abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158377202
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 11:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat als ik al jaren eerder wat socialer was geweest nu wel onder de pannen zit? Ik sta al bijna vijf jaar op die sites, zonder succes. En de ene 'relatie' die ik had is op de klippen gelopen door een dame die zelf nooit tijd had of wou maken en inmiddels weer is voorzien.
"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."

quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 11:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zeker niet, maar volgens mij is dit leven niet gemaakt om er in je eentje doorheen te moeten worstelen. Iedereen wil samen een leuke tijd hebben of zijn ups en downs delen. En daarom is het voor de een ook lastiger om te zien dat er mensen in zijn of haar omgeving wel diegene hebben gevonden en de ander nog (steeds) niet.
Zoek dan wat vrienden. Dat is een stuk makkelijker dan een relatie. Dan heb je tenminste connecties met mensen en hoef je het niet allemaal meer alleen te doen.
pi_158377248
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 13:05 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results."

[..]

Zoek dan wat vrienden. Dat is een stuk makkelijker dan een relatie. Dan heb je tenminste connecties met mensen en hoef je het niet allemaal meer alleen te doen.
De wereld is nou eenmaal chaotisch ;)
pi_158377449
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 11:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Er bestaat geen succesformule als 'ik verander dit en dat' en dan trek ik een blik leuke dates open. Voor een groot deel ben je afhankelijk van de ander. Ik kan op mezelf wonen, een goede baan, leuke kijk op de wereld etc. maar de ander kan alsnog niks in jou zien..
Het vergroot wel je kansen, je kan daarbij nooit de volle 100% krijgen net zo goed als dat je niet met iedereen vrienden kan zijn
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 13:29:19 #179
5428 crew  miss_sly
pi_158377698
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:55 schreef Konijntjuh het volgende:
Even wat anders in plaats dat gezemel van Waldorf en Statler (google de namen als je niet begrijp wat ik bedoel)

Hoe vindt een vrouw het leuk om voor het eerst aangesproken te worden door een man, dit zal denk ik verschillend per vrouw zijn. Maar hoe kom je als man zijnde niet al te creepy over of te drukkend over op een vrouw?

Dit gaat wel om dagelijkse situaties en niet het internet of sociale media gebeuren om vrouwen aan te spreken.

Ik heb geen vrees voor vrouwen en kan gewoon in gesprek gaan, alleen vind ik het soms lastig om met een goede eerste openingszin te beginnen die ook gelijk een goede indruk van mijn persoonlijkheid weergeeft.

Ben geen PUA en ook geen slijmbal en ook geen repetitie van "kazige" openingszinnen.

Waarom wil je een goede indruk van je persoonlijkheid weergeven als je een praatje gaat maken met iemand? Er is geen 'goede openingszin', dat is echt onzin.
Je begint ene praatje met iemand, omdat je toevallig allebei op de bus staat te wachten die te laat is, of omdat je per ongeluk tegen iemand aan botste, of je in de rij staat bij de kassa en er iets voorvalt of iets grappigs gebeurt. Het is niet te repeteren, er is geen goed of slecht, en je persoonlijkheid is op dat moment echt van geen belang.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 20 december 2015 @ 14:09:09 #180
416020 K44S
The bearded man
pi_158378491
http://9gag.com/gag/aVPzEny

Dit topic (ik noem geen namen) in een notendop.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158378538
help
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_158378711
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 11:20 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

:|W. Je slaat de plank zo ontzettend mis met deze conclusie.
Alsof het vanzelfsprekend is dat mannen contact zoeken met vrouwen. Niet iedereen kan socializen op zo'n manier om in seksuele zin in de smaak te vallen bij de vrouwen. Zelfs voor een ONS is dat niet simpel. Ga jij maar eens een kroeg in met als doel om binnen 3 - 4 uur een vrouw voor een ONS te regelen. Ik wens je veel succes.
pi_158378739
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:09 schreef K44S het volgende:
http://9gag.com/gag/aVPzEny

Dit topic (ik noem geen namen) in een notendop.
:D
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:18 schreef syndroom het volgende:

[..]

Alsof het vanzelfsprekend is dat mannen contact zoeken met vrouwen. Niet iedereen kan socializen op zo'n manier om in seksuele zin in de smaak te vallen bij de vrouwen. Zelfs voor een ONS is dat niet simpel. Ga jij maar eens een kroeg in met als doel om binnen 3 - 4 uur een vrouw voor een ONS te regelen. Ik wens je veel succes.
Jij kan dat niet. Genoeg mensen die dat wel kunnen.
pi_158378774
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:18 schreef syndroom het volgende:

[..]

Alsof het vanzelfsprekend is dat mannen contact zoeken met vrouwen. Niet iedereen kan socializen op oz'n manier om in seksuele zin in de smaak te vallen bij de vrouwen. Zelfs voor een ONS is dat niet simpel. Ga jij maar eens een kroeg in met als doel om binnen 3 uur een vrouw voor een ONS te regelen. Ik wens je veel succes.
Wat je zegt, niet iedereen kan een ONS regelen. 99/100 avonden ben ik ook iemand die dat niet kan / wil. Ga ik hier maandenlang over zitten janken op Fok? Nee.

Wat wil je nu eigenlijk? Gewoon een gat om je zaakje een keer in te stoppen? Ga dan naar de hoeren en hou op met dit gezeur. :{w
pi_158378808
Wat wil je nou eigenlijk echt syndroom? Wat hoop je dat er magisch gebeurt? Oprechte vraag
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158379114
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 13:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom wil je een goede indruk van je persoonlijkheid weergeven als je een praatje gaat maken met iemand? Er is geen 'goede openingszin', dat is echt onzin.
Je begint ene praatje met iemand, omdat je toevallig allebei op de bus staat te wachten die te laat is, of omdat je per ongeluk tegen iemand aan botste, of je in de rij staat bij de kassa en er iets voorvalt of iets grappigs gebeurt. Het is niet te repeteren, er is geen goed of slecht, en je persoonlijkheid is op dat moment echt van geen belang.
Om de wijsheden van mijn vader aan te halen: je droomvrouw ontmoet je niet 'toevallig' bij de bushalte, in de supermarkt (oh, dat ziet er lekker uit! Wil je mij dat leren koken?!) of in de sportschool. :') Wat weer haaks staat op dat je overal de vrouw van je dromen tegen kan komen... maar goed ik kan hem tot nu geen ongelijk geven want in de sportschool e.d. vind je alles behalve dames die aangesproken willen worden... (rustig sporten in hun eentje of met een andere vriendin aan het beppen of samen met hun eigen vriend).
pi_158379190
Waar dan wel?
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 14:39:13 #188
5428 crew  miss_sly
pi_158379220
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Om de wijsheden van mijn vader aan te halen: je droomvrouw ontmoet je niet 'toevallig' bij de bushalte, in de supermarkt (oh, dat ziet er lekker uit! Wil je mij dat leren koken?!) of in de sportschool. :') Wat weer haaks staat op dat je overal de vrouw van je dromen tegen kan komen... maar goed ik kan hem tot nu geen ongelijk geven want in de sportschool e.d. vind je alles behalve dames die aangesproken willen worden... (rustig sporten in hun eentje of met een andere vriendin aan het beppen of samen met hun eigen vriend).
en heeft je vader dan ook DE oplossing over waar je dan wel je droomvrouw vandaan haalt?
Right.

Buiten dat, alleen al dat je denkt dat een praatje bij een bushalte alleen maar zin heeft als het je potentiele droomvrouw is, en aangezien dat toch niet kan, praatjes volledig overbodig zijn, onderstreept je gebrek aan sociale vaardigheden en je vertroebelde kijk op het leven prachtig.
pi_158379229
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Waar dan wel?
Ja goede vraag. Op iets waar je samen wat gemeen hebt (werk, hobby etc.) Maar zelf hebben ze elkaar in de discotheek ontmoet :') (en al 30 jaar gelukkig nu). Maar goed mijn moeder heeft mijn vader 3x afgewezen voordat ze wat kregen dus daar heb ik wellicht de 'aanhouder wint' mentaliteit van :')
pi_158379245
Ik zie het hebben van een ONS, althans het kunnen regelen ervan als een teken dat je in de smaak valt bij de vrouwen, en dat is goed voor je zelfvertrouwen. Je hebt een prettig seksleven, lusten worden bevredigd, zelfs als je nog single bent heb je alle tijd om naar de ware opzoek te gaan. Natuurlijk wil ik me niet alleen op de gemakkelijke seks richten maar het is een opstapje naar het krijgen van een vaste relatie.

Het probleem is meer dat veel vrouwen zich niet voelen aangetrokken tot rustige, stille mannen. Ik ben zelf niet zo'n prater, geen feestbeest, en voel me oncomfortabel tussen groepen mensen, dat is iets wat ik nou eenmaal niet kan veranderen. Ik ben gewoon niet het type persoon om uitbundig, gek en stoer te doen.
pi_158379272
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:39 schreef syndroom het volgende:
Het probleem is meer dat veel vrouwen zich niet voelen aangetrokken tot rustige, stille mannen. Ik ben zelf niet zo'n prater, geen feestbeest, en voel me oncomfortabel tussen groepen mensen, dat is iets wat ik nou eenmaal niet kan veranderen. Ik ben gewoon niet het type persoon om uitbundig, gek en stoer te doen.
Wat een onzin weer.
pi_158379282
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

en heeft je vader dan ook DE oplossing over waar je dan wel je droomvrouw vandaan haalt?
Right.

Buiten dat, alleen al dat je denkt dat een praatje bij een bushalte alleen maar zin heeft als het je potentiele droomvrouw is, en aangezien dat toch niet kan, praatjes volledig overbodig zijn, onderstreept je gebrek aan sociale vaardigheden en je vertroebelde kijk op het leven prachtig.
Jij zegt toch dat een praatje met een willekeurig persoon eventueel het startschot van 'iets' is? Dat ga je waarschijnlijk niet krijgen als je een dame van 42 of een vriendin die bezet is aanspreekt bij de bushalte.
pi_158379291
quote:
Ik zie het hebben van een ONS, althans het kunnen regelen ervan als een teken dat je in de smaak valt bij de vrouwen, en dat is goed voor je zelfvertrouwen. Je hebt een prettig seksleven, lusten worden bevredigd, zelfs als je nog single bent heb je alle tijd om naar de ware opzoek te gaan. Natuurlijk wil ik me niet alleen op de gemakkelijke seks richten maar het is een opstapje naar het krijgen van een vaste relatie.

Er zit een heel groot gebied tussen als een autist op je zolderkamer zitten en het feestbeest uithangen.
pi_158379311
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:41 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Er zit een heel groot gebied tussen als een autist op je zolderkamer zitten en het feestbeest uithangen.
En dan ook nog eens een autist die gevangen gehouden wordt door mammie.
pi_158379351
quote:

Ja, en? Alsof je dat in je moet hebben om het leven te kunnen leiden wat je wilt. :')

En dat vrouwen zich daartoe niet aangetrokken voelen is ook bullshit. Je idealiseert alles om in de slachtofferrol te kunnen blijven hangen.
pi_158379372
One night stands zijn ook zwaar overrated, matige dronken seks.
pi_158379386
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:43 schreef ElDinosaur het volgende:
One night stands zijn ook zwaar overrated, matige dronken seks.
Precies.
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 14:44:52 #198
5428 crew  miss_sly
pi_158379406
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jij zegt toch dat een praatje met een willekeurig persoon eventueel het startschot van 'iets' is? Dat ga je waarschijnlijk niet krijgen als je een dame van 42 of een vriendin die bezet is aanspreekt bij de bushalte.
Nee, ik zeg helemaal niet dat dat het startschot van iets kan zijn. Ik zeg dat je met een praatje helemaal niets van je persoonlijkheid hoeft te laten zien, omdat je een praatje maakt. Een praatje. Verder niets. Geen potentiele ONS, droomvrouw, date. Een praatje. Sociale vaardigheden oefenen. Contact maken met mensen.

Dat zou jij ook eens kunnen proberen, zonder iedere vrouw als een potentiele droomvrouw te zien, en het feit dat ze dat niet blijkt te zijn als een persoonlijke afwijzing op te vatten.
pi_158379446
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja goede vraag. Op iets waar je samen wat gemeen hebt (werk, hobby etc.) Maar zelf hebben ze elkaar in de discotheek ontmoet :') (en al 30 jaar gelukkig nu). Maar goed mijn moeder heeft mijn vader 3x afgewezen voordat ze wat kregen dus daar heb ik wellicht de 'aanhouder wint' mentaliteit van :')
Veel relaties ontstaan via vriendengroepen. Just sayin.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_158379561
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:45 schreef habitue het volgende:

[..]

Veel relaties ontstaan via vriendengroepen. Just sayin.
Moet je wel een vriendengroep hebben met leuke meisjes. Bij mij niet het geval. Maar het gebeurt idd wel, paar van m'n vrienden hebben zo hun vriendin ontmoet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')