abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158379621
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jij zegt toch dat een praatje met een willekeurig persoon eventueel het startschot van 'iets' is? Dat ga je waarschijnlijk niet krijgen als je een dame van 42 of een vriendin die bezet is aanspreekt bij de bushalte.
Ben weleens aangesproken door een leuke jongen bij een bushalte. Zou mee op date gaan als ik niet al bezet was, maar heb hem nog steeds in gedachte voor als het ooit uitgaat hoor. ;)

Herinner me vooral hoe hij op een leuke ontspannen manier een praatje aanknoopte.
pi_158379629
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:39 schreef syndroom het volgende:
Ik zie het hebben van een ONS, althans het kunnen regelen ervan als een teken dat je in de smaak valt bij de vrouwen, en dat is goed voor je zelfvertrouwen. Je hebt een prettig seksleven, lusten worden bevredigd, zelfs als je nog single bent heb je alle tijd om naar de ware opzoek te gaan. Natuurlijk wil ik me niet alleen op de gemakkelijke seks richten maar het is een opstapje naar het krijgen van een vaste relatie.

Het probleem is meer dat veel vrouwen zich niet voelen aangetrokken tot rustige, stille mannen. Ik ben zelf niet zo'n prater, geen feestbeest, en voel me oncomfortabel tussen groepen mensen, dat is iets wat ik nou eenmaal niet kan veranderen. Ik ben gewoon niet het type persoon om uitbundig, gek en stoer te doen.
Geef mij maar die rustige man, zelf ook niet (meer) een feestbeest. Ik heb ook in het verleden arme studenten gedate waarbij ik als vrouw meer geld had dus daarmee lukt het ook niet. Wat ik dan wel wil: een lieve kerel waar ik leuk mee kan praten, die op hetzelfde niveau zit en waarbij die vonk er gewoon is. Niet 1 die op Fok! loopt te klagen dat alle mooie vrouwen geclaimt worden, dat vrouwen hoeren zijn en op geld uit zijn... Gewoon een normale leuke man!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_158379705
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jij zegt toch dat een praatje met een willekeurig persoon eventueel het startschot van 'iets' is? Dat ga je waarschijnlijk niet krijgen als je een dame van 42 of een vriendin die bezet is aanspreekt bij de bushalte.
Als jij nou eens los zou laten dat alles in het doel moet staan van het verkrijgen van een relatie. Je zou ook gewoon vrienden kunnen maken, een aangenaam persoon proberen te zijn

Dit is waarom het ook zo kut was toen je met dat meisje van hier af sprak. Jij had alleen *relatie relatie relatie* in je hoofd en toen dat er niet in zat was je een knurft. Als je nou gewoon leuk was geweest had je via haar weer mensen leren kennen etc of ze had hier wat aardigs over je gezegd zodat niet iedereen hier denkt dat je een knuppel bent
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158379730
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:43 schreef ElDinosaur het volgende:
One night stands zijn ook zwaar overrated, matige dronken seks.
Als 25-jarige (onervaren maagd) wil je toch een beetje geëxperimenteerd hebben voordat je aan de volgende levensfase begint. Ik loop nu al ontzettend achter. Je ziet het ook bij studenten wanneer ze nog studeren, elke week uitgaan, regelmatig een ONS hebben et cetera. Totdat ze dan afstuderen, huis kopen, een vaste baan krijgen, ze dan een burgerlijk leven krijgen met een vaste vriendin, later vrouw en misschien kinderen.
pi_158379752
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef syndroom het volgende:

[..]

Als 25-jarige (onervaren maagd) wil je toch een beetje geëxperimenteerd hebben voordat je aan de volgende levensfase begint. Ik loop nu al ontzettend achter. Je ziet het ook bij studenten wanneer ze nog studeren, elke week uitgaan, regelmatig een ONS hebben et cetera. Totdat ze dan afstuderen, huis kopen, een vaste baan krijgen, ze dan een burgerlijk leven krijgen met een vaste vriendin, later vrouw en misschien kinderen.
Waarom begin je dan niet met uit huis gaan?
pi_158379770
quote:

[..]

Experimenteren doe je niet met een ONS. Je hebt er echt een verkeerd beeld van
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158379815
quote:

[..]

Je denkt wel onwijs in hokjes. Niet iedere student heeft elke maand verschillende bedpartners. Meer niet, dan wel. Ga uit huis, maak vrienden, ga dingen ondernemen en je zal een veel prettiger persoon worden.
pi_158379854
Syndroom, je begint ook elke keer weer over studenten. De meeste mensen zijn nooit student geweest, dit is maar iets van 15-20% (als het niet minder is) van de totale bevolking. Er zijn ook nog andere mensen.
pi_158379894
Een van de redenen dat studenten meer tail krijgen is trouwens omdat ze een periode hebben van zichzelf ontdekken als ze op zichzelf gaan. Van vrijheid, nieuwe dingen proberen, niets hoeven etc
Kun jij ook gewoon hebben als je stopt met jezelf achter de rokken van je moeder te verstoppen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158380044
quote:

[..]

'Regelmatig een ONS'. :') De meeste mensen die one night stands kunnen regelen hebben of de looks van een model of zijn ongelofelijk extraverte feestbeesten. De gemiddelde student is geen Casanova die vrouw na vrouw binnentrekt. Ik kan je nu al vertellen dat jij echt geen one night stands gaat krijgen, net als het grootste deel van de mannelijke bevolking.

Voor introverte mensen is het veel beter om normaal te gaan daten, rustig elkaar leren kennen zodat je op een gemoedelijker tempo jezelf openstelt voor de ander. Meestal is een ONS dit hele traject in ongeveer een uur, gecombineerd met een vrachtlading alcohol.
pi_158380242
Ik heb nooit een ONS gehad, ik heb ook genoeg vrienden en vriendinnen die er werkelijk nooit een hebben gehad.

Ook vaak genoeg van vriendinnen gehoord dat ze niet met bijzonder veel plezier terug dachten aan de ONS die ze wel hebben gehad.

Ook van een goede vriend dat hij er niet echt met plezier aan terug denkt. Als ik hem dan vraag zou je het weer doen (niet echt relevant nu omdat hij nu van de markt is) maar dan antwoord hij zonder aarzelen ja.

Ik snap niet wat er zo aantrekkelijk is aan een ONS. Als dat je ideaal is kun je imo echt beter naar een beetje classy hoer gaan.

Je hebt het er nota bene voor over om ergens een hotel kamer te huren en uit te gaan in de hoop dat daar in de stad, de perky studentes in een rij pirouettes staan de draaien om daar door jou geselecteerd te worden. Dat gaat niet gebeuren. Je ligt rond een uur of 3 alleen in je bed, furieus je vuist te pompen en te bitchen op al die hoeren die het in hun hoofd halen met andere dingen dan jou bezig te zijn.

Hou dat geld in de zak en zoek een hoer uit die past bij wat jij zoekt. Overleg vooraf wat je wil en betaal daar gewoon voor.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158380277
Ik ben best extravert en zo maar heb ook nog nooit een ONS gehad. Ook niet toen ik nog studeerde en heel veel uit ging.
Zoals hier al gezegd word: zo vaak komen die inderdaad niet voor en als ze al voorkomen is het echt geen goede seks of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158380492
Dat friends with benefits is wel leuk, maar zo een onbekende heeft bij ook nooit gewerkt wel geprobeerd hoor. "Ja sorry echt maar het ligt niet aan jou'' heb ik dan al meerdere keren mogen zeggen. Het lag wel aan die ander, gewoon vriendelijk blijven tenslotte.
pi_158380774
quote:
9s.gif Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat een onzin weer.
Vind ik niet eigenlijk
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 15:43:51 #215
5428 crew  miss_sly
pi_158380967
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 15:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vind ik niet eigenlijk
Want?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158380993
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 15:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vind ik niet eigenlijk
Maar het is wel zo. Het ligt maar net aan het type waar je naar op zoek bent. Over het algemeen gaat een rustige vrouw niet voor de uitbundige feestbeest en gaat een vrouwelijk feestbeest niet voor een rustige man.

Het is gewoon weer zo'n beperkend vooroordeel wat hier de toon voert. :')
  zondag 20 december 2015 @ 15:46:50 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158381046
Dat eeuwige gekijk van de "wat als" of wat anderen wel of niet hebben. Schiet je weinig mee op.

Bedenk wat je zelf wil, bedenk welke middelen jij hebt, bedenk wat in jouw mogelijkheden liggen en ga daar wat mee doen.
pi_158381126
quote:
15s.gif Op zondag 20 december 2015 15:46 schreef Vova het volgende:
Stoer hoe oud ben je? 14.
Ach, het heeft aan de ene kant wel wat om aan het eind van de avond met iemand naar huis te gaan die je daarvoor nog nooit hebt ontmoet. Beetje overblijfsel van de caveman.
pi_158381128
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:46 schreef Cue_ het volgende:
Dat eeuwige gekijk van de "wat als" of wat anderen wel of niet hebben. Schiet je weinig mee op.

Bedenk wat je zelf wil, bedenk welke middelen jij hebt, bedenk wat in jouw mogelijkheden liggen en ga daar wat mee doen.
En dat neerkijken op anderen werkt evenmin niet. Vooral als jezelf een bal gehakt bent, even als toevoeging.
pi_158381170
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ach, het heeft aan de ene kant wel wat om aan het eind van de avond met iemand naar huis te gaan die je daarvoor nog nooit hebt ontmoet. Beetje overblijfsel van de caveman.
En daar heb ik dus geen last van, kan als het meezit vijf maal per dag klakkeloos seks hebben met vreemden. Liever niet.
pi_158381189
Ik ken niemand die alleen maar 'feestbeest' is of alleen maar 'rustig'. Niet kloppende vergelijkingen maken met anderen om jezelf relatief gezien in een beter licht te plaatsen zonder dat het enig effect heeft op hoe je overkomt, is zo ontzettend kansloos.
pi_158381200
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Draai je wel genoeg omzet dan?
Is gewoon zo. Kun je wel grappig proberen te doen.
pi_158381210
quote:
15s.gif Op zondag 20 december 2015 15:46 schreef Vova het volgende:
Stoer hoe oud ben je? 14.
Niet elke mens heeft een gezond, stabiel zelfbeeld :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158381229
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:51 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Niet elke mens heeft een gezond, stabiel zelfbeeld :P
Als je dat wel hebt en weet wat je wilt kom je een heel stuk verder in het leven.
pi_158381244
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:52 schreef Vova het volgende:

[..]

Als je dat wel hebt en weet wat je wilt kom je een heel stuk verder in het leven.
Dat is waar
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')