Als ie die mag draaien tijdens zijn shift schrijven we die vast op.quote:Op zondag 20 december 2015 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Man hoe vaak Ekdom dat niet heeft gezegd.
quote:
quote:
quote:
Je hebt ook een Valkenburg hier in Zuid-Holland, maar die is het niet.quote:Op zondag 20 december 2015 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht ergens in Noord Holland.
Ik heb deze zomer drie dagen in Valkenburg vertoefd tijdens Pinkpop. Had het kunnen weten.
Volgens mij komt daar Ed Sheeran.quote:Op zondag 20 december 2015 21:44 schreef peaceman het volgende:
Wist je dat dit op Justin Timberlake?
Dat weet ik ook nietquote:Op zondag 20 december 2015 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Waarom ik dit in mijn hoofd vertaal naar de Marilyn Manson versie snap ik alleen niet.
quote:
Hij lijkt mijn moeder wel die iedere keer als UB40 voorbij komt vertelt dat het verwijst naar een uitkeringformulier.quote:Op zondag 20 december 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie die mag draaien tijdens zijn shift schrijven we die vast op.
Is George Baker?quote:Op zondag 20 december 2015 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij komt daar Ed Sheeran.
Ik maakte m vrijdag nog, toen kwam ie ook al langsquote:Op zondag 20 december 2015 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Volgens mij hangen we allebei al te lang in het 3fm-topic rond
Je denkt zeker dat je steve miller band.quote:
jij denkt zeker dat je Robert cray of Steve Miller band?quote:Op zondag 20 december 2015 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij komt daar Ed Sheeran.
Ik geloof dat ... een kind heeft dat Elvis.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat je steve miller band.
quote:Op zondag 20 december 2015 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij denkt zeker dat je Robert cray of Steve Miller band?
Ik denk dat ik AC/DC.quote:Op zondag 20 december 2015 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat je steve miller band.
Dat wel, alleen had het echt wit moeten zijn buiten.quote:Op zondag 20 december 2015 21:48 schreef Sylvana het volgende:
It's the most wonderfull time of the year
quote:
Leuke!quote:
why??quote:
Werk ze morgenquote:
Sfeer is me toch eens een stuk minder dan andere jarenquote:
Mijn allergie voor kerstbellen speelt op.quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn allergie voor kerstbellen speelt op.
Ach ja, Limburg he.quote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sfeer is me toch eens een stuk minder dan andere jaren
Zeg dan even als je in de buurt van het huis bent dan zet ik hem even harder.quote:Op zondag 20 december 2015 21:49 schreef heloef het volgende:
Moet dit jaar eigenlijk wel even naar het huis om 'hello from the other side' door de microfoon te schreeuwen.
volgende week zijn die grappen nog leuker...quote:Op zondag 20 december 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, nu hoeven we deze grappen volgende week niet te maken.
Kunnen we ons volledig richten op dit soort lollige plaatjes:
[ afbeelding ]
Slaap lekker danquote:
Heb nog nooit carnaval gevierd, maar baseer hier op dat het in Brabant een stuk leukerquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgende week zijn die grappen nog leuker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |