Jups daar lieg ik niet over.quote:Op zondag 20 december 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
wij weten allemaal dat Muis enorm houdt van naaien.
Bestel maar bestel maar bestel maar bestel maar.quote:
Je hebt fouten maken en onwaarheden verkondigen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
want fouten mag je niet maken? dan zou ik mijn baan snel genoeg kwijt zijn... iedereen vergist zich wel eens, maar als je een min of meer publieke baan hebt, mag je niets meer fout doen... zo'n onzin.
Mag best gebeuren (al gaan we weer met z'n allen zeiken als dat ene goeie outro wordt afgekapt komende week), maar ze heeft niet zo'n goede kennis daarin dus, in elektronisch natuurlijk wel, dat is wel haar pré, wordt ook veel meer elektronisch gedraaid dan bij Corton, die meer metal ed draaide dat dan wel.quote:Op zondag 20 december 2015 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
want fouten mag je niet maken? dan zou ik mijn baan snel genoeg kwijt zijn... iedereen vergist zich wel eens, maar als je een min of meer publieke baan hebt, mag je niets meer fout doen... zo'n onzin.
Die problemen hebben ze ook altijd in de ArenA en het Philips Stadion.quote:Op zondag 20 december 2015 22:13 schreef heloef het volgende:
Een van twee dingen is gaande:
Bioscooppubliek
De muziek staat weer eens veel te zacht.
je kan onwaardheden verkondigen door fouten te maken...quote:Op zondag 20 december 2015 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt fouten maken en onwaarheden verkondigen.
Ze heeft genoeg reserves.quote:Op zondag 20 december 2015 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh we doen weer voor en tegens van Roos benoemen.
Hehequote:Op zondag 20 december 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die problemen hebben ze ook altijd in de ArenA en het Philips Stadion.
Ik swing hier op de bank in mijn eentje meer.quote:Op zondag 20 december 2015 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
En het publiek lijkt wel dood. Ik dacht ze van feesten hielden onder de rivieren?
Jij glijdt van de bank?quote:Op zondag 20 december 2015 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik swing hier op de bank in mijn eentje meer.
Ik weet zelf niet hoe erg het is, ik luister nooit. Maar als het klopt wat MB zegt is dat hoe je het wendt of keert heel slecht. Zeker info over muziek check je met minuutje zoeken op Google. De vrouw wordt wel gewoon betaald om haar werk goed te doen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
je kan onwaardheden verkondigen door fouten te maken...
maar goed het is dan ook de taak van haar werkgever om haar daar op te wijzen en ook luisteraars kunnen dat in haar geval doen natuurlijk.
Op de plaatselijke begraafplaats was meer leven te vinden dan op dat plein.quote:Op zondag 20 december 2015 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee zo leuk vind ik dat nummer nou ook weer niet.quote:
Jij was toch 1.49m ofzo hè?quote:Op zondag 20 december 2015 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |