Ben weleens aangesproken door een leuke jongen bij een bushalte. Zou mee op date gaan als ik niet al bezet was, maar heb hem nog steeds in gedachte voor als het ooit uitgaat hoor.quote:Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat een praatje met een willekeurig persoon eventueel het startschot van 'iets' is? Dat ga je waarschijnlijk niet krijgen als je een dame van 42 of een vriendin die bezet is aanspreekt bij de bushalte.
Geef mij maar die rustige man, zelf ook niet (meer) een feestbeest. Ik heb ook in het verleden arme studenten gedate waarbij ik als vrouw meer geld had dus daarmee lukt het ook niet. Wat ik dan wel wil: een lieve kerel waar ik leuk mee kan praten, die op hetzelfde niveau zit en waarbij die vonk er gewoon is. Niet 1 die op Fok! loopt te klagen dat alle mooie vrouwen geclaimt worden, dat vrouwen hoeren zijn en op geld uit zijn... Gewoon een normale leuke man!quote:Op zondag 20 december 2015 14:39 schreef syndroom het volgende:
Ik zie het hebben van een ONS, althans het kunnen regelen ervan als een teken dat je in de smaak valt bij de vrouwen, en dat is goed voor je zelfvertrouwen. Je hebt een prettig seksleven, lusten worden bevredigd, zelfs als je nog single bent heb je alle tijd om naar de ware opzoek te gaan. Natuurlijk wil ik me niet alleen op de gemakkelijke seks richten maar het is een opstapje naar het krijgen van een vaste relatie.
Het probleem is meer dat veel vrouwen zich niet voelen aangetrokken tot rustige, stille mannen. Ik ben zelf niet zo'n prater, geen feestbeest, en voel me oncomfortabel tussen groepen mensen, dat is iets wat ik nou eenmaal niet kan veranderen. Ik ben gewoon niet het type persoon om uitbundig, gek en stoer te doen.
Als jij nou eens los zou laten dat alles in het doel moet staan van het verkrijgen van een relatie. Je zou ook gewoon vrienden kunnen maken, een aangenaam persoon proberen te zijnquote:Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat een praatje met een willekeurig persoon eventueel het startschot van 'iets' is? Dat ga je waarschijnlijk niet krijgen als je een dame van 42 of een vriendin die bezet is aanspreekt bij de bushalte.
Als 25-jarige (onervaren maagd) wil je toch een beetje geëxperimenteerd hebben voordat je aan de volgende levensfase begint. Ik loop nu al ontzettend achter. Je ziet het ook bij studenten wanneer ze nog studeren, elke week uitgaan, regelmatig een ONS hebben et cetera. Totdat ze dan afstuderen, huis kopen, een vaste baan krijgen, ze dan een burgerlijk leven krijgen met een vaste vriendin, later vrouw en misschien kinderen.quote:Op zondag 20 december 2015 14:43 schreef ElDinosaur het volgende:
One night stands zijn ook zwaar overrated, matige dronken seks.
Waarom begin je dan niet met uit huis gaan?quote:Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als 25-jarige (onervaren maagd) wil je toch een beetje geëxperimenteerd hebben voordat je aan de volgende levensfase begint. Ik loop nu al ontzettend achter. Je ziet het ook bij studenten wanneer ze nog studeren, elke week uitgaan, regelmatig een ONS hebben et cetera. Totdat ze dan afstuderen, huis kopen, een vaste baan krijgen, ze dan een burgerlijk leven krijgen met een vaste vriendin, later vrouw en misschien kinderen.
Experimenteren doe je niet met een ONS. Je hebt er echt een verkeerd beeld vanquote:Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als 25-jarige (onervaren maagd) wil je toch een beetje geëxperimenteerd hebben voordat je aan de volgende levensfase begint. Ik loop nu al ontzettend achter. Je ziet het ook bij studenten wanneer ze nog studeren, elke week uitgaan, regelmatig een ONS hebben et cetera. Totdat ze dan afstuderen, huis kopen, een vaste baan krijgen, ze dan een burgerlijk leven krijgen met een vaste vriendin, later vrouw en misschien kinderen.
Je denkt wel onwijs in hokjes. Niet iedere student heeft elke maand verschillende bedpartners. Meer niet, dan wel. Ga uit huis, maak vrienden, ga dingen ondernemen en je zal een veel prettiger persoon worden.quote:Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
'Regelmatig een ONS'.quote:Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Want?quote:
Maar het is wel zo. Het ligt maar net aan het type waar je naar op zoek bent. Over het algemeen gaat een rustige vrouw niet voor de uitbundige feestbeest en gaat een vrouwelijk feestbeest niet voor een rustige man.quote:
Ach, het heeft aan de ene kant wel wat om aan het eind van de avond met iemand naar huis te gaan die je daarvoor nog nooit hebt ontmoet. Beetje overblijfsel van de caveman.quote:
En dat neerkijken op anderen werkt evenmin niet. Vooral als jezelf een bal gehakt bent, even als toevoeging.quote:Op zondag 20 december 2015 15:46 schreef Cue_ het volgende:
Dat eeuwige gekijk van de "wat als" of wat anderen wel of niet hebben. Schiet je weinig mee op.
Bedenk wat je zelf wil, bedenk welke middelen jij hebt, bedenk wat in jouw mogelijkheden liggen en ga daar wat mee doen.
En daar heb ik dus geen last van, kan als het meezit vijf maal per dag klakkeloos seks hebben met vreemden. Liever niet.quote:Op zondag 20 december 2015 15:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ach, het heeft aan de ene kant wel wat om aan het eind van de avond met iemand naar huis te gaan die je daarvoor nog nooit hebt ontmoet. Beetje overblijfsel van de caveman.
Niet elke mens heeft een gezond, stabiel zelfbeeldquote:
Als je dat wel hebt en weet wat je wilt kom je een heel stuk verder in het leven.quote:Op zondag 20 december 2015 15:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Niet elke mens heeft een gezond, stabiel zelfbeeld
Dat is waarquote:Op zondag 20 december 2015 15:52 schreef Vova het volgende:
[..]
Als je dat wel hebt en weet wat je wilt kom je een heel stuk verder in het leven.
Wat is je probleem dan?quote:Op zondag 20 december 2015 15:55 schreef syndroom het volgende:
Waarom zou je betalen voor seks als je het ook gratis kan krijgen? Bovendien is het niet echt goed voor je zelfvertrouwen en portemonnee.
Ben sowieso tegen prostitutie, alleen al vanwege de criminaliteit en uitbuiting.
En iedereen heeft wel iets, vooral op vandaag alleen erken dat naar jezelf en weet waar daarin je grenzen liggen.quote:
Waar ligt je probleem dan?quote:Op zondag 20 december 2015 15:55 schreef syndroom het volgende:
Waarom zou je betalen voor seks als je het ook gratis kan krijgen? Bovendien is het niet echt goed voor je zelfvertrouwen en portemonnee.
Ben sowieso tegen prostitutie, alleen al vanwege de criminaliteit en uitbuiting.
Als ik zo om me heen kijk, dan hebben alle vrouwen, die ik ken, een relatie met een rustige man.quote:Op zondag 20 december 2015 14:39 schreef syndroom het volgende:
Het probleem is meer dat veel vrouwen zich niet voelen aangetrokken tot rustige, stille mannen. Ik ben zelf niet zo'n prater, geen feestbeest, en voel me oncomfortabel tussen groepen mensen, dat is iets wat ik nou eenmaal niet kan veranderen. Ik ben gewoon niet het type persoon om uitbundig, gek en stoer te doen.
maar het maakt het wél gemakkelijker om de volgende keer iemand anders aan te spreken als ze n beetje leuk reageert.quote:Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gast, als je wil neuken, doe dan in ieder geval je gedachten uit.quote:Op zondag 20 december 2015 15:55 schreef syndroom het volgende:
Nee, ik heb respect voor vrouwen. Ik zou me enorm schuldig gaan voelen wetende dat ze misschien niet vrijwillig in de prostitutie zit. Daarnaast voelt het (betaalde seks) gewoon anders dan wanneer je een ONS uit een club of bar regelt.quote:Op zondag 20 december 2015 16:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gast, als je wil neuken, doe dan in ieder geval je gedachten uit.
ik ken er genoeg die het vrijwillig doen hoor. Is volgens mij ook niet zo lastig te vinden als je daar waarde aan hechtquote:Op zondag 20 december 2015 16:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee, ik heb respect voor vrouwen. Ik zou me enorm schuldig gaan voelen wetende dat ze misschien niet vrijwillig in de prostitutie zit. Daarnaast voelt het gewoon anders dan wanneer je een ONS uit een club of bar regelt.
Je moet ook gewoon niet zo sociaal doenquote:Op zondag 20 december 2015 15:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar het maakt het wél gemakkelijker om de volgende keer iemand anders aan te spreken als ze n beetje leuk reageert.
Laatst nog n half uur staan praten met n oudere dame over alle kwaaltjes die ze had, gewoon, omdat ik vriendelijk ben.
Als ik jouw redenatie zou volgen, zou ik helemaal nooit meer met iemand praten, want ik heb immers al n relatie...
Genoeg vrouwen die vrijwillig prostituee zijn. Het getuigt juist van een gebrek aan respect door te suggereren dat vrouwen dit niet vrijwillig zouden doen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee, ik heb respect voor vrouwen. Ik zou me enorm schuldig gaan voelen wetende dat ze misschien niet vrijwillig in de prostitutie zit. Daarnaast voelt het (betaalde seks) gewoon anders dan wanneer je een ONS uit een club of bar regelt.
helaas geldt dat eerste dus niet voor jou..quote:Op zondag 20 december 2015 15:55 schreef syndroom het volgende:
Dit ja. En ook je compleet simplistische beeld van vrouwen en dat ze te claimen zijn, of willoos zijn als een man ze wil versieren etcquote:Op zondag 20 december 2015 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dat je respect hebt voor vrouwen..
Sorry, maar dat lees ik echt nérgens terug![]()
Je kijkt juist neer op vrouwen en vindt ze dom en kortzichtig omdat ze niets met jou willen, want jij bent dat waard en dat zíen ze gewoon niet!.[ afbeelding ]
knap dat je dat zo weet te verdraaien.
Dat zegt dan wel iets over je omgeving.quote:Op zondag 20 december 2015 15:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als ik zo om me heen kijk, dan hebben alle vrouwen, die ik ken, een relatie met een rustige man.
het was denk ik meer om aan te geven dat niet alle vrouwen voor n feestbeest vallen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zegt dan wel iets over je omgeving.
Ja, dat snap ik wel, maar waarom van het ene hokje naar het andere?quote:Op zondag 20 december 2015 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het was denk ik meer om aan te geven dat niet alle vrouwen voor n feestbeest vallen.
Ik zou die psycholoog toch echt wel overwegen syndroom, dat wordt al lang niet meer gezien als n teken van zwakte ofzo, maar laat juist zien dat je wil werken aan jezelf.
Soms is dat gewoon even nodig.
Herkenbaar. Ik heb periodes gehad dat ik 3x per week uit ging, ben vrij extravert en toch heb ik 0,0 ervaring qua ONS. Voor een ONS is meer nodig dat uitgaan, extravert zijn en jezelf vermaken, maar dat snapt niet iedereen. Al snap ik dat hele blind staren op een ONS ook niet...quote:Op zondag 20 december 2015 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben best extravert en zo maar heb ook nog nooit een ONS gehad. Ook niet toen ik nog studeerde en heel veel uit ging.
Zoals hier al gezegd word: zo vaak komen die inderdaad niet voor en als ze al voorkomen is het echt geen goede seks of zo
quote:Op zondag 20 december 2015 16:37 schreef yats het volgende:
[..]
Voor een ONS is meer nodig dat uitgaan, extravert zijn en jezelf vermaken, maar dat snapt niet iedereen. Al snap ik dat hele blind staren op een ONS ook niet...
Hij heeft ook helemaal geen respect voor vrouwen. Sterker nog, hij heeft respect voor vrijwel niemand als je zijn posts terugleest. Hij moet eerst even aan zijn zelf- en wereldbeeld gaan werken voordat hij uberhaupt begint met nadenken over het krijgen van een date, laat staan een relatie.quote:Op zondag 20 december 2015 16:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die vrijwillig prostituee zijn. Het getuigt juist van een gebrek aan respect door te suggereren dat vrouwen dit niet vrijwillig zouden doen.
Inb4 Dat is makkelijk als vrouwquote:Op zondag 20 december 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik had ze wel kunnen hebben hoor. Maar gewoon geen behoeften aan
Naja, het zijn rustige mannen, maar niet extreem stil en houden wel van reizen of hebben hobby's etc. Ze staan wel voor iets.... hoop ikquote:Op zondag 20 december 2015 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zegt dan wel iets over je omgeving.
Ditquote:Op zondag 20 december 2015 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het was denk ik meer om aan te geven dat niet alle vrouwen voor n feestbeest vallen.
Ik zou die psycholoog toch echt wel overwegen syndroom, dat wordt al lang niet meer gezien als n teken van zwakte ofzo, maar laat juist zien dat je wil werken aan jezelf.
Soms is dat gewoon even nodig.
Ik heb nooit gezegd dat het niet vervelend is. Het is alleen dat niemand daar de schuld van heeft. Op wie wil je boos worden dan? De meisjes die je afwijzen, omdat ze geen seks met je willen? Dat stukje wat je niet in mijn quote meekopieerde, was mijn punt. Voor niets gaat de zon op. Je hebt gewoon deze kaarten gekregen, hoe je ze speelt, is aan jou.quote:Op zondag 20 december 2015 05:48 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee. Ik haal hem alleen maar aan omdat ik me herken in zijn gevoel van wanhoop en frustratie. Iedere gezonde jongeman heeft behoefte aan seks, liefde en intimiteit. Bij de meeste gaat dit vlekkeloos maar er is ook een groep die alleen achterblijft. Je kunt toch wel begrijpen dat dit voor frustratie zorgt? Iedereen gaat hier anders mee op, de één wordt depressief, de ander wordt boos.
Tja als je er zelf niet voor gaat maakt het weinig uit of je intro of extra bent jaquote:Op zondag 20 december 2015 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Inb4 Dat is makkelijk als vrouw
Geen idee of ik ze had kunnen hebben of kan hebben. Ik ben helaas zo hintblind als de pest.
Denk dat extraverten beter in de markt liggen. Ook als je kijkt naar de mensen die alleen blijven....dat zijn wel erg vaak de introvertere types.quote:
Waarom zouden alleen mannen daar dan last van hebben? Alsof een introverte vrouw wel zit te wachten op iemand aan de andere kant van het spectrum. En andersom.quote:Op zondag 20 december 2015 18:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat extraverten beter in de markt liggen. Ook als je kijkt naar de mensen die alleen blijven....dat zijn wel erg vaak de introvertere types.
Als je als heel introvert persoon bijvoorbeeld vaker in een bibliotheek dan op een feestje te vinden bent, wordt de kans om nieuwe mensen te ontmoeten ook wel een stukje kleiner. Op dates hoeft het geen nadeel te zijn. Introvert betekent niet dat je onzeker bent of dat je geen gesprek gaande kunt houden.quote:Op zondag 20 december 2015 18:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat extraverten beter in de markt liggen. Ook als je kijkt naar de mensen die alleen blijven....dat zijn wel erg vaak de introvertere types.
dat klopt ook wel, maar het is niet onmogelijk ofzo.quote:Op zondag 20 december 2015 18:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach,het maakt ook niet uit verder.quote:Op zondag 20 december 2015 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als je er zelf niet voor gaat maakt het weinig uit of je intro of extra bent ja
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die doodmoe worden van die extraverte types en dat ze daarbij dus helemaal niet beter in de markt liggen. Niet iedereen zit op een blije schreeuwerd te wachten die constant aandacht wil.quote:Op zondag 20 december 2015 18:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel. Zonder daadkracht heeft het weinig zin om te gaan daten. Dan komt er nooit wat van de grond.quote:
Daadkracht zegt ook niet alles. Ik bedoelde iets anders overigens.quote:Op zondag 20 december 2015 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel. Zonder daadkracht heeft het weinig zin om te gaan daten. Dan komt er nooit wat van de grond.
Amen. Het getuigt ook van een enorme kortzichtige visie op de wereld.quote:Op zondag 20 december 2015 18:45 schreef miss_sly het volgende:
Er is geen enkele nuance, en als er iets is waar ik bijvoorbeeld never nooit voor zou vallen, is het iemand zonder grijstinten, die alles zwart-wit ziet. Of hij nou extravert of introvert is, een berg ervaring heeft of nog maagd is, thuis woont of een eigen villa heeft, miljonair is of een bescheiden loon heeft.
kijk dit filmpje ;squote:Op zondag 20 december 2015 16:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee, ik heb respect voor vrouwen. Ik zou me enorm schuldig gaan voelen wetende dat ze misschien niet vrijwillig in de prostitutie zit. Daarnaast voelt het (betaalde seks) gewoon anders dan wanneer je een ONS uit een club of bar regelt.
Mwa, of vrouwen geven hun gewoon geen kans. Dan groeit bij hun het idee dat zij minder zijn vanzelf?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk niet dat jij je aan de kant kunt scharen van degenen die hem bijvoorbeeld adviseren naar een psycholoog te gaan. Jou wordt hetzelfde advies gegeven, met ook ongeveer dezelfde achtergrond en problematiek.
Overigens kijk je er echt verkeerd tegenaan. Jullie denken dat de frustratie en de problemen komen van het niet hebben van een vriendin en seks, maar dat is het niet. Jullie hebben geen seks en geen vriendin, omdat jullie problemen hebben met de omgang met mensen en worden jullie niet succesvol in versieren en daten. It's the other way around.
Als ik hier rondlees dan proberen deze heren wat. Krijgen ze een dikke afwimper. En groeit hun zelfvertrouwen nog niet.quote:Op zondag 20 december 2015 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel. Zonder daadkracht heeft het weinig zin om te gaan daten. Dan komt er nooit wat van de grond.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 20 december 2015 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klopt ook wel, maar het is niet onmogelijk ofzo.
Als je alles doodnuanceert ben je snel uitgediscussieerd....quote:Op zondag 20 december 2015 18:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Amen. Het getuigt ook van een enorme kortzichtige visie op de wereld.
En waarom 'geven vrouwen hun gewoon geen kans'? Omdat alle vrouwen te kritische hoeren zijn met een enorme eisenlijst op zoek naar een rijke alpha male? Of omdat er geen klik is? En in geval van het laatste, hoe valt dat die vrouwen te verwijten? Hoe valt die uitkomst in de toekomst mogelijk te veranderen?quote:Op zondag 20 december 2015 19:34 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Mwa, of vrouwen geven hun gewoon geen kans. Dan groeit bij hun het idee dat zij minder zijn vanzelf?
Misschien heeft het inderdaad wel een reden dat vrouwen hen geen kans geven.quote:Op zondag 20 december 2015 19:34 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Mwa, of vrouwen geven hun gewoon geen kans. Dan groeit bij hun het idee dat zij minder zijn vanzelf?
Ik zou sowieso niet gaan daten als mijn zelfvertrouwen er slecht aan toe was, maar dat ben ik.quote:Op zondag 20 december 2015 19:37 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Als ik hier rondlees dan proberen deze heren wat. Krijgen ze een dikke afwimper. En groeit hun zelfvertrouwen nog niet.
Algemeen vrouwelijk gedrag? Of is dat te zwart-wit?quote:Op zondag 20 december 2015 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien heeft het inderdaad wel een reden dat vrouwen hen geen kans geven.
Er is maar één constante factor.quote:Op zondag 20 december 2015 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Algemeen vrouwelijk gedrag? Of is dat te zwart-wit?
Dan zouden sommige mensen dus beter nooit kunnen daten? Afwijzing hoort nu eenmaal bij daten, het gaat er om hoe je daar mee om gaat.quote:Op zondag 20 december 2015 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet gaan daten als mijn zelfvertrouwen er slecht aan toe was, maar dat ben ik.
Waarom dat niet? Kan gewoon mits je r rekening meehoud dat jij niet al te stabiel bent op dat moment. Echter sleep je meestal dan zelf dingen in de wacht waar je niet blij van word.quote:Op zondag 20 december 2015 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet gaan daten als mijn zelfvertrouwen er slecht aan toe was, maar dat ben ik.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 20 december 2015 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je een afwijzing kunt handelen is er natuurlijk geen probleem.quote:Op zondag 20 december 2015 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zouden sommige mensen dus beter nooit kunnen daten? Afwijzing hoort nu eenmaal bij daten, het gaat er om hoe je daar mee om gaat.
Te stressvol.quote:Op zondag 20 december 2015 19:59 schreef Vova het volgende:
[..]
Waarom dat niet? Kan gewoon mits je r rekening meehoud dat jij niet al te stabiel bent op dat moment. Echter sleep je meestal dan zelf dingen in de wacht waar je niet blij van word.
Mij gaat het niet om alleen een praatje te maken dat ik kan met iedereen wel doen zit ook geen spanning bij. En daar heb je inderdaad geen openingszinnen voor nodig.quote:Op zondag 20 december 2015 13:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom wil je een goede indruk van je persoonlijkheid weergeven als je een praatje gaat maken met iemand? Er is geen 'goede openingszin', dat is echt onzin.
Je begint ene praatje met iemand, omdat je toevallig allebei op de bus staat te wachten die te laat is, of omdat je per ongeluk tegen iemand aan botste, of je in de rij staat bij de kassa en er iets voorvalt of iets grappigs gebeurt. Het is niet te repeteren, er is geen goed of slecht, en je persoonlijkheid is op dat moment echt van geen belang.
Als een vrouw lef heeft spreekt ze je aan met: ''En werkt dat boek een beetje?''quote:Op zondag 20 december 2015 21:14 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Mij gaat het niet om alleen een praatje te maken dat ik kan met iedereen wel doen zit ook geen spanning bij. En daar heb je inderdaad geen openingszinnen voor nodig.
Het gaat er mij om als ik een vrouw zie in een publieke ruimte die er voor mij aantrekkelijk uitziet dat ik gewoon op haar afstap en niet gelijk als een creep overkom of één of andere jan doedel of een gladjakker van PUA.
Dus misschien zou ik het beter anders kunnen formuleren hoe kan je een vrouw fatsoenlijk aanspreken en op haar afstappen zonder dat zij gelijk denkt daar komt weer zo'n Jan Doedel of een wannabee PUA of in het ergste geval "creep".
Maar ik denk dat men hier mij toch dit antwoord verschuldigd moet blijven, want iedereen heeft zijn eigen manier van hoe zij of hij aangesproken wilt worden door een persoon die mogelijk interessant voor hem of haar is.
Ik neem wel een boek mee in het ov of op het terras van de zomer in de trant van "Vrouwen versieren voor dummies" en kijk of dit boek zijn werk doet.
Ik zit er ook niet op te wachten bij iemand die dat op een ongemakkelijke manier doet en een negatieve uitstraling heeft.quote:Op zondag 20 december 2015 21:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als een vrouw lef heeft spreekt ze je aan met: ''En werkt dat boek een beetje?''*hint hint*
Maar goed, ik geloof ook niet in die gesprekjes aanknopen. Iedereen roept hier maar van: spreek haar 'gewoon' aan. Begin over het weer of stel een hele stomme vraag. Dan heb ik zeker altijd de pech dat ik meiden aanspreek die er niet op zitten te wachten... want ze laten merken 't niet op prijs te stellen
Wat is ongemakkelijk? of beter: hoe spreek je dan zogenaamd 'relaxed' iemand aan?quote:Op zondag 20 december 2015 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet op te wachten bij iemand die dat op een ongemakkelijke manier doet en een negatieve uitstraling heeft.
Zeg hallo en geef haar een compliment.quote:Op zondag 20 december 2015 21:14 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Mij gaat het niet om alleen een praatje te maken dat ik kan met iedereen wel doen zit ook geen spanning bij. En daar heb je inderdaad geen openingszinnen voor nodig.
Het gaat er mij om als ik een vrouw zie in een publieke ruimte die er voor mij aantrekkelijk uitziet dat ik gewoon op haar afstap en niet gelijk als een creep overkom of één of andere jan doedel of een gladjakker van PUA.
Dus misschien zou ik het beter anders kunnen formuleren hoe kan je een vrouw fatsoenlijk aanspreken en op haar afstappen zonder dat zij gelijk denkt daar komt weer zo'n Jan Doedel of een wannabee PUA of in het ergste geval "creep".
Maar ik denk dat men hier mij toch dit antwoord verschuldigd moet blijven, want iedereen heeft zijn eigen manier van hoe zij of hij aangesproken wilt worden door een persoon die mogelijk interessant voor hem of haar is.
Ik neem wel een boek mee in het ov of op het terras van de zomer in de trant van "Vrouwen versieren voor dummies" en kijk of dit boek zijn werk doet.
Dit is wel een beetje de bottom line, inderdaadquote:Op zondag 20 december 2015 21:14 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
maar waarom zou je iemand een kans geven die je totaal niet ziet zitten?quote:Op zondag 20 december 2015 19:34 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
best wel, gezien het niet een algemeen gegeven is dat mannen geen vrouwen kunnen krijgen.quote:Op zondag 20 december 2015 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie weet. Jullie gooien vrouwen ook altijd op 1 hoop; Je moet zus bij vrouwen, je moet zo bij vrouwen.quote:Op zondag 20 december 2015 20:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Alle vrouwen zijn hetzelfde? Dat is de constante factor in de afwijzingen, dat al die vrouwen exact hetzelfde zijn?
Aan jezelf, eet wat de pot schaft, trut.quote:Op zondag 20 december 2015 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie weet. Jullie gooien vrouwen ook altijd op 1 hoop; Je moet zus bij vrouwen, je moet zo bij vrouwen.
Als jij spruitjes niet lekker vindt, ligt dat dan aan jou of aan de spruitjes?
Bah spruitjesquote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef Vova het volgende:
[..]
Aan jezelf, eet wat de pot schaft, trut.
'Alles chill?'quote:Op zondag 20 december 2015 21:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is ongemakkelijk? of beter: hoe spreek je dan zogenaamd 'relaxed' iemand aan?
ik heb geen idee hoe jij overkomt irl, maar meestal vind ik t wel prima, n praatje. Ik voel me alleen bij sommige mannen niet prettig en dat laat ik dan merken..quote:Op zondag 20 december 2015 21:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als een vrouw lef heeft spreekt ze je aan met: ''En werkt dat boek een beetje?''*hint hint*
Maar goed, ik geloof ook niet in die gesprekjes aanknopen. Iedereen roept hier maar van: spreek haar 'gewoon' aan. Begin over het weer of stel een hele stomme vraag. Dan heb ik zeker altijd de pech dat ik meiden aanspreek die er niet op zitten te wachten... want ze laten merken 't niet op prijs te stellen
aan jezelf.quote:Op zondag 20 december 2015 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie weet. Jullie gooien vrouwen ook altijd op 1 hoop; Je moet zus bij vrouwen, je moet zo bij vrouwen.
Als jij spruitjes niet lekker vindt, ligt dat dan aan jou of aan de spruitjes?
Blocken in irl? Dat is knap.quote:Op zondag 20 december 2015 22:42 schreef Vova het volgende:
[..]
/block als ze dat zeggen zit er wel iets meer achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |