Wat denk je zelf?quote:Op zondag 20 december 2015 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Algemeen vrouwelijk gedrag? Of is dat te zwart-wit?
Als je een afwijzing kunt handelen is er natuurlijk geen probleem.quote:Op zondag 20 december 2015 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zouden sommige mensen dus beter nooit kunnen daten? Afwijzing hoort nu eenmaal bij daten, het gaat er om hoe je daar mee om gaat.
Te stressvol.quote:Op zondag 20 december 2015 19:59 schreef Vova het volgende:
[..]
Waarom dat niet? Kan gewoon mits je r rekening meehoud dat jij niet al te stabiel bent op dat moment. Echter sleep je meestal dan zelf dingen in de wacht waar je niet blij van word.
Mij gaat het niet om alleen een praatje te maken dat ik kan met iedereen wel doen zit ook geen spanning bij. En daar heb je inderdaad geen openingszinnen voor nodig.quote:Op zondag 20 december 2015 13:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom wil je een goede indruk van je persoonlijkheid weergeven als je een praatje gaat maken met iemand? Er is geen 'goede openingszin', dat is echt onzin.
Je begint ene praatje met iemand, omdat je toevallig allebei op de bus staat te wachten die te laat is, of omdat je per ongeluk tegen iemand aan botste, of je in de rij staat bij de kassa en er iets voorvalt of iets grappigs gebeurt. Het is niet te repeteren, er is geen goed of slecht, en je persoonlijkheid is op dat moment echt van geen belang.
Als een vrouw lef heeft spreekt ze je aan met: ''En werkt dat boek een beetje?''quote:Op zondag 20 december 2015 21:14 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Mij gaat het niet om alleen een praatje te maken dat ik kan met iedereen wel doen zit ook geen spanning bij. En daar heb je inderdaad geen openingszinnen voor nodig.
Het gaat er mij om als ik een vrouw zie in een publieke ruimte die er voor mij aantrekkelijk uitziet dat ik gewoon op haar afstap en niet gelijk als een creep overkom of één of andere jan doedel of een gladjakker van PUA.
Dus misschien zou ik het beter anders kunnen formuleren hoe kan je een vrouw fatsoenlijk aanspreken en op haar afstappen zonder dat zij gelijk denkt daar komt weer zo'n Jan Doedel of een wannabee PUA of in het ergste geval "creep".
Maar ik denk dat men hier mij toch dit antwoord verschuldigd moet blijven, want iedereen heeft zijn eigen manier van hoe zij of hij aangesproken wilt worden door een persoon die mogelijk interessant voor hem of haar is.
Ik neem wel een boek mee in het ov of op het terras van de zomer in de trant van "Vrouwen versieren voor dummies" en kijk of dit boek zijn werk doet.
Ik zit er ook niet op te wachten bij iemand die dat op een ongemakkelijke manier doet en een negatieve uitstraling heeft.quote:Op zondag 20 december 2015 21:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als een vrouw lef heeft spreekt ze je aan met: ''En werkt dat boek een beetje?''*hint hint*
Maar goed, ik geloof ook niet in die gesprekjes aanknopen. Iedereen roept hier maar van: spreek haar 'gewoon' aan. Begin over het weer of stel een hele stomme vraag. Dan heb ik zeker altijd de pech dat ik meiden aanspreek die er niet op zitten te wachten... want ze laten merken 't niet op prijs te stellen
Wat is ongemakkelijk? of beter: hoe spreek je dan zogenaamd 'relaxed' iemand aan?quote:Op zondag 20 december 2015 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet op te wachten bij iemand die dat op een ongemakkelijke manier doet en een negatieve uitstraling heeft.
Zeg hallo en geef haar een compliment.quote:Op zondag 20 december 2015 21:14 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Mij gaat het niet om alleen een praatje te maken dat ik kan met iedereen wel doen zit ook geen spanning bij. En daar heb je inderdaad geen openingszinnen voor nodig.
Het gaat er mij om als ik een vrouw zie in een publieke ruimte die er voor mij aantrekkelijk uitziet dat ik gewoon op haar afstap en niet gelijk als een creep overkom of één of andere jan doedel of een gladjakker van PUA.
Dus misschien zou ik het beter anders kunnen formuleren hoe kan je een vrouw fatsoenlijk aanspreken en op haar afstappen zonder dat zij gelijk denkt daar komt weer zo'n Jan Doedel of een wannabee PUA of in het ergste geval "creep".
Maar ik denk dat men hier mij toch dit antwoord verschuldigd moet blijven, want iedereen heeft zijn eigen manier van hoe zij of hij aangesproken wilt worden door een persoon die mogelijk interessant voor hem of haar is.
Ik neem wel een boek mee in het ov of op het terras van de zomer in de trant van "Vrouwen versieren voor dummies" en kijk of dit boek zijn werk doet.
Dit is wel een beetje de bottom line, inderdaadquote:Op zondag 20 december 2015 21:14 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
maar waarom zou je iemand een kans geven die je totaal niet ziet zitten?quote:Op zondag 20 december 2015 19:34 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Mwa, of vrouwen geven hun gewoon geen kans. Dan groeit bij hun het idee dat zij minder zijn vanzelf?
best wel, gezien het niet een algemeen gegeven is dat mannen geen vrouwen kunnen krijgen.quote:Op zondag 20 december 2015 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Algemeen vrouwelijk gedrag? Of is dat te zwart-wit?
Wie weet. Jullie gooien vrouwen ook altijd op 1 hoop; Je moet zus bij vrouwen, je moet zo bij vrouwen.quote:Op zondag 20 december 2015 20:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Alle vrouwen zijn hetzelfde? Dat is de constante factor in de afwijzingen, dat al die vrouwen exact hetzelfde zijn?
Aan jezelf, eet wat de pot schaft, trut.quote:Op zondag 20 december 2015 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie weet. Jullie gooien vrouwen ook altijd op 1 hoop; Je moet zus bij vrouwen, je moet zo bij vrouwen.
Als jij spruitjes niet lekker vindt, ligt dat dan aan jou of aan de spruitjes?
Bah spruitjesquote:Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef Vova het volgende:
[..]
Aan jezelf, eet wat de pot schaft, trut.
'Alles chill?'quote:Op zondag 20 december 2015 21:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is ongemakkelijk? of beter: hoe spreek je dan zogenaamd 'relaxed' iemand aan?
ik heb geen idee hoe jij overkomt irl, maar meestal vind ik t wel prima, n praatje. Ik voel me alleen bij sommige mannen niet prettig en dat laat ik dan merken..quote:Op zondag 20 december 2015 21:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als een vrouw lef heeft spreekt ze je aan met: ''En werkt dat boek een beetje?''*hint hint*
Maar goed, ik geloof ook niet in die gesprekjes aanknopen. Iedereen roept hier maar van: spreek haar 'gewoon' aan. Begin over het weer of stel een hele stomme vraag. Dan heb ik zeker altijd de pech dat ik meiden aanspreek die er niet op zitten te wachten... want ze laten merken 't niet op prijs te stellen
aan jezelf.quote:Op zondag 20 december 2015 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie weet. Jullie gooien vrouwen ook altijd op 1 hoop; Je moet zus bij vrouwen, je moet zo bij vrouwen.
Als jij spruitjes niet lekker vindt, ligt dat dan aan jou of aan de spruitjes?
Blocken in irl? Dat is knap.quote:Op zondag 20 december 2015 22:42 schreef Vova het volgende:
[..]
/block als ze dat zeggen zit er wel iets meer achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |