Ze is niet zo'n goede DJ en heeeft een slechte muzieksmaak, verder wel een prima mens.quote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef peaceman het volgende:
ik heb in tegenstelling tot velen helemaal geen hekel aan roos
En dat mag allemaal.quote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef peaceman het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef peaceman het volgende:
Ze heeft wel een fijne stemquote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is niet zo'n goede DJ en heeeft een slechte muzieksmaak, verder wel een prima mens.
Jimmy is er niet Muis.quote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik veil een uur naailes met mij. Bieden vanaf 15 euro.
Kun je mij in een uur leren patroontekenen?quote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik veil een uur naailes met mij. Bieden vanaf 15 euro.
maar wel eentje met onwijs veel muziekkennis.quote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is niet zo'n goede DJ en heeeft een slechte muzieksmaak, verder wel een prima mens.
In haar straatje, de elektronische muziek, wel.quote:Op zondag 20 december 2015 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar wel eentje met onwijs veel muziekkennis.
Je bedoelt vanuit het niets een patroon voor een kledingstuk tekenen? Nee sorry dat kan ik niet. Ik werk voor het grootste gedeelte altijd met patroonbladen die ik overtrek.quote:Op zondag 20 december 2015 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je mij in een uur leren patroontekenen?
Dit is nét goed genoeg geshopt om verwarrend te zijnquote:
quote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bedoelt vanuit het niets een patroon voor een kledingstuk tekenen? Nee sorry dat kan ik niet. Ik werk voor het grootste gedeelte altijd met patroonbladen die ik overtrek.
Ja, ik ook.quote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bedoelt vanuit het niets een patroon voor een kledingstuk tekenen? Nee sorry dat kan ik niet. Ik werk voor het grootste gedeelte altijd met patroonbladen die ik overtrek.
nou wel meer dan dat, maar ik vind het prima dat anderen er anders over denken.quote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In haar straatje, de elektronische muziek, wel.
Echt hequote:Op zondag 20 december 2015 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is nét goed genoeg geshopt om verwarrend te zijn
Of ik bouw patronen om. Soms gaat het goed, soms gaat het niet goed.quote:
Ik luister best vaak naar haar maar aan de rockkant kan ik haar heel vaak op onwaarheden betrappen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou wel meer dan dat, maar ik vind het prima dat anderen er anders over denken.
Dat laat ik mijn moeder doen. Sowieso kan die dat allemaal veel beter.quote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of ik bouw patronen om. Soms gaat het goed, soms gaat het niet goed.
Ik heb ook veel te weinig genaaid dit jaar, maar wel stofjes blijven kopen XDquote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat laat ik mijn moeder doen. Sowieso kan die dat allemaal veel beter.
Maar goed voornemen van 2016 is mijn naaimachine weer uit de mottenballen trekken.
Ja, en dat terwijl er ook nog een kelderkast vol ligtquote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook veel te weinig genaaid dit jaar, maar wel stofjes blijven kopen XD
xDquote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook veel te weinig genaaid dit jaar
oke dat weet ik allemaal niet. zo vaak hoor ik haar niet, maar als ik haar hoor vind ik haar prettig overkomen.quote:Op zondag 20 december 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister best vaak naar haar maar aan de rockkant kan ik haar heel vaak op onwaarheden betrappen.
uh, SEX/KPD is verder op?quote:Op zondag 20 december 2015 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook veel te weinig genaaid dit jaar, maar wel stofjes blijven kopen XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |