Wat is je probleem dan?quote:Op zondag 20 december 2015 15:55 schreef syndroom het volgende:
Waarom zou je betalen voor seks als je het ook gratis kan krijgen? Bovendien is het niet echt goed voor je zelfvertrouwen en portemonnee.
Ben sowieso tegen prostitutie, alleen al vanwege de criminaliteit en uitbuiting.
En iedereen heeft wel iets, vooral op vandaag alleen erken dat naar jezelf en weet waar daarin je grenzen liggen.quote:
Waar ligt je probleem dan?quote:Op zondag 20 december 2015 15:55 schreef syndroom het volgende:
Waarom zou je betalen voor seks als je het ook gratis kan krijgen? Bovendien is het niet echt goed voor je zelfvertrouwen en portemonnee.
Ben sowieso tegen prostitutie, alleen al vanwege de criminaliteit en uitbuiting.
Als ik zo om me heen kijk, dan hebben alle vrouwen, die ik ken, een relatie met een rustige man.quote:Op zondag 20 december 2015 14:39 schreef syndroom het volgende:
Het probleem is meer dat veel vrouwen zich niet voelen aangetrokken tot rustige, stille mannen. Ik ben zelf niet zo'n prater, geen feestbeest, en voel me oncomfortabel tussen groepen mensen, dat is iets wat ik nou eenmaal niet kan veranderen. Ik ben gewoon niet het type persoon om uitbundig, gek en stoer te doen.
maar het maakt het wél gemakkelijker om de volgende keer iemand anders aan te spreken als ze n beetje leuk reageert.quote:Op zondag 20 december 2015 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat een praatje met een willekeurig persoon eventueel het startschot van 'iets' is? Dat ga je waarschijnlijk niet krijgen als je een dame van 42 of een vriendin die bezet is aanspreekt bij de bushalte.
Gast, als je wil neuken, doe dan in ieder geval je gedachten uit.quote:Op zondag 20 december 2015 15:55 schreef syndroom het volgende:
Nee, ik heb respect voor vrouwen. Ik zou me enorm schuldig gaan voelen wetende dat ze misschien niet vrijwillig in de prostitutie zit. Daarnaast voelt het (betaalde seks) gewoon anders dan wanneer je een ONS uit een club of bar regelt.quote:Op zondag 20 december 2015 16:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gast, als je wil neuken, doe dan in ieder geval je gedachten uit.
ik ken er genoeg die het vrijwillig doen hoor. Is volgens mij ook niet zo lastig te vinden als je daar waarde aan hechtquote:Op zondag 20 december 2015 16:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee, ik heb respect voor vrouwen. Ik zou me enorm schuldig gaan voelen wetende dat ze misschien niet vrijwillig in de prostitutie zit. Daarnaast voelt het gewoon anders dan wanneer je een ONS uit een club of bar regelt.
Je moet ook gewoon niet zo sociaal doenquote:Op zondag 20 december 2015 15:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar het maakt het wél gemakkelijker om de volgende keer iemand anders aan te spreken als ze n beetje leuk reageert.
Laatst nog n half uur staan praten met n oudere dame over alle kwaaltjes die ze had, gewoon, omdat ik vriendelijk ben.
Als ik jouw redenatie zou volgen, zou ik helemaal nooit meer met iemand praten, want ik heb immers al n relatie...
Genoeg vrouwen die vrijwillig prostituee zijn. Het getuigt juist van een gebrek aan respect door te suggereren dat vrouwen dit niet vrijwillig zouden doen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee, ik heb respect voor vrouwen. Ik zou me enorm schuldig gaan voelen wetende dat ze misschien niet vrijwillig in de prostitutie zit. Daarnaast voelt het (betaalde seks) gewoon anders dan wanneer je een ONS uit een club of bar regelt.
helaas geldt dat eerste dus niet voor jou..quote:Op zondag 20 december 2015 15:55 schreef syndroom het volgende:
Dit ja. En ook je compleet simplistische beeld van vrouwen en dat ze te claimen zijn, of willoos zijn als een man ze wil versieren etcquote:Op zondag 20 december 2015 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dat je respect hebt voor vrouwen..
Sorry, maar dat lees ik echt nérgens terug![]()
Je kijkt juist neer op vrouwen en vindt ze dom en kortzichtig omdat ze niets met jou willen, want jij bent dat waard en dat zíen ze gewoon niet!.[ afbeelding ]
knap dat je dat zo weet te verdraaien.
Dat zegt dan wel iets over je omgeving.quote:Op zondag 20 december 2015 15:58 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als ik zo om me heen kijk, dan hebben alle vrouwen, die ik ken, een relatie met een rustige man.
het was denk ik meer om aan te geven dat niet alle vrouwen voor n feestbeest vallen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zegt dan wel iets over je omgeving.
Ja, dat snap ik wel, maar waarom van het ene hokje naar het andere?quote:Op zondag 20 december 2015 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het was denk ik meer om aan te geven dat niet alle vrouwen voor n feestbeest vallen.
Ik zou die psycholoog toch echt wel overwegen syndroom, dat wordt al lang niet meer gezien als n teken van zwakte ofzo, maar laat juist zien dat je wil werken aan jezelf.
Soms is dat gewoon even nodig.
Herkenbaar. Ik heb periodes gehad dat ik 3x per week uit ging, ben vrij extravert en toch heb ik 0,0 ervaring qua ONS. Voor een ONS is meer nodig dat uitgaan, extravert zijn en jezelf vermaken, maar dat snapt niet iedereen. Al snap ik dat hele blind staren op een ONS ook niet...quote:Op zondag 20 december 2015 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben best extravert en zo maar heb ook nog nooit een ONS gehad. Ook niet toen ik nog studeerde en heel veel uit ging.
Zoals hier al gezegd word: zo vaak komen die inderdaad niet voor en als ze al voorkomen is het echt geen goede seks of zo
quote:Op zondag 20 december 2015 16:37 schreef yats het volgende:
[..]
Voor een ONS is meer nodig dat uitgaan, extravert zijn en jezelf vermaken, maar dat snapt niet iedereen. Al snap ik dat hele blind staren op een ONS ook niet...
Hij heeft ook helemaal geen respect voor vrouwen. Sterker nog, hij heeft respect voor vrijwel niemand als je zijn posts terugleest. Hij moet eerst even aan zijn zelf- en wereldbeeld gaan werken voordat hij uberhaupt begint met nadenken over het krijgen van een date, laat staan een relatie.quote:Op zondag 20 december 2015 16:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die vrijwillig prostituee zijn. Het getuigt juist van een gebrek aan respect door te suggereren dat vrouwen dit niet vrijwillig zouden doen.
Inb4 Dat is makkelijk als vrouwquote:Op zondag 20 december 2015 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik had ze wel kunnen hebben hoor. Maar gewoon geen behoeften aan
Naja, het zijn rustige mannen, maar niet extreem stil en houden wel van reizen of hebben hobby's etc. Ze staan wel voor iets.... hoop ikquote:Op zondag 20 december 2015 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zegt dan wel iets over je omgeving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |