SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december 2 miljoen en een beetje (2 miljoen en een beetje in 2014)
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
rolf en ik liggen te schuddebuikenquote:Op zondag 20 december 2015 21:24 schreef Cee het volgende:
Barend gaat weer wat dingen aan de kaak stellen.
Ik vond carnaval in Brabant leuker dan in Limburgquote:Op zondag 20 december 2015 21:28 schreef noodgang het volgende:
Limburgers Brabants carnaval voorschotelen, subtiel
Carnavalquote:Op zondag 20 december 2015 21:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vond carnaval in Brabant leuker dan in Limburg
Ik mis het sapalarm meer dan veiling tv.quote:Op zondag 20 december 2015 21:27 schreef peaceman het volgende:
Ik mis de oude veiling tv wel een beetje..
ik mis ze beide.quote:Op zondag 20 december 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis het sapalarm meer dan veiling tv.
dat is dus vrouwkesquote:
Ik mis de klusjesmannen eigenlijk alleen, maar dat had sowieso niet meer gekund.quote:Op zondag 20 december 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis het sapalarm meer dan veiling tv.
Mogelijk ben ik komend jaar met Carnaval in jouw stad...ik hoop er nog wel onderuit te komen.quote:
meerendeel komt poppetjes kijken. Is overal zo.quote:Op zondag 20 december 2015 21:31 schreef Kinga het volgende:
Als Heerlense schaam ik mij echt kapot voor dat dooie publiek op het plein...ze doen echt totaal niet leuk mee ofzo (afgezien van 1e rij)
quote:Op zondag 20 december 2015 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mogelijk ben ik komend jaar met Carnaval in jouw stad...ik hoop er nog wel onderuit te komen.
Drank.quote:Op zondag 20 december 2015 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Jeetje, Uc, wat heeft je zover gebracht.
Ik ben er vast ook wel een dagje, ik studeer er nu eenmaal..quote:Op zondag 20 december 2015 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mogelijk ben ik komend jaar met Carnaval in jouw stad...ik hoop er nog wel onderuit te komen.
Het is al jaren zo. Ik kan me in elk geval geen stad herinneren waar het aapjeskijkend publiek op een niet-finaledag massaal losging op bepaalde platen.quote:Op zondag 20 december 2015 21:31 schreef Kinga het volgende:
Als Heerlense schaam ik mij echt kapot voor dat dooie publiek op het plein...ze doen echt totaal niet leuk mee ofzo (afgezien van 1e rij)
Nee. Ik heb er nooit wat aan gevonden.quote:
Ik voel een meet aankomen.quote:Op zondag 20 december 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er vast ook wel een dagje, ik studeer er nu eenmaal..
Neuh, Weezer werd 2x gedraaid dus ik verwacht Crowded House...quote:Op zondag 20 december 2015 21:33 schreef Againzender het volgende:
Volg het totaal niet, maar komt Neil Finn langs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Eindhoven en Enschede was een beetje ok.quote:Op zondag 20 december 2015 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is al jaren zo. Ik kan me in elk geval geen stad herinneren waar het aapjeskijkend publiek op een niet-finaledag massaal losging op bepaalde platen.
Hier? UvT? Ik dacht in Eindje.quote:Op zondag 20 december 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er vast ook wel een dagje, ik studeer er nu eenmaal..
quote:Op zondag 20 december 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, Weezer werd 2x gedraaid dus ik verwacht Crowded House...Het is altijd goed met een Finn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
De muziek werkt ook niet echt mee.quote:Op zondag 20 december 2015 21:31 schreef Kinga het volgende:
UvT. Ik heb nooit in Eindhoven gestudeerd.quote:
Neem maar van mij aan, Split Enz > Crowded House.quote:
Niet massaal in een van de grote steden tussen al dat vechtvolk..quote:Op zondag 20 december 2015 21:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Ik heb er nooit wat aan gevonden.
Ik vind allemaal mooi.quote:Op zondag 20 december 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan, Split Enz > Crowded House.
nou in Enschede waren het ook maar een paar rijen hoor.quote:Op zondag 20 december 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindhoven en Enschede was een beetje ok.
Mij?quote:
Qua herriegehalte valt het toch wel mee?quote:
Lees een beetje oke, bepaald niet geweldig.quote:Op zondag 20 december 2015 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou in Enschede waren het ook maar een paar rijen hoor.
In het dorp waar ik opgroeide was er ook nooit wat aan. Altijd gezeik en gedoe en vechtpartijen en zo. Elk jaar hetzelfde liedje.quote:Op zondag 20 december 2015 21:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Niet massaal in een van de grote steden tussen al dat vechtvolk..
Don't Dream It's Over doet me nog steeds erg weinig, Woodface heeft wel z'n hoogtepuntjes, maar het is een beetje ouwemannenmuziekquote:
Deze valt idd nog mee, gister was er 1 waar ik echt pijn van in mn oren kreeg.quote:Op zondag 20 december 2015 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Qua herriegehalte valt het toch wel mee?
Heb er verder niets mee.
Ah op die fiets.quote:Op zondag 20 december 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
UvT. Ik heb nooit in Eindhoven gestudeerd.
De Jeugd is leuk geweest, eerste 2 platen was de gimmick lollig, nu is het ergernisopwekkend.quote:Op zondag 20 december 2015 21:36 schreef peaceman het volgende:
Wat een poëzie he?!
Manon ik wil met jou een blokje om...
Ik houd wel van een beetje ouwemannenmuziekquote:Op zondag 20 december 2015 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Don't Dream It's Over doet me nog steeds erg weinig, Woodface heeft wel z'n hoogtepuntjes, maar het is een beetje ouwemannenmuziek
jawel, maar wel minder intensief.quote:Op zondag 20 december 2015 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lees een beetje oke, bepaald niet geweldig.
Volgen jullie t nog een beetje? Heb Diaan ook nog helemaal niet gezien hier, dat was een paar jaar geleden nog wel heel anders
Ik ook wel. Zo vind ik Bird of Paradise het ultieme genot.quote:Op zondag 20 december 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje ouwemannenmuziek
Jullie zijn er volgende week toch wel wat vakerquote:Op zondag 20 december 2015 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
jawel, maar wel minder intensief.
Maar dan heb je het wel over een klassieker.quote:Op zondag 20 december 2015 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook wel. Zo vind ik Bird of Paradise het ultieme genot.
live versie van Hole in the river is echtquote:Op zondag 20 december 2015 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Don't Dream It's Over doet me nog steeds erg weinig, Woodface heeft wel z'n hoogtepuntjes, maar het is een beetje ouwemannenmuziek
Anders post ik de topics wel weer vol met onzinquote:Op zondag 20 december 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jullie zijn er volgende week toch wel wat vaker
Dat vind ik ouwemannenmuziek. Wel een classic ja.quote:Op zondag 20 december 2015 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dan heb je het wel over een klassieker.
Vroeger vierde ik het altijd in m'n dorp, een keer hier in Tilburg geweest en daar was echt niks aan. Veel te massaal en druk en ugh.quote:Op zondag 20 december 2015 21:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
In het dorp waar ik opgroeide was er ook nooit wat aan. Altijd gezeik en gedoe en vechtpartijen en zo. Elk jaar hetzelfde liedje.
1e kerstdag ben ik er sowieso wel veel denk ik. Heel veel goede muziek die eerste dag en we zijn pas tweede kerstdag bij de familie, dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 20 december 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jullie zijn er volgende week toch wel wat vaker
gigantisch mooi mooi hoor. Maar ik ben dan ook 40+ om je stelling te onderbouwenquote:Op zondag 20 december 2015 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ouwemannenmuziek. Wel een classic ja.
quote:Op zondag 20 december 2015 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders post ik de topics wel weer vol met onzin
Doet Brian May?quote:Op zondag 20 december 2015 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het geheugen van een zeef, dus je kan alles gewoon weer uit de kast halen.
Weet nu al dat ik bij dat ene nummer weer ga roepen dat ik het niet ken, om bij de eerste toon te roepen "oh die".
jammer van die drummert he?!quote:Op zondag 20 december 2015 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het geheugen van een zeef, dus je kan alles gewoon weer uit de kast halen.
Weet nu al dat ik bij dat ene nummer weer ga roepen dat ik het niet ken, om bij de eerste toon te roepen "oh die".
quote:
Ja zo ver van te voren plan ik niet. Vraag het mij nog een keer een week van te voren ofzo .quote:
Vooral dat ie geen baard heeft... en dat terwijl ie Frank Beard heetquote:
Schin op Geul is leukquote:
Je mag vrijdag taart komen eten.quote:Op zondag 20 december 2015 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zo ver van te voren plan ik niet. Vraag het mij nog een keer een week van te voren ofzo .
Nooit geweest.quote:Op zondag 20 december 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Schin op Geul is leuk
Waarom eigenlijk.
het schijnt dat dit nummer naakt is ingezongen...quote:Op zondag 20 december 2015 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral dat ie geen baard heeft... en dat terwijl ie Frank Beard heet
Naast Valkenburg, is verder weinig te beleven.quote:Op zondag 20 december 2015 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Nooit geweest.
Weet niet eens waar het ligt.
quote:Op zondag 20 december 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het gerucht gaat dat Eternal Flame naakt is ingezongen door Susanna Hoffs?
En dat Nothing Compares 2 u door Prince is geschreven.quote:
deze ook?quote:Op zondag 20 december 2015 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Man hoe vaak Ekdom dat niet heeft gezegd.quote:Op zondag 20 december 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het gerucht gaat dat Eternal Flame naakt is ingezongen door Susanna Hoffs?
Oh. Ik dacht ergens in Noord Holland.quote:Op zondag 20 december 2015 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Naast Valkenburg, is verder weinig te beleven.
Je bent te laat met de grap, da's mijn taak.quote:Op zondag 20 december 2015 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
het schijnt dat dit nummer naakt is ingezongen...
Als ie die mag draaien tijdens zijn shift schrijven we die vast op.quote:Op zondag 20 december 2015 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Man hoe vaak Ekdom dat niet heeft gezegd.
quote:
quote:
quote:
Je hebt ook een Valkenburg hier in Zuid-Holland, maar die is het niet.quote:Op zondag 20 december 2015 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht ergens in Noord Holland.
Ik heb deze zomer drie dagen in Valkenburg vertoefd tijdens Pinkpop. Had het kunnen weten.
Volgens mij komt daar Ed Sheeran.quote:Op zondag 20 december 2015 21:44 schreef peaceman het volgende:
Wist je dat dit op Justin Timberlake?
Dat weet ik ook nietquote:Op zondag 20 december 2015 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Waarom ik dit in mijn hoofd vertaal naar de Marilyn Manson versie snap ik alleen niet.
quote:
Hij lijkt mijn moeder wel die iedere keer als UB40 voorbij komt vertelt dat het verwijst naar een uitkeringformulier.quote:Op zondag 20 december 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie die mag draaien tijdens zijn shift schrijven we die vast op.
Is George Baker?quote:Op zondag 20 december 2015 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij komt daar Ed Sheeran.
Ik maakte m vrijdag nog, toen kwam ie ook al langsquote:Op zondag 20 december 2015 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Volgens mij hangen we allebei al te lang in het 3fm-topic rond
Je denkt zeker dat je steve miller band.quote:
jij denkt zeker dat je Robert cray of Steve Miller band?quote:Op zondag 20 december 2015 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij komt daar Ed Sheeran.
Ik geloof dat ... een kind heeft dat Elvis.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat je steve miller band.
quote:Op zondag 20 december 2015 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij denkt zeker dat je Robert cray of Steve Miller band?
Ik denk dat ik AC/DC.quote:Op zondag 20 december 2015 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat je steve miller band.
Dat wel, alleen had het echt wit moeten zijn buiten.quote:Op zondag 20 december 2015 21:48 schreef Sylvana het volgende:
It's the most wonderfull time of the year
quote:
Leuke!quote:
why??quote:
Werk ze morgenquote:
Sfeer is me toch eens een stuk minder dan andere jarenquote:
Mijn allergie voor kerstbellen speelt op.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn allergie voor kerstbellen speelt op.
Ach ja, Limburg he.quote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sfeer is me toch eens een stuk minder dan andere jaren
Zeg dan even als je in de buurt van het huis bent dan zet ik hem even harder.quote:Op zondag 20 december 2015 21:49 schreef heloef het volgende:
Moet dit jaar eigenlijk wel even naar het huis om 'hello from the other side' door de microfoon te schreeuwen.
volgende week zijn die grappen nog leuker...quote:Op zondag 20 december 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, nu hoeven we deze grappen volgende week niet te maken.
Kunnen we ons volledig richten op dit soort lollige plaatjes:
[ afbeelding ]
Slaap lekker danquote:
Heb nog nooit carnaval gevierd, maar baseer hier op dat het in Brabant een stuk leukerquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgende week zijn die grappen nog leuker...
neequote:Op zondag 20 december 2015 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb nog nooit carnaval gevierd, maar baseer hier op dat het in Brabant een stuk leuker
Ik moest even hardop lachen.quote:Op zondag 20 december 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze classic zal MadMaster ook wel weer 10x posten
ik ken t origineel niet, staan aj en brian er echt zo gaylicious op?quote:Op zondag 20 december 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die andere met de Bietels/Stones.
Beatles?quote:Op zondag 20 december 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ken ik ook niet, ik ken alleen dit plaatje, die post MM altijdquote:Op zondag 20 december 2015 21:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik ken t origineel niet, staan aj en brian er echt zo gaylicious op?
Ik moest serieus heel hard lachenquote:
De clip loopt een half nummer achter.quote:
De jour welbekende Tessa Test is bezig met een actie op het plein daar, ze zei al dat het flink tegenviel qua sfeer op het plein.quote:Op zondag 20 december 2015 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb nog nooit carnaval gevierd, maar baseer hier op dat het in Brabant een stuk leuker
neuh, een of ander plaatje met "The Beatles" en alle handtekeningen en dan staan er Mick/Keith/Brian/Bill op (meen ik)quote:
Jaquote:Op zondag 20 december 2015 21:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik ken t origineel niet, staan aj en brian er echt zo gaylicious op?
'ze zijn er nog mee bezig' dus.quote:Op zondag 20 december 2015 21:56 schreef heloef het volgende:
Waarom moest iedereen de tekst kennen als het amper gesyncd is?
dat lijkt me inderdaad een zekerheidjequote:Op zondag 20 december 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aha, progress clipje dus.quote:Op zondag 20 december 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'ze zijn er nog mee bezig' dus.
Waar heb je 't over?quote:
Will "goad goan" iam?quote:Op zondag 20 december 2015 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DJ's bekend in de regio Enschede. POE HEE
¤260,-quote:Op zondag 20 december 2015 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand enig idee wat mijn jurkje ondertussen al waard is?
Maasbracht.quote:
Nah hij werd alleen groot bij PSV.quote:
Ze was er 24 uur en we zijn er klaar mee. Voelt goed.quote:Op zondag 20 december 2015 22:00 schreef heloef het volgende:
Wat dit jaar sowieso enorm vooruit is gegaan, geen Roos met de updates en die shitload aan herhalingen.
Jawel. Tetten.quote:Op zondag 20 december 2015 22:01 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik meld mij even zonder TV en radio. Ik mis vast niks.
Ze komt later vast nog terug maar, de chick die er nu zit is tenminste sympathiek.quote:Op zondag 20 december 2015 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze was er 24 uur en we zijn er klaar mee. Voelt goed.
Ik zit gewoon al een minuut te gniffelen.quote:
Dat heb je al snel als je met roos vergelijktquote:Op zondag 20 december 2015 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze komt later vast nog terug maar, de chick die er nu zit is tenminste sympathiek.
Ze is niet zo'n goede DJ en heeeft een slechte muzieksmaak, verder wel een prima mens.quote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef peaceman het volgende:
ik heb in tegenstelling tot velen helemaal geen hekel aan roos
En dat mag allemaal.quote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef peaceman het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef peaceman het volgende:
Ze heeft wel een fijne stemquote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is niet zo'n goede DJ en heeeft een slechte muzieksmaak, verder wel een prima mens.
Jimmy is er niet Muis.quote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik veil een uur naailes met mij. Bieden vanaf 15 euro.
Kun je mij in een uur leren patroontekenen?quote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik veil een uur naailes met mij. Bieden vanaf 15 euro.
maar wel eentje met onwijs veel muziekkennis.quote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is niet zo'n goede DJ en heeeft een slechte muzieksmaak, verder wel een prima mens.
In haar straatje, de elektronische muziek, wel.quote:Op zondag 20 december 2015 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar wel eentje met onwijs veel muziekkennis.
Je bedoelt vanuit het niets een patroon voor een kledingstuk tekenen? Nee sorry dat kan ik niet. Ik werk voor het grootste gedeelte altijd met patroonbladen die ik overtrek.quote:Op zondag 20 december 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je mij in een uur leren patroontekenen?
Dit is nét goed genoeg geshopt om verwarrend te zijnquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bedoelt vanuit het niets een patroon voor een kledingstuk tekenen? Nee sorry dat kan ik niet. Ik werk voor het grootste gedeelte altijd met patroonbladen die ik overtrek.
Ja, ik ook.quote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bedoelt vanuit het niets een patroon voor een kledingstuk tekenen? Nee sorry dat kan ik niet. Ik werk voor het grootste gedeelte altijd met patroonbladen die ik overtrek.
nou wel meer dan dat, maar ik vind het prima dat anderen er anders over denken.quote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In haar straatje, de elektronische muziek, wel.
Echt hequote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is nét goed genoeg geshopt om verwarrend te zijn
Of ik bouw patronen om. Soms gaat het goed, soms gaat het niet goed.quote:
Ik luister best vaak naar haar maar aan de rockkant kan ik haar heel vaak op onwaarheden betrappen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou wel meer dan dat, maar ik vind het prima dat anderen er anders over denken.
Dat laat ik mijn moeder doen. Sowieso kan die dat allemaal veel beter.quote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of ik bouw patronen om. Soms gaat het goed, soms gaat het niet goed.
Ik heb ook veel te weinig genaaid dit jaar, maar wel stofjes blijven kopen XDquote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat laat ik mijn moeder doen. Sowieso kan die dat allemaal veel beter.
Maar goed voornemen van 2016 is mijn naaimachine weer uit de mottenballen trekken.
Ja, en dat terwijl er ook nog een kelderkast vol ligtquote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook veel te weinig genaaid dit jaar, maar wel stofjes blijven kopen XD
xDquote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook veel te weinig genaaid dit jaar
oke dat weet ik allemaal niet. zo vaak hoor ik haar niet, maar als ik haar hoor vind ik haar prettig overkomen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister best vaak naar haar maar aan de rockkant kan ik haar heel vaak op onwaarheden betrappen.
uh, SEX/KPD is verder op?quote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook veel te weinig genaaid dit jaar, maar wel stofjes blijven kopen XD
Wij zijn nette meisjesquote:Op zondag 20 december 2015 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
uh, SEX/KPD is verder op?
o nee... dit gaat echt over stof en de machine.
Vind het wel treurig dat dat gebeurt bij een pop-rock zender. Zelfs ik zorg er altijd voor dat de shit die ik ether in slinger tenminste klopt en het is niet alsof er iemand luistert.quote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister best vaak naar haar maar aan de rockkant kan ik haar heel vaak op onwaarheden betrappen.
vergeet Fortuna Sittard niet hequote:
uhuh, van ieni wist ik dat eigenlijk wel maar van jou twijfelde ik evenquote:
Ja, nu.quote:Op zondag 20 december 2015 22:10 schreef asco het volgende:
Heb nu paar uur gekeken. Ben er vanmiddag een paar uur geweest maar ik heb niet één opzwepend plaatje gehoord. Hebben ze überhaupt iets opzwepends gedraaid?
Handjes boven de dekens.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh, van ieni wist ik dat eigenlijk wel maar van jou twijfelde ik even
Ik heb een braaf meisje imago op FOK!quote:Op zondag 20 december 2015 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh, van ieni wist ik dat eigenlijk wel maar van jou twijfelde ik even
want fouten mag je niet maken? dan zou ik mijn baan snel genoeg kwijt zijn... iedereen vergist zich wel eens, maar als je een min of meer publieke baan hebt, mag je niets meer fout doen... zo'n onzin.quote:Op zondag 20 december 2015 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Vind het wel treurig dat dat gebeurt bij een pop-rock zender. Zelfs ik zorg er altijd voor dat de shit die ik ether in slinger tenminste klopt en het is niet alsof er iemand luistert.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het kan zijn dat er af en toe een donkere kant boven komt drijven.
Dat heb je zelf in de hand he, met zo'n nick en UI.quote:Op zondag 20 december 2015 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een braaf meisje imago op FOK!
Als er bier is, is het goed.quote:
Jups daar lieg ik niet over.quote:Op zondag 20 december 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
wij weten allemaal dat Muis enorm houdt van naaien.
Bestel maar bestel maar bestel maar bestel maar.quote:
Je hebt fouten maken en onwaarheden verkondigen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
want fouten mag je niet maken? dan zou ik mijn baan snel genoeg kwijt zijn... iedereen vergist zich wel eens, maar als je een min of meer publieke baan hebt, mag je niets meer fout doen... zo'n onzin.
Mag best gebeuren (al gaan we weer met z'n allen zeiken als dat ene goeie outro wordt afgekapt komende week), maar ze heeft niet zo'n goede kennis daarin dus, in elektronisch natuurlijk wel, dat is wel haar pré, wordt ook veel meer elektronisch gedraaid dan bij Corton, die meer metal ed draaide dat dan wel.quote:Op zondag 20 december 2015 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
want fouten mag je niet maken? dan zou ik mijn baan snel genoeg kwijt zijn... iedereen vergist zich wel eens, maar als je een min of meer publieke baan hebt, mag je niets meer fout doen... zo'n onzin.
Die problemen hebben ze ook altijd in de ArenA en het Philips Stadion.quote:Op zondag 20 december 2015 22:13 schreef heloef het volgende:
Een van twee dingen is gaande:
Bioscooppubliek
De muziek staat weer eens veel te zacht.
je kan onwaardheden verkondigen door fouten te maken...quote:Op zondag 20 december 2015 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt fouten maken en onwaarheden verkondigen.
Ze heeft genoeg reserves.quote:Op zondag 20 december 2015 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh we doen weer voor en tegens van Roos benoemen.
Hehequote:Op zondag 20 december 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die problemen hebben ze ook altijd in de ArenA en het Philips Stadion.
Ik swing hier op de bank in mijn eentje meer.quote:Op zondag 20 december 2015 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
En het publiek lijkt wel dood. Ik dacht ze van feesten hielden onder de rivieren?
Jij glijdt van de bank?quote:Op zondag 20 december 2015 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik swing hier op de bank in mijn eentje meer.
Ik weet zelf niet hoe erg het is, ik luister nooit. Maar als het klopt wat MB zegt is dat hoe je het wendt of keert heel slecht. Zeker info over muziek check je met minuutje zoeken op Google. De vrouw wordt wel gewoon betaald om haar werk goed te doen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
je kan onwaardheden verkondigen door fouten te maken...
maar goed het is dan ook de taak van haar werkgever om haar daar op te wijzen en ook luisteraars kunnen dat in haar geval doen natuurlijk.
Op de plaatselijke begraafplaats was meer leven te vinden dan op dat plein.quote:Op zondag 20 december 2015 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee zo leuk vind ik dat nummer nou ook weer niet.quote:
Jij was toch 1.49m ofzo hè?quote:Op zondag 20 december 2015 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
10 cm erbij, ik ben geen Roel van Velzenquote:
Ramkix.quote:Op zondag 20 december 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
10 cm erbij, ik ben geen Roel van Velzen
Woordsapjesquote:Op zondag 20 december 2015 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Woordgrapjes bij de sapjes. Hihaho.
Ik ga maar niets fouts roepenquote:Op zondag 20 december 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:
Nog niet gedraaid, tenminste volgens de stats.quote:Op zondag 20 december 2015 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is Gary Fomdeck eigenlijk al gedraaid? Sowieso dat die alsnog knaken opbrengt
Tuesday 15-12-2015 04:56 Gary Fomdeck I'll Be There This Christmasquote:Op zondag 20 december 2015 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat nou?quote:
Zelfde lengte meld zich..ongeveerquote:Op zondag 20 december 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Want dat houd je normaal ook tegenquote:Op zondag 20 december 2015 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga maar niets fouts roepen
tja ik heb Paul ook wel eens op een foutje betrapt en ook meerdere keren..quote:Op zondag 20 december 2015 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet hoe erg het is, ik luister nooit. Maar als het klopt wat MB zegt is dat hoe je het wendt of keert heel slecht. Zeker info over muziek check je met minuutje zoeken op Google. De vrouw wordt wel gewoon betaald om haar werk goed te doen.
Mooie tijdstippenquote:Op zondag 20 december 2015 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tuesday 15-12-2015 04:56 Gary Fomdeck I'll Be There This Christmas
Saturday 12-12-2015 03:46 Gary Fomdeck I'll Be There This Christmas
Sunday 06-12-2015 04:19 Gary Fomdeck I'll Be There This Christmas
Oh ze willen in elk geval dat er niet al teveel aandacht naartoe gaat.quote:Op zondag 20 december 2015 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tuesday 15-12-2015 04:56 Gary Fomdeck I'll Be There This Christmas
Saturday 12-12-2015 03:46 Gary Fomdeck I'll Be There This Christmas
Sunday 06-12-2015 04:19 Gary Fomdeck I'll Be There This Christmas
quote:Op zondag 20 december 2015 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
https://veiling.3fm.nl/he(...)oek-van-gerard-ekdomquote:Gerard Ekdom liet een bijzonder veilingitem achter na zijn laatste show op 3FM: het gesigneerde draaiboek van Gerard's laatste 'FF Ekdom'. Hij signeerde het draaiboek en trakteert de winnaar van dit veilingitem daarbij op een FF Ekdom lunchbox voor je boterhammen met hagelslag.
Niet zomaar wat nutteloze A4'tjes met een nietje erin. Nee! In het draaiboek staat precies hoe het programma van Gerard in elkaar zat. Kun je thuis zijn vaarwel bij 3FM nadoen. Of zijn afscheidshow nog een keer helemaal herbeleven.
Denk dat ze die wel een beetje wegmoffelen hoor, dit is voor 3FM het moment om hun 'talentjes' naar voor te schuiven. Lopen al genoeg mensen te klagen dat ze Ekdom missen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
Ehrm..quote:Op zondag 20 december 2015 22:21 schreef Qunix het volgende:
Dus ze mogen nu wel over sapjes praten? Schakel net in trouwens... Heb ik iets gemist vanaf 18 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |