SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december 2 miljoen en een beetje (2 miljoen en een beetje in 2014)
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
rolf en ik liggen te schuddebuikenquote:Op zondag 20 december 2015 21:24 schreef Cee het volgende:
Barend gaat weer wat dingen aan de kaak stellen.
Ik vond carnaval in Brabant leuker dan in Limburgquote:Op zondag 20 december 2015 21:28 schreef noodgang het volgende:
Limburgers Brabants carnaval voorschotelen, subtiel
Carnavalquote:Op zondag 20 december 2015 21:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vond carnaval in Brabant leuker dan in Limburg
Ik mis het sapalarm meer dan veiling tv.quote:Op zondag 20 december 2015 21:27 schreef peaceman het volgende:
Ik mis de oude veiling tv wel een beetje..
ik mis ze beide.quote:Op zondag 20 december 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis het sapalarm meer dan veiling tv.
dat is dus vrouwkesquote:
Ik mis de klusjesmannen eigenlijk alleen, maar dat had sowieso niet meer gekund.quote:Op zondag 20 december 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis het sapalarm meer dan veiling tv.
Mogelijk ben ik komend jaar met Carnaval in jouw stad...ik hoop er nog wel onderuit te komen.quote:
meerendeel komt poppetjes kijken. Is overal zo.quote:Op zondag 20 december 2015 21:31 schreef Kinga het volgende:
Als Heerlense schaam ik mij echt kapot voor dat dooie publiek op het plein...ze doen echt totaal niet leuk mee ofzo (afgezien van 1e rij)
quote:Op zondag 20 december 2015 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mogelijk ben ik komend jaar met Carnaval in jouw stad...ik hoop er nog wel onderuit te komen.
Drank.quote:Op zondag 20 december 2015 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Jeetje, Uc, wat heeft je zover gebracht.
Ik ben er vast ook wel een dagje, ik studeer er nu eenmaal..quote:Op zondag 20 december 2015 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mogelijk ben ik komend jaar met Carnaval in jouw stad...ik hoop er nog wel onderuit te komen.
Het is al jaren zo. Ik kan me in elk geval geen stad herinneren waar het aapjeskijkend publiek op een niet-finaledag massaal losging op bepaalde platen.quote:Op zondag 20 december 2015 21:31 schreef Kinga het volgende:
Als Heerlense schaam ik mij echt kapot voor dat dooie publiek op het plein...ze doen echt totaal niet leuk mee ofzo (afgezien van 1e rij)
Nee. Ik heb er nooit wat aan gevonden.quote:
Ik voel een meet aankomen.quote:Op zondag 20 december 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er vast ook wel een dagje, ik studeer er nu eenmaal..
Neuh, Weezer werd 2x gedraaid dus ik verwacht Crowded House...quote:Op zondag 20 december 2015 21:33 schreef Againzender het volgende:
Volg het totaal niet, maar komt Neil Finn langs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Eindhoven en Enschede was een beetje ok.quote:Op zondag 20 december 2015 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is al jaren zo. Ik kan me in elk geval geen stad herinneren waar het aapjeskijkend publiek op een niet-finaledag massaal losging op bepaalde platen.
Hier? UvT? Ik dacht in Eindje.quote:Op zondag 20 december 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er vast ook wel een dagje, ik studeer er nu eenmaal..
quote:Op zondag 20 december 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, Weezer werd 2x gedraaid dus ik verwacht Crowded House...Het is altijd goed met een Finn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
De muziek werkt ook niet echt mee.quote:Op zondag 20 december 2015 21:31 schreef Kinga het volgende:
UvT. Ik heb nooit in Eindhoven gestudeerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |