abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 20:49:49 #151
5428 crew  miss_sly
pi_158420365
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En wat heeft je dat behalve het goede gevoel opgeleverd? :)
Je goed voelen is niet genoeg? Volgens mij is dat een van de fijnste en belangrijkste dingen die er is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158420371
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En wat heeft je dat behalve het goede gevoel opgeleverd? :)
Heb jij al een goed gevoel?
pi_158420416
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

afluisteren hoe ze heten zodat je ze kunt vinden op fb gaat wel ver en is creepy
Ook dat is lichtelijk overdreven. Mensen hebben echt wel door dat je meeluistert en de meeste mensen praten gewoon HARD. daar hoef je niet eens moeite voor te doen, eerder moeite om 't niet te horen.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 20:52:43 #154
5428 crew  miss_sly
pi_158420497
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:49 schreef Deezertje het volgende:
N

[..]

Nogmaals: vrienden maak je niet zo 1-2-3 ff. Je moet wel iets gemeen hebben. En dan nog geluk hebben dat je vrienden wél in aanraking met het andere geslacht komen anders heb je er drie leuke kerels bij maar ja. En ja ik ga er vanuit dat ik niet zo snel vrienden wordt met een vrouw, dat hele gedoe vrienden blijven met je ex is kansloos en ik heb mijn ex 0x gezien na afloop.
Drie leuke kerels erbij? Bij die massa leuke kerels waarmee je al een fijne vriendschap hebt eb leuke dingen doet, bedoel je?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158420516
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:50 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Heb jij al een goed gevoel?
Er kan altijd wat beter natuurlijk, dus nee. Maar daar gaat een meisje een compliment geven ook niks aan veranderen, behalve misschien die 5 seconde van een glimlach van haar kant. Het is maar waar je tevreden mee bent uiteindelijk. Daarom is 'de zoektocht' ook zo vermoeiend. Die moet er niet zijn want 'opeens' loop je haar tegen het lijf zonder dat je het door hebt.
pi_158420695
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Er kan altijd wat beter natuurlijk, dus nee. Maar daar gaat een meisje een compliment geven ook niks aan veranderen, behalve misschien die 5 seconde van een glimlach van haar kant. Het is maar waar je tevreden mee bent uiteindelijk. Daarom is 'de zoektocht' ook zo vermoeiend. Die moet er niet zijn want 'opeens' loop je haar tegen het lijf zonder dat je het door hebt.
Dat doe je dus niet. Liefde op het eerste gezicht is 'gelukkig' maar voor weinig mensen weggelegd. Meestal onstaat een relatie uit een reeds bestaande band.

Laten we eens uitgaan van iemand die wel op het eerste gezicht verliefd op je wordt.

Wat ziet ze op het tweede gezicht? Zoals ik het lees, geen vrienden en geen interesses?! Dan is je liefde al over voordat hij begonnen is.

Je legt de lat te hoog. Begin eens met wat vrienden, kun je daar je social skills op oefenen, mocht dat te hoog gegrepen zijn, ga maar een hobbyclubje of vrijwilligerswerk bij wat oudjes, misschien kunnen die je wat conversatieskills bijbrengen.
pi_158420745
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Probeer het eens, en kijk wat het doet met haar en met jou. Het zal je verbazen. Beloof ik :)
pi_158420827
quote:
N

[..]

Nogmaals: vrienden maak je niet zo 1-2-3 ff. Je moet wel iets gemeen hebben.
En een vriendinnetje regel je zo, en hoef je niets mee gemeen te hebben? Die doet het alleen voor je onweerstaanbare lichaam?
pi_158421691
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:00 schreef Casiotone het volgende:

[..]

En een vriendinnetje regel je zo, en hoef je niets mee gemeen te hebben? Die doet het alleen voor je onweerstaanbare lichaam?
Nee daarvoor ga je daten. Bevalt de eerste date, spreek je nogmaals af. daarna nog eens etc. etc. totdat het vanzelf duidelijk is dat je met elkaar verder wilt... :) Vrienden maken kan je niet als 'date' zien dat gebruiken alleen meiden die 'echt weer eens een date met elkaar moeten hebben' onderling.
pi_158421761
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 20:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En voor die andere groep heb ik juist de datingapp/sites om kansen te verdelen want daar zijn de meeste mensen wel op 'zoek' en [/b]in het dagelijks leven natuurlijk ook [/b]maar dan komt het neer op non-verbale communicatie... en online moet je een berichtje sturen/liken dus dat vergt al actie.
in het dagelijks leven zijn de meeste mensen niet op zoek.
Er is een heel groot verschil tussen een datingsite en rl, op de datingsite zitten idd mensen die op zoek zijn naar een date, op het moment dat ze op die site zitten, zijn ze daar inderdaad mee bezig, maar iemand die boodschappen aan het doen is, zit te studeren, haar trein wil halen of bezig is met haar vrijwilligerswerk bij t bejaardenhuis, is op dat moment níet bezig met daten of zoeken naar een relatie.
Jij wel.
Dat maakt dat je anders kijkt, anders denkt, anders reageert. Je zou die knop om moeten zetten en gewoon n praatje maken met mensen die gewoon bezig zijn met hun leven op dat moment en niet met daten of potentieel of relaties..

Ik begrijp ook eerlijk niet waarom je dat níet zou doen. Wat kan er gebeuren?
Iedereen raadt het je aan, maar je blijft het afwijzen. Waarom?
Wat vind je er zo eng aan?
compact en kleverig.
pi_158423160
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee daarvoor ga je daten. Bevalt de eerste date, spreek je nogmaals af. daarna nog eens etc. etc. totdat het vanzelf duidelijk is dat je met elkaar verder wilt... :) Vrienden maken kan je niet als 'date' zien dat gebruiken alleen meiden die 'echt weer eens een date met elkaar moeten hebben' onderling.
Je beschrijft het alsof je het allemaal goed weet en het zo simpel is maar de praktijk lijkt te uit te wijzen dat dit allerminst zo is.
  maandag 21 december 2015 @ 21:56:08 #162
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158423407
quote:
N

[..]

Nogmaals: vrienden maak je niet zo 1-2-3 ff.
Maar jij doet verder niets. Behalve als een prowler naar alles wat vrouwelijk is kijken.
Daarbuiten blijf je een vriendeloze, ervaringsloze gast die sociaal totaal niet sterk is.
Dat gaat een vrouw niet aantrekkelijk vinden kerel. Ik snap het wel dat veel van jouw dates na een date niets meer laten horen, die trekken toch de conclusie dat je een blanco papiertje bent zonder al teveel karakter en ervaring.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_158426185
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

door geïnteresseerd te zijn in die mensen als persoon en niet alleen geïnteresseerd te zijn in het nut dat ze voor jou hebben
Zo een insteek vind ik dusdanig aantrekkelijk dat ik er een relatie aan heb over gehouden.. *;
Dikke aanrader dus ^O^
pi_158426939
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 20:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

door geïnteresseerd te zijn in die mensen als persoon en niet alleen geïnteresseerd te zijn in het nut dat ze voor jou hebben
Waarom wordt dan zo vaak de vraag gesteld wat iemand te bieden heeft? :?
pi_158427084
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

dat staat er toch compleet los van? Is dat nou echt zo ingewikkeld
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158427128
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat staat er toch compleet los van? Is dat nou echt zo ingewikkeld
Precies hetzelfde, maar dan van de andere kant gezien :{w
pi_158427215
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Precies hetzelfde, maar dan van de andere kant gezien :{w
nee het gaat om het feit dat je mensen niet moet benaderen als een voorwerp of middel tot een doel maar als een persoon. Ik zie echt het verband niet

Wat jij bedoeld is 12 stappen vooruit in het hele proces
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158427347
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee het gaat om het feit dat je mensen niet moet benaderen als een voorwerp of middel tot een doel maar als een persoon. Ik zie echt het verband niet

Wat jij bedoeld is 12 stappen vooruit in het hele proces
Nee natuurlijk zie jij het niet. Daar heb je wel een handje van.
pi_158427597
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het begint allemaal met geven. Geven van aandacht, tijd, oprechte interesse. Dan pas kun je uitvinden wat iemand jou te bieden heeft.
pi_158427695
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

dat vind ik nu ook van jou
Met het verschil dat ik, en de mensen die het met mijn 'visie' eens zijn, wel relaties van de grond krijgen

Eerst moet je oprecht geïnteresseerd zijn in iemand. Da volgt: wil ik hier meer mee? Wat heeft die persoon mij te bieden? En dus dan ook pas (of daarna zelfs vanuit jouw perspectief maar vanuit het perspectief van die ander dus eerder) wat heb ik die ander te bieden
Deezertje struikelt bij elke stap en zou eerst de basis eens onder de knie moeten krijgen: normaal sociaal contact zonder bijbedoelingen

Je kunt toch ook pas weten of iemand een goede partner zal zijn als je die persoon leert kennen? En ja die ander wil jou ook leren kennen en als er nou eenmaal van binnen niks zit of je bent een ei of een lamlul dan houdt het snel op
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158427699
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:37 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Het begint allemaal met geven. Geven van aandacht, tijd, oprechte interesse. Dan pas kun je uitvinden wat iemand jou te bieden heeft.
Grappig, want er wordt vaak genoeg beweerd dat je zelf eerst iets te bieden moet hebben voordat een ander insteresse zal krijgen
pi_158427776
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat vind ik nu ook van jou
Met het verschil dat ik, en de mensen die het met mijn 'visie' eens zijn, wel relaties van de grond krijgen

Eerst moet je oprecht geïnteresseerd zijn in iemand. Da volgt: wil ik hier meer mee? Wat heeft die persoon mij te bieden? En dus dan ook pas (of daarna zelfs vanuit jouw perspectief maar vanuit het perspectief van die ander dus eerder) wat heb ik die ander te bieden
Deezertje struikelt bij elke stap en zou eerst de basis eens onder de knie moeten krijgen: normaal sociaal contact zonder bijbedoelingen
Je zal het wel weten, want je hebt ook in die situatie gezeten toch? :)
pi_158427780
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat ligt een beetje aan de context natuurlijk. Misschien roept het deze vraag op naar aanleiding van een gebrek aan aansprekendheid ofzo of misschien wordt er juist doorgevraagd naar hoe een en ander zich zou vertalen naar een eventuele relatie.

quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:37 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Kleine kanttekening bij het laatste, want wat de ander jou te bieden hoeft niet altijd hetzelfde te zijn als wat diegene er zelf van vindt natuurlijk. Kan dus ook een test zijn om te kijken in hoeverre iemand daar realistisch in over komt :P
pi_158427822
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Grappig, want er wordt vaak genoeg beweerd dat je zelf eerst iets te bieden moet hebben voordat een ander insteresse zal krijgen
Kan. Misschien heb je gelijk. Wat ik vertel is ook niet de waarheid, alleen iets waar ik in geloof. Als je iets anders gelooft is dat prima :)
pi_158427922
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Interesse in wie je bent en interesse om met je te relateren kunnen behoorlijk verschillende dingen zijn die wel een en ander met elkaar te maken (kunnen) hebben..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')