Werk ze morgenquote:
Sfeer is me toch eens een stuk minder dan andere jarenquote:
Mijn allergie voor kerstbellen speelt op.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn allergie voor kerstbellen speelt op.
Ach ja, Limburg he.quote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sfeer is me toch eens een stuk minder dan andere jaren
Zeg dan even als je in de buurt van het huis bent dan zet ik hem even harder.quote:Op zondag 20 december 2015 21:49 schreef heloef het volgende:
Moet dit jaar eigenlijk wel even naar het huis om 'hello from the other side' door de microfoon te schreeuwen.
volgende week zijn die grappen nog leuker...quote:Op zondag 20 december 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, nu hoeven we deze grappen volgende week niet te maken.
Kunnen we ons volledig richten op dit soort lollige plaatjes:
[ afbeelding ]
Slaap lekker danquote:
Heb nog nooit carnaval gevierd, maar baseer hier op dat het in Brabant een stuk leukerquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgende week zijn die grappen nog leuker...
neequote:Op zondag 20 december 2015 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb nog nooit carnaval gevierd, maar baseer hier op dat het in Brabant een stuk leuker
Ik moest even hardop lachen.quote:Op zondag 20 december 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze classic zal MadMaster ook wel weer 10x posten
ik ken t origineel niet, staan aj en brian er echt zo gaylicious op?quote:Op zondag 20 december 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die andere met de Bietels/Stones.
Beatles?quote:Op zondag 20 december 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ken ik ook niet, ik ken alleen dit plaatje, die post MM altijdquote:Op zondag 20 december 2015 21:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik ken t origineel niet, staan aj en brian er echt zo gaylicious op?
Ik moest serieus heel hard lachenquote:
De clip loopt een half nummer achter.quote:
De jour welbekende Tessa Test is bezig met een actie op het plein daar, ze zei al dat het flink tegenviel qua sfeer op het plein.quote:Op zondag 20 december 2015 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb nog nooit carnaval gevierd, maar baseer hier op dat het in Brabant een stuk leuker
neuh, een of ander plaatje met "The Beatles" en alle handtekeningen en dan staan er Mick/Keith/Brian/Bill op (meen ik)quote:
Jaquote:Op zondag 20 december 2015 21:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik ken t origineel niet, staan aj en brian er echt zo gaylicious op?
'ze zijn er nog mee bezig' dus.quote:Op zondag 20 december 2015 21:56 schreef heloef het volgende:
Waarom moest iedereen de tekst kennen als het amper gesyncd is?
dat lijkt me inderdaad een zekerheidjequote:Op zondag 20 december 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aha, progress clipje dus.quote:Op zondag 20 december 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'ze zijn er nog mee bezig' dus.
Waar heb je 't over?quote:
Will "goad goan" iam?quote:Op zondag 20 december 2015 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DJ's bekend in de regio Enschede. POE HEE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |