Ben weleens aangesproken door een leuke jongen bij een bushalte. Zou mee op date gaan als ik niet al bezet was, maar heb hem nog steeds in gedachte voor als het ooit uitgaat hoor.quote:Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat een praatje met een willekeurig persoon eventueel het startschot van 'iets' is? Dat ga je waarschijnlijk niet krijgen als je een dame van 42 of een vriendin die bezet is aanspreekt bij de bushalte.
Geef mij maar die rustige man, zelf ook niet (meer) een feestbeest. Ik heb ook in het verleden arme studenten gedate waarbij ik als vrouw meer geld had dus daarmee lukt het ook niet. Wat ik dan wel wil: een lieve kerel waar ik leuk mee kan praten, die op hetzelfde niveau zit en waarbij die vonk er gewoon is. Niet 1 die op Fok! loopt te klagen dat alle mooie vrouwen geclaimt worden, dat vrouwen hoeren zijn en op geld uit zijn... Gewoon een normale leuke man!quote:Op zondag 20 december 2015 14:39 schreef syndroom het volgende:
Ik zie het hebben van een ONS, althans het kunnen regelen ervan als een teken dat je in de smaak valt bij de vrouwen, en dat is goed voor je zelfvertrouwen. Je hebt een prettig seksleven, lusten worden bevredigd, zelfs als je nog single bent heb je alle tijd om naar de ware opzoek te gaan. Natuurlijk wil ik me niet alleen op de gemakkelijke seks richten maar het is een opstapje naar het krijgen van een vaste relatie.
Het probleem is meer dat veel vrouwen zich niet voelen aangetrokken tot rustige, stille mannen. Ik ben zelf niet zo'n prater, geen feestbeest, en voel me oncomfortabel tussen groepen mensen, dat is iets wat ik nou eenmaal niet kan veranderen. Ik ben gewoon niet het type persoon om uitbundig, gek en stoer te doen.
Als jij nou eens los zou laten dat alles in het doel moet staan van het verkrijgen van een relatie. Je zou ook gewoon vrienden kunnen maken, een aangenaam persoon proberen te zijnquote:Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat een praatje met een willekeurig persoon eventueel het startschot van 'iets' is? Dat ga je waarschijnlijk niet krijgen als je een dame van 42 of een vriendin die bezet is aanspreekt bij de bushalte.
Als 25-jarige (onervaren maagd) wil je toch een beetje geëxperimenteerd hebben voordat je aan de volgende levensfase begint. Ik loop nu al ontzettend achter. Je ziet het ook bij studenten wanneer ze nog studeren, elke week uitgaan, regelmatig een ONS hebben et cetera. Totdat ze dan afstuderen, huis kopen, een vaste baan krijgen, ze dan een burgerlijk leven krijgen met een vaste vriendin, later vrouw en misschien kinderen.quote:Op zondag 20 december 2015 14:43 schreef ElDinosaur het volgende:
One night stands zijn ook zwaar overrated, matige dronken seks.
Waarom begin je dan niet met uit huis gaan?quote:Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als 25-jarige (onervaren maagd) wil je toch een beetje geëxperimenteerd hebben voordat je aan de volgende levensfase begint. Ik loop nu al ontzettend achter. Je ziet het ook bij studenten wanneer ze nog studeren, elke week uitgaan, regelmatig een ONS hebben et cetera. Totdat ze dan afstuderen, huis kopen, een vaste baan krijgen, ze dan een burgerlijk leven krijgen met een vaste vriendin, later vrouw en misschien kinderen.
Experimenteren doe je niet met een ONS. Je hebt er echt een verkeerd beeld vanquote:Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als 25-jarige (onervaren maagd) wil je toch een beetje geëxperimenteerd hebben voordat je aan de volgende levensfase begint. Ik loop nu al ontzettend achter. Je ziet het ook bij studenten wanneer ze nog studeren, elke week uitgaan, regelmatig een ONS hebben et cetera. Totdat ze dan afstuderen, huis kopen, een vaste baan krijgen, ze dan een burgerlijk leven krijgen met een vaste vriendin, later vrouw en misschien kinderen.
Je denkt wel onwijs in hokjes. Niet iedere student heeft elke maand verschillende bedpartners. Meer niet, dan wel. Ga uit huis, maak vrienden, ga dingen ondernemen en je zal een veel prettiger persoon worden.quote:Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
'Regelmatig een ONS'.quote:Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Want?quote:
Maar het is wel zo. Het ligt maar net aan het type waar je naar op zoek bent. Over het algemeen gaat een rustige vrouw niet voor de uitbundige feestbeest en gaat een vrouwelijk feestbeest niet voor een rustige man.quote:
Ach, het heeft aan de ene kant wel wat om aan het eind van de avond met iemand naar huis te gaan die je daarvoor nog nooit hebt ontmoet. Beetje overblijfsel van de caveman.quote:
En dat neerkijken op anderen werkt evenmin niet. Vooral als jezelf een bal gehakt bent, even als toevoeging.quote:Op zondag 20 december 2015 15:46 schreef Cue_ het volgende:
Dat eeuwige gekijk van de "wat als" of wat anderen wel of niet hebben. Schiet je weinig mee op.
Bedenk wat je zelf wil, bedenk welke middelen jij hebt, bedenk wat in jouw mogelijkheden liggen en ga daar wat mee doen.
En daar heb ik dus geen last van, kan als het meezit vijf maal per dag klakkeloos seks hebben met vreemden. Liever niet.quote:Op zondag 20 december 2015 15:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ach, het heeft aan de ene kant wel wat om aan het eind van de avond met iemand naar huis te gaan die je daarvoor nog nooit hebt ontmoet. Beetje overblijfsel van de caveman.
Niet elke mens heeft een gezond, stabiel zelfbeeldquote:
Als je dat wel hebt en weet wat je wilt kom je een heel stuk verder in het leven.quote:Op zondag 20 december 2015 15:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Niet elke mens heeft een gezond, stabiel zelfbeeld
Dat is waarquote:Op zondag 20 december 2015 15:52 schreef Vova het volgende:
[..]
Als je dat wel hebt en weet wat je wilt kom je een heel stuk verder in het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |