Niet massaal in een van de grote steden tussen al dat vechtvolk..quote:Op zondag 20 december 2015 21:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Ik heb er nooit wat aan gevonden.
Ik vind allemaal mooi.quote:Op zondag 20 december 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan, Split Enz > Crowded House.
nou in Enschede waren het ook maar een paar rijen hoor.quote:Op zondag 20 december 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindhoven en Enschede was een beetje ok.
Mij?quote:
Qua herriegehalte valt het toch wel mee?quote:
Lees een beetje oke, bepaald niet geweldig.quote:Op zondag 20 december 2015 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou in Enschede waren het ook maar een paar rijen hoor.
In het dorp waar ik opgroeide was er ook nooit wat aan. Altijd gezeik en gedoe en vechtpartijen en zo. Elk jaar hetzelfde liedje.quote:Op zondag 20 december 2015 21:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Niet massaal in een van de grote steden tussen al dat vechtvolk..
Don't Dream It's Over doet me nog steeds erg weinig, Woodface heeft wel z'n hoogtepuntjes, maar het is een beetje ouwemannenmuziekquote:
Deze valt idd nog mee, gister was er 1 waar ik echt pijn van in mn oren kreeg.quote:Op zondag 20 december 2015 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Qua herriegehalte valt het toch wel mee?
Heb er verder niets mee.
Ah op die fiets.quote:Op zondag 20 december 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
UvT. Ik heb nooit in Eindhoven gestudeerd.
De Jeugd is leuk geweest, eerste 2 platen was de gimmick lollig, nu is het ergernisopwekkend.quote:Op zondag 20 december 2015 21:36 schreef peaceman het volgende:
Wat een poëzie he?!
Manon ik wil met jou een blokje om...
Ik houd wel van een beetje ouwemannenmuziekquote:Op zondag 20 december 2015 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Don't Dream It's Over doet me nog steeds erg weinig, Woodface heeft wel z'n hoogtepuntjes, maar het is een beetje ouwemannenmuziek
jawel, maar wel minder intensief.quote:Op zondag 20 december 2015 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lees een beetje oke, bepaald niet geweldig.
Volgen jullie t nog een beetje? Heb Diaan ook nog helemaal niet gezien hier, dat was een paar jaar geleden nog wel heel anders
Ik ook wel. Zo vind ik Bird of Paradise het ultieme genot.quote:Op zondag 20 december 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje ouwemannenmuziek
Jullie zijn er volgende week toch wel wat vakerquote:Op zondag 20 december 2015 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
jawel, maar wel minder intensief.
Maar dan heb je het wel over een klassieker.quote:Op zondag 20 december 2015 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook wel. Zo vind ik Bird of Paradise het ultieme genot.
live versie van Hole in the river is echtquote:Op zondag 20 december 2015 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Don't Dream It's Over doet me nog steeds erg weinig, Woodface heeft wel z'n hoogtepuntjes, maar het is een beetje ouwemannenmuziek
Anders post ik de topics wel weer vol met onzinquote:Op zondag 20 december 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jullie zijn er volgende week toch wel wat vaker
Dat vind ik ouwemannenmuziek. Wel een classic ja.quote:Op zondag 20 december 2015 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dan heb je het wel over een klassieker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |