abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158381303
Ik heb een prima zelfbeeld en ben al een heel eind gekomen in het leven. En toch zou ik aan het eind van een avondje stappen een onbekende vrouw meenemen.

Waar ben je nu met je rare vooroordelen?
pi_158381365
Waarom zou je betalen voor seks als je het ook gratis kan krijgen? Bovendien is het niet echt goed voor je zelfvertrouwen en portemonnee.

Ben sowieso tegen prostitutie, alleen al vanwege de criminaliteit en uitbuiting.
pi_158381417
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:55 schreef syndroom het volgende:
Waarom zou je betalen voor seks als je het ook gratis kan krijgen? Bovendien is het niet echt goed voor je zelfvertrouwen en portemonnee.

Ben sowieso tegen prostitutie, alleen al vanwege de criminaliteit en uitbuiting.
Wat is je probleem dan?
pi_158381431
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2015 15:52 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Dat is waar
En iedereen heeft wel iets, vooral op vandaag alleen erken dat naar jezelf en weet waar daarin je grenzen liggen.

quote:

Waar ligt je probleem dan?

[ Bericht 20% gewijzigd door motorbloempje op 20-12-2015 16:27:51 ]
pi_158381508
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:39 schreef syndroom het volgende:
Het probleem is meer dat veel vrouwen zich niet voelen aangetrokken tot rustige, stille mannen. Ik ben zelf niet zo'n prater, geen feestbeest, en voel me oncomfortabel tussen groepen mensen, dat is iets wat ik nou eenmaal niet kan veranderen. Ik ben gewoon niet het type persoon om uitbundig, gek en stoer te doen.
Als ik zo om me heen kijk, dan hebben alle vrouwen, die ik ken, een relatie met een rustige man.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158381539
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jij zegt toch dat een praatje met een willekeurig persoon eventueel het startschot van 'iets' is? Dat ga je waarschijnlijk niet krijgen als je een dame van 42 of een vriendin die bezet is aanspreekt bij de bushalte.
maar het maakt het wél gemakkelijker om de volgende keer iemand anders aan te spreken als ze n beetje leuk reageert.
Laatst nog n half uur staan praten met n oudere dame over alle kwaaltjes die ze had, gewoon, omdat ik vriendelijk ben.

Als ik jouw redenatie zou volgen, zou ik helemaal nooit meer met iemand praten, want ik heb immers al n relatie... :{
compact en kleverig.
pi_158381579
quote:

Gast, als je wil neuken, doe dan in ieder geval je gedachten uit.
pi_158381604
Het word weer zo'n pick up artist achtige toelie hier zo :)
pi_158381645
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:00 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Gast, als je wil neuken, doe dan in ieder geval je gedachten uit.
Nee, ik heb respect voor vrouwen. Ik zou me enorm schuldig gaan voelen wetende dat ze misschien niet vrijwillig in de prostitutie zit. Daarnaast voelt het (betaalde seks) gewoon anders dan wanneer je een ONS uit een club of bar regelt.
pi_158381720
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nee, ik heb respect voor vrouwen. Ik zou me enorm schuldig gaan voelen wetende dat ze misschien niet vrijwillig in de prostitutie zit. Daarnaast voelt het gewoon anders dan wanneer je een ONS uit een club of bar regelt.
ik ken er genoeg die het vrijwillig doen hoor. Is volgens mij ook niet zo lastig te vinden als je daar waarde aan hecht
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158381726
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 15:59 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

maar het maakt het wél gemakkelijker om de volgende keer iemand anders aan te spreken als ze n beetje leuk reageert.
Laatst nog n half uur staan praten met n oudere dame over alle kwaaltjes die ze had, gewoon, omdat ik vriendelijk ben.

Als ik jouw redenatie zou volgen, zou ik helemaal nooit meer met iemand praten, want ik heb immers al n relatie... :{
Je moet ook gewoon niet zo sociaal doen :{w Nergens voor nodig. Jij hoort op je telefoon te kijken de hele dag en erna te lachen want dan weten de andere mensen dat je bezet bent!

Denken dat je recht hebt om te praten :')!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_158381745
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nee, ik heb respect voor vrouwen. Ik zou me enorm schuldig gaan voelen wetende dat ze misschien niet vrijwillig in de prostitutie zit. Daarnaast voelt het (betaalde seks) gewoon anders dan wanneer je een ONS uit een club of bar regelt.
Genoeg vrouwen die vrijwillig prostituee zijn. Het getuigt juist van een gebrek aan respect door te suggereren dat vrouwen dit niet vrijwillig zouden doen.
pi_158381763
quote:

helaas geldt dat eerste dus niet voor jou..
Als je zou betalen, zou je seks hebben, wat nou precies is waar jij zo op zit te hameren.
Maar je voelt je dan weer wel te goed voor bepaalde vrouwen en betaalde seks.
Aan de andere kant moeten vrouwen niet zeuren of standaarden hebben, want die kunnen immers gemakkelijk iemand krijgen.
:{
compact en kleverig.
pi_158381890
En dat je respect hebt voor vrouwen..
Sorry, maar dat lees ik echt nérgens terug :N
Je kijkt juist neer op vrouwen en vindt ze dom en kortzichtig omdat ze niets met jou willen, want jij bent dat waard en dat zíen ze gewoon niet!. :{
knap dat je dat zo weet te verdraaien.
compact en kleverig.
pi_158382273
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dat je respect hebt voor vrouwen..
Sorry, maar dat lees ik echt nérgens terug :N
Je kijkt juist neer op vrouwen en vindt ze dom en kortzichtig omdat ze niets met jou willen, want jij bent dat waard en dat zíen ze gewoon niet!. :{ [ afbeelding ]
knap dat je dat zo weet te verdraaien.
Dit ja. En ook je compleet simplistische beeld van vrouwen en dat ze te claimen zijn, of willoos zijn als een man ze wil versieren etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158382399
kap gewoon met posten hier als het je zo verschrikkelijk tegen de borst stoot: druk op 'ontvolgen' of 'kuttopic', of hoe je het ook ingesteld hebt staan.

[ Bericht 44% gewijzigd door motorbloempje op 20-12-2015 16:24:53 ]
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 16:27:33 #242
5428 crew  miss_sly
pi_158382542
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:58 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Als ik zo om me heen kijk, dan hebben alle vrouwen, die ik ken, een relatie met een rustige man.
Dat zegt dan wel iets over je omgeving.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158382689
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 16:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

het was denk ik meer om aan te geven dat niet alle vrouwen voor n feestbeest vallen.

Ik zou die psycholoog toch echt wel overwegen syndroom, dat wordt al lang niet meer gezien als n teken van zwakte ofzo, maar laat juist zien dat je wil werken aan jezelf.

Soms is dat gewoon even nodig.
compact en kleverig.
  Moderator zondag 20 december 2015 @ 16:34:14 #244
5428 crew  miss_sly
pi_158382751
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

het was denk ik meer om aan te geven dat niet alle vrouwen voor n feestbeest vallen.

Ik zou die psycholoog toch echt wel overwegen syndroom, dat wordt al lang niet meer gezien als n teken van zwakte ofzo, maar laat juist zien dat je wil werken aan jezelf.

Soms is dat gewoon even nodig.
Ja, dat snap ik wel, maar waarom van het ene hokje naar het andere?
Mensen zijn individuen, er is geen standaard mens, man of vrouw, en je kunt er geen standaardetiketje opplakken. Moet je ook niet willen, imo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 20 december 2015 @ 16:37:42 #245
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158382859
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben best extravert en zo maar heb ook nog nooit een ONS gehad. Ook niet toen ik nog studeerde en heel veel uit ging.
Zoals hier al gezegd word: zo vaak komen die inderdaad niet voor en als ze al voorkomen is het echt geen goede seks of zo
Herkenbaar. Ik heb periodes gehad dat ik 3x per week uit ging, ben vrij extravert en toch heb ik 0,0 ervaring qua ONS. Voor een ONS is meer nodig dat uitgaan, extravert zijn en jezelf vermaken, maar dat snapt niet iedereen. Al snap ik dat hele blind staren op een ONS ook niet...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158382927
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 16:37 schreef yats het volgende:

[..]
Voor een ONS is meer nodig dat uitgaan, extravert zijn en jezelf vermaken, maar dat snapt niet iedereen. Al snap ik dat hele blind staren op een ONS ook niet...
:D ik had ze wel kunnen hebben hoor. Maar gewoon geen behoeften aan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158383081
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2015 16:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Genoeg vrouwen die vrijwillig prostituee zijn. Het getuigt juist van een gebrek aan respect door te suggereren dat vrouwen dit niet vrijwillig zouden doen.
Hij heeft ook helemaal geen respect voor vrouwen. Sterker nog, hij heeft respect voor vrijwel niemand als je zijn posts terugleest. Hij moet eerst even aan zijn zelf- en wereldbeeld gaan werken voordat hij uberhaupt begint met nadenken over het krijgen van een date, laat staan een relatie.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158383650
Kijk ik begeef mij niet echt in het uitgaansgebied want dat vind ik niets. Dus zijn het datingsapps en daar gaat het er gewoon anders aan toe dan in het echt, denk dat als je enkel contact met mensen hebt via die apps dat je weleens een heel vertekend beeld van bijvoorbeeld vrouwen kunt krijgen :)
  zondag 20 december 2015 @ 17:16:00 #249
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158383981
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:D ik had ze wel kunnen hebben hoor. Maar gewoon geen behoeften aan
Inb4 Dat is makkelijk als vrouw

Geen idee of ik ze had kunnen hebben of kan hebben. Ik ben helaas zo hintblind als de pest.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158384482
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 16:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Naja, het zijn rustige mannen, maar niet extreem stil en houden wel van reizen of hebben hobby's etc. Ze staan wel voor iets.... hoop ik :P
Dus het is niet zo zwart en wit of hopeloos, zoals Syndroom het beschrijft.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mathemaat op 20-12-2015 17:36:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')