Vroeger vierde ik het altijd in m'n dorp, een keer hier in Tilburg geweest en daar was echt niks aan. Veel te massaal en druk en ugh.quote:Op zondag 20 december 2015 21:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
In het dorp waar ik opgroeide was er ook nooit wat aan. Altijd gezeik en gedoe en vechtpartijen en zo. Elk jaar hetzelfde liedje.
1e kerstdag ben ik er sowieso wel veel denk ik. Heel veel goede muziek die eerste dag en we zijn pas tweede kerstdag bij de familie, dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 20 december 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jullie zijn er volgende week toch wel wat vaker
gigantisch mooi mooi hoor. Maar ik ben dan ook 40+ om je stelling te onderbouwenquote:Op zondag 20 december 2015 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ouwemannenmuziek. Wel een classic ja.
quote:Op zondag 20 december 2015 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders post ik de topics wel weer vol met onzin
Doet Brian May?quote:Op zondag 20 december 2015 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het geheugen van een zeef, dus je kan alles gewoon weer uit de kast halen.
Weet nu al dat ik bij dat ene nummer weer ga roepen dat ik het niet ken, om bij de eerste toon te roepen "oh die".
jammer van die drummert he?!quote:Op zondag 20 december 2015 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het geheugen van een zeef, dus je kan alles gewoon weer uit de kast halen.
Weet nu al dat ik bij dat ene nummer weer ga roepen dat ik het niet ken, om bij de eerste toon te roepen "oh die".
quote:
Ja zo ver van te voren plan ik niet. Vraag het mij nog een keer een week van te voren ofzo .quote:
Vooral dat ie geen baard heeft... en dat terwijl ie Frank Beard heetquote:
Schin op Geul is leukquote:
Je mag vrijdag taart komen eten.quote:Op zondag 20 december 2015 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zo ver van te voren plan ik niet. Vraag het mij nog een keer een week van te voren ofzo .
Nooit geweest.quote:Op zondag 20 december 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Schin op Geul is leuk
Waarom eigenlijk.
het schijnt dat dit nummer naakt is ingezongen...quote:Op zondag 20 december 2015 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral dat ie geen baard heeft... en dat terwijl ie Frank Beard heet
Naast Valkenburg, is verder weinig te beleven.quote:Op zondag 20 december 2015 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Nooit geweest.
Weet niet eens waar het ligt.
quote:Op zondag 20 december 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het gerucht gaat dat Eternal Flame naakt is ingezongen door Susanna Hoffs?
En dat Nothing Compares 2 u door Prince is geschreven.quote:
deze ook?quote:Op zondag 20 december 2015 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Man hoe vaak Ekdom dat niet heeft gezegd.quote:Op zondag 20 december 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het gerucht gaat dat Eternal Flame naakt is ingezongen door Susanna Hoffs?
Oh. Ik dacht ergens in Noord Holland.quote:Op zondag 20 december 2015 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Naast Valkenburg, is verder weinig te beleven.
Je bent te laat met de grap, da's mijn taak.quote:Op zondag 20 december 2015 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
het schijnt dat dit nummer naakt is ingezongen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |