zijn wanneer ze aan jou zou vragen hoe laat het is, terwijl ze een horloge draagt. Of vraagt of jij ook naar <bestemming> gaat en met je meeloopt / reist.

Je bent obsessief bezig.
Ik let op of ik ze niet mis :') Maar vorige week toen ik ergens de trap opliep begon een meid die ik wel vaker tegenkwam ook ineens te lachen naar mij (liep dus ook op die trap) en ietswat overdreven geforceerde glimlach. Achteraf was dát misschien wel een subtiele hint maar ja nu kom ik d'r voorlopig natuurlijk nergens meer tegen :')
  maandag 21 december 2015 @ 14:08:33 #64
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158409206
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik let op of ik ze niet mis :') Maar vorige week toen ik ergens de trap opliep begon een meid die ik wel vaker tegenkwam ook ineens te lachen naar mij (liep dus ook op die trap) en ietswat overdreven geforceerde glimlach. Achteraf was dát misschien wel een subtiele hint maar ja nu kom ik d'r voorlopig natuurlijk nergens meer tegen :')
Je bent echt ongezond bezig met hoe vrouwen zich gedragen in de buitenwereld en hoe ze naar je kijken (als ze dat al doen). Dat, Deezertje, zijn nou mensen die gewoon hun leven leiden. Als ik een oud dametje passeer en ze kijkt mij even aan, dan wil ze ook niet meteen met mij een advocaatje drinken. Of denk je werkelijk dat iedereen zich bezig houdt met jou?

Jij mist geen hints/signalen: jij ziet in werkelijk elk menselijk contact een potentieeltje.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_158409240
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je zoekt er teveel achter.
pi_158409457
quote:
9s.gif Op maandag 21 december 2015 14:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je zoekt er teveel achter.
Soms, maar is er een andere reden dat die meid ineens haar lippenstick pakt en knalrode lippen heeft? Ondanks dat ze er misschien zin in had, valt het wel meer op dan gewoon al de deur uitgaan met die rode lippen. Misschien heeft ze wel een afspraakje straks. En dat is ook het probleem: wanneer zoek ik er inderdaad wat achter en wanneer loop ik weer die kans mis?
pi_158409460
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:49 schreef Deezertje het volgende:
2) een andere dame keek mij later ook aan en daarna had ze ineens haar lippen knalrood gemaakt (aantrekkelijkheid uitstralen?) en zat selfies te maken en hele tijd met d'r telefoon bezig.. Vooral dat laatste steekt mij, want met wie is ze dan toch bezig? Niet ff een selfie maken, maar echt onafgebroken met d'r telefoon bezig en lipjes getuit.
Dus een vrouw kijkt je aan, doet knalrode lippenstift op, is selfies aan het maken en jij onderneemt niets? Man man man. Ze wacht op een kerel die dat soort signalen opvat, haar het hof maakt en nog geen uur later haar alle hoeken van het bed laat zien. Je ziet het dus allemaal wel maar onderneemt niets, zo komt er nooit wat van Deezertje.

Als een vrouw rode lippenstift op doet nadat ze je aankijkt is dat vanuit haar een teken dat ze de rest van haar leven met je wil delen. Het rood staat natuurlijk symbool voor de kleur van de roos die je haar op de trouwdag in haar haar steekt en de kleur van de kinderwagen waarmee ze over een paar jaar rondparadeert.

Maar goed, je ziet de signalen wel, dat is een begin.
pi_158409507
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Soms, maar is er een andere reden dat die meid ineens haar lippenstick pakt en knalrode lippen heeft? Ondanks dat ze er misschien zin in had, valt het wel meer op dan gewoon al de deur uitgaan met die rode lippen. Misschien heeft ze wel een afspraakje straks. En dat is ook het probleem: wanneer zoek ik er inderdaad wat achter en wanneer loop ik weer die kans mis?
quote:
Als een vrouw rode lippenstift op doet nadat ze je aankijkt is dat vanuit haar een teken dat ze de rest van haar leven met je wil delen. Het rood staat natuurlijk symbool voor de kleur van de roos die je haar op de trouwdag in haar haar steekt en de kleur van de kinderwagen waarmee ze over een paar jaar rondparadeert.
pi_158409508
quote:
9s.gif Op maandag 21 december 2015 14:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus een vrouw kijkt je aan, doet knalrode lippenstift op, is selfies aan het maken en jij onderneemt niets? Man man man. Ze wacht op een kerel die dat soort signalen opvat, haar het hof maakt en nog geen uur later haar alle hoeken van het bed laat zien. Je ziet het dus allemaal wel maar onderneemt niets, zo komt er nooit wat van Deezertje.

Maar goed, je ziet de signalen wel, dat is een begin.
Leuke sarcasme, maar soms is het inderdaad lastig. Ook weleens dat ik wél in ga op die 'signalen' en daarna keihard op mijn bek ga omdat die er dus helemaal niet waren :') Dat weerhoudt mij ook om de volgende keer zoiets weer te doen.
pi_158409565
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Leuke sarcasme, maar soms is het inderdaad lastig. Ook weleens dat ik wél in ga op die 'signalen' en daarna keihard op mijn bek ga omdat die er dus helemaal niet waren :') Dat weerhoudt mij ook om de volgende keer zoiets weer te doen.
Zoals al talloze anderen hebben aangegeven: laat die focus op het krijgen van een vriendin eens los. Als je dit soort signalen al persoonlijk opvat zou je er beter aan kunnen doen eerst wat meer sociale skills onder de knie te krijgen. Maar goed, waarom zeg ik dit nog.
pi_158409653
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

dus je spreekt iemand aan, en wat gebeurt er dan? (Hoe ga je op je bek?)
compact en kleverig.
pi_158409733
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dus je spreekt iemand aan, en wat gebeurt er dan? (Hoe ga je op je bek?)
Dat ze niet op een gesprek zit te wachten of gewoon een beetje raar kijkt waarom ik ineens praat, of dat ze geen antwoord geeft. Niet heel erg dus, maar wel een duidelijke afwijzing.
pi_158409914
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat ze niet op een gesprek zit te wachten of gewoon een beetje raar kijkt waarom ik ineens praat, of dat ze geen antwoord geeft. Niet heel erg dus, maar wel een duidelijke afwijzing.
Op welke momenten doe je dat dan?

Ga ook eens gewoon n gesprekje aan met iemand van wie je het niet op zou vatten als een afwijzing. Iemand waar je niets in ziet. Begin bij het begin.
compact en kleverig.
  maandag 21 december 2015 @ 14:39:14 #74
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158409986
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Op welke momenten doe je dat dan?

Ga ook eens gewoon n gesprekje aan met iemand van wie je het niet op zou vatten als een afwijzing. Iemand waar je niets in ziet. Begin bij het begin.
Ja doet dat. En begin met: "Sorry, ik gebruik je alleen even om mijn gebrekkige sociale skills te oefenen totdat ik genoeg zelfvertrouwen heb om daadwerkelijk met mooie meisjes te praten."
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 21 december 2015 @ 14:40:08 #75
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158410011
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Rode lippen zijn in de mode.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')