Ditquote:Op zondag 20 december 2015 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het was denk ik meer om aan te geven dat niet alle vrouwen voor n feestbeest vallen.
Ik zou die psycholoog toch echt wel overwegen syndroom, dat wordt al lang niet meer gezien als n teken van zwakte ofzo, maar laat juist zien dat je wil werken aan jezelf.
Soms is dat gewoon even nodig.
Ik heb nooit gezegd dat het niet vervelend is. Het is alleen dat niemand daar de schuld van heeft. Op wie wil je boos worden dan? De meisjes die je afwijzen, omdat ze geen seks met je willen? Dat stukje wat je niet in mijn quote meekopieerde, was mijn punt. Voor niets gaat de zon op. Je hebt gewoon deze kaarten gekregen, hoe je ze speelt, is aan jou.quote:Op zondag 20 december 2015 05:48 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee. Ik haal hem alleen maar aan omdat ik me herken in zijn gevoel van wanhoop en frustratie. Iedere gezonde jongeman heeft behoefte aan seks, liefde en intimiteit. Bij de meeste gaat dit vlekkeloos maar er is ook een groep die alleen achterblijft. Je kunt toch wel begrijpen dat dit voor frustratie zorgt? Iedereen gaat hier anders mee op, de één wordt depressief, de ander wordt boos.
Tja als je er zelf niet voor gaat maakt het weinig uit of je intro of extra bent jaquote:Op zondag 20 december 2015 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Inb4 Dat is makkelijk als vrouw
Geen idee of ik ze had kunnen hebben of kan hebben. Ik ben helaas zo hintblind als de pest.
Denk dat extraverten beter in de markt liggen. Ook als je kijkt naar de mensen die alleen blijven....dat zijn wel erg vaak de introvertere types.quote:
Waarom zouden alleen mannen daar dan last van hebben? Alsof een introverte vrouw wel zit te wachten op iemand aan de andere kant van het spectrum. En andersom.quote:Op zondag 20 december 2015 18:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat extraverten beter in de markt liggen. Ook als je kijkt naar de mensen die alleen blijven....dat zijn wel erg vaak de introvertere types.
Als je als heel introvert persoon bijvoorbeeld vaker in een bibliotheek dan op een feestje te vinden bent, wordt de kans om nieuwe mensen te ontmoeten ook wel een stukje kleiner. Op dates hoeft het geen nadeel te zijn. Introvert betekent niet dat je onzeker bent of dat je geen gesprek gaande kunt houden.quote:Op zondag 20 december 2015 18:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat extraverten beter in de markt liggen. Ook als je kijkt naar de mensen die alleen blijven....dat zijn wel erg vaak de introvertere types.
dat klopt ook wel, maar het is niet onmogelijk ofzo.quote:Op zondag 20 december 2015 18:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach,het maakt ook niet uit verder.quote:Op zondag 20 december 2015 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als je er zelf niet voor gaat maakt het weinig uit of je intro of extra bent ja
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die doodmoe worden van die extraverte types en dat ze daarbij dus helemaal niet beter in de markt liggen. Niet iedereen zit op een blije schreeuwerd te wachten die constant aandacht wil.quote:Op zondag 20 december 2015 18:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel. Zonder daadkracht heeft het weinig zin om te gaan daten. Dan komt er nooit wat van de grond.quote:
Daadkracht zegt ook niet alles. Ik bedoelde iets anders overigens.quote:Op zondag 20 december 2015 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel. Zonder daadkracht heeft het weinig zin om te gaan daten. Dan komt er nooit wat van de grond.
Amen. Het getuigt ook van een enorme kortzichtige visie op de wereld.quote:Op zondag 20 december 2015 18:45 schreef miss_sly het volgende:
Er is geen enkele nuance, en als er iets is waar ik bijvoorbeeld never nooit voor zou vallen, is het iemand zonder grijstinten, die alles zwart-wit ziet. Of hij nou extravert of introvert is, een berg ervaring heeft of nog maagd is, thuis woont of een eigen villa heeft, miljonair is of een bescheiden loon heeft.
kijk dit filmpje ;squote:Op zondag 20 december 2015 16:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee, ik heb respect voor vrouwen. Ik zou me enorm schuldig gaan voelen wetende dat ze misschien niet vrijwillig in de prostitutie zit. Daarnaast voelt het (betaalde seks) gewoon anders dan wanneer je een ONS uit een club of bar regelt.
Mwa, of vrouwen geven hun gewoon geen kans. Dan groeit bij hun het idee dat zij minder zijn vanzelf?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk niet dat jij je aan de kant kunt scharen van degenen die hem bijvoorbeeld adviseren naar een psycholoog te gaan. Jou wordt hetzelfde advies gegeven, met ook ongeveer dezelfde achtergrond en problematiek.
Overigens kijk je er echt verkeerd tegenaan. Jullie denken dat de frustratie en de problemen komen van het niet hebben van een vriendin en seks, maar dat is het niet. Jullie hebben geen seks en geen vriendin, omdat jullie problemen hebben met de omgang met mensen en worden jullie niet succesvol in versieren en daten. It's the other way around.
Als ik hier rondlees dan proberen deze heren wat. Krijgen ze een dikke afwimper. En groeit hun zelfvertrouwen nog niet.quote:Op zondag 20 december 2015 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel. Zonder daadkracht heeft het weinig zin om te gaan daten. Dan komt er nooit wat van de grond.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 20 december 2015 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klopt ook wel, maar het is niet onmogelijk ofzo.
Als je alles doodnuanceert ben je snel uitgediscussieerd....quote:Op zondag 20 december 2015 18:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Amen. Het getuigt ook van een enorme kortzichtige visie op de wereld.
En waarom 'geven vrouwen hun gewoon geen kans'? Omdat alle vrouwen te kritische hoeren zijn met een enorme eisenlijst op zoek naar een rijke alpha male? Of omdat er geen klik is? En in geval van het laatste, hoe valt dat die vrouwen te verwijten? Hoe valt die uitkomst in de toekomst mogelijk te veranderen?quote:Op zondag 20 december 2015 19:34 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Mwa, of vrouwen geven hun gewoon geen kans. Dan groeit bij hun het idee dat zij minder zijn vanzelf?
Misschien heeft het inderdaad wel een reden dat vrouwen hen geen kans geven.quote:Op zondag 20 december 2015 19:34 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Mwa, of vrouwen geven hun gewoon geen kans. Dan groeit bij hun het idee dat zij minder zijn vanzelf?
Ik zou sowieso niet gaan daten als mijn zelfvertrouwen er slecht aan toe was, maar dat ben ik.quote:Op zondag 20 december 2015 19:37 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Als ik hier rondlees dan proberen deze heren wat. Krijgen ze een dikke afwimper. En groeit hun zelfvertrouwen nog niet.
Algemeen vrouwelijk gedrag? Of is dat te zwart-wit?quote:Op zondag 20 december 2015 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien heeft het inderdaad wel een reden dat vrouwen hen geen kans geven.
Er is maar één constante factor.quote:Op zondag 20 december 2015 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Algemeen vrouwelijk gedrag? Of is dat te zwart-wit?
Dan zouden sommige mensen dus beter nooit kunnen daten? Afwijzing hoort nu eenmaal bij daten, het gaat er om hoe je daar mee om gaat.quote:Op zondag 20 december 2015 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet gaan daten als mijn zelfvertrouwen er slecht aan toe was, maar dat ben ik.
Waarom dat niet? Kan gewoon mits je r rekening meehoud dat jij niet al te stabiel bent op dat moment. Echter sleep je meestal dan zelf dingen in de wacht waar je niet blij van word.quote:Op zondag 20 december 2015 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet gaan daten als mijn zelfvertrouwen er slecht aan toe was, maar dat ben ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |